Ik buig voor je wel mits je eerst het grootste het beste keukenmes pakt en die keihard langs je keel scheert.quote:Op zondag 6 november 2011 01:30 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik was, zoals een echte baas, even het huis uit. Gisteren, nou ja, inmiddels eergisteren 'wat' geld op de bank gestort, zoals een echte baas en toekomstig leider. Daarna mijn kamer beetje verbouwd, nieuwe meubels, beetje gamen, filmpje kijken, afspreken. Zoals een echte baas dat doet dus, een echte president, heerser, leider.
Buig voor mij.
Ik weet niet wat tweakers.net is. Iemand vroeg of ik het in mijn onderschrift wou plaatsen, want hij maakte een bookmark van mijn profiel en vond die links wel handig.quote:Op zondag 6 november 2011 01:33 schreef thetakman het volgende:
Mensen die haten over drugs, zelf 32 post per dag in 2 maanden tijd halen en nog tweakers.net in hun onderschrift hebben ook. Jij bent hoogstwaarschijnlijk een nerd met keiharde acné op je smoel en kutje zul je waarschijnlijk net zovaak als het daglicht zien
Met de snijdende kant bedoel ik natuurlijk TS.quote:Op zondag 6 november 2011 01:33 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Ik buig voor je wel mits je eerst het grootste het beste keukenmes pakt en die keihard langs je keel scheert.
Ik beloof het je.
Hahaquote:Op zondag 6 november 2011 01:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik weet niet wat tweakers.net is. Iemand vroeg of ik het in mijn onderschrift wou plaatsen, want hij maakte een bookmark van mijn profiel en vond die links wel handig.
Ik haat geen mensen, ik haat alleen tuig. Tuigquote:Op zondag 6 november 2011 01:34 schreef Hondenbrokken het volgende:
Nou nou, jij weet de orde wel te handhaven, zeg!
Zijn er dan nog mensen die je wilt uitroeien vanwege het hebben van een bepaalde haarkleur of zoiets, want alle machtige dictators hadden wel de pik op een bepaalde bevolkingsgroep?
Wat vinden jullie van mijn nieuwe stijl enz.quote:
Zie dus mijn bovenstaande reactie. Opgelost dus!quote:Op zondag 6 november 2011 01:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik haat geen mensen, ik haat alleen tuig. Tuig
Waarom heb je het erop mij belachelijk te maken? Sukkel! Dit topic gaat over de achterlijke ideeën van TS en om hem te bashen. Ik doe er daar alleen aan mee.quote:
Ik begin met jou. Procedure fase, test 1, betreft 'tuig' code, onderdeel 'asociaal, leugenaar'.quote:Op zondag 6 november 2011 01:38 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Zie dus mijn bovenstaande reactie. Opgelost dus!
Begin maar met jezelf.
Even snel quoten en vastleggen.quote:Op zondag 6 november 2011 01:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik begin met jou. Procedure fase, test 1, betreft 'tuig' code, onderdeel 'asociaal, leugenaar'.
Doorsturen naar Dienst voor Binnenlandse Veiligheid
- Afhandelen van procedure fase, tuig code analyseren & controleren
- Doorsturen naar departement voor identificatie asociaal gedrag
- Doorsturen naar departement voor identificatie 'betrouwbaarheid'
- Eindcontrole door militair Sergeant 8e klasse, benoemd door minstens 2 Sterren Generaal
*Controle binnen, identificatie compleet, resultaat via beveiligd staatsnetwerk*
Geliefde Presidents Geheime Dienst (GPGD, 1 sterren nominatie)
- Oordeel 1: geïdentificeerd persoon is A) zwaar autistisch B) zwaar autistisch -gebrek aan dacht C) psychisch gestoord
Analyse oordeel: geïsoleerd eiland, voor een bepaalde tijd van 12 jaar onder toezicht van staatsveiligheid en medici.
Ja, maar over welke tuig heb je het dan precies? Kan ik ze herkennen aan iets?quote:Op zondag 6 november 2011 01:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik haat geen mensen, ik haat alleen tuig. Tuig
TS heeft moeite met een standaard model uit te kiezenquote:Op zondag 6 november 2011 01:45 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Ja, maar over welke tuig heb je het dan precies?
Ik heb nog nooit zo'n achterlijke user meegemaakt.quote:Op zondag 6 november 2011 01:45 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Even snel quoten en vastleggen.
TS ik zou hiervan een afdruk printen en zsm naar je psychiater brengen.
Nee TS heeft het familie-album opengedraaid.quote:Op zondag 6 november 2011 01:45 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Ja, maar over welke tuig heb je het dan precies? Kan ik ze herkennen aan iets?
Dat ligt dus aan je IQ neem ik aan?quote:Op zondag 6 november 2011 01:46 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n achterlijke user meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |