Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlBaat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Ken je klassiekers.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:36 schreef Kamikazie het volgende:
Vorige chick was beter.....nu weer VI terugkijken. Tot zo![]()
Haha, we weten dat je Messi hebt. Het gaat er gewoon om dat zulke spelers dan ook nog eens met Messi het hele veld gaan overrennen na het doelpunt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:37 schreef Toefjes het volgende:
Als je kiest om wedstrijden en/of toernooien te spelen waar je messi tegen kunt komen, moet je niet huilen als je m tegenkomt.
Spel heet Ultimate team, niet Malisch karig team.
Vooral omdat je met normale spelers tot ongeveer de middellijn komt met juichen, met Messi tot halverwege de eigen helft.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:39 schreef Toefjes het volgende:
Ow, na het doelpunt, dacht het veld overrennen qua dribbel en dan scoren. Mongolisch juichen is not done
Als EA een hart heeft maken ze Cassano IF vanwege zijn hartaanval.... mooi gebaar denk ikquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Ja... en nou?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gkerAMZVbbUwa
edit: Voor de luie mensen maar even printscreen gemaakt...
[ afbeelding ]
In het echt ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:00 schreef BDIL het volgende:
Haha IF Heitinga, hij heeft gescoord ( wel een eigen goal)
IF wordt toch bepaald aan de hand van de vorm in het echtquote:
Je hebt het over een IF speler in het FUT topic.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
IF wordt toch bepaald aan de hand van de vorm in het echtDus logisch dat ik in het echt bedoelde...
Krasic is best wel slecht, maar de beste RW van de serie-A.. Ik ga maar eens kijken of ik een goede RW kan vinden en die met een andere spits en CM kan linken aan de rest.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Verder prima team ik weet niet of er een beter rw is dan krasic?!
Ja Krasic is wel jammer. Raar dat hij ook maar 82 is. Vorig jaar krijg hij tijdens de winter nog een upgrade. In FUT11 was hij echt heel goed. Maar het is onmogelijk om een andere RW met Ibra te linken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:13 schreef n0ir het volgende:
[..]
Krasic is best wel slecht, maar de beste RW van de serie-A.. Ik ga maar eens kijken of ik een goede RW kan vinden en die met een andere spits en CM kan linken aan de rest.
Wachten op IF Krasic danquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja Krasic is wel jammer. Raar dat hij ook maar 82 is. Vorig jaar krijg hij tijdens de winter nog een upgrade. In FUT11 was hij echt heel goed. Maar het is onmogelijk om een andere RW met Ibra te linken.
Zunigaquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:13 schreef n0ir het volgende:
[..]
Krasic is best wel slecht, maar de beste RW van de serie-A.. Ik ga maar eens kijken of ik een goede RW kan vinden en die met een andere spits en CM kan linken aan de rest.
Misschien maak ik em wel Lavezzi-Higuain-Di Mariaquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja Krasic is wel jammer. Raar dat hij ook maar 82 is. Vorig jaar krijg hij tijdens de winter nog een upgrade. In FUT11 was hij echt heel goed. Maar het is onmogelijk om een andere RW met Ibra te linken.
Is er ook geen goede RM die je RW kan maken?!quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:22 schreef n0ir het volgende:
[..]
Misschien maak ik em wel Lavezzi-Cassani-Di Maria
En dan Cambiasso om Di Maria te linken met het middenveld.
Alles om van Krasic af te komen![]()
Zo slecht vind ik hem ook weer niet. Hij scoort bij mij wel 1x per 2 wedstrijden, wat wel veel is aangezien ik de rechter kant vooral gebruik voor voorzetten en assists. Sneijder heeft ook maar heel weinig goals maar hij heeft wel heel veel assists.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:22 schreef n0ir het volgende:
[..]
Misschien maak ik em wel Lavezzi-Cassani-Di Maria
En dan Cambiasso om Di Maria te linken met het middenveld.
Alles om van Krasic af te komen![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:25 schreef vandermar het volgende:
Zonet iets moois beleefd. Bij dames team hier van voetbal waar ik mede begeleider ben werd de wedstrijd gestaakt. Ik 1e helft vlaggen, 3 meter buitenspel dus vlag omhoog en goal van hun afgekeurd, toen begon het feest al. Alleen maar lopen huilen en klagen en een grote bek hebben. Dus even op hun plek gezet. 2e helft, mijn zusje maakt een overtreding en scheids fluit (mijn pa). Die leiding duwt mijn zusje en toen was het feest. Ik dacht dat mijn pa hem het ziekenhuis in zou slaan en hij is een beer, tsjonge jonge. Wij stonden 2-0 voor, geheel terecht en toen liepen ze na 5 minuten bekvechten en duwen het veld af. Jammer want zaten best wel lekkere chicks tussen. Waren natuurlijk van die stads lui en dat zijn al van die jankerts als ze geen thuisfluiter hebben.
/dagboek
YAY, Marchisio is verkocht dus bijna TOrres en Van Persie
Ik heb ook 47 goals uit 96 potjes met hem maar ik haat het dat hij maar 3 sterren skill-moves heeft en niet links is. Ik kap graag met een skill naar binnen om dan af te maken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zo slecht vind ik hem ook weer niet. Hij scoort bij mij wel 1x per 2 wedstrijden, wat wel veel is aangezien ik de rechter kant vooral gebruik voor voorzetten en assists. Sneijder heeft ook maar heel weinig goals maar hij heeft wel heel veel assists.
Neequote:Op zaterdag 5 november 2011 14:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is er ook geen goede RM die je RW kan maken?!
Ja ik heb in mijn 2e team daar Ben Arfa staan en die loopt gewoon 1 op 1. Een links poot is ook veel fijner.... Maar gaan bidden voor een IF Cerci ofzo. CAM, CF hebben allemaal geen chem als je ze op RW zet toch?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb ook 47 goals uit 96 potjes met hem maar ik haat het dat hij maar 3 sterren skill-moves heeft en niet links is. Ik kap graag met een skill naar binnen om dan af te maken.
Pato spits en Hernanes op middenveld.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik heb in mijn 2e team daar Ben Arfa staan en die loopt gewoon 1 op 1. Een links poot is ook veel fijner.... Maar gaan bidden voor een IF Cerci ofzo. CAM, CF hebben allemaal geen chem als je ze op RW zet toch?
Het liefst zou ik gewoon Hulk daar willen neerzetten.
Ibrahimovicquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pato spits en Hernanes op middenveld.
Als je nou wat soepeler was met je spits kon je een hybrid makenquote:
4-1-2-1-2 en dan Robinho CAM Hulk RM en Hernanes CDM?quote:
WTF is Hybridquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Als je nou wat soepeler was met je spits kon je een hybrid maken
Denk dat ik Higuain, Di Maria en Cambiasso erin ga zetten.
Dat is ook een groot probleem met Ibra, maar die kerel is zo goed...quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Als je nou wat soepeler was met je spits kon je een hybrid maken
In een 41212 heb je niks aan Hulk, die moet je als winger hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 en dan Robinho CAM Hulk RM en Hernanes CDM?
Dat is als je spelers uit meerdere competities met elkaar probeert te linkenquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is ook een groot probleem met Ibra, maar die kerel is zo goed...
Als ik hem verkoop dan wissel ik m'n hele team. Dan zal ik waarschijnlijk gaan naar een 4222
Aguero - RVP
VDV - Sneijder
Essien - IF Boateng
Cole - Luiz - Silva - Maicon
Cesar
Als je em eenmaal hebt is er geen reet meer aan FUT ik heb nu ook zat teams kan 1 beest team maken maar wat dan... vind het nu al saai worden,,,quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dat is als je spelers uit meerdere competities met elkaar probeert te linken
[..]![]()
Dat lijkt me zo'n chill team
Ik kreeg Modric en Torres in 1 pakje dus ik was al binnenquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:50 schreef vandermar het volgende:
Ik maak nu een beest teamMoet RVP en Modric nog maar dat is een kwestie van tijd en coins.
Taarabt is een heldquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kreeg Modric en Torres in 1 pakje dus ik was al binnen
Ik heb nu BPL:
Friedel ( wordt Reina ) - Bosingwa ( wie op rb ?!) - Luiz - Alex - Clichy - Essien - Mikkel - Modric - Taarabt - Torres en Balotelli
Hier kan ik dus nog RB - Johnson/ Walker / Richards / Sagna halen ( allemaal lijken op elkaar denk dat Johnson beste is kwa stats)
GK - Reina
CB- Vidic ( maar te duur)
CMD - Yaya toure
CAM - Silva
ST- Rooney/ Aguero/ Van Persie
Ja maar ik heb dus een dillema en weet niet welke teams ik moet verkopenquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Taarabt is een heldheb ik op de bank zitten net als Balotelli.
Ik heb Walker als rb maar komt omdat hij de snelste is
Ik heb serie A verkocht en nu BPL van gekocht. Ik heb ook nog alles met winst verkocht hehe maar moet nu RvP nog en Modric dan vind ik het wel prima.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dus een dillema en weet niet welke teams ik moet verkopen
Hoeveel teams heb je over?!quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb serie A verkocht en nu BPL van gekocht. Ik heb ook nog alles met winst verkocht hehe maar moet nu RvP nog en Modric dan vind ik het wel prima.
Ik heb er 4quote:
Ik denk dat ik mijn brazil en russische squad verkoop dan kan ik wel de meeste spelers van BPL wel halen, dan hou ik:quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb er 4
Zilver dutchies.
Bronzen Engelsen.
Gouden brazilianen.
En BPL ipv. serie A nu.
Pato is echt in prijs gedaalt nu nog 30k BIN 4-2-2-2 :Squote:Op zaterdag 5 november 2011 15:20 schreef vandermar het volgende:
Brazilië rond de 130K moet wel lukken en Rusland denk ik rond de 30 ofzo hooguit.
Ja al die prijzen slaan nergens op. Ibra is ook nog maar 80k waard. Als hij dezelfde stats zou hebben maar een zwart randje zou hij het dubbele waard zijn...quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pato is echt in prijs gedaalt nu nog 30k BIN 4-2-2-2 :S
Dan zou hij ook veel zeldzamer zijnquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja al die prijzen slaan nergens op. Ibra is ook nog maar 80k waard. Als hij dezelfde stats zou hebben maar een zwart randje zou hij het dubbele waard zijn...
Neymar bijna 20k, zeg maar 18 ofzo + 30k van Patoquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pato is echt in prijs gedaalt nu nog 30k BIN 4-2-2-2 :S
VOor een van Persiequote:Op zaterdag 5 november 2011 16:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm zet net per ongeluk een speler er voor 200 BIN op. 64 brons, niet bijzonder duur ofzo maar hij is toch wel iets meer waard, wil iemand hem even terugruilen? op 360.
4222 CDM van vfl Bochum. (2. Bundesliga)
Bassong LCB zetten? Anders mis je daar een link met Modric.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:11 schreef TheFastOne het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bXsNMudNbbUBu
Mijn Cameroon-BPL squad
Er moet nog het nodige aan gebeuren, maar dit is m'n ideaal
Eto'o
Mata-Moukandjo(92pace Silver RW)
Modric-Song-Makoun
AssouEkotto-M'bia-Bassong-Sagna
Kameni
Vooral M'bia is
Zet hem er voor 250 BIN op dan koop ik hem weer terugquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
VOor een van Persie
Edit: ik koop hem wel. Hoe moet ik hem er weer op zetten?
Gekocht, en nu?
Dan staat Sagna geïsoleerdquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bassong LCB zetten? Anders mis je daar een link met Modric.
Ok, 1K bin doe ik ok?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als je hem er weer op kan zetten dan kijk ik of ik een leuk trade offer voor je kan maken
Te laatquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Ja of zet hem er voor 250 BIN op dan koop ik hem gewoon weer terug.
Donequote:
Ik heb hem op TP gezetquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel echt een geweldige ST....
thanks!
Ben je geen pacehoer?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb hem op TP gezetik doe niets met denen hehe
Neequote:
Klopt, alles wordt zo'n beetje gepricefixedquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:47 schreef BDIL het volgende:
GVD iemand heeft Silva lopen pricefixen die gozer is nu minimaal 60 k BIN ...
Yaya toure en Pepe Reina binnenNu nog Vidic , Silva , een RB nog steeds aan het twijfelen en een ST ( Van Persie of Aguero)
Hernandez sws:Pquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:54 schreef vandermar het volgende:
Mooi, mijn pace mexicanen backs zijn binnen
RB Richardsquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:52 schreef BDIL het volgende:
LB Evra of Cole ?!
RB Walker / Sagna / Richards of Johnson ?!
Als spits jaquote:
Trick? Het is iets wat random gebeurt. Dat is juist het kutte. Zit daar niet op te wachten als ik 3-2 achter sta in de laatste minuten.quote:
Dat kunnen toch spelers met 4* star skills gewoon rechterstick naar achter als je de bal aanneemt?!quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Trick? Het is iets wat random gebeurt. Dat is juist het kutte. Zit daar niet op te wachten als ik 3-2 achter sta in de laatste minuten.
Is het randomquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Trick? Het is iets wat random gebeurt. Dat is juist het kutte. Zit daar niet op te wachten als ik 3-2 achter sta in de laatste minuten.
Heb Walker gehaald:P ik haal nog 1 erbij dan wordt het richards wrssquote:
Hij is 'contextual'. Of te wel als de speler het kan en hij krijgt de bal op de juiste manier dan doet ie m.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:59 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Is het randomBij mij lukt het altijd als ik het wil in ieder geval
Oh handig om te weten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij is 'contextual'. Of te wel als de speler het kan en hij krijgt de bal op de juiste manier dan doet ie m.
Nee, je moet toch een overstapje doen met een speler in de rug met een 5 star skiller..dan doet hij hem alleen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij is 'contextual'. Of te wel als de speler het kan en hij krijgt de bal op de juiste manier dan doet ie m.
Nasriquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:14 schreef BDIL het volgende:
Ik heb Modric als CAM nu twijfel ik wie ik er nog neer moet zetten 4-2-2-2 ?! Van de Vaart/Silva/Nasri?!
is hij een 5* skiller?!quote:
Nee 4, maar heeft wel snelheid en een goed schot.quote:
En belangrijker nog een goede passquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee 4, maar heeft wel snelheid en een goed schot.
Oke Nasri wordt het dan nu LB Evra/ Cole heb al clichy maar of af te wisselen elke gamequote:Op zaterdag 5 november 2011 17:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En belangrijker nog een goede passwmb.
Afwisselen doe ik ook met m'n EreSilvers, Nelom en Buttnerquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Oke Nasri wordt het dan nu LB Evra/ Cole heb al clichy maar of af te wisselen elke game
Ja maar ik wil BPL spelers met BPL spelers afwisselen, ik heb ook nelom,poulsen en buttner bij mijn eredivisie gold en silver teamquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:22 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Afwisselen doe ik ook met m'n EreSilvers, Nelom en Buttner
Ik vind het altijd zo jammer van je contracten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:33 schreef Toefjes het volgende:
Makkelijkste wedstrijd ooit. 1-0 in de 2e minuut door Sanchez. Tegenstander quit onmiddelijk. En weer een ronde verder.
Maicon is snel en heeft wel een goed schot hoorquote:
Hoeveel zet je Taiwo op ?! mijne verkocht 4-2-2-2 voor 9.7 k BINquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:40 schreef vandermar het volgende:
Niemand koopt Taiwo en Chiellini :S
Ja was ook een grapje, zijn echt bazenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maicon is snel en heeft wel een goed schot hooraltijd als je met hem opkomt en knalt is het een moeilijke klus voor de keeper
klopt, en de beloning was slechts 355 coins..quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:40 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo jammer van je contracten.
Volgens de tutorial van Hjerpseth moet je als je met je rug tegen een verdediger staat het rechter pookje in de richting van de verdediger duwen. (Dus waar je heen wilt eigenlijk).quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, je moet toch een overstapje doen met een speler in de rug met een 5 star skiller..dan doet hij hem alleen.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:14 schreef Tim86 het volgende:
Wat was ook alweer die hybrid die jij laatst postte? Lijkt me wel leuk om te bouwen..Wie had je nou als CDM? Meireles ofzo?
Nasri
Mata ------Ben Arfa
Meireles?
Enrique-Pique-Pepe-Bosingwa
Casillas
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Maar geen hybrid...
Casillas
Bosingwa - Pepe - Pique - Enrique
Meireles
Ben Arfa - Mata
Nasri
Benzema - Anelka
Silver. Snel. Duur.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:00 schreef BDIL het volgende:
WTF geen Jerome in FUT van Stoke City?! Dodelijke aanvaller vooral versnelling
Ja hij is erg in prijs gedaald ik haal em ook voor mijn eredivisie team... BTW kan nergens IF Vertonghen vinden dagt dat hij er wel wasquote:
Bestaat niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja hij is erg in prijs gedaald ik haal em ook voor mijn eredivisie team... BTW kan nergens IF Vertonghen vinden dagt dat hij er wel was
Wallyson en Fabregas?quote:
Dit is toch gewoon een standaard EPL team? Of is het een verkeerde link? Sure, Vidic, Ferdinand en Gerrard zijn duur, maar zo boeiend is het toch nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:59 schreef vandermar het volgende:
[ http://img40.imageshack.us/img40/1715/fut3q.jpg (copy/paste deze link) ]wat een team, kom ik net tegen op manutd. Hij gaat nog verbeteringen aan brengen.
Nee, wel een teampje hoor. Ik ben anders wel jaloersquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een standaard EPL team? Of is het een verkeerde link?
Zijn er geen cb japaners ?! Die tulio tochquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:01 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
To come:
Abe op LCM (Abe)
Miyaichi op LM?
Okazaki voor de bank.
Volgens de database niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zijn er geen cb japaners ?! Die tulio toch
Mooi intikkertje jaquote:
Hoe is Richards?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:47 schreef BDIL het volgende:
Mijn BPL team is versterkt mis alleen nog Van Persie voorin maar verder een prima team toch
[ afbeelding ]
Haha nog niet gespeeld man net Nasri gehaald , heb ook Walker op de bank dus 1 van de 2 moet wel werkenquote:
Zou wel een leuke IF zijn. Of gaan we voor SIF Djuricic?quote:
Ik twijfel tussen Sagna en Richards namelijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha nog niet gespeeld man net Nasri gehaald , heb ook Walker op de bank dus 1 van de 2 moet wel werken
Couldnt care less hahaquote:[b]Op zaterdag 5 november 2011 20:53 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/157472]Tim86[url]
Heerenveen maakt alleen maar sweaty goals
IRL zijn sweaty goals ook gewoon goede goalsquote:
Precies.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IRL zijn sweaty goals ook gewoon goede goals
Goede suggestiequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:43 schreef Santello het volgende:
Help me met het maken van een motivatiebrief en win FUT coins!
Het gaat uiteraard om een sollicitatie voor een game winkel.
Ga maar los jongens!
Ok, m'n oma verwacht je morgen om 10 uur op de koffie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goede suggestie
Regel een date voor mij, en win coins
http://www.secondlove.nl/quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goede suggestie
Regel een date voor mij, en win coins
haha wat is die homewreckers site? En relaties hoef ik niet hoor. Gisteren bij All stars zei Thomas Acda (meen ik) het treffend: Het zijn allemaal kutwijven. Verkleed als leuke meisjes.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.secondlove.nl/
Gewoon doen alsof je een relatie bent en dan komt het goed op homewreckers.nl
naja dat secondlove.nl vind ik homewreckers.nlquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha wat is die homewreckers site? En relaties hoef ik niet hoor. Gisteren bij All stars zei Thomas Acda (meen ik) het treffend: Het zijn allemaal kutwijven. Verkleed als leuke meisjes.
Op de radio hoor je vaak de reclame: Herleef de passie, begin een affaire. Kansloze mensen die op dat soort sites zitten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
naja dat secondlove.nl vind ik homewreckers.nl
Triest ja..vooral met gezinnen met kinderen enzo..continu reclame daarvan op eredivisielive..ze weten wel wat voor publiek ze zoekenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de radio hoor je vaak de reclame: Herleef de passie, begin een affaire. Kansloze mensen die op dat soort sites zitten.
werk je in de Arena, ga je solliciteren bij een gamewinkelquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:43 schreef Santello het volgende:
Help me met het maken van een motivatiebrief en win FUT coins!
Het gaat uiteraard om een sollicitatie voor een game winkel.
Ga maar los jongens!
Wat een smerige overtreding van hem zeg.quote:
Op linksbackquote:
Wat is dit voor onzin en waarom plaats je dit hier? Neem een dagboek.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:39 schreef Rijst het volgende:
ik liep dus vrijdag overstraat in Bergen op Zoom, leuke stad. nou moeten jullie dus weten dat er voor mij een marrokaantje liep, opzich niet erg, maar hij had een bontkraagje en tufte op straat, en dat de hele tijd.
Het ergste is nog dat het ventje maar een jaar of 8-9 was.
toen dacht ik echt van WTF!
ze zijn op die leeftijd al in-gemarrokaand.
klacht: 8-jarige buitenlanders die al in-gebuitenlanderd zijn..
broertje van Ash?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:39 schreef Rijst het volgende:
ik liep dus vrijdag overstraat in Bergen op Zoom, leuke stad. nou moeten jullie dus weten dat er voor mij een marrokaantje liep, opzich niet erg, maar hij had een bontkraagje en tufte op straat, en dat de hele tijd.
Het ergste is nog dat het ventje maar een jaar of 8-9 was.
toen dacht ik echt van WTF!
ze zijn op die leeftijd al in-gemarrokaand.
klacht: 8-jarige buitenlanders die al in-gebuitenlanderd zijn..
Adam Johnsonquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:09 schreef laucas het volgende:
Denk dat ik maar voor de BPL kies als gold team, 4-3-2-1. Goedkope spelers zullen het worden aangezien ik een niet al te groot budget heb nu, kan ik later altijd nog verbeteringen aan brengen.
Zal ik nog even wachten tot de betere spelers verder zijn gezakt? Kan toch nog niet spelen
Ik schaf 'm wel aan, maar ik heb met Ben Arfa al een linkspoot op rechts.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:31 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Je krijgt waar voor je (weinige) geld als je hem koopt
het is wat.quote:Op zondag 6 november 2011 00:53 schreef BDIL het volgende:
WTF Real speelt morge om 12 uur in de middag ...
Haha verander lb en je kan je squad all blacks noemenquote:Op zondag 6 november 2011 01:18 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#dXqFZcAfbbUXl
Budget BPL is zowaar een -80 squad geworden
Zon team hebben en dan van mindere elftallen verliezen is echt zuurquote:Op zondag 6 november 2011 08:22 schreef Tim86 het volgende:
Net tegen de ziekste ploeg gespeeld die ik so far ben tegen gekomen..
4-3-3
IF Bale - Rooney- IF Walcott
IF Modric - Gerrard - IF Silva
Cole - Luiz - IF Terry - Richards
Cech
En hij kon nog ballen ook, al was het vooral met zijn wingers. Uiteindelijk heb ik dikverdiend met 2-1 gewonnen met mijn Belgen incl 3 silvers..dat voelt dan toch wel erg lekker
Met m'n EreSilvers win ik regelmatig van dat soort teamsquote:Op zondag 6 november 2011 09:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zon team hebben en dan van mindere elftallen verliezen is echt zuurErvaar dat zelf ook nu, je tegenstanders zijn ook natuurlijk 100x gemotiveerder en geconcentreerder
quote:Op zondag 6 november 2011 02:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha verander lb en je kan je squad all blacks noemen
Handelen op consolequote:Op zondag 6 november 2011 02:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pff, handelen op de console is echt onmogelijk door die highest-bidder-bug. Denk steeds dat ik 'm binnen heb, blijkt-ie toch nog overboden.
Wil t nog wel wat aanpassen indd, vervanging voor engelaar bijv.quote:Op zondag 6 november 2011 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
best een leuk team, zou alleen nog de mensen met verkeerde formaties fixen
de persoonlijke chemistry gaat omhoog, waardoor ze beter gaan spelen.quote:Op zondag 6 november 2011 12:52 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Wil t nog wel wat aanpassen indd, vervanging voor engelaar bijv.
Wat is eigenlijk t voordeel als ze in hun favoriete formatie staan?
hmm toch maar is naar kijken dan jaquote:Op zondag 6 november 2011 12:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de persoonlijke chemistry gaat omhoog, waardoor ze beter gaan spelen.
Je kunt de handleiding even doorlezenquote:Op zondag 6 november 2011 12:54 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
hmm toch maar is naar kijken dan ja
heb ik indd nog niet naar gekeken, alles een beetje zelf uitgevonden:Pquote:Op zondag 6 november 2011 12:59 schreef laucas het volgende:
[..]
Je kunt de handleiding even doorlezen
Is wel handig want het scheelt een heleboel overbodige vragen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:00 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
heb ik indd nog niet naar gekeken, alles een beetje zelf uitgevonden:P
Ja klopt, wel goed voor de chemistry dacht ik zoquote:Op zondag 6 november 2011 13:01 schreef laucas het volgende:
[..]
Is wel handig want het scheelt een heleboel overbodige vragen.
Je wilt alleen Nederlanders uit de Eredivisie zie ik?
Niks,chemisrty blijft 9 van de speler zolang hij in goede formatie speelt en idd nederlanders omheen staanquote:Op zondag 6 november 2011 13:09 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Ja klopt, wel goed voor de chemistry dacht ik zo
Ik weet eigenlijk niet wat gebeurd als ik een nederlander uit het buitenland haal met mn chemistry
Binnenkort maar eens opzoek naar van wolfswinkel dan ofzoquote:Op zondag 6 november 2011 13:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niks,chemisrty blijft 9 van de speler zolang hij in goede formatie speelt en idd nederlanders omheen staan
Castaignos zou ik nemenquote:Op zondag 6 november 2011 13:13 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens opzoek naar van wolfswinkel dan ofzo
Ik heb anita cdm en serrero / overtoom cam gewoon baasquote:Op zondag 6 november 2011 13:13 schreef vandermar het volgende:
El Ahmadi en Brama vind ik wel must haves eigenlijk voor eredivisie teamNet als Cabral die ik veel beter dan Vicento vind
bramaquote:Op zondag 6 november 2011 13:13 schreef vandermar het volgende:
El Ahmadi en Brama vind ik wel must haves eigenlijk voor eredivisie teamNet als Cabral die ik veel beter dan Vicento vind
Brama is gewoon goed hoor in FUT, een van de betere Nederlandse silver middenvelders.quote:
Nog meer suggesties misschien: El Kabir (ST), Emnes (RW), Cabral (LW), Barazite & Hadouir (CAM), Mendes da Silva (CM), Goossens, Overtoom, Bruma, L. George.quote:Op zondag 6 november 2011 13:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Castaignos zou ik nemenIk vind Castaignos persoonlijk veel doelgerichter en Krul als keeper vind ik ook beter dan Cilessen. Donk als centrale verdediger en Verhaegh als rb en lb Nelom
El Kabir is wel erg duurquote:Op zondag 6 november 2011 13:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Nog meer suggesties misschien: El Kabir (ST), Emnes (RW), Cabral (LW), Barazite & Hadouir (CAM)
Emnes ook een baas heb in mijn championship team, cabral ookquote:Op zondag 6 november 2011 13:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Nog meer suggesties misschien: El Kabir (ST), Emnes (RW), Cabral (LW), Barazite & Hadouir (CAM)
Zie het, zal wel een pricefix zijn. Goeie Serie A silvers zijn populair en hij heeft veel snelheid en 4*. Heb 'm aan het begin nog kunnen kopen voor 900cquote:
lol.quote:Op zondag 6 november 2011 13:22 schreef laucas het volgende:
[..]
Zie het, zal wel een pricefix zijn. Goeie Serie A silvers zijn populair en hij heeft veel snelheid en 4*. Heb 'm aan het begin nog kunnen kopen voor 900c
Geen Fer, Oar, Verhoek, Pieters, Cillessen en Boumaquote:Op zondag 6 november 2011 13:25 schreef BDIL het volgende:
Mijn Eredivisie Silver bazen elftal:
[ afbeelding ]
Op de bank : Brama, Buttner, Donk, Ozbiliz , Ewerton , Fernandez
Wat een bazenteam....quote:Op zondag 6 november 2011 13:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Weer een kleine aanpassing gedaan.
[ afbeelding ]
Was totaal 26k kwijt voor Di Natale, volgens mij helemaal niet zo verkeerd.
Cabral > Oar , Beerens > Verhoek , Velthuizen > Cillesen , Marcelo/Vlaar > Bouma , Fer= Anitaquote:Op zondag 6 november 2011 13:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Geen Fer, Oar, Verhoek, Pieters, Cillessen en Bouma
Fer > Anita, die kracht van Fer in duels is echt ziek. En ook nog eens een prima schot en koppend ook erg goed.quote:Op zondag 6 november 2011 13:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Cabral > Oar , Beerens > Verhoek , Velthuizen > Cillesen , Marcelo/Vlaar > Bouma , Fer= Anita
Op de bank kunnen ze eventueel wel
quote:Op zondag 6 november 2011 13:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Cabral > Oar, Beerens > Verhoek
, Velthuizen > Cillesen
, /Vlaar > Bouma
, Fer= Anita
![]()
Op de bank kunnen ze eventueel wel
Castaignos heb ik ook al naar lopen kijken indd, eerst maar fftjes wat sparenquote:Op zondag 6 november 2011 13:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Castaignos zou ik nemenIk vind Castaignos persoonlijk veel doelgerichter en Krul als keeper vind ik ook beter dan Cilessen. Donk als centrale verdediger en Verhaegh als rb en lb Nelom
Fer is ook wel vrij duur, 1,5K ofzoquote:Op zondag 6 november 2011 13:41 schreef BDIL het volgende:
Ik heb Oar , Verhoek, Pieters en Bouma gehad...
Bouma is te traag en vlaar en marcelo zijn gewoon beter achterin bovendien Ryan Donk op de bank en dat kan je niet vergelijken met Bouma.
Oar is klein snel heeft een goed schot maar Cabral heeft meer lichaam heeft 4* skills + pace en schot zijn goed.
Verhoek was ook niet bijzonder goed en Beerens heeft een prima schot is snel en ook 4* skills
Pieters is een grap zowat elke Silver LB is beter dan hem , Nelom Buttner Tiendalli Poulsen betere pace en spelen veel beter dan hem. Ik heb pieters niet eens IF gehaald voor mij Gold team gewoon een waardeloze speler.
Cillesen niet mee gespeeld maar niet gekocht omdat mensen hier kritiek hadden met hoge ballen etc dus gewoon Piet Velthuizen gekozen.
Fer ga ik kopen zoek em alleen in goede formatie
Ja het koste mij ook veel geld om mijn team in elkaar te zetten formatie 4-5-1, weinig aanbod op de markt... Velthuizen kon ik in geen 1 formatie vinden gelukkig de andere dag had iemand een erop gezet...quote:Op zondag 6 november 2011 13:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fer is ook wel vrij duur, 1,5K ofzo
Ik had hem voor 300 lol in de juiste formatie en toen een andere Fer verkocht voor 3k BIN
Gaat niet goed inderdaad. Rijp voor de slachtbank.quote:
wel een leuke potquote:Op zondag 6 november 2011 13:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gaat niet goed inderdaad. Rijp voor de slachtbank.
Ja zei ik al aan het begin volgde Real en Ajax beide leuke duelsquote:
Haha de Kogel erin dus ze worden wel geslachtquote:Op zondag 6 november 2011 13:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gaat niet goed inderdaad. Rijp voor de slachtbank.
Zeker, gebeurt genoeg. Dat rondo'tje bij ajax achterin was echt hilarisch, blijven rond tikken en dan bijna een tegengoal lol.quote:
Lol als Ajax dit verliest en AZ wint gewoon dan staan ze 11 punten achter :Squote:Op zondag 6 november 2011 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeker, gebeurt genoeg. Dat rondo'tje bij ajax achterin was echt hilarisch, blijven rond tikken en dan bijna een tegengoal lol.
Mooi tochquote:Op zondag 6 november 2011 14:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lol als Ajax dit verliest en AZ wint gewoon dan staan ze 11 punten achter :S
Ajax heeft het hier de laatste tijd niet gewonnen bijna 3 jaar terug 2-0 , verder jammer dat Dinamo zo zwak speelt laatste tijd anders was het anders verlopenquote:Op zondag 6 november 2011 14:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mooi toch. Eerst lachten de ajacieden Feyenoord uit maar vervolgens piessen ze zelf naast de pot.
Als je online wedde en boven 3,5 doelpunt zettenquote:Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef Johnbon het volgende:
zou iemand zijn toto goed hebben vandaag met deze uitslag haha
die heeft dan wel extreem veel geld verdiendquote:Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef Johnbon het volgende:
zou iemand zijn toto goed hebben vandaag met deze uitslag haha
Haha idd lijkt het wel op en zelfde soort korfbal uitslag:Pquote:Op zondag 6 november 2011 14:10 schreef BDIL het volgende:
Dit lijkt gewoon op zondag senioren amateurs als wij spelenLaatste 20 min iedereen blijft voorin behalve verdediging en dan hele tijd heen en weer aanvallen ...
Zie toevoegingenquote:Op zondag 6 november 2011 13:41 schreef BDIL het volgende:
Ik heb Oar , Verhoek, Pieters en Bouma gehad...
Bouma is te traag en vlaar en marcelo zijn gewoon beter achterin bovendien Ryan Donk op de bank en dat kan je niet vergelijken met Bouma.
Vlaar is nog trager. En Bouma is een Beest!
Oar is klein snel heeft een goed schot maar Cabral heeft meer lichaam heeft 4* skills + pace en schot zijn goed.
![]()
![]()
Verhoek was ook niet bijzonder goed en Beerens heeft een prima schot is snel en ook 4* skills
Verhoek is imo gewoon completer
Pieters is een grap zowat elke Silver LB is beter dan hem , Nelom Buttner Tiendalli Poulsen betere pace en spelen veel beter dan hem. Ik heb pieters niet eens IF gehaald voor mij Gold team gewoon een waardeloze speler.
Heb je een beetje gelijk in, hij is niet geweldig.
Cillesen niet mee gespeeld maar niet gekocht omdat mensen hier kritiek hadden met hoge ballen etc dus gewoon Piet Velthuizen gekozen.
Juist andersom Velthuizen heeft daar moeite mee.
Fer ga ik kopen zoek em alleen in goede formatie
Ok
Ik maak meestal twee teams. Dus een A en een B. En dan gewoon omruilen. en bij elkaar op de bank.quote:Op zondag 6 november 2011 14:15 schreef BDIL het volgende:
Wat doen jullie om fitness in je FUT ploeg altijd 99 te houden ?! Ik zet heel een team wissel bij een ander team en dan speel ik om en om, wel handig
Vlaar is een tank ondanks zijn pace. Als je hem juist weet te gebruiken is er geen betere nederlandse silver cb. En Cilessen heeft bij mij wel last van die hoge ballen en speel dus met Krulquote:
Ik vind dat ze minimaal wel drie wedstrijden kunnen volhouden dus de eerste ronde is vaak toch simpel, speel ik bijna geheel met een B elftalquote:Op zondag 6 november 2011 14:15 schreef BDIL het volgende:
Wat doen jullie om fitness in je FUT ploeg altijd 99 te houden ?! Ik zet heel een team wissel bij een ander team en dan speel ik om en om, wel handig
Haha, nee niet gezien maar ben ook bezig met tentamen lerenquote:Op zondag 6 november 2011 14:21 schreef BDIL het volgende:
Haha vandermar las je net wat er stond bij EL Utrecht - Ajax ; Ajax 4 goals en geen punt 1964 Feyenoord - Ajax 9:4
ALs fitness onder de 80 komt geef ik ze een potje rust.quote:Op zondag 6 november 2011 14:15 schreef BDIL het volgende:
Hehe, set 1 is voor Utrecht, verderop in het jaar volgt set 2quote:
ik had dit eigenlijk al zien aankomen, van utrecht winnen lukt gewoon nooitquote:Op zondag 6 november 2011 14:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hehe, set 1 is voor Utrecht, verderop in het jaar volgt set 2
9 keer verloren ofzo van de laatste 12quote:Op zondag 6 november 2011 14:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had dit eigenlijk al zien aankomen, van utrecht winnen lukt gewoon nooitnou ja, wel grappige wedstrijd iig.
dat bedoel ik. Voor de neutrale toeschouwer iig wel een leuke wedstrijdquote:Op zondag 6 november 2011 14:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
9 keer verloren ofzo van de laatste 12
Ja lol, gigantische fout. Ik heb al een ton bakstenen in de bestelling, elke dag krijgt die grens een door zijn raamquote:Op zondag 6 november 2011 14:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat bedoel ik. Voor de neutrale toeschouwer iig wel een leuke wedstrijd
trouwens dat doelpunt gister van NECik snap echt niet hoe de lijnrechter dat niet kan zien, en van der Velden zegt zelf ook nog eens dat het geen buitenspel was
Hij zegt helemaal wel dat het buitenspel was.quote:Op zondag 6 november 2011 14:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat bedoel ik. Voor de neutrale toeschouwer iig wel een leuke wedstrijd
trouwens dat doelpunt gister van NECik snap echt niet hoe de lijnrechter dat niet kan zien, en van der Velden zegt zelf ook nog eens dat het geen buitenspel was
hahah en terecht, die man mag wat mij betreft niet eens meer autorijdenquote:Op zondag 6 november 2011 14:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja lol, gigantische fout. Ik heb al een ton bakstenen in de bestelling, elke dag krijgt die grens een door zijn raam(bluff)
Ik hoop dat hij nooit meer mag grensrechteren.
Zijn reactie was: "Buitenspel? Ja, echt?quote:Op zondag 6 november 2011 14:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij zegt helemaal wel dat het buitenspel was.
Ajax begint wel vaker matig aan de wedstrijd, maar het komt nog wel goed in de 2e set zometeen.quote:Op zondag 6 november 2011 14:42 schreef Toefjes het volgende:
Daaaag Ajax
(zal vanaf nu weer on topic gaan)
Daarom vind ik het prettig om 11 punten te hebben, omdat Ajax meestal in de 2e helft een gigantische inhaalrace maakt. Je kunt ze maar voorstaan. Maar ja, eerst nog maar kijken of Den Haag niet terug komt..quote:Op zondag 6 november 2011 14:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ajax begint wel vaker matig aan de wedstrijd, maar het komt nog wel goed in de 2e set zometeen.
Jup, dat wil ik ook, 74 en CAM of CMquote:Op zondag 6 november 2011 14:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als ie dan een 74 CAM word zeg ik ja
73 zou ook OK zijn, als ie maar CAM word. Iemand zei dat hij meer RW speelde.quote:Op zondag 6 november 2011 15:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup, dat wil ik ook, 74 en CAM of CM
Ik hoop het niet, CM of CAM, kan ik er altijd nog CM van makenquote:Op zondag 6 november 2011 15:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
73 zou ook OK zijn, als ie maar CAM word. Iemand zei dat hij meer RW speelde.
meelopen met de spitsen en dan met R1 andere spelers drul laten zetten op de balquote:Op zondag 6 november 2011 15:13 schreef TheFastOne het volgende:
Hoe bespelen jullie spelers die constant steekballen geven op Remy/Bent/Sturridge?
En als ze gewoon ballen vanuit hun eigen 16 naar voren peren?quote:Op zondag 6 november 2011 15:14 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
meelopen met de spitsen en dan met R1 andere spelers drul laten zetten op de bal
kopduel winnen?quote:Op zondag 6 november 2011 15:14 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
En als ze gewoon ballen vanuit hun eigen 16 naar voren peren?
Dan is het juist simpel..gewoon anticiperen op die voorspelbare pass.quote:Op zondag 6 november 2011 15:14 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
En als ze gewoon ballen vanuit hun eigen 16 naar voren peren?
quote:
Het is meer degelijk collectief zonder uitblinkersquote:Op zondag 6 november 2011 15:20 schreef Toefjes het volgende:
Als AZ na 12 wedstrijden nog steeds slechts 8 goals tegen gekregen heeft misschien wel waard om te pleiten voor een AZ IF verdediger (Poulsen, Moisander). Esteban kan ook, maar dat is niet leuk.
Maher en Elm zijn toch wel uitblinkers imoquote:Op zondag 6 november 2011 15:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is meer degelijk collectief zonder uitblinkers
Verdediging héquote:Op zondag 6 november 2011 15:22 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Maher en Elm zijn toch wel uitblinkers imo
klopt, maar dat is ook wel iets wat gewaardeerd mag worden, de verdedigers voeren hun taken blijkbaar subliem uitquote:Op zondag 6 november 2011 15:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is meer degelijk collectief zonder uitblinkers
EN Maher en Elm zijn middenveldquote:Op zondag 6 november 2011 15:23 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
verdedigen begint bij de aanval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |