Ook na je ninja-edit slaat je post nergens op. Kudos.quote:Op zondag 6 november 2011 00:51 schreef dikkebroekzak het volgende:
Hahaha de enige eigen staat die TS krijgt ingericht is in het hiernamaals misschien, en dat ook alleen al omdat niemand het kent
Klopt. Het slaat op TS en dat is inderdaad niets.quote:Op zondag 6 november 2011 00:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ook na je ninja-edit slaat je post nergens op. Kudos.
Gevat hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 00:53 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Klopt. Het slaat op TS en dat is inderdaad niets.
Jij ook. Ten zeerste zelfs. Groet.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 00:56 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Jij ook. Ten zeerste zelfs. Groet.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:
Schadelijke drugsquote:Op zondag 6 november 2011 01:27 schreef computerprobleem het volgende:
Haha, domme asociale mensen. Ik hoop dat jullie werkloos worden (als jullie al werk hebben, want de meesten van jullie zijn werkloze paupers) of dat jullie in een keer veel geld winnen, met de voorwaarde dat alles naar drugs gaat en jullie jezelf vermoorden door drugs. Dat hoop ik echt, uit de grond van mijn hart wens ik jullie de meest schadelijke drugs toe die er zijn voor persoonlijke consumptie.
Wat ben ik toch een geniaal genie, wat ben ik toch een met licht uit de hemel overgoten voorbestemde leider, een meesterlijk politicus en militair strateeg, de geliefde leider van velen verschillende volkeren. Ik kniel en buig voor mezelf![]()
![]()
Kijk, de troll is Back! and he's badder than ever!quote:Op zondag 6 november 2011 01:27 schreef computerprobleem het volgende:
Haha, domme asociale mensen. Ik hoop dat jullie werkloos worden (als jullie al werk hebben, want de meesten van jullie zijn werkloze paupers) of dat jullie in een keer veel geld winnen, met de voorwaarde dat alles naar drugs gaat en jullie jezelf vermoorden door drugs. Dat hoop ik echt, uit de grond van mijn hart wens ik jullie de meest schadelijke drugs toe die er zijn voor persoonlijke consumptie.
Wat ben ik toch een geniaal genie, wat ben ik toch een met licht uit de hemel overgoten voorbestemde leider, een meesterlijk politicus en militair strateeg, de geliefde leider van velen verschillende volkeren. Ik kniel en buig voor mezelf![]()
![]()
Ik was, zoals een echte baas, even het huis uit. Gisteren, nou ja, inmiddels eergisteren 'wat' geld op de bank gestort, zoals een echte baas en toekomstig leider. Daarna mijn kamer beetje verbouwd, nieuwe meubels, beetje gamen, filmpje kijken, afspreken. Zoals een echte baas dat doet dus, een echte president, heerser, leider.quote:Op zondag 6 november 2011 01:28 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Kijk, de troll is Back! and he's badder than ever!
Iets vertelt mij dat je uiteindelijk in een rioolbuis terecht komt waar je je moet verschuilen met een dikke neklange baard, met een pistool in je hand en bang om eruit te komen.quote:Op zondag 6 november 2011 01:27 schreef computerprobleem het volgende:
![]()
Ik buig voor je wel mits je eerst het grootste het beste keukenmes pakt en die keihard langs je keel scheert.quote:Op zondag 6 november 2011 01:30 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik was, zoals een echte baas, even het huis uit. Gisteren, nou ja, inmiddels eergisteren 'wat' geld op de bank gestort, zoals een echte baas en toekomstig leider. Daarna mijn kamer beetje verbouwd, nieuwe meubels, beetje gamen, filmpje kijken, afspreken. Zoals een echte baas dat doet dus, een echte president, heerser, leider.
Buig voor mij.
Ik weet niet wat tweakers.net is. Iemand vroeg of ik het in mijn onderschrift wou plaatsen, want hij maakte een bookmark van mijn profiel en vond die links wel handig.quote:Op zondag 6 november 2011 01:33 schreef thetakman het volgende:
Mensen die haten over drugs, zelf 32 post per dag in 2 maanden tijd halen en nog tweakers.net in hun onderschrift hebben ook. Jij bent hoogstwaarschijnlijk een nerd met keiharde acné op je smoel en kutje zul je waarschijnlijk net zovaak als het daglicht zien
Met de snijdende kant bedoel ik natuurlijk TS.quote:Op zondag 6 november 2011 01:33 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Ik buig voor je wel mits je eerst het grootste het beste keukenmes pakt en die keihard langs je keel scheert.
Ik beloof het je.
Hahaquote:Op zondag 6 november 2011 01:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik weet niet wat tweakers.net is. Iemand vroeg of ik het in mijn onderschrift wou plaatsen, want hij maakte een bookmark van mijn profiel en vond die links wel handig.
Ik haat geen mensen, ik haat alleen tuig. Tuigquote:Op zondag 6 november 2011 01:34 schreef Hondenbrokken het volgende:
Nou nou, jij weet de orde wel te handhaven, zeg!
Zijn er dan nog mensen die je wilt uitroeien vanwege het hebben van een bepaalde haarkleur of zoiets, want alle machtige dictators hadden wel de pik op een bepaalde bevolkingsgroep?
Wat vinden jullie van mijn nieuwe stijl enz.quote:
Zie dus mijn bovenstaande reactie. Opgelost dus!quote:Op zondag 6 november 2011 01:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik haat geen mensen, ik haat alleen tuig. Tuig
Waarom heb je het erop mij belachelijk te maken? Sukkel! Dit topic gaat over de achterlijke ideeën van TS en om hem te bashen. Ik doe er daar alleen aan mee.quote:
Ik begin met jou. Procedure fase, test 1, betreft 'tuig' code, onderdeel 'asociaal, leugenaar'.quote:Op zondag 6 november 2011 01:38 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Zie dus mijn bovenstaande reactie. Opgelost dus!
Begin maar met jezelf.
Even snel quoten en vastleggen.quote:Op zondag 6 november 2011 01:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik begin met jou. Procedure fase, test 1, betreft 'tuig' code, onderdeel 'asociaal, leugenaar'.
Doorsturen naar Dienst voor Binnenlandse Veiligheid
- Afhandelen van procedure fase, tuig code analyseren & controleren
- Doorsturen naar departement voor identificatie asociaal gedrag
- Doorsturen naar departement voor identificatie 'betrouwbaarheid'
- Eindcontrole door militair Sergeant 8e klasse, benoemd door minstens 2 Sterren Generaal
*Controle binnen, identificatie compleet, resultaat via beveiligd staatsnetwerk*
Geliefde Presidents Geheime Dienst (GPGD, 1 sterren nominatie)
- Oordeel 1: geïdentificeerd persoon is A) zwaar autistisch B) zwaar autistisch -gebrek aan dacht C) psychisch gestoord
Analyse oordeel: geïsoleerd eiland, voor een bepaalde tijd van 12 jaar onder toezicht van staatsveiligheid en medici.
Ja, maar over welke tuig heb je het dan precies? Kan ik ze herkennen aan iets?quote:Op zondag 6 november 2011 01:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik haat geen mensen, ik haat alleen tuig. Tuig
TS heeft moeite met een standaard model uit te kiezenquote:Op zondag 6 november 2011 01:45 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Ja, maar over welke tuig heb je het dan precies?
Ik heb nog nooit zo'n achterlijke user meegemaakt.quote:Op zondag 6 november 2011 01:45 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Even snel quoten en vastleggen.
TS ik zou hiervan een afdruk printen en zsm naar je psychiater brengen.
Nee TS heeft het familie-album opengedraaid.quote:Op zondag 6 november 2011 01:45 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Ja, maar over welke tuig heb je het dan precies? Kan ik ze herkennen aan iets?
Dat ligt dus aan je IQ neem ik aan?quote:Op zondag 6 november 2011 01:46 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n achterlijke user meegemaakt.
Nee, voor als ik later aan de macht kom.quote:Op zondag 6 november 2011 01:47 schreef thetakman het volgende:
Succes, achterin je autisten dagboekje zeker?
Ditquote:Op zondag 6 november 2011 01:48 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik zeg het wel vaker, maar nu meen ik het wel heel erg:
Dit topic
TS![]()
Ik heb dat geld al op een spaarrekening gestort, zoals ik dat net zei. Maar in een eerder topic plaatste ik een screenshot van mijn 'gewone' rekening. Voor 'vrije uitgave' dus, want heb geen vaste kosten.quote:Op zondag 6 november 2011 01:42 schreef thetakman het volgende:
Goed dat je met dat topic aankwam TS, waar is die foto gebleven van die 30.000 euro dan??![]()
Niveau van sommige Fok!kers is gewoon niet eens meer slecht te noemen zo ernstig is het, jochie als je moeder dit zou lezenga je schamen
TS gebruikt Chrome en Vistaquote:Op zondag 6 november 2011 01:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb dat geld al op een spaarrekening gestort, zoals ik dat net zei. Maar in een eerder topic plaatste ik een screenshot van mijn 'gewone' rekening. Voor 'vrije uitgave' dus, want heb geen vaste kosten.
Nog recentelijk, is inmiddels iets gedaald. Maar komt binnenkort wel weer goed.
[ afbeelding ]
Ben niet aan het liegen hoor.
Genoeg politici die dezelfde standpunten hebben. Kijk maar b.v. naar de Republikeinen in de VS.quote:Op zondag 6 november 2011 01:50 schreef Zenato het volgende:
Iedereen is tegen je TS. Stop maar gewoon, zo iemand als jij laten ze zelfs niet in de italiaanse politiek binnen![]()
![]()
Je faalt hard in het leven als je zo verzuurd over de mensheid denkt.
Nou en, dan ben ik lekker de leider van Angola en verklaar ik de andere Afrikaanse landen de oorlog.quote:Op zondag 6 november 2011 01:52 schreef dikkebroekzak het volgende:
Wacht even. Net een idee in me opgekomen.
Misschien geven we TS Angola of zo nog. Dat land doet het zo vreselijk slecht, en er is zoveel ellende en armoede, verkopen wij TS aan dat land voor een zakje rijst als 'leider'. Das natuurlijk alleen maar een smoesje, we zijn van hem lekker af, hij kan het dus met die andere hersenloze negers zien te redden die alleen allerlei onbegrijpbare onzin staan te praten.
Ik zit hier inderdaad met een big smile achter de PC en ik kom bijna klaar van de serieuze reacties van de domme mensen in dit topic.quote:Op zondag 6 november 2011 01:52 schreef Coca_Cola het volgende:
Is dit wel allemaal serieus? Volgens mij neemt men TS zijn post wat te letterlijk en serieus. Houdt hij ons niet gewoon voor de gek uit verveling op een zaterdagavond?.
Nee, want drugs zijn slecht.quote:Op zondag 6 november 2011 01:53 schreef Kwalberto het volgende:
Beter besteed je dat geld aan wat drugs.
Want 30 of 13k is veel.quote:Op zondag 6 november 2011 01:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb dat geld al op een spaarrekening gestort, zoals ik dat net zei. Maar in een eerder topic plaatste ik een screenshot van mijn 'gewone' rekening. Voor 'vrije uitgave' dus, want heb geen vaste kosten.
Nog recentelijk, is inmiddels iets gedaald. Maar komt binnenkort wel weer goed.
[ afbeelding ]
Ben niet aan het liegen hoor.
Heb ook een Sony Vaio laptop met een andere windows, weet niet welke. En een Macbook Pro 13,5 inch of zo. En boeit me niet, als ik maar snel internet heb.quote:Op zondag 6 november 2011 01:51 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
TS gebruikt Chrome en Vista
Jij hebt duidelijk een probleem. En niet alleen met je computer.quote:Op zondag 6 november 2011 01:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heb ook een Sony Vaio laptop met een andere windows, weet niet welke. En een Macbook Pro 13,5 inch of zo. En boeit me niet, als ik maar snel internet heb.
Ik heb in totaal nog zo'n 56K.quote:Op zondag 6 november 2011 01:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Want 30 of 13k is veel.Ook is het niet zo dat de weergegeven banksaldo in een browservenster aan te passen is met één regel javascript.
![]()
![]()
Kijk mij ik heb 13k "voor vrije uitgave".![]()
Ik ben een eindbaas, buig voor mijquote:Op zondag 6 november 2011 01:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk een probleem. En niet alleen met je computer.
13,3 inch is die volgens mijquote:Op zondag 6 november 2011 01:56 schreef thetakman het volgende:
er zijn alleen macbook pro's van 13 inch, niet 13,5 ?
Je bent gewoon jaloers xDquote:Op zondag 6 november 2011 01:56 schreef dikkebroekzak het volgende:
Als dat al niet duidelijk is, zijn we bezig dit topic snel vol te gooien zodat hij eens en VOORGOED gesloten is. Das onze eigen oplossing, daar de moderatie weigert in te grijpen.
Over minimaal 500 jaar is Amerika Afrika gewordenquote:Op zondag 6 november 2011 01:52 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Genoeg politici die dezelfde standpunten hebben. Kijk maar b.v. naar de Republikeinen in de VS.
Bush
De Bush familie is een familie vol helden die de juiste beslissingen hebben genomen.
Waarom zou je slechts recht van spreken hebben wanneer je meer geld hebt en niet veel ouder bent? Iedereen die werkt, een beetje spaart en zo jong is ("geen vaste kosten" heeftquote:Op zondag 6 november 2011 01:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb in totaal nog zo'n 56K.
Ben 18, dus als jij meer hebt en niet veel ouder bent, heb jij recht van spreken.
HJB over Bush vuile autist. Ga maar lekker bij de poepbruine Obama in de schoot, achterlijke communistquote:Op zondag 6 november 2011 01:57 schreef Zenato het volgende:
[..]
Over minimaal 500 jaar is Amerika Afrika gewordenDat land zakt nu zielig weg, opweg naar verdoemenis.
Nou zeg, Hiep Hiep hoera voor Bush!
Idioot
Je hebt er twee nulletjes te veel toegevoegd.quote:Op zondag 6 november 2011 01:57 schreef Zenato het volgende:
[..]
Over minimaal 500 jaar is Amerika Afrika gewordenDat land zakt nu zielig weg, opweg naar verdoemenis.
Nou zeg, Hiep Hiep hoera voor Bush!
Idioot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |