I know...was half aan het slapen. Kan het helaas niet meer veranderen, dus we zullen het er mee moeten doen. Ik duik maar eens m'n bed in. Morgen hopelijk een mooie wedstrijd!quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:48 schreef Feyenoordlife het volgende:
Goffert duurt nog even gozer! Eerste uitwedstrijd is naar het grootste theater van Nederland.
Als het niet al in het vorige topic stond.quote:Feyenoord legt Guidetti spreekverbod op
Geen woorden, maar daden. Dat geldt voorlopig voor John Guidetti. Feyenoord heeft de huurling immers een spreekverbod opgelegd.
"Sorry, ik mag van de club even niet met de pers praten", zegt Guidetti als het Algemeen Dagblad hem enkele vragen wil stellen. Coach Ronald Koeman deed eerder hetzelfde bij Jerson Cabral. 'Eerst praten, dan scoren', is zijn motto.
"John Guidetti is een open, vrolijke jongen", zegt Koeman. "Zo is hij hier ook binnen gekomen. Maar hij dacht volgens mij een tijdje dat hij het ook op zestig procent kon doen. Dat is niet zo. Afgelopen week trainde hij gelukkig wel voluit."
beter, laat hij eerst maar eens een velddoelpunt maken....quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als het niet al in het vorige topic stond.
Geen woorden, maar daden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:18 schreef Paul-89 het volgende:
Een spreekverbod vind ik altijd zo'n onzin. Mocht hij er vanavond 1/2 inschieten mag hij dan weer praten ?
* Tomasso mompelt iets over een klusje van zo'n 1,5 jaar geleden op een ander forum ergens...quote:
* Happel mompelt iets over Vincken en een krat bier.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
* Tomasso mompelt iets over een klusje van zo'n 1,5 jaar geleden op een ander forum ergens...
Koeman pikt Guidetti er tussenuit omdat die zich nogal manifesteert in het openbaar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan hoeft in principe even helemaal niemand meer te worden geïnterviewd.
Heuj, ik wil best wat bier voor je halenquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:21 schreef Happel het volgende:
[..]
* Happel mompelt iets over Vincken en een krat bier.
Ik vind het maar onzin. Lijkt Wiljan Vloet wel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Koeman pikt Guidetti er tussenuit omdat die zich nogal manifesteert in het openbaar.
Ik vind dat Koeman dat prima aanvoelt. Ook hier begon je wat irritatie te merken m.b.t. Guidetti. Dus prima als zo'n 19-jarige enerzijds een beetje in bescherming tegen zichzelf wordt genomen en er anderzijds op gewezen wordt waar het om gaat: presteren.
Geen woorden zonder daden.
Die Excelsior-keeper hield gisteren ook met meer geluk dan wijsheid de nul, lijkt me ook niet echt een optie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:00 schreef WethouderHekking het volgende:
Vanavond toch weer Mulder op doel .
Bij gebrek aan beter moet dat dan maar, die Lamprou lijkt me ook geen geweldenaar.
Maak je geen zorgen, hij mag vast nog wel twitteren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het maar onzin. Lijkt Wiljan Vloet wel.
Ze willen aanvallend gaan spelen. Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:58 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar het strijdplan van Nec, al zullen ze vast wel hetzelfde als VVV en De Graafschap doen.
Maar wie legt Koeman dan een spreekverbod op tot hij de buitenspelers eens normaal neerzet ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, hij mag vast nog wel twitteren.
Hoe kan je dat een goed idee vinden als je Ajax en GAH heb gezien? (Vanuit het NEC-standpunt dan he)quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze willen aanvallend gaan spelen. Lijkt me een goed plan.
GAH ging het anders prima af...quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:07 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Hoe kan je dat een goed idee vinden als je Ajax en GAH heb gezien? (Vanuit het NEC-standpunt dan he)
Die speelden juist niet aanvallend. Ik bedoel dus te zeggen, waarom kies je de GAH-tactiek dan niet?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
GAH ging het anders prima af...
Dank je Happel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 07:43 schreef Happel het volgende:
Prachtige TT was dat, heb het maar aangepast. Mochten er betere suggesties zijn dan hoor ik dat graag.
volgens mij niet meer, zijn vriendin geeft met een omweg zijn boodschappen doorquote:
Slim.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
volgens mij niet meer, zijn vriendin geeft met een omweg zijn boodschappen door
twitter:sannadahlstrom twitterde op zaterdag 05-11-2011 om 17:09:45Slept good today, ate good and watched some football. I feel like John, prepared for the game! reageer retweet
Haha, en terecht wat een onzin dat hij het niet meer mag.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Slim.
twitter:sannadahlstrom twitterde op zaterdag 05-11-2011 om 17:09:45Slept good today, ate good and watched some football. I feel like John, prepared for the game! reageer retweet
Koeman drukt zijn stempel...quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:39 schreef Merkie het volgende:
Toch gaat het nergens over dat hij niet meer mag twitteren. Wat een onzin.
Een beetje op z,n Westlands dusquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:14 schreef Muto het volgende:
Oefenen, met zn allen!
Haaaaaand iiiiiin haaaaaaand Kaaaaameeeraaadeeeen. Haaaaand iiiiiin Haaaaaand
Omdat t kanquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Een beetje op z,n Westlands dus
Maar even serieus, ik snap het nut van dat langzaam zingen niet helemaal !
Omdat het debiel klinkt als je het zo snel zingt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Een beetje op z,n Westlands dus
Maar even serieus, ik snap het nut van dat langzaam zingen niet helemaal !
Snel zingen is juist bijzonder koel. Zoals Twente Y.N.W.A. doet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat het debiel klinkt als je het zo snel zingt.
Guidettitwitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 05-11-2011 om 18:22:04Opstelling #Feyenoord: Mulder, Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi, Bakkal, Clasie, El Ahmadi, Cabral, Guidetti en Schaken. #feynec reageer retweet
Ik hoop zo erg dat hij een veld goal maakt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:35 schreef Merkie het volgende:
Guidettitwitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 05-11-2011 om 18:22:04Opstelling #Feyenoord: Mulder, Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi, Bakkal, Clasie, El Ahmadi, Cabral, Guidetti en Schaken. #feynec reageer retweet
.
Leerdamquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:35 schreef Merkie het volgende:
.
Een omhaal en dan heel hard naar de kant sprinten, Koeman een draai om zijn oren geven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg dat hij een veld goal maakt.
Buiten de 16 in de kruisingquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Een omhaal en dan heel hard naar de kant sprinten, Koeman een draai om zijn oren geven.
Word in elk geval wel een keer tijd, hij moet het nu toch een keer gaan laten zien.. Mocht het vanavond weer niks zijn dan gewoon Fernandez vast in de basis wat mij betreftquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg dat hij een veld goal maakt.
Fernandez heb je niks aan als Feyenoord het spel moet maken. Guidetti is een veel betere voetballer. Ik vraag me af wat jij tegen Guidetti hebt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Word in elk geval wel een keer tijd, hij moet het nu toch een keer gaan laten zien.. Mocht het vanavond weer niks zijn dan gewoon Fernandez vast in de basis wat mij betreft
Het aller, aller ergst is nog wel dat die grens op één lijn staat, recht voor z'n neus die twee spelers heeft staan en het NOG niet ziet.quote:
Opvallend ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:05 schreef Cara het volgende:
[..]
Het aller, aller ergst is nog wel dat die grens op één lijn staat, recht voor z'n neus die twee spelers heeft staan en het NOG niet ziet.
Nee, nog erger is dat geen enkele fucking Feyenoorder protesteert![]()
Er deden een paar verdedigers de hand omhoog, maar dat doet men altijd na een tegengoal. Niemand ging er idd hard tegenin, watjes...quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:05 schreef Cara het volgende:
[..]
Het aller, aller ergst is nog wel dat die grens op één lijn staat, recht voor z'n neus die twee spelers heeft staan en het NOG niet ziet.
Nee, nog erger is dat geen enkele fucking Feyenoorder protesteert![]()
Dit is zo frustrerend, alles lijkt Feyenoord weer tegen te zitten zoals vanouds. Het is pas 30 minuten, maar je krijgt kans op kans, domineert, en NEC krijgt dankzij de scheids een half kansje in de schoot geworpen en dat IS het.. en terug zijn alle trollen om Feyenoord weer af te zeikenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:11 schreef Merkie het volgende:
Het publiek lijkt het ook niet door te hebben.
bijna 0-2 anders.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit is zo frustrerend, alles lijkt Feyenoord weer tegen te zitten zoals vanouds. Het is pas 30 minuten, maar je krijgt kans op kans, domineert, en NEC krijgt dankzij de scheids een half kansje in de schoot geworpen en dat IS het.. en terug zijn alle trollen om Feyenoord weer af te zeiken
Nadat ik dit heb getypt, zuigerquote:
Inderdaad...viel me ook al op. Gewoon achter die ploeg gaan staan, het moet geen mode worden om telkens je eigen ploeg uit te fluiten.quote:
Valt best mee. Cabral en Schaken staan vaak genoeg op de zijlijn op de bal te wachten, die doen gewoon wat ze moeten doen. Dat de rest positioneel niet goed staat is iets anders.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:39 schreef Hamilcar het volgende:
Je wingers staan niet breed, proberen niet de achterlijn te halen en komen alleen maar naar binnen. Je middenvelders worden aanvallers en verdedigers in balbezit zodat je 5-0-5 speelt. Tja, wat zou er verkeerd gaan?
Elftal heeft een moeilijke week achter de rug, vroege tegenslag ondanks prima spel. Dan moet je als publiek juist de ploeg steunen, temeer omdat de tegengoal zo onterecht was. Maar nee, bij alles dat misgaat lekker fluiten. Echt een negatieve hoofdrol voor het publiek vandaag, ik erger me er dood aan. Thuis vanaf de bank ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:39 schreef Equites het volgende:
Echt een dikke blunder ja, maar die spelers moeten een keer niet zo fucking pussy mode gaan en boos worden dat dit gewoon niet gaat gebeuren. Gelijk weer helemaal inkakken na een goal, WAAR IS DIE VECHTERSMENTALITEIT??? Het is futloos.....
Ja idd dat publiek moet ook gewoon boos worden en helemaal los gaan om NEC te imponeren. Nee ze fluiten het elftal uit, wat de 1e 5 minuten prima voetbal liet zien. Jammer dit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Elftal heeft een moeilijke week achter de rug, vroege tegenslag ondanks prima spel. Dan moet je als publiek juist d ploeg steunen, temeer omdat de tegengoal zo onterecht was. Maar nee, bij alles dat misgaat lekker fluiten. Echt een negatieve hoofdrol voor het publiek vandaag, ik erger me er dood aan. Thuis vanaf de bank ja.
Het lijken wel supporters van PSVquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Elftal heeft een moeilijke week achter de rug, vroege tegenslag ondanks prima spel. Dan moet je als publiek juist de ploeg steunen, temeer omdat de tegengoal zo onterecht was. Maar nee, bij alles dat misgaat lekker fluiten. Echt een negatieve hoofdrol voor het publiek vandaag, ik erger me er dood aan. Thuis vanaf de bank ja.
Geen woorden voorquote:
Herhaal het hier ook nog even:quote:
Cabral en Schaken moet gewoon naar de achterlijn, richting cornervlag en die bal richting penalty stip swingen. Nu is de standaard actie 'bal aannemen, hoek 16m en naar binnen gaan en proberen te schieten of de bal aan een back of middenvelder geven'. Robben kan dat niet, zij niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt best mee. Cabral en Schaken staan vaak genoeg op de zijlijn op de bal te wachten, die doen gewoon wat ze moeten doen. Dat de rest positioneel niet goed staat is iets anders.
Het is zo jammer dat we geen rechtsback hebben, want Leerdam moet eigenlijk op het middenveld nu.
Is ook ziek geweest.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:42 schreef Equites het volgende:
Cabral is de enige die ik nog wel ze best zie doen. Guidetti heb ik niet gezien. Leerdam speelt als een natte krant.
Ik weet niet of je het hebt gezien, maar de verdediging van Feyenoord wordt steeds op eigen helf gedwongen tot de terugspeelbal. Het gevolg daarvan is dat de buitenspelers ook niet zo hoog kunnen gaan staan, anders worden de afstanden te groot.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:48 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Cabral en Schaken moet gewoon naar de achterlijn, richting cornervlag en die bal richting penalty stip swingen. Nu is de standaard actie 'bal aannemen, hoek 16m en naar binnen gaan en proberen te schieten of de bal aan een back of middenvelder geven'. Robben kan dat niet, zij niet.
Je hebt gelijk, alsnog gewoon een grote blunder natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Herhaal het hier ook nog even:
Op het moment dat van der Velden kopte kwam er precies een andere speler van NEC op dezelfde hoogte voor de bal gevlogen. Hij kwam echter vanaf de 16 meter aangestormd. Volgens mij was het voor de grensrechter niet duidelijk wie van de 2 nu gescoord had, omdat ze op exact hetzelfde moment op dezelfde hoogte bij de bal kwamen.
Staat de grens serieus nu als 4e man?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:49 schreef Dekatria het volgende:
Nelom voor Indi
En de grens nu als 4e official
Kuitblessure is de officiele reden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Staat de grens serieus nu als 4e man?
Inderdaad...ze hebben oortjes en de grens kan gewoon vragen welke van de 2 gescoord heeft.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, alsnog gewoon een grote blunder natuurlijk.
Uhuh...quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kuitblessure is de officiele reden.
Ik denk dat je als Feyenoord-supporer Murphy's Law goed genoeg kent om dergelijke uitspraken te mogen doen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Murphy's law, niet zo wantrouwend
Bedankt jongens!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:35 schreef Merkie het volgende:
. Ik ga leren voor mijn tentamens, veel nuttiger
.
Het is wel opmerkelijk dat Feyenoord totaal ingestort is sinds die wedstrijd en Ajax juist weer het licht heeft gezien.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
Toch zonde dat dit elftal zo terugvalt na de goede start van het seizoen en de sterke wedstrijd tegen Ajax.
Het is toch ook gewoon om te trollen hoe ze soms spelenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
Ik benoem dit tot het Feyenoord-wedstrijdtopic voor de eerstvolgende wedstrijd.
Vraag dat eens aan de grensquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:41 schreef eight het volgende:
Hoe kun je deze wedstrijd in godsnaam verliezen
De gifbeker moet net als vorig jaar weer helemaal worden leeggedronkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:41 schreef eight het volgende:
Hoe kun je deze wedstrijd in godsnaam verliezen
Inderdaad. We weten wie we op linksback moeten zetten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:42 schreef Dekatria het volgende:
Nelom speelde goeie invalbeurt trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |