Ik kan het niet vindenquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gaat iemand dat artikel nog scannen en posten?
In het Fb-topic halen ze allen scans en linkjes weg.quote:
Ik heb hem van de FP gepluktquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In het Fb-topic halen ze allen scans en linkjes weg.
Dus nog geen stalkers gesignaleerd?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:12 schreef Bosbeetle het volgende:
saai verhaal ja dat had ik je ook wel kunnen vertellen
En Danny zit mensen naar dit topic te verwijzenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus nog geen stalkers gesignaleerd?
Over jezelf praten is zooooo 1990.quote:
Naar ik heb begrepen mogen linkjes naar het artikel gewoon niet. Want de VK doet ze niet voor niks achter een betaalde link en het is zo met ze afgesproken. Maar vanaf maandag mogen ze gewoon geplaatst worden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]
En Danny zit mensen naar dit topic te verwijzen
Verhaal over FOK!
Oh was eigenlijk naar aanleiding van het weghalen van de linkjes.
shoppingquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vandaag mijn halfjaarlijkse shopping spree gehad. Halve stad leeggekocht en mijn kledingkast weer vol.![]()
Ben ik mooi weer klaar voor minimaal een half jaar.
ÒK ik las wat tegenstrijdige berichten her en derquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naar ik heb begrepen mogen linkjes naar het artikel gewoon niet. Want de VK doet ze niet voor niks achter een betaalde link en het is zo met ze afgesproken. Maar vanaf maandag mogen ze gewoon geplaatst worden.
dat durf ik nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:31 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand het hier al laten lezen aan iemand die nog nooit van FOK! heeft gehoord? Ik ben wel benieuwd of het verhaal dan een beetje overkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |