Ook na je ninja-edit slaat je post nergens op. Kudos.quote:Op zondag 6 november 2011 00:51 schreef dikkebroekzak het volgende:
Hahaha de enige eigen staat die TS krijgt ingericht is in het hiernamaals misschien, en dat ook alleen al omdat niemand het kent
Klopt. Het slaat op TS en dat is inderdaad niets.quote:Op zondag 6 november 2011 00:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ook na je ninja-edit slaat je post nergens op. Kudos.
Gevat hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 00:53 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Klopt. Het slaat op TS en dat is inderdaad niets.
Jij ook. Ten zeerste zelfs. Groet.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 00:56 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Jij ook. Ten zeerste zelfs. Groet.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:
Schadelijke drugsquote:Op zondag 6 november 2011 01:27 schreef computerprobleem het volgende:
Haha, domme asociale mensen. Ik hoop dat jullie werkloos worden (als jullie al werk hebben, want de meesten van jullie zijn werkloze paupers) of dat jullie in een keer veel geld winnen, met de voorwaarde dat alles naar drugs gaat en jullie jezelf vermoorden door drugs. Dat hoop ik echt, uit de grond van mijn hart wens ik jullie de meest schadelijke drugs toe die er zijn voor persoonlijke consumptie.
Wat ben ik toch een geniaal genie, wat ben ik toch een met licht uit de hemel overgoten voorbestemde leider, een meesterlijk politicus en militair strateeg, de geliefde leider van velen verschillende volkeren. Ik kniel en buig voor mezelf![]()
![]()
Kijk, de troll is Back! and he's badder than ever!quote:Op zondag 6 november 2011 01:27 schreef computerprobleem het volgende:
Haha, domme asociale mensen. Ik hoop dat jullie werkloos worden (als jullie al werk hebben, want de meesten van jullie zijn werkloze paupers) of dat jullie in een keer veel geld winnen, met de voorwaarde dat alles naar drugs gaat en jullie jezelf vermoorden door drugs. Dat hoop ik echt, uit de grond van mijn hart wens ik jullie de meest schadelijke drugs toe die er zijn voor persoonlijke consumptie.
Wat ben ik toch een geniaal genie, wat ben ik toch een met licht uit de hemel overgoten voorbestemde leider, een meesterlijk politicus en militair strateeg, de geliefde leider van velen verschillende volkeren. Ik kniel en buig voor mezelf![]()
![]()
Ik was, zoals een echte baas, even het huis uit. Gisteren, nou ja, inmiddels eergisteren 'wat' geld op de bank gestort, zoals een echte baas en toekomstig leider. Daarna mijn kamer beetje verbouwd, nieuwe meubels, beetje gamen, filmpje kijken, afspreken. Zoals een echte baas dat doet dus, een echte president, heerser, leider.quote:Op zondag 6 november 2011 01:28 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Kijk, de troll is Back! and he's badder than ever!
Iets vertelt mij dat je uiteindelijk in een rioolbuis terecht komt waar je je moet verschuilen met een dikke neklange baard, met een pistool in je hand en bang om eruit te komen.quote:Op zondag 6 november 2011 01:27 schreef computerprobleem het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |