I know...was half aan het slapen. Kan het helaas niet meer veranderen, dus we zullen het er mee moeten doen. Ik duik maar eens m'n bed in. Morgen hopelijk een mooie wedstrijd!quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:48 schreef Feyenoordlife het volgende:
Goffert duurt nog even gozer! Eerste uitwedstrijd is naar het grootste theater van Nederland.
Als het niet al in het vorige topic stond.quote:Feyenoord legt Guidetti spreekverbod op
Geen woorden, maar daden. Dat geldt voorlopig voor John Guidetti. Feyenoord heeft de huurling immers een spreekverbod opgelegd.
"Sorry, ik mag van de club even niet met de pers praten", zegt Guidetti als het Algemeen Dagblad hem enkele vragen wil stellen. Coach Ronald Koeman deed eerder hetzelfde bij Jerson Cabral. 'Eerst praten, dan scoren', is zijn motto.
"John Guidetti is een open, vrolijke jongen", zegt Koeman. "Zo is hij hier ook binnen gekomen. Maar hij dacht volgens mij een tijdje dat hij het ook op zestig procent kon doen. Dat is niet zo. Afgelopen week trainde hij gelukkig wel voluit."
beter, laat hij eerst maar eens een velddoelpunt maken....quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als het niet al in het vorige topic stond.
Geen woorden, maar daden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:18 schreef Paul-89 het volgende:
Een spreekverbod vind ik altijd zo'n onzin. Mocht hij er vanavond 1/2 inschieten mag hij dan weer praten ?
* Tomasso mompelt iets over een klusje van zo'n 1,5 jaar geleden op een ander forum ergens...quote:
* Happel mompelt iets over Vincken en een krat bier.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
* Tomasso mompelt iets over een klusje van zo'n 1,5 jaar geleden op een ander forum ergens...
Koeman pikt Guidetti er tussenuit omdat die zich nogal manifesteert in het openbaar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan hoeft in principe even helemaal niemand meer te worden geïnterviewd.
Heuj, ik wil best wat bier voor je halenquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:21 schreef Happel het volgende:
[..]
* Happel mompelt iets over Vincken en een krat bier.
Ik vind het maar onzin. Lijkt Wiljan Vloet wel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Koeman pikt Guidetti er tussenuit omdat die zich nogal manifesteert in het openbaar.
Ik vind dat Koeman dat prima aanvoelt. Ook hier begon je wat irritatie te merken m.b.t. Guidetti. Dus prima als zo'n 19-jarige enerzijds een beetje in bescherming tegen zichzelf wordt genomen en er anderzijds op gewezen wordt waar het om gaat: presteren.
Geen woorden zonder daden.
Die Excelsior-keeper hield gisteren ook met meer geluk dan wijsheid de nul, lijkt me ook niet echt een optie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:00 schreef WethouderHekking het volgende:
Vanavond toch weer Mulder op doel .
Bij gebrek aan beter moet dat dan maar, die Lamprou lijkt me ook geen geweldenaar.
Maak je geen zorgen, hij mag vast nog wel twitteren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het maar onzin. Lijkt Wiljan Vloet wel.
Ze willen aanvallend gaan spelen. Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:58 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar het strijdplan van Nec, al zullen ze vast wel hetzelfde als VVV en De Graafschap doen.
Maar wie legt Koeman dan een spreekverbod op tot hij de buitenspelers eens normaal neerzet ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, hij mag vast nog wel twitteren.
Hoe kan je dat een goed idee vinden als je Ajax en GAH heb gezien? (Vanuit het NEC-standpunt dan he)quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze willen aanvallend gaan spelen. Lijkt me een goed plan.
GAH ging het anders prima af...quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:07 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Hoe kan je dat een goed idee vinden als je Ajax en GAH heb gezien? (Vanuit het NEC-standpunt dan he)
Die speelden juist niet aanvallend. Ik bedoel dus te zeggen, waarom kies je de GAH-tactiek dan niet?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
GAH ging het anders prima af...
Dank je Happel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 07:43 schreef Happel het volgende:
Prachtige TT was dat, heb het maar aangepast. Mochten er betere suggesties zijn dan hoor ik dat graag.
volgens mij niet meer, zijn vriendin geeft met een omweg zijn boodschappen doorquote:
Slim.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
volgens mij niet meer, zijn vriendin geeft met een omweg zijn boodschappen door
twitter:sannadahlstrom twitterde op zaterdag 05-11-2011 om 17:09:45Slept good today, ate good and watched some football. I feel like John, prepared for the game! reageer retweet
Haha, en terecht wat een onzin dat hij het niet meer mag.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Slim.
twitter:sannadahlstrom twitterde op zaterdag 05-11-2011 om 17:09:45Slept good today, ate good and watched some football. I feel like John, prepared for the game! reageer retweet
Koeman drukt zijn stempel...quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:39 schreef Merkie het volgende:
Toch gaat het nergens over dat hij niet meer mag twitteren. Wat een onzin.
Een beetje op z,n Westlands dusquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:14 schreef Muto het volgende:
Oefenen, met zn allen!
Haaaaaand iiiiiin haaaaaaand Kaaaaameeeraaadeeeen. Haaaaand iiiiiin Haaaaaand
Omdat t kanquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Een beetje op z,n Westlands dus
Maar even serieus, ik snap het nut van dat langzaam zingen niet helemaal !
Omdat het debiel klinkt als je het zo snel zingt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Een beetje op z,n Westlands dus
Maar even serieus, ik snap het nut van dat langzaam zingen niet helemaal !
Snel zingen is juist bijzonder koel. Zoals Twente Y.N.W.A. doet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat het debiel klinkt als je het zo snel zingt.
Guidettitwitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 05-11-2011 om 18:22:04Opstelling #Feyenoord: Mulder, Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi, Bakkal, Clasie, El Ahmadi, Cabral, Guidetti en Schaken. #feynec reageer retweet
Ik hoop zo erg dat hij een veld goal maakt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:35 schreef Merkie het volgende:
Guidettitwitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 05-11-2011 om 18:22:04Opstelling #Feyenoord: Mulder, Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi, Bakkal, Clasie, El Ahmadi, Cabral, Guidetti en Schaken. #feynec reageer retweet
.
Leerdamquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:35 schreef Merkie het volgende:
.
Een omhaal en dan heel hard naar de kant sprinten, Koeman een draai om zijn oren geven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg dat hij een veld goal maakt.
Buiten de 16 in de kruisingquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Een omhaal en dan heel hard naar de kant sprinten, Koeman een draai om zijn oren geven.
Word in elk geval wel een keer tijd, hij moet het nu toch een keer gaan laten zien.. Mocht het vanavond weer niks zijn dan gewoon Fernandez vast in de basis wat mij betreftquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg dat hij een veld goal maakt.
Fernandez heb je niks aan als Feyenoord het spel moet maken. Guidetti is een veel betere voetballer. Ik vraag me af wat jij tegen Guidetti hebt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Word in elk geval wel een keer tijd, hij moet het nu toch een keer gaan laten zien.. Mocht het vanavond weer niks zijn dan gewoon Fernandez vast in de basis wat mij betreft
Het aller, aller ergst is nog wel dat die grens op één lijn staat, recht voor z'n neus die twee spelers heeft staan en het NOG niet ziet.quote:
Opvallend ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:05 schreef Cara het volgende:
[..]
Het aller, aller ergst is nog wel dat die grens op één lijn staat, recht voor z'n neus die twee spelers heeft staan en het NOG niet ziet.
Nee, nog erger is dat geen enkele fucking Feyenoorder protesteert![]()
Er deden een paar verdedigers de hand omhoog, maar dat doet men altijd na een tegengoal. Niemand ging er idd hard tegenin, watjes...quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:05 schreef Cara het volgende:
[..]
Het aller, aller ergst is nog wel dat die grens op één lijn staat, recht voor z'n neus die twee spelers heeft staan en het NOG niet ziet.
Nee, nog erger is dat geen enkele fucking Feyenoorder protesteert![]()
Dit is zo frustrerend, alles lijkt Feyenoord weer tegen te zitten zoals vanouds. Het is pas 30 minuten, maar je krijgt kans op kans, domineert, en NEC krijgt dankzij de scheids een half kansje in de schoot geworpen en dat IS het.. en terug zijn alle trollen om Feyenoord weer af te zeikenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:11 schreef Merkie het volgende:
Het publiek lijkt het ook niet door te hebben.
bijna 0-2 anders.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit is zo frustrerend, alles lijkt Feyenoord weer tegen te zitten zoals vanouds. Het is pas 30 minuten, maar je krijgt kans op kans, domineert, en NEC krijgt dankzij de scheids een half kansje in de schoot geworpen en dat IS het.. en terug zijn alle trollen om Feyenoord weer af te zeiken
Nadat ik dit heb getypt, zuigerquote:
Inderdaad...viel me ook al op. Gewoon achter die ploeg gaan staan, het moet geen mode worden om telkens je eigen ploeg uit te fluiten.quote:
Valt best mee. Cabral en Schaken staan vaak genoeg op de zijlijn op de bal te wachten, die doen gewoon wat ze moeten doen. Dat de rest positioneel niet goed staat is iets anders.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:39 schreef Hamilcar het volgende:
Je wingers staan niet breed, proberen niet de achterlijn te halen en komen alleen maar naar binnen. Je middenvelders worden aanvallers en verdedigers in balbezit zodat je 5-0-5 speelt. Tja, wat zou er verkeerd gaan?
Elftal heeft een moeilijke week achter de rug, vroege tegenslag ondanks prima spel. Dan moet je als publiek juist de ploeg steunen, temeer omdat de tegengoal zo onterecht was. Maar nee, bij alles dat misgaat lekker fluiten. Echt een negatieve hoofdrol voor het publiek vandaag, ik erger me er dood aan. Thuis vanaf de bank ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:39 schreef Equites het volgende:
Echt een dikke blunder ja, maar die spelers moeten een keer niet zo fucking pussy mode gaan en boos worden dat dit gewoon niet gaat gebeuren. Gelijk weer helemaal inkakken na een goal, WAAR IS DIE VECHTERSMENTALITEIT??? Het is futloos.....
Ja idd dat publiek moet ook gewoon boos worden en helemaal los gaan om NEC te imponeren. Nee ze fluiten het elftal uit, wat de 1e 5 minuten prima voetbal liet zien. Jammer dit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Elftal heeft een moeilijke week achter de rug, vroege tegenslag ondanks prima spel. Dan moet je als publiek juist d ploeg steunen, temeer omdat de tegengoal zo onterecht was. Maar nee, bij alles dat misgaat lekker fluiten. Echt een negatieve hoofdrol voor het publiek vandaag, ik erger me er dood aan. Thuis vanaf de bank ja.
Het lijken wel supporters van PSVquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Elftal heeft een moeilijke week achter de rug, vroege tegenslag ondanks prima spel. Dan moet je als publiek juist de ploeg steunen, temeer omdat de tegengoal zo onterecht was. Maar nee, bij alles dat misgaat lekker fluiten. Echt een negatieve hoofdrol voor het publiek vandaag, ik erger me er dood aan. Thuis vanaf de bank ja.
Geen woorden voorquote:
Herhaal het hier ook nog even:quote:
Cabral en Schaken moet gewoon naar de achterlijn, richting cornervlag en die bal richting penalty stip swingen. Nu is de standaard actie 'bal aannemen, hoek 16m en naar binnen gaan en proberen te schieten of de bal aan een back of middenvelder geven'. Robben kan dat niet, zij niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt best mee. Cabral en Schaken staan vaak genoeg op de zijlijn op de bal te wachten, die doen gewoon wat ze moeten doen. Dat de rest positioneel niet goed staat is iets anders.
Het is zo jammer dat we geen rechtsback hebben, want Leerdam moet eigenlijk op het middenveld nu.
Is ook ziek geweest.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:42 schreef Equites het volgende:
Cabral is de enige die ik nog wel ze best zie doen. Guidetti heb ik niet gezien. Leerdam speelt als een natte krant.
Ik weet niet of je het hebt gezien, maar de verdediging van Feyenoord wordt steeds op eigen helf gedwongen tot de terugspeelbal. Het gevolg daarvan is dat de buitenspelers ook niet zo hoog kunnen gaan staan, anders worden de afstanden te groot.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:48 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Cabral en Schaken moet gewoon naar de achterlijn, richting cornervlag en die bal richting penalty stip swingen. Nu is de standaard actie 'bal aannemen, hoek 16m en naar binnen gaan en proberen te schieten of de bal aan een back of middenvelder geven'. Robben kan dat niet, zij niet.
Je hebt gelijk, alsnog gewoon een grote blunder natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Herhaal het hier ook nog even:
Op het moment dat van der Velden kopte kwam er precies een andere speler van NEC op dezelfde hoogte voor de bal gevlogen. Hij kwam echter vanaf de 16 meter aangestormd. Volgens mij was het voor de grensrechter niet duidelijk wie van de 2 nu gescoord had, omdat ze op exact hetzelfde moment op dezelfde hoogte bij de bal kwamen.
Staat de grens serieus nu als 4e man?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:49 schreef Dekatria het volgende:
Nelom voor Indi
En de grens nu als 4e official
Kuitblessure is de officiele reden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Staat de grens serieus nu als 4e man?
Inderdaad...ze hebben oortjes en de grens kan gewoon vragen welke van de 2 gescoord heeft.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, alsnog gewoon een grote blunder natuurlijk.
Uhuh...quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kuitblessure is de officiele reden.
Ik denk dat je als Feyenoord-supporer Murphy's Law goed genoeg kent om dergelijke uitspraken te mogen doen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Murphy's law, niet zo wantrouwend
Bedankt jongens!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:35 schreef Merkie het volgende:
. Ik ga leren voor mijn tentamens, veel nuttiger
.
Het is wel opmerkelijk dat Feyenoord totaal ingestort is sinds die wedstrijd en Ajax juist weer het licht heeft gezien.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
Toch zonde dat dit elftal zo terugvalt na de goede start van het seizoen en de sterke wedstrijd tegen Ajax.
Het is toch ook gewoon om te trollen hoe ze soms spelenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
Ik benoem dit tot het Feyenoord-wedstrijdtopic voor de eerstvolgende wedstrijd.
Vraag dat eens aan de grensquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:41 schreef eight het volgende:
Hoe kun je deze wedstrijd in godsnaam verliezen
De gifbeker moet net als vorig jaar weer helemaal worden leeggedronkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:41 schreef eight het volgende:
Hoe kun je deze wedstrijd in godsnaam verliezen
Inderdaad. We weten wie we op linksback moeten zetten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:42 schreef Dekatria het volgende:
Nelom speelde goeie invalbeurt trouwens.
Dat betekent gewoon dat het middenveld verkeerd staat. Tegen een team als NEC mag dat gewoon niet. Maar ja, bedankt scheidsrechter en coquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het hebt gezien, maar de verdediging van Feyenoord wordt steeds op eigen helf gedwongen tot de terugspeelbal. Het gevolg daarvan is dat de buitenspelers ook niet zo hoog kunnen gaan staan, anders worden de afstanden te groot.
Helaas kunnen doelpunten niet terug gedraaid worden dan :"). Ach veel hebben we toch niet aan zijn spel atm.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou me niet verbazen als Fernandez op wedstrijdbeelden alsnog een schorsing krijgt trouwens.
Druk, iedereen moet immers naar huis.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:45 schreef 16meter het volgende:
Hoe is de situatie rondom het Maasgebouw?
Dat die grens maar een schorsing krijgt!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou me niet verbazen als Fernandez op wedstrijdbeelden alsnog een schorsing krijgt trouwens.
Die is al "geblesseerd" aan zijn kuitquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:46 schreef eight het volgende:
[..]
Dat die grens maar een schorsing krijgt!
En verhaal halen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Druk, iedereen moet immers naar huis.
Mja, een blunder van de arbitrage helpt niet mee, natuurlijk, maar dat was in de 8e minuut. Feyenoord mag toch in staat worden geacht om in de resterende 82 minuten alsnog 2 of 3 keer te scoren tegen een club als NEC.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:44 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat betekent gewoon dat het middenveld verkeerd staat. Tegen een team als NEC mag dat gewoon niet. Maar ja, bedankt scheidsrechter en co
Dat was ook wel zo'n beetje het enige lichtpuntje van vanavond zeg.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:42 schreef Dekatria het volgende:
Nelom speelde goeie invalbeurt trouwens.
Je krijgt ook .. 14? .. corners waarmee niks gedaan wordt ><quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, een blunder van de arbitrage helpt niet mee, natuurlijk, maar dat was in de 8e minuut. Feyenoord mag toch in staat worden geacht om in de resterende 82 minuten alsnog 2 of 3 keer te scoren tegen een club als NEC.
Gelukkig maar, zo blijven we nog even van de nacompetiteplaatsen verwijderdquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
Toch zonde dat dit elftal zo terugvalt na de goede start van het seizoen en de sterke wedstrijd tegen Ajax.
Ik denk dat die jongens overal wel op trainen hoor. Als het niet lukt dan lukt het niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:03 schreef Bombshell het volgende:
Cabral moet ook is trainen op hoekschoppen nemen.. zoveel verdienen en dan nog niet eens een hoekschok goed voorkrijgen.
Het was zo sloom vanavond speel toch is met wat meer tempo. maar het zit er gewoon niet in, hopleijk in het rechter tijtje eindigen maar bewtwijfel het.
Bij Feyenoord is gewoon het probleem dat niemand de leiding op zich neemt. Heb je 8 spelers die weten wat ze doen en 3 van die jonge knaapjes van Feyenoord dan trek je die wel mee. Maar bij Feyenoord weten ze het allemaal niet, dus dan krijg je chaos.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:59 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zo blijven we nog even van de nacompetiteplaatsen verwijderd![]()
Ik heb het vermoeden dat koeman het seizoen niet afmaakt, geen eer te behalen aan dit zooitje ongeregeld.
En dan dat interview aan het einde met aanvoerder Vlaar, tenenkrommendquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:07 schreef Equites het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is gewoon het probleem dat niemand de leiding op zich neemt. Heb je 8 spelers die weten wat ze doen en 3 van die jonge knaapjes van Feyenoord dan trek je die wel mee. Maar bij Feyenoord weten ze het allemaal niet, dus dan krijg je chaos.
Ja die zag eruit alsof ze moeder zojuist was overleden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En dan dat interview aan het einde met aanvoerder Vlaar, tenenkrommend
Maar wel de "wijsheid" hebben om de trainer weg te stemmen, terwijl ze ook zelf eens in de spiegel hadden moeten kijken. Met name die Vlaar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:07 schreef Equites het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is gewoon het probleem dat niemand de leiding op zich neemt. Heb je 8 spelers die weten wat ze doen en 3 van die jonge knaapjes van Feyenoord dan trek je die wel mee. Maar bij Feyenoord weten ze het allemaal niet, dus dan krijg je chaos.
Ja die actie sloeg natuurlijk nergens op. Been was het probleem niet, dat elftal is het probleem. Nu Koeman eruit gooien?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:15 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maar wel de "wijsheid" hebben om de trainer weg te stemmen, terwijl ze ook zelf eens in de spiegel hadden moeten kijken. Met name die Vlaar.
Hij heeft nog steeds dat persoonlijke probleem. Misschien doet Koeman er eens goed aan om Vlaar rust te gunnen..quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:09 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja die zag eruit alsof ze moeder zojuist was overleden.
Been.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:17 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja die actie sloeg natuurlijk nergens op. Been was het probleem niet, dat elftal is het probleem. Nu Koeman eruit gooien?
Castaignos, Miyaichi, Fer, Wijnaldumquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Mario had ook wel z,n fouten, maar je kunt niet zeggen dat de lage eindpositie van vorig seizoen louter aan hem te wijten waren.
Misschien waren we een plaatsje hoger geeindigd als hij niet steeds tot in den treure Bruins bleef opstellen.
Fer en Wijnaldum vind ik ook bij hun nieuwe clubs nog steeds heel wisselvallig presteren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Castaignos, Miyaichi, Fer, Wijnaldum
Slimme zet ja, denkt ook echt niet verder dan 5 min vooruit die jongen.quote:Op zondag 6 november 2011 00:46 schreef inZanity het volgende:
Zul je zien dat Fernandez alsnog een paar wedstrijden geschorst word.. Heb je dus helemaal geen spits meer, ja Achahbar maar daar kun je ook niet veel van gaan verwachten natuurlijk..
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:51 schreef Caland het volgende:
We staan weer waar we horen.
Bedankt he.
Ja echt top 8ste.quote:Op zondag 6 november 2011 01:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wijnaldum en Fer waren toch overbodig?
8ste is ook leuk
gewoon Achahbar er in zetten en hem tijd geven, beter dan aanmodderen met Guidetti of Fernandez. En waarom spelt Cisse eienlijk nooit meer ?quote:Op zondag 6 november 2011 00:46 schreef inZanity het volgende:
Zul je zien dat Fernandez alsnog een paar wedstrijden geschorst word.. Heb je dus helemaal geen spits meer, ja Achahbar maar daar kun je ook niet veel van gaan verwachten natuurlijk..
Tyft op. Echt. Er was alleen maar applaus, stelletje idioten van de media.quote:Al voor het duel was de sfeer licht gespannen in en rond De Kuip, waar opvallend veel politie op de been was om de orde en veiligheid te handhaven.
Bij het betreden van het veld kreeg doelman Erwin Mulder, die altijd als eerste Feyenoorder aan zijn warming-up begint, al het nodige gefluit te horen.
Feyenoord is al jaren niet meer gevaarlijk uit vrije trappen en hoekschoppen, dat is het grote probleem ook.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:03 schreef Bombshell het volgende:
Cabral moet ook is trainen op hoekschoppen nemen.. zoveel verdienen en dan nog niet eens een hoekschok goed voorkrijgen.
Het was zo sloom vanavond speel toch is met wat meer tempo. maar het zit er gewoon niet in, hopleijk in het rechter tijtje eindigen maar bewtwijfel het.
Er is ook geen echte variant. Bal inbrengen en hopen lijkt het wel.quote:Op zondag 6 november 2011 01:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
Feyenoord is al jaren niet meer gevaarlijk uit vrije trappen en hoekschoppen, dat is het grote probleem ook.
Nee precies. Ook Wijnaldum (meneer vastloop) en Fer hadden vandaag het verschil niet gemaakt. Goed gezienquote:Op zondag 6 november 2011 01:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wijnaldum en Fer waren toch overbodig?
8ste is ook leuk
Gaat je anti-Guidetti kruistocht nu zover dat je zijn bestaan gaat ontkennenquote:Op zondag 6 november 2011 00:46 schreef inZanity het volgende:
gelukkig maar een klein stukkie buitenspelquote:
Snap ik ook niet, maar wel op de middenlijn gaan staanquote:Op zondag 6 november 2011 11:28 schreef Caland het volgende:
Waarom ging Mulder niet mee bij die laatste corner? Lamlul
Hij keek vragend naar de zijlijn en moest volgens mij blijven staan.quote:Op zondag 6 november 2011 11:28 schreef Caland het volgende:
Waarom ging Mulder niet mee bij die laatste corner? Lamlul
Vroeger had je spelers die iemand op de muil sloegen in de 55ste minuut wanneer het totaal niet liep en een tegenstander voor de 34ste keer de bal wegtrapte bij een overtreding, om zodoende het publiek achter zich te krijgen. Nu miste je dat totaal en gebeurd zoiets pas na de wedstrijd/laatste seconde en nog op een domme manier ook.quote:Op zondag 6 november 2011 11:48 schreef Caland het volgende:
Tsja, geef hem eens ongelijk ook. Geen enkele corner die aan kwam
Begreep ook dat Fernandez iemand op z'n muil had geslagen. Kunnen ze die mooi tot eind seizoen schorsen
Cabral - Leerdam - El Ahmadi - Bakkal - Schaken - Clasie - El Ahmadi - Cabral - El Ahmadi - Indi - Over de zijlijn. Bal heroveren en weer hetzelfde liedje. Balletjes terug.quote:Op zondag 6 november 2011 12:00 schreef Caland het volgende:
Je mist ook een klootzak op het middenveld. Een type Meeuwis maar dan die wel kan voetballen.
Misschien moet je kijken naar de kans om Vormer in januari op te halen, mits financieel verantwoord.
En dat gepiel word ik ook doodziek van. NEC kreeg het een paar keer voor elkaar om met 5 passes voor Mulder te staan en wij hebben er doorgaans het vijfdubbele voor nodig.
0 punten dus.quote:Op zondag 6 november 2011 11:06 schreef Happel het volgende:
Ze kunnen er gewoon niks van, blijkt maar weer. Zo ongelooflijk slecht was het gisteren. Inspiratieloos spel, waar N.E.C. met een paar keer tikken voor de keeper weet te verschijnen. Geeft weinig perspectief voor de komende wedstrijden.
Tot aan de winterstop moeten we nog tegen Vitesse, RKC, PSV, Utrecht en Twente. Ik vrees het ergste wat betreft het aantal punten dat we weten te halen in die wedstrijden.
Mwoah Achahbar is een enorm talent maar ik ben bang dat ie echt nog te jong is. Gewoon lekker met Fernandez in de basis spelen de rest van het seizoen, prima spits. Achahbar gewoon veel speeltijd geven d.m.v invalbeurten of als Fernandez geblesseerd isquote:Op zondag 6 november 2011 01:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
gewoon Achahbar er in zetten en hem tijd geven, beter dan aanmodderen met Guidetti of Fernandez.
Omdat die er helemáál niks van kan. Die is nog slechter dan Guidetti..quote:Op zondag 6 november 2011 01:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
En waarom spelt Cisse eienlijk nooit meer ?
Kruistocht?quote:Op zondag 6 november 2011 03:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gaat je anti-Guidetti kruistocht nu zover dat je zijn bestaan gaat ontkennen?
Mwa, tegen Vitesse, RKC en Utrecht zouden toch wel 7 punten of zo te halen moeten zijn. Tegen PSV en Twente is elk punt dat je haalt dan weer een bonuspunt.quote:
Goede grap.quote:Op zondag 6 november 2011 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, tegen Vitesse, RKC en Utrecht zouden toch wel 7 punten of zo te halen moeten zijn.
Vitesse verlies je gewoon. RKC en Utrecht zou je normaal gesproken moeten winnen aangezien die onthutsend zwak zijn. Maar als je zo speelt als de afgelopen weken zal je zelfs van hun niet winnen.quote:Op zondag 6 november 2011 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, tegen Vitesse, RKC en Utrecht zouden toch wel 7 punten of zo te halen moeten zijn. Tegen PSV en Twente is elk punt dat je haalt dan weer een bonuspunt.
quote:Op zondag 6 november 2011 12:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mario heeft het ondertussen redelijk op de rails in Genk.
Dat zijn uitwedstrijden he? Groningen speelde gister gelijk in Waalwijk ..quote:Op zondag 6 november 2011 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, tegen Vitesse, RKC en Utrecht zouden toch wel 7 punten of zo te halen moeten zijn. Tegen PSV en Twente is elk punt dat je haalt dan weer een bonuspunt.
quote:Op zondag 6 november 2011 12:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ben benieuwd of Koetje het tij kan keren.
Mario heeft het ondertussen redelijk op de rails in Genk.
Als de selectie weer de vorm terug weet te vinden die ze tegen Ajax hadden, dan moeten ze van die clubs gewoon kunnen winnen, lijkt me. Maar goed, die vorm zal wel niet zo snel terugkeren... al is wat dat betreft een weekje competitierust niet eens heel verkeerd misschien.quote:Op zondag 6 november 2011 12:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vitesse verlies je gewoon. RKC en Utrecht zou je normaal gesproken moeten winnen aangezien die onthutsend zwak zijn. Maar als je zo speelt als de afgelopen weken zal je zelfs van hun niet winnen.
En in plaats hem een stomp te geven dacht je: dit ga ik morgen posten op fok?quote:Op zondag 6 november 2011 12:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Echt gisteren ook toen al die spelers uitgefloten werden aan het eind. Staat er een steward toe te kijken die bloedserieus met een grote lach op z'n gezicht tegen me zegt: ach, vorige week 6-0, nu 0-1, da's toch al een stuk beter!
Echt, sterf
Daarom zeg ik ook, als ze zo spelen als de afgelopen weken dan verlies je gewoon van alledrie. En al helemaal van Twente en PSV. En dan sta je er gewoon nog slechter voor dan vorig seizoen. Maar ik hoop dat Koeman het niet zo ver laat komen, doet ie dan haalt ie wat mij betreft de kerst niet..quote:Op zondag 6 november 2011 12:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als de selectie weer de vorm terug weet te vinden die ze tegen Ajax hadden, dan moeten ze van die clubs gewoon kunnen winnen, lijkt me. Maar goed, die vorm zal wel niet zo snel terugkeren... al is wat dat betreft een weekje competitierust niet eens heel verkeerd misschien.
Wat heeft Fernandez precies voor heldendaden verricht dat hij jouw onvoorwaardelijke steun genietquote:Op zondag 6 november 2011 12:24 schreef inZanity het volgende:
Kruistocht?Maar je kunt inderdaad nog beter zonder spits spelen dan met Guidetti..
Heldendadenquote:Op zondag 6 november 2011 12:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat heeft Fernandez precies voor heldendaden verricht dat hij jouw onvoorwaardelijke steun geniet?
Fernandez z'n kwaliteit is dat hij snel is, maar meer ook niet. Prima spits voor op de bank.quote:Op zondag 6 november 2011 12:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
HeldendadenHet is gewoon een prima spits, met afstand de beste in je selectie(wat meer zegt over de rest
) dus vind ik dat ie gewoon hoort te spelen. En nee hij heeft absoluut geen heldendaden verricht, maar nog altijd veel meer laten zien dan onze Zweedse praatjesmaker..
Even deed inZanity mij geloven dat ik gek was, maar gelukkig heb ik nog medestandersquote:Op zondag 6 november 2011 12:53 schreef Caland het volgende:
Hoe kun je in godsnaam Fernandez een prima spits noemen.![]()
Het is hooguit een bruikbare buitenspeler, of een leuke optie achter de hand als je op de counter wilt spelen. Hoe hij die bal gisteren ook inkopte, dat moet gewoon een goal zijn. Alles wat een 'spits' daar fout kan doen deed hij fout.
Wedstrijdje of 40-45.quote:Guyon Fernandez moet vrezen voor strafzaak na slaande beweging
Guyon Fernandez moet vrezen dat de aanklager van de KNVB een onderzoek opent naar aanleiding van de slaande beweging in de slotfase van het duel tegen NEC. Op Eredivisie Live was te zien hoe de aanvaller na over en weer duwen en trekken uithaalde richting zijn tegenstander Van Eijden.
Scheidsrechter Van Sichem liet weten het incident in de wedstrijd niet gezien te hebben. Inhoudelijk wilde hij er ook na het zien van de beelden niet op ingaan. 'Wij konden het niet beoordelen. Als er iets is gebeurd, is het aan de aanklager.'
Jaquote:Op zondag 6 november 2011 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
En in plaats hem een stomp te geven dacht je: dit ga ik morgen posten op fok?
Prima spits voor Eredivisie begrippen ja. Een spits van het kaliber Makaay of van Hooijdonk zit er momenteel niet. Wanneer je Fernandez vast in de basis zet maakt hij er gewoon een stuk of 10, 15 ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 6 november 2011 12:53 schreef Caland het volgende:
Hoe kun je in godsnaam Fernandez een prima spits noemen.![]()
Het is hooguit een bruikbare buitenspeler, of een leuke optie achter de hand als je op de counter wilt spelen. Hoe hij die bal gisteren ook inkopte, dat moet gewoon een goal zijn. Alles wat een 'spits' daar fout kan doen deed hij fout.
quote:Op zondag 6 november 2011 13:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Prima spits voor Eredivisie begrippen ja. Een spits van het kaliber Makaay of van Hooijdonk zit er momenteel niet. Wanneer je Fernandez vast in de basis zet maakt hij er gewoon een stuk of 10, 15 ben ik van overtuigd.
Vorig seizoen waren er heel veel die hem zo snel mogelijk bij Feyenoord wilde hebben op basis van zijn goede werk bij Excelsior, alleen Leo (en Mario?) zag dat niet zo zitten.quote:Op zondag 6 november 2011 12:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Even deed inZanity mij geloven dat ik gek was, maar gelukkig heb ik nog medestanders.
Onzin.quote:Op zondag 6 november 2011 13:11 schreef WethouderHekking het volgende:
En van die Guidetti ben ik ook niet kapot, maar hem zullen ze niet zo snel op de bank zetten, gaan ze in Manchester zeuren.
Ik ben benieuwd hoeveel krediet hij krijgt, al hoeft hij van mij niet gelijk naar de bank want dan kan je ze allemaal wel op de bank zetten.quote:
Wtfquote:Op zondag 6 november 2011 13:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Prima spits voor Eredivisie begrippen ja. Een spits van het kaliber Makaay of van Hooijdonk zit er momenteel niet. Wanneer je Fernandez vast in de basis zet maakt hij er gewoon een stuk of 10, 15 ben ik van overtuigd.
Ben het hier wel mee eens ja. Als je er bij Excelsior al 10 maakt, moet dat bij Feyenoord toch ook lukken?quote:Op zondag 6 november 2011 13:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat hij ziek was toch ?quote:Op zondag 6 november 2011 13:23 schreef Caland het volgende:
Volgens mij zat hij vorige week toch echt op de bank.
ze hadden beter ook die middenvelder kunnen nemen als dat een ander type is dan de huidige middenveldersquote:Op zondag 6 november 2011 13:46 schreef WethouderHekking het volgende:
Feyenoord ook wel een beetje de samenwerking met de grote clubs koesteren, dan krijg je misscchien nog eens zo,n geweldenaar als Ryo over de vloer.
Ze gaan hem echt niet na een paar wedstrijden op de bank ergens anders stallen. Als ie- al een half seizoen op de bank zit misschien wel, maar dan is het dus ook niet zo'n ramp voor Feyenoord.quote:Op zondag 6 november 2011 13:38 schreef WethouderHekking het volgende:
Misschien is mijn idee dat men de oren naar Manchester City laat hangen wel onjuist, ik hoop het wel eigenlijk.
City is nu tevreden over hoe Feyenoord met Guidetti omgaat, maar of dat ook zo is wanneer hij op de bank belandt ?
Wat een onzin. Schaken speelde best redelijk. Is gewoon gevaarlijk met zijn snelheid en komt er steeds vaker langs. Daarnaast verdedigt hij ook nog eens mee. Nee...laat Schaken a.u.b. maar gewoon staan.quote:Op zondag 6 november 2011 12:18 schreef Caland het volgende:
Sowieso die hoge voorzetten.
Vooral Schaken kan er echt helemaal niets van. Waarom hij telkens maar in de basis blijft staan is mij een raadsel. Dit is zijn top, meer ga je er niet uithalen. Heeft twee aardige wedstrijden gespeeld en dat was het weer dit seizoen.
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zondag 6 november 2011 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Schaken speelde best redelijk.
Dat zou echt een enorme faal zijn inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2011 14:16 schreef macca728 het volgende:
het erge is dat Schaken nog gaat verlengen ook, onbegrijpelijk.
Je moet gewoon niet zo huilen, of heb je liever Biseswar in de basis? Schaken speelt gewoon ok, komt er tegenwoordig steeds vaker voorbij, wil er tenminste voor gaan en loopt op elke diepe bal.quote:
Schaken heeft maar één actie, op snelheid erlangs. Vervolgens schiet hij de bal over de andere zijlijn of in de tweede ringquote:Op zondag 6 november 2011 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo huilen, of heb je liever Biseswar in de basis? Schaken speelt gewoon ok, komt er tegenwoordig steeds vaker voorbij, wil er tenminste voor gaan en loopt op elke diepe bal.
Jij ziet gewoon wat je wilt zien. Kwam er deze wedstrijd ook weer tegen 2 verdedigers een aantal keer langs. Ik zeg niet dat het een topspeler is, maar hij is nuttig en hij wil tenminste werken. Topspelers zullen we bij Feyenoord op korte termijn ook niet zien helaas.quote:Op zondag 6 november 2011 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Schaken heeft maar één actie, op snelheid erlangs. Vervolgens schiet hij de bal over de andere zijlijn of in de tweede ring![]()
En ja, ik zie inderdaad liever Biseswar.
Ok, dat is iets anders. Ik zie gewoon liever geen overbetaalde spelers die niet willen werken en denken dat ze belangrijker zijn dan het team.quote:Op zondag 6 november 2011 14:24 schreef Caland het volgende:
Schaken komt er wel eens langs ja, maar wat hij vervolgens met de bal doet is werkelijk tenenkrommend
Ik ben ook geen Biseswar-fan, maar die kan in ieder geval wel iets forceren en is absoluut minder slecht dan die andere Amsterdamse rapnegert.
twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 30-10-2011 om 18:02:16Jammer dat FC Groningen niet echt in vorm was vandaag.... reageer retweet
twitter:
twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 23-10-2011 om 08:37:18Dit is voor mij altijd de wedstrijd van het jaar, ook als 010 tiende staat... Ik voorspel 2-0. reageer retweet
Wat een triest mannetje zegtwitter:
Zo is toch het grootste deel van die gasten.quote:Op zondag 6 november 2011 14:43 schreef Caland het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 30-10-2011 om 18:02:16Jammer dat FC Groningen niet echt in vorm was vandaag.... reageer retweet
twitter:twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 23-10-2011 om 08:37:18Dit is voor mij altijd de wedstrijd van het jaar, ook als 010 tiende staat... Ik voorspel 2-0. reageer retweet
Laat hem maar narren, gelukkig doet z,n eigen clubje het ook niet zo best.quote:Op zondag 6 november 2011 14:43 schreef Caland het volgende:
twitter:twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 23-10-2011 om 08:37:18Dit is voor mij altijd de wedstrijd van het jaar, ook als 010 tiende staat... Ik voorspel 2-0. reageer retweet
Komt gewoon omdat er te weinig (of geen) spelers zijn die een wedstrijd kunnen lezen.quote:Op zondag 6 november 2011 15:03 schreef Bombshell het volgende:
Wat mij opvalt is dat er ook altijd dubbel dekking is op bv schaken en Cabral.. Komt er van de tegenpartij iemand een keer op de flanken dan staat er één iemand op drie meter al achteruitlopend te dekken. Je ziet ze achteruit lopen tot ze bijna in het doel staan. En dat elke wedstrijd! Gewoon kort dr op moeten ze net als bij de wedstrijd tegen ajax.. maar het schijnt niet tot ze door te dringen.
Ik kan het niet beoordelen. Hij krijgt amper kansen om er een in te leggen. Alle voorzetten zijn dramatisch en als hij een bal krijgt dan staat hij op een eiland tussen 4 of 5 verdedigers, dan kan je als spits ook weinig uitrichten.quote:Op zondag 6 november 2011 14:56 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ik vind Guidetti nog steeds een erg matige spits
Dat is altijd, die ene Franse gozer van Utrecht was ook altijd goed tegen ons, vorig jaar uit bij Willem II hield die kerel ineens alles tegen...quote:Op zondag 6 november 2011 15:09 schreef inZanity het volgende:
Hoe komt het toch dat zo'n Vermeer uitgerekend tegen ons een wereldwedstrijd keept? Als ie net zo had gekeept als vandaag hadden we daar gewoon ruim gewonnen..
quote:Op zondag 6 november 2011 14:16 schreef macca728 het volgende:
het erge is dat Schaken nog gaat verlengen ook, onbegrijpelijk.
Mensen die niet snappen dat je voor elke speler die niet verlengt een vervanger moet halen en dat betere voetballers dan Schaken allemaal geld kosten wat Feyenoord niet heeft.quote:Op zondag 6 november 2011 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou echt een enorme faal zijn inderdaad.
Helemaal mee eens. Krijgt geen enkele bespeelbare bal.quote:Op zondag 6 november 2011 15:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kan het niet beoordelen. Hij krijgt amper kansen om er een in te leggen. Alle voorzetten zijn dramatisch en als hij een bal krijgt dan staat hij op een eiland tussen 4 of 5 verdedigers, dan kan je als spits ook weinig uitrichten.
Zelfde voor mensen die niet snappen dat je niet met 24 jeugdspelers aan een seizoen kan beginnen.quote:Op zondag 6 november 2011 15:16 schreef Caland het volgende:
Mensen die niet begrijpen dat je een extreem matige speler als Schaken ook gewoon uit de jeugd kan halen
Eens.quote:Op zondag 6 november 2011 15:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zelfde voor mensen die niet snappen dat je niet met 24 jeugdspelers aan een seizoen kan beginnen.
Er zijn in de selectie wel eerst 10 andere plekken in te vullen voordat Schaken weg moet.
Njah, je moet vooral zorgen dat je in de as niet teveel jeugdigheid hebt. Een speler als Schaken is prima te vervangen door een random jeugdspeler. Ik zie geen enkele reden om zijn contract te verlengen in ieder geval.quote:Op zondag 6 november 2011 15:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zelfde voor mensen die niet snappen dat je niet met 24 jeugdspelers aan een seizoen kan beginnen.
Zoals een Cabral bijvoorbeeld, of je daar nou zo vrolijk van word..quote:Op zondag 6 november 2011 15:16 schreef Caland het volgende:
Mensen die niet begrijpen dat je een extreem matige speler als Schaken ook gewoon uit de jeugd kan halen
Ja, dat is dus precies mijn punt. Met als enige verschil dat een Schaken niet meer beter wordt en zijn jaarlijkse goede periode alweer heeft gehad.quote:Op zondag 6 november 2011 15:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zoals een Cabral bijvoorbeeld, of je daar nou zo vrolijk van word..
Boeiend. Het is ook maar zeer de vraag of Cabral z'n egoisme ooit kwijt zal raken. Zoals beiden momenteel spelen 1000x liever Schaken dan Cabralquote:Op zondag 6 november 2011 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat is dus precies mijn punt. Met als enige verschil dat een Schaken niet meer beter wordt en zijn jaarlijkse goede periode alweer heeft gehad.
Want?quote:Op zondag 6 november 2011 15:54 schreef Caland het volgende:
Hoewel ik er in principe geen voorstander van ben zou ik graag eens wat wedstrijden een 4-4-2 formatie willen zien. Helemaal in de decembermaand.
helemaal mee eens.quote:Op zondag 6 november 2011 15:16 schreef Caland het volgende:
Denk ik al jaren. En zodra er drie dagen helemaal niks rondom Feyenoord is, mis je het al vreselijk.quote:Op zondag 6 november 2011 17:14 schreef Cara het volgende:
hoe veel jaar hou ik dit als Feyenoord fan zijnde nog vol?
Dit dus, maar Caland blijft maar zeiken op Schaken alsof het de slechtste speler in dit Feyenoord is. Dit terwijl Schaken een van de weinigen is die nog enigszins constant presteert en de vereiste werklust tentoonspreidt. Nee...liever die Biseswar die huilend en schreeuwend onder de douche stapt wanneer hij wordt gewisseld na de zoveelste matige wedstrijd.quote:Op zondag 6 november 2011 15:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Er zijn in de selectie wel eerst 10 andere plekken in te vullen voordat Schaken weg moet.
Je bent gewoon niet objectief. Ik zeg niet dat hij elke wedstrijd de sterren van de hemel speelt, maar er zit ook nog iets tussen bagger en geweldig spelen in.quote:Op zondag 6 november 2011 17:59 schreef Caland het volgende:
Over dat constante presteren ben ik het wel met je eens ja.
Constant bagger.
Zowel Schaken als Biseswar voegen helemaal niets toe aan Feyenoord maar kosten je wel weer min 2 miljoen salaris straks, want ze zullen niet 10% inleveren bij verlenging contract en ook niet voor 1 jaar tekenen.quote:Op zondag 6 november 2011 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus, maar Caland blijft maar zeiken op Schaken alsof het de slechtste speler in dit Feyenoord is. Dit terwijl Schaken een van de weinigen is die nog enigszins constant presteert en de vereiste werklust tentoonspreidt. Nee...liever die Biseswar die huilend en schreeuwend onder de douche stapt wanneer hij wordt gewisseld na de zoveelste matige wedstrijd.
Schaken verdient lang niet zoveel als een Biseswar die voor een bedrag van ongeveer 750.000 op de loonlijst staat. Dus die 2 miljoen is schromelijk overdreven. Maargoed, wie wil je er neerzetten dan?quote:Op zondag 6 november 2011 19:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zowel Schaken als Biseswar voegen helemaal niets toe aan Feyenoord maar kosten je wel weer min 2 miljoen salaris straks, want ze zullen niet 10% inleveren bij verlenging contract en ook niet voor 1 jaar tekenen.
Voor dat geld kan je bv Vormer weer halen in juni en nog een redelijke speler.
Klopt. En dat ertussen in heeft hij nooit.quote:Op zondag 6 november 2011 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet objectief. Ik zeg niet dat hij elke wedstrijd de sterren van de hemel speelt, maar er zit ook nog iets tussen bagger en geweldig spelen in.
Wat jij wil Caland, we worden het toch niet eens. Behalve over het feit dat we allebei niet willen dat hij bijtekent.quote:Op zondag 6 november 2011 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. En dat ertussen in heeft hij nooit.
Of het is redelijk, of het is pure stront door een trechter. Of een 3 of een 6. En veel vaker een 3 dan een 6. Daarbij is hij al bijna 30 en heeft hij eigenlijk in die 2 jaar Feyenoord helemaal niks laten zien. Iets dat een Cabral en Biseswar, hoe matig ze ook zijn, bij tijd en wijlen nog wel doen. En daar zit ook nog eens rek in.
Er werd zelfs beweerd dat hij gisteren heel redelijk speelde. Dan heb je of een lage standaard of je bent puur aan het trollen. Als zelfs de teen een verademing is ten opzichte van Schaken moet je je wel achter de oren gaan krabben.![]()
Ben benieuwd wie jij dan zou scouten voor een plek op de reservebank?quote:Op zondag 6 november 2011 20:28 schreef Caland het volgende:
Je speelt natuurlijk ook niet voor jan lul tot je 28e in de eerste divisie.
Zie bijvoorbeeld Fernandez ook.
Typische voorbeelden van spelers die gewoon bepaalde voetbalkwaliteiten ernstig tekort komen.
Oh. De 'aankoop' Fernandez begreep ik ook nog wel hoor, de aankoop Schaken zelfs ook. Precies wat je zegt, aardige bankvulling.quote:Op zondag 6 november 2011 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie jij dan zou scouten voor een plek op de reservebank?
Nouja, ik ben het met wat je nu zegt op zich wel eens hoor. Ik weet niet wat de reden is dat Biseswar niet speelt? Slecht trainen, te weinig inzet? Geen idee...quote:Op zondag 6 november 2011 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh. De 'aankoop' Fernandez begreep ik ook nog wel hoor, de aankoop Schaken zelfs ook. Precies wat je zegt, aardige bankvulling.
Maar ik snap niet waar het onbegrensde vertrouwen van Koeman in Schaken vandaan komt. Helemaal als je een jongere en minder slechte speler op de bank hebt.
Ik snap sowieso ook geen kut van die kansloze inverted wingers telkens. Maar dat geheel terzijde.
Inderdaad. Zag er vaag uit. ME kwam namelijk helemaal niet.quote:Op zondag 6 november 2011 20:59 schreef Caland het volgende:
Politie was ook weer lekker agressief bezig bij de tramhalte na de wedstrijd
Wat was daar aan de hand.
Inderdaad. Opbouw was gewoon vreselijk. Nelom viel erg mee, trouwens. Maar die zal zich ook snel gaan aanpassen aan het wedstrijdniveau.quote:Op zondag 6 november 2011 21:10 schreef jakees het volgende:
Zo die Indi die is slecht echt ongelooflijk. Die heeft nog nooit een bal naar voren goed gespeeld. Hoe kan zo iemand nou in de jeugd zijn komen bovendrijven. Hij kan niet schieten, niet passen, niet passeren. Hij is wel sterk en verdedigend niet zwak maar ongelooflijk slecht aan de bal zeg. Die Nelom is volgens mij 100x beter.
Die nelom heeft in 45 minuten de bal vaker vooruitgespeeld dan indi in het hele seizoen. Ik vond dat die heel goed inviel eigenlijk maar ja we houden moed!quote:Op zondag 6 november 2011 21:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Opbouw was gewoon vreselijk. Nelom viel erg mee, trouwens. Maar die zal zich ook snel gaan aanpassen aan het wedstrijdniveau.
Je hebt aan de andere kant ook weer zo'n Boerrigter.quote:Op zondag 6 november 2011 20:28 schreef Caland het volgende:
Je speelt natuurlijk ook niet voor jan lul tot je 28e in de eerste divisie.
Zie bijvoorbeeld Fernandez ook.
Typische voorbeelden van spelers die gewoon bepaalde voetbalkwaliteiten ernstig tekort komen.
onbegrijpelijk dat coaches dan zolang vasthouden aan 1 speler (been met Bruins bv, nu Koeman met Martins Indi, Schaken)quote:Op zondag 6 november 2011 21:26 schreef jakees het volgende:
[..]
Die nelom heeft in 45 minuten de bal vaker vooruitgespeeld dan indi in het hele seizoen. Ik vond dat die heel goed inviel eigenlijk maar ja we houden moed!
Ik denk dat het verschil met Ajax is dat zij wel degelijke efltallen op de been kunnen brengen waarin jonge spelers geruisloos kunnen instromen. Bij Feyenoord wordt elk jong gastje als een halve messias in het veld gebracht, terwijl dat natuurlijk niet realistisch is. Op deze manier hebben die jonge spelers ook niet echt een tijd om zich naar het vereiste niveau op te werken, maar moeten ze er gelijk elke week staan.quote:Op maandag 7 november 2011 00:07 schreef Stokstaart het volgende:
Aan dit materiaal valt wederom geen enkele eer te behalen.
Beste jeugdopleiding van Nederland? Wat een arrogantie!
Amsterdamse arrogantie in Rotterdam, het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 7 november 2011 00:07 schreef Stokstaart het volgende:
Aan dit materiaal valt wederom geen enkele eer te behalen.
Beste jeugdopleiding van Nederland? Wat een arrogantie!
De norm en de houding bij Feyenoord zal eerst moeten veranderen.quote:Op maandag 7 november 2011 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil met Ajax is dat zij wel degelijke efltallen op de been kunnen brengen waarin jonge spelers geruisloos kunnen instromen. Bij Feyenoord wordt elk jong gastje als een halve messias in het veld gebracht, terwijl dat natuurlijk niet realistisch is. Op deze manier hebben die jonge spelers ook niet echt een tijd om zich naar het vereiste niveau op te werken, maar moeten ze er gelijk elke week staan.
Ik vind het vrij logisch dat het nu zo loopt.
Werd van een 18-jarige Afellay of Dirk Kuyt al verwacht dat ze de kar zouden trekken?quote:Op maandag 7 november 2011 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De norm en de houding bij Feyenoord zal eerst moeten veranderen.
De Cabralletjes van deze wereld gaan kapot door een absurd hoog verwachtingspatroon. Mede mogelijk gemaakt door Ronald Koeman trouwens.
Worden die jongens mentaal wel voldoende begeleid? Of komen ze gewoon echt nog te kort?
Was een 18-jarige Afellay of Dirk Kuyt ook al exceptioneel?
Precies. Alles hangt of staat met een deugdelijk financieel beleid.quote:Op maandag 7 november 2011 00:43 schreef Caland het volgende:
De norm is omlaag gegaan door jarenlang wanbeleid. Dat vertaalt zich altijd door op het veld.
Dus in plaats van op varkenoord te kankeren kan de kritiek zich imo beter op het het tobsportklimaat in het Maasgebouw richten.
Dat was de vraag niet.quote:Op maandag 7 november 2011 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Werd van een 18-jarige Afellay of Dirk Kuyt al verwacht dat ze de kar zouden trekken?
Zijn die klote-cijfers nou al ergens gepubliceerd, of wachten ze nog even met het slechte nieuws?quote:Op maandag 7 november 2011 00:43 schreef Caland het volgende:
De norm is omlaag gegaan door jarenlang wanbeleid. Dat vertaalt zich altijd door op het veld.
Dus in plaats van op varkenoord te kankeren kan de kritiek zich imo beter op het het tobsportklimaat in het Maasgebouw richten.
Ik denk dat die gasten stiekem toch wel heel erg veel druk voelen hoor Stokstaart.quote:Op maandag 7 november 2011 00:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet.
De vraag is of ze toen ook al met kop en schouders boven de rest uit stonden en makkelijk mee konden.
Van V Persie (wat weliswaar een exceptioneel talent is) zag je dat destijds namelijk meteen.
Ik bedoel: talent heb je toch of heb je niet?
Als een speler zich nou ergens niet druk hoeft te maken om te presteren is het wel bij ons. Heerenveen en Groningen hebben jonge jongens op de bank zitten die bij ons wekelijks zouden spelen.
Een Van Persie kwam ook in een gespreid bedje terecht met jongens als Bosvelt, Keessie en Van Hooijdonk die hem bij de hand konden nemen. Dat soort ervaren spelers nemen zoveel druk weg bij een jonkie.quote:Op maandag 7 november 2011 00:48 schreef Stokstaart het volgende:
Van V Persie (wat weliswaar een exceptioneel talent is) zag je dat destijds namelijk meteen.
Nou, en waaruit bestaat die druk dan volgens jou?quote:Op maandag 7 november 2011 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat die gasten stiekem toch wel heel erg veel druk voelen hoor Stokstaart.
Bij van Persie zag je het in ieder geval direct. Bij Kalou ook trouwens. Maar dat zijn beiden spelers die het ook echt hebben waargemaakt en die daarnaast ook gewoonin een draaiend elftal kwamen te spelen. Clasie kan met een beetje geluk ook zo'n speler worden heb ik het gevoel.
Zo'n Cabral is een beetje een tussen-geval heb ik het idee. Geen absolute top, maar zal uiteindelijk wel de Eredivisie ontstijgen denk ik.
Precies daar bestaat de druk uit. Wij kunnen ze niet op de bank tiefen omdat we simpelweg niks achter de hand hebben. Alle druk ligt dus bij de jonkies, geen ervaren spelers die dat voor ze kunnen wegnemen. Waardoor je dus situaties krijgt dat een 19-jarig jongetje dat enorm veel moet leren uitgefloten en uitgescholden wordt als het een keer minder gaat.quote:Op maandag 7 november 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
Bij elke andere club zouden ze op de bank getieft worden na een wanprestatie.
Robin had schijt aan die gasten man. Vooral aan Pi-air. Jaar ervoor bezorgde hij ons nog in z'n eentje de UEFA-Cup met die magistrale vrije ballen, en Robin pakt (in een thuiswedstrijd nota-bene) zo die bal weg van Pi-air en schoot hem op de latquote:Op maandag 7 november 2011 00:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Een Van Persie kwam ook in een gespreid bedje terecht met jongens als Bosvelt, Keessie en Van Hooijdonk die hem bij de hand konden nemen. Dat soort ervaren spelers nemen zoveel druk weg bij een jonkie.
Onze jonkies zijn geheel op zichzelf aangewezen wat uiteindelijk leidt tot labiel gedrag in het veld als het even tegenzit. Niemand die opstaat. Maar dat kan je hen ook nauwelijks kwalijk nemen.
No shitquote:Op maandag 7 november 2011 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Robin had schijt aan die gasten man. Vooral aan Pi-air. Jaar ervoor bezorgde hij ons nog in z'n eentje de UEFA-Cup met die magistrale vrije ballen, en Robin pakt (in een thuiswedstrijd nota-bene) zo die bal weg van Pi-air en schoot hem op de lat
Daar neig ik idd meer naar. Juist een gebrek aan druk en verwachtingen zorgt voor een stagnering in hun ontwikkeling.quote:Op maandag 7 november 2011 00:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies daar bestaat de druk uit. Wij kunnen ze niet op de bank tiefen omdat we simpelweg niks achter de hand hebben. Alle druk ligt dus bij de jonkies, geen ervaren spelers die dat voor ze kunnen wegnemen. Waardoor je dus situaties krijgt dat een 19-jarig jongetje dat enorm veel moet leren uitgefloten en uitgescholden wordt als het een keer minder gaat.
De schrijnende gevolgen van jarenlang wanbeleid.
De feitelijk mentor van V Persie kwam later pas en heette Bergkamp.quote:Op maandag 7 november 2011 01:00 schreef Caland het volgende:
[..]
No shit![]()
Tuurlijk had Robin geen schijt aan die gasten. Die gasten runden zo ongeveer Feyenoord toentertijd. Zelfs Van Marwijk stond onder hen in de hiërarchie en had feitelijk niks te vertellen. Daar doet de (toen) jeugdige onbezonnenheid van Van Persie niks aan af.
Tsja, daar heeft hij ook verreweg het langst gespeeld.quote:Op maandag 7 november 2011 01:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De feitelijk mentor van V Persie kwam later pas en heette Bergkamp.
Heeft die zelf ook wel eens gezegd in een docu dacht ik.
Wijnaldumpje en Fer hebben toch zeker lang genoeg in het eerste gespeeld om op een gegeven moment zelf die kar te gaan trekken?quote:Op maandag 7 november 2011 01:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, daar heeft hij ook verreweg het langst gespeeld.
Wellicht was Van Persie niet het beste voorbeeld. Maar het lijkt me vanzelfsprekend dat talenten zich het beste kunnen ontwikkelen wanneer zij in een team ingepast kunnen worden dat al draait ipv dat ze zelf de kar moeten trekken. Zodat ze inderdaad er ook een keer naast kunnen worden gegooid zonder dat je daar al te veel van voelt.
Dat is ook de hoofdreden geweest dat een Fer, Wijnaldum en Castaignos vertrokken. Tuurlijk willen wij ze dan graag zien als NSB'ers (en ik doe daar vrolijk aan mee). Maar dat is meer een manier om de keiharde realiteit te ontwijken.
juist daarom had je een jongen als Meeuwis moeten houden.quote:Op maandag 7 november 2011 00:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies daar bestaat de druk uit. Wij kunnen ze niet op de bank tiefen omdat we simpelweg niks achter de hand hebben. Alle druk ligt dus bij de jonkies, geen ervaren spelers die dat voor ze kunnen wegnemen. Waardoor je dus situaties krijgt dat een 19-jarig jongetje dat enorm veel moet leren uitgefloten en uitgescholden wordt als het een keer minder gaat.
De schrijnende gevolgen van jarenlang wanbeleid.
Meeuwis deed dat coachen uitstekend ja.quote:Op maandag 7 november 2011 01:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
juist daarom had je een jongen als Meeuwis moeten houden.
Niet echt. Uiteindelijk zijn ook zij nog maar 20 hoe je het ook wendt of keert.. Je zag dat Fer de wedstrijden dit seizoen ook wel de kar trok, Wijnaldum blijkt gewoon een matig talent die een heel verkeerd zelfbeeld heeft. Eigenlijk wat wij al een paar jaar roepenquote:Op maandag 7 november 2011 01:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wijnaldumpje en Fer hebben toch zeker lang genoeg in het eerste gespeeld om op een gegeven moment zelf die kar te gaan trekken?
Nouja, het is wel de bedoeling dat de ervaren jongens dan ook kunnen voetballen.quote:Op maandag 7 november 2011 01:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
juist daarom had je een jongen als Meeuwis moeten houden.
Mag je het niet over hebben.quote:
Geen flauw idee. Heb ook geen reden gekregen. Denk dat ik me na Groningen-uit iets teveel heb laten gaan.quote:
Wie vond jij er wel frivool bij lopen dan?quote:Op maandag 7 november 2011 20:19 schreef Maastoren het volgende:
Waar had G. Fernandez trouwens last van. Die gozer liep me toch gefrustreerd rond. En dan die 2 mislukte vuistslagen
Ik vond El Ahmadi wel aardig. Voor de rest was hetquote:Op maandag 7 november 2011 20:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wie vond jij er wel frivool bij lopen dan?
Guidetti's vriendin zal ook wel een zware nacht hebben gehad
Terecht toch ook.quote:Op maandag 7 november 2011 20:22 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik vond El Ahmadi wel aardig. Voor de rest was hetDe sfeer was helemaal om te janken.
Die cornersquote:Op maandag 7 november 2011 20:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Terecht toch ook.
Die gasten uit Nijmegen hadden gewoon onmeunig veel geluk. We hebben 20 corners gehad en 70% balbezit.
Corners bij Feyenoord zegt geen ene flikker.quote:Op maandag 7 november 2011 20:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Terecht toch ook.
Die gasten uit Nijmegen hadden gewoon onmeunig veel geluk. We hebben 20 corners gehad en 70% balbezit.
Statistieken moet je maar ff nalezen. Dan verlies je gewoon zwaar onterecht. Helemaal omdat die scheids nog blind was ook.quote:Op maandag 7 november 2011 20:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Corners bij Feyenoord zegt geen ene flikker.
Nee, nee, nee. Die corners van Feyenoord zegt helemaal niets. Je loopt 80 minuten lang met de bal maar je creeert helemaal niets. Allemaal schijnaanvallen, schijnjagen, schijnmoeite.quote:Op maandag 7 november 2011 20:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Statistieken moet je maar ff nalezen. Dan verlies je gewoon zwaar onterecht. Helemaal omdat die scheids nog blind was ook.
Weet niet hoe jullie dat zien maar ik reken die gasten voor afgelopen zondag in ieder geval niks aan.
Precies. Ze zijn blij als ze de bal aan een ander kunnen geven. Kunnen zij tenminste de fout niet maken. Angst regeertquote:Op maandag 7 november 2011 20:54 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Die corners van Feyenoord zegt helemaal niets. Je loopt 80 minuten lang met de bal maar je creeert helemaal niets. Allemaal schijnaanvallen, schijnjagen, schijnmoeite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |