Dat zeg ik toch ook helemaal niet?!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:22 schreef alors het volgende:
[..]slanke mensen mankeert niks aan hun botten hoor
SPOILER: Vrijdag de 13 04-11-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:31 schreef hole1988 het volgende:
Froger is de Niehe van de muziekwereldSPOILER: Vrijdag de 13 04-11-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/schimmelamerigo
Ik mag toch hopen dat je je eigen werk goed vind, anders kan je net zo goed niks uitbrengen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Froger is de Niehe van de muziekwereld
ja, dat is ook niet erg, maar overdrijven is ook een vak. maar idd, in Nederland mag je niet trots zijn op je eigen werk...quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je je eigen werk goed vind, anders kan je net zo goed niks uitbrengen.
Nope, dan ben je arrogant.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat is ook niet erg, maar overdrijven is ook een vak. maar idd, in Nederland mag je niet trots zijn op je eigen werk...
en het grootste probleem is dat de grens tussen trots en arrogant vrij klein is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope, dan ben je arrogant.
Lolololola!
en toch koop je het! toch?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb tommy teleshopping overgezapt en weer die items, echt
Daar heb ik in mijn eerste week ziektewet ook een middag aan besteed...quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb tommy teleshopping overgezapt en weer die items, echt
voor je manboobs!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die BHs waar je geen beugels en bandjes voor nodig hebt waren erg lokkend ja.
Dat zeg ik, die komt klaar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:46 schreef TheZapster het volgende:
"Ah jeetje" "ah gossie" "aaaaahhhhh"
quote:
jepperdepep. in het kader van eigenpijperijquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]!!
Is dit trouwens een herhaling van vanmiddag?!
Ik lig dubbelquote:
samenvatting, vanmiddag was langerquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]!!
Is dit trouwens een herhaling van vanmiddag?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |