Nee, voor als ik later aan de macht kom.quote:Op zondag 6 november 2011 01:47 schreef thetakman het volgende:
Succes, achterin je autisten dagboekje zeker?
Ditquote:Op zondag 6 november 2011 01:48 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik zeg het wel vaker, maar nu meen ik het wel heel erg:
Dit topic
TS![]()
Ik heb dat geld al op een spaarrekening gestort, zoals ik dat net zei. Maar in een eerder topic plaatste ik een screenshot van mijn 'gewone' rekening. Voor 'vrije uitgave' dus, want heb geen vaste kosten.quote:Op zondag 6 november 2011 01:42 schreef thetakman het volgende:
Goed dat je met dat topic aankwam TS, waar is die foto gebleven van die 30.000 euro dan??![]()
Niveau van sommige Fok!kers is gewoon niet eens meer slecht te noemen zo ernstig is het, jochie als je moeder dit zou lezenga je schamen
TS gebruikt Chrome en Vistaquote:Op zondag 6 november 2011 01:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb dat geld al op een spaarrekening gestort, zoals ik dat net zei. Maar in een eerder topic plaatste ik een screenshot van mijn 'gewone' rekening. Voor 'vrije uitgave' dus, want heb geen vaste kosten.
Nog recentelijk, is inmiddels iets gedaald. Maar komt binnenkort wel weer goed.
[ afbeelding ]
Ben niet aan het liegen hoor.
Genoeg politici die dezelfde standpunten hebben. Kijk maar b.v. naar de Republikeinen in de VS.quote:Op zondag 6 november 2011 01:50 schreef Zenato het volgende:
Iedereen is tegen je TS. Stop maar gewoon, zo iemand als jij laten ze zelfs niet in de italiaanse politiek binnen![]()
![]()
Je faalt hard in het leven als je zo verzuurd over de mensheid denkt.
Nou en, dan ben ik lekker de leider van Angola en verklaar ik de andere Afrikaanse landen de oorlog.quote:Op zondag 6 november 2011 01:52 schreef dikkebroekzak het volgende:
Wacht even. Net een idee in me opgekomen.
Misschien geven we TS Angola of zo nog. Dat land doet het zo vreselijk slecht, en er is zoveel ellende en armoede, verkopen wij TS aan dat land voor een zakje rijst als 'leider'. Das natuurlijk alleen maar een smoesje, we zijn van hem lekker af, hij kan het dus met die andere hersenloze negers zien te redden die alleen allerlei onbegrijpbare onzin staan te praten.
Ik zit hier inderdaad met een big smile achter de PC en ik kom bijna klaar van de serieuze reacties van de domme mensen in dit topic.quote:Op zondag 6 november 2011 01:52 schreef Coca_Cola het volgende:
Is dit wel allemaal serieus? Volgens mij neemt men TS zijn post wat te letterlijk en serieus. Houdt hij ons niet gewoon voor de gek uit verveling op een zaterdagavond?.
Nee, want drugs zijn slecht.quote:Op zondag 6 november 2011 01:53 schreef Kwalberto het volgende:
Beter besteed je dat geld aan wat drugs.
Want 30 of 13k is veel.quote:Op zondag 6 november 2011 01:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb dat geld al op een spaarrekening gestort, zoals ik dat net zei. Maar in een eerder topic plaatste ik een screenshot van mijn 'gewone' rekening. Voor 'vrije uitgave' dus, want heb geen vaste kosten.
Nog recentelijk, is inmiddels iets gedaald. Maar komt binnenkort wel weer goed.
[ afbeelding ]
Ben niet aan het liegen hoor.
Heb ook een Sony Vaio laptop met een andere windows, weet niet welke. En een Macbook Pro 13,5 inch of zo. En boeit me niet, als ik maar snel internet heb.quote:Op zondag 6 november 2011 01:51 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
TS gebruikt Chrome en Vista
Jij hebt duidelijk een probleem. En niet alleen met je computer.quote:Op zondag 6 november 2011 01:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heb ook een Sony Vaio laptop met een andere windows, weet niet welke. En een Macbook Pro 13,5 inch of zo. En boeit me niet, als ik maar snel internet heb.
Ik heb in totaal nog zo'n 56K.quote:Op zondag 6 november 2011 01:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Want 30 of 13k is veel.Ook is het niet zo dat de weergegeven banksaldo in een browservenster aan te passen is met één regel javascript.
![]()
![]()
Kijk mij ik heb 13k "voor vrije uitgave".![]()
Ik ben een eindbaas, buig voor mijquote:Op zondag 6 november 2011 01:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk een probleem. En niet alleen met je computer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |