I know...was half aan het slapen. Kan het helaas niet meer veranderen, dus we zullen het er mee moeten doen. Ik duik maar eens m'n bed in. Morgen hopelijk een mooie wedstrijd!quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:48 schreef Feyenoordlife het volgende:
Goffert duurt nog even gozer! Eerste uitwedstrijd is naar het grootste theater van Nederland.
Als het niet al in het vorige topic stond.quote:Feyenoord legt Guidetti spreekverbod op
Geen woorden, maar daden. Dat geldt voorlopig voor John Guidetti. Feyenoord heeft de huurling immers een spreekverbod opgelegd.
"Sorry, ik mag van de club even niet met de pers praten", zegt Guidetti als het Algemeen Dagblad hem enkele vragen wil stellen. Coach Ronald Koeman deed eerder hetzelfde bij Jerson Cabral. 'Eerst praten, dan scoren', is zijn motto.
"John Guidetti is een open, vrolijke jongen", zegt Koeman. "Zo is hij hier ook binnen gekomen. Maar hij dacht volgens mij een tijdje dat hij het ook op zestig procent kon doen. Dat is niet zo. Afgelopen week trainde hij gelukkig wel voluit."
beter, laat hij eerst maar eens een velddoelpunt maken....quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als het niet al in het vorige topic stond.
Geen woorden, maar daden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:18 schreef Paul-89 het volgende:
Een spreekverbod vind ik altijd zo'n onzin. Mocht hij er vanavond 1/2 inschieten mag hij dan weer praten ?
* Tomasso mompelt iets over een klusje van zo'n 1,5 jaar geleden op een ander forum ergens...quote:
* Happel mompelt iets over Vincken en een krat bier.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
* Tomasso mompelt iets over een klusje van zo'n 1,5 jaar geleden op een ander forum ergens...
Koeman pikt Guidetti er tussenuit omdat die zich nogal manifesteert in het openbaar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan hoeft in principe even helemaal niemand meer te worden geïnterviewd.
Heuj, ik wil best wat bier voor je halenquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:21 schreef Happel het volgende:
[..]
* Happel mompelt iets over Vincken en een krat bier.
Ik vind het maar onzin. Lijkt Wiljan Vloet wel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Koeman pikt Guidetti er tussenuit omdat die zich nogal manifesteert in het openbaar.
Ik vind dat Koeman dat prima aanvoelt. Ook hier begon je wat irritatie te merken m.b.t. Guidetti. Dus prima als zo'n 19-jarige enerzijds een beetje in bescherming tegen zichzelf wordt genomen en er anderzijds op gewezen wordt waar het om gaat: presteren.
Geen woorden zonder daden.
Die Excelsior-keeper hield gisteren ook met meer geluk dan wijsheid de nul, lijkt me ook niet echt een optie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:00 schreef WethouderHekking het volgende:
Vanavond toch weer Mulder op doel .
Bij gebrek aan beter moet dat dan maar, die Lamprou lijkt me ook geen geweldenaar.
Maak je geen zorgen, hij mag vast nog wel twitteren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het maar onzin. Lijkt Wiljan Vloet wel.
Ze willen aanvallend gaan spelen. Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:58 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar het strijdplan van Nec, al zullen ze vast wel hetzelfde als VVV en De Graafschap doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |