Whut...quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:Omamomentjess twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 22:35:20"KIJK!! EEN REUZEN TAMPON!!" oma, dat is een schaap -_- #omamomentjess reageer retweet
komen veel meer idiote tweets van dat account. ik kan er soms wel om lachenquote:
nee, zo spel je Leeuwardenquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:37 schreef Qunix het volgende:
A night, a fuck, a bottle and a cock. That's the way we spell New York.
Ga ik dan maar nooit heen, ik drink niet...quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:37 schreef Qunix het volgende:
A night, a fuck, a bottle and a cock. That's the way we spell New York.
ik vraag me vooral af of Amerigo zich er nog mee gaat bemoeien.....quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:45 schreef minthy het volgende:
Sinterklaas en Zwarte Piet zijn ruzie aan het maken op Twitter over Corry Konings.... Waar gaat het heen met deze wereld?!
Oh, heeft die ook een account?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vraag me vooral af of Amerigo zich er nog mee gaat bemoeien.....
volgens mij wel.....ik zal ff in mijn lijst kijken.quote:
Pff, al die onzinaccounts. Ik zie ook accounts voorbij komen van kinderen (baby's!) en huisdierenquote:
maar bob de Boxer heerscht!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pff, al die onzinaccounts. Ik zie ook accounts voorbij komen van kinderen (baby's!) en huisdieren
"Baby zegt:"Gurglgaga!!" Zoiets?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pff, al die onzinaccounts. Ik zie ook accounts voorbij komen van kinderen (baby's!) en huisdieren
"Mijn mama brengt me nu naar bed." Bahquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
"Baby zegt:"Gurglgaga!!" Zoiets?![]()
En ik volg er wel een aantal, die van NS-miscommunicatie is wel geinig![]()
En Beatrix doet het ook leukBartvanMerwijk ben ik mee gestopt, die postte veel te veel
ook irritant zijn mensen die alleen maar over hun kleine kinderen tweeten/hyven/faceboeken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
"Mijn mama brengt me nu naar bed." Bah
En dan zijn er ook nog mensen die serieus op dat account reageren?? Tja...quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
"Mijn mama brengt me nu naar bed." Bah
QFT!!quote:
het blijft anders wel goed in mijn kop zittenquote:
je mist nu wel Corrie Konings op 3fm....quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:54 schreef CindieY het volgende:
Wie geeft er trouwens even een gil als de reclame zo is afgelopen? Zo ergens halverwege het uur bij Stenders binnenvallen, vind ik nooit prettig, dan volg ik er geen bal van
ja en ze is nog zeer trots ookquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
QFT!!![]()
Zou ze dit echt zelf hebben ingezongen?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
New Kids en Corrie!![]()
![]()
Humor als dit met Kerst op 1 staat
Dat vind ik helemaal niet ergquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je mist nu wel Corrie Konings op 3fm....
denk het wel, ze zit ook in de clipquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
QFT!!![]()
Zou ze dit echt zelf hebben ingezongen?
twitter:bartvanmerwijk twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 20:23:30'Hoeren neuken, nooit meer werken'. Klinkt als het leven van een profvoetballer. #dwdd reageer retweet
Daar heb ik een stukje van gezien, kan ook zijn dat dit stukjes zijn uit een andere clip die ze samen met die andere knakker heeft opgenomen... Althans, dat was mijn hoopquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
denk het wel, ze zit ook in de clip
die ander knakker is een New Kid vlgens mij...quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik een stukje van gezien, kan ook zijn dat dit stukjes zijn uit een andere clip die ze samen met die andere knakker heeft opgenomen... Althans, dat was mijn hoop
Eens... Ik had vorig jaar ineens een zeer laag IQquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:56 schreef TheZapster het volgende:
New Kids is ook echt humor voor zwakzinnigen
Ah, ik zag hem op mobiel, zag het niet zo goedquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die ander knakker is een New Kid vlgens mij...
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:56 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:bartvanmerwijk twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 20:23:30'Hoeren neuken, nooit meer werken'. Klinkt als het leven van een profvoetballer. #dwdd reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:56 schreef Paul-89 het volgende:
Ja, met die gast ben ik gestopt! Af en toe wel grappig maar ik vond hem erg vervelend wordenquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:56 schreef Paul-89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |