Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlBaat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Ken je klassiekers.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:36 schreef Kamikazie het volgende:
Vorige chick was beter.....nu weer VI terugkijken. Tot zo![]()
Haha, we weten dat je Messi hebt. Het gaat er gewoon om dat zulke spelers dan ook nog eens met Messi het hele veld gaan overrennen na het doelpunt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:37 schreef Toefjes het volgende:
Als je kiest om wedstrijden en/of toernooien te spelen waar je messi tegen kunt komen, moet je niet huilen als je m tegenkomt.
Spel heet Ultimate team, niet Malisch karig team.
Vooral omdat je met normale spelers tot ongeveer de middellijn komt met juichen, met Messi tot halverwege de eigen helft.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:39 schreef Toefjes het volgende:
Ow, na het doelpunt, dacht het veld overrennen qua dribbel en dan scoren. Mongolisch juichen is not done
Als EA een hart heeft maken ze Cassano IF vanwege zijn hartaanval.... mooi gebaar denk ikquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Ja... en nou?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gkerAMZVbbUwa
edit: Voor de luie mensen maar even printscreen gemaakt...
[ afbeelding ]
In het echt ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:00 schreef BDIL het volgende:
Haha IF Heitinga, hij heeft gescoord ( wel een eigen goal)
IF wordt toch bepaald aan de hand van de vorm in het echtquote:
Je hebt het over een IF speler in het FUT topic.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
IF wordt toch bepaald aan de hand van de vorm in het echtDus logisch dat ik in het echt bedoelde...
Krasic is best wel slecht, maar de beste RW van de serie-A.. Ik ga maar eens kijken of ik een goede RW kan vinden en die met een andere spits en CM kan linken aan de rest.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Verder prima team ik weet niet of er een beter rw is dan krasic?!
Ja Krasic is wel jammer. Raar dat hij ook maar 82 is. Vorig jaar krijg hij tijdens de winter nog een upgrade. In FUT11 was hij echt heel goed. Maar het is onmogelijk om een andere RW met Ibra te linken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:13 schreef n0ir het volgende:
[..]
Krasic is best wel slecht, maar de beste RW van de serie-A.. Ik ga maar eens kijken of ik een goede RW kan vinden en die met een andere spits en CM kan linken aan de rest.
Wachten op IF Krasic danquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja Krasic is wel jammer. Raar dat hij ook maar 82 is. Vorig jaar krijg hij tijdens de winter nog een upgrade. In FUT11 was hij echt heel goed. Maar het is onmogelijk om een andere RW met Ibra te linken.
Zunigaquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:13 schreef n0ir het volgende:
[..]
Krasic is best wel slecht, maar de beste RW van de serie-A.. Ik ga maar eens kijken of ik een goede RW kan vinden en die met een andere spits en CM kan linken aan de rest.
Misschien maak ik em wel Lavezzi-Higuain-Di Mariaquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja Krasic is wel jammer. Raar dat hij ook maar 82 is. Vorig jaar krijg hij tijdens de winter nog een upgrade. In FUT11 was hij echt heel goed. Maar het is onmogelijk om een andere RW met Ibra te linken.
Is er ook geen goede RM die je RW kan maken?!quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:22 schreef n0ir het volgende:
[..]
Misschien maak ik em wel Lavezzi-Cassani-Di Maria
En dan Cambiasso om Di Maria te linken met het middenveld.
Alles om van Krasic af te komen![]()
Zo slecht vind ik hem ook weer niet. Hij scoort bij mij wel 1x per 2 wedstrijden, wat wel veel is aangezien ik de rechter kant vooral gebruik voor voorzetten en assists. Sneijder heeft ook maar heel weinig goals maar hij heeft wel heel veel assists.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:22 schreef n0ir het volgende:
[..]
Misschien maak ik em wel Lavezzi-Cassani-Di Maria
En dan Cambiasso om Di Maria te linken met het middenveld.
Alles om van Krasic af te komen![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:25 schreef vandermar het volgende:
Zonet iets moois beleefd. Bij dames team hier van voetbal waar ik mede begeleider ben werd de wedstrijd gestaakt. Ik 1e helft vlaggen, 3 meter buitenspel dus vlag omhoog en goal van hun afgekeurd, toen begon het feest al. Alleen maar lopen huilen en klagen en een grote bek hebben. Dus even op hun plek gezet. 2e helft, mijn zusje maakt een overtreding en scheids fluit (mijn pa). Die leiding duwt mijn zusje en toen was het feest. Ik dacht dat mijn pa hem het ziekenhuis in zou slaan en hij is een beer, tsjonge jonge. Wij stonden 2-0 voor, geheel terecht en toen liepen ze na 5 minuten bekvechten en duwen het veld af. Jammer want zaten best wel lekkere chicks tussen. Waren natuurlijk van die stads lui en dat zijn al van die jankerts als ze geen thuisfluiter hebben.
/dagboek
YAY, Marchisio is verkocht dus bijna TOrres en Van Persie
Ik heb ook 47 goals uit 96 potjes met hem maar ik haat het dat hij maar 3 sterren skill-moves heeft en niet links is. Ik kap graag met een skill naar binnen om dan af te maken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zo slecht vind ik hem ook weer niet. Hij scoort bij mij wel 1x per 2 wedstrijden, wat wel veel is aangezien ik de rechter kant vooral gebruik voor voorzetten en assists. Sneijder heeft ook maar heel weinig goals maar hij heeft wel heel veel assists.
Neequote:Op zaterdag 5 november 2011 14:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is er ook geen goede RM die je RW kan maken?!
Ja ik heb in mijn 2e team daar Ben Arfa staan en die loopt gewoon 1 op 1. Een links poot is ook veel fijner.... Maar gaan bidden voor een IF Cerci ofzo. CAM, CF hebben allemaal geen chem als je ze op RW zet toch?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb ook 47 goals uit 96 potjes met hem maar ik haat het dat hij maar 3 sterren skill-moves heeft en niet links is. Ik kap graag met een skill naar binnen om dan af te maken.
Pato spits en Hernanes op middenveld.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik heb in mijn 2e team daar Ben Arfa staan en die loopt gewoon 1 op 1. Een links poot is ook veel fijner.... Maar gaan bidden voor een IF Cerci ofzo. CAM, CF hebben allemaal geen chem als je ze op RW zet toch?
Het liefst zou ik gewoon Hulk daar willen neerzetten.
Ibrahimovicquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pato spits en Hernanes op middenveld.
Als je nou wat soepeler was met je spits kon je een hybrid makenquote:
4-1-2-1-2 en dan Robinho CAM Hulk RM en Hernanes CDM?quote:
WTF is Hybridquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Als je nou wat soepeler was met je spits kon je een hybrid maken
Denk dat ik Higuain, Di Maria en Cambiasso erin ga zetten.
Dat is ook een groot probleem met Ibra, maar die kerel is zo goed...quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Als je nou wat soepeler was met je spits kon je een hybrid maken
In een 41212 heb je niks aan Hulk, die moet je als winger hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 en dan Robinho CAM Hulk RM en Hernanes CDM?
Dat is als je spelers uit meerdere competities met elkaar probeert te linkenquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is ook een groot probleem met Ibra, maar die kerel is zo goed...
Als ik hem verkoop dan wissel ik m'n hele team. Dan zal ik waarschijnlijk gaan naar een 4222
Aguero - RVP
VDV - Sneijder
Essien - IF Boateng
Cole - Luiz - Silva - Maicon
Cesar
Als je em eenmaal hebt is er geen reet meer aan FUT ik heb nu ook zat teams kan 1 beest team maken maar wat dan... vind het nu al saai worden,,,quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dat is als je spelers uit meerdere competities met elkaar probeert te linken
[..]![]()
Dat lijkt me zo'n chill team
Ik kreeg Modric en Torres in 1 pakje dus ik was al binnenquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:50 schreef vandermar het volgende:
Ik maak nu een beest teamMoet RVP en Modric nog maar dat is een kwestie van tijd en coins.
Taarabt is een heldquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kreeg Modric en Torres in 1 pakje dus ik was al binnen
Ik heb nu BPL:
Friedel ( wordt Reina ) - Bosingwa ( wie op rb ?!) - Luiz - Alex - Clichy - Essien - Mikkel - Modric - Taarabt - Torres en Balotelli
Hier kan ik dus nog RB - Johnson/ Walker / Richards / Sagna halen ( allemaal lijken op elkaar denk dat Johnson beste is kwa stats)
GK - Reina
CB- Vidic ( maar te duur)
CMD - Yaya toure
CAM - Silva
ST- Rooney/ Aguero/ Van Persie
Ja maar ik heb dus een dillema en weet niet welke teams ik moet verkopenquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Taarabt is een heldheb ik op de bank zitten net als Balotelli.
Ik heb Walker als rb maar komt omdat hij de snelste is
Ik heb serie A verkocht en nu BPL van gekocht. Ik heb ook nog alles met winst verkocht hehe maar moet nu RvP nog en Modric dan vind ik het wel prima.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dus een dillema en weet niet welke teams ik moet verkopen
Hoeveel teams heb je over?!quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb serie A verkocht en nu BPL van gekocht. Ik heb ook nog alles met winst verkocht hehe maar moet nu RvP nog en Modric dan vind ik het wel prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |