Windows 7quote:
Ik dus ookquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Osx
Xbox 360
Android telefoon
Ik ben van alle markten thuisal ga ik wel een Windows telefoon kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, denk dat WIndows met Mango nog best ver kan komen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toch zullen Apple en Android 1 en 2/2 en 1 blijven...
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:45 schreef Geo3kant het volgende:
Overeenkomst tussen een knap dom blondje en voetbal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:45 schreef Geo3kant het volgende:
Overeenkomst tussen een knap dom blondje en voetbal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziggo tochquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:47 schreef tralalala het volgende:
Zozo, de UPC reclame is eens een keer zachter ipv harder.
Waar wil je het anders over hebben ? Ajax?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef tralalala het volgende:
Jammer dat het de hele avond over EL gaat, zal wel door de rechten komen.
Idd het moet meer over Utreg - Ajax gaanquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef tralalala het volgende:
Jammer dat het de hele avond over EL gaat, zal wel door de rechten komen.
een scooterquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef TheFastOne het volgende:
Maar even over Iwan, hij was aangereden door een motor en die was doorgereden?
Ik moest maandag werken
Tijdens het joggen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef TheFastOne het volgende:
Maar even over Iwan, hij was aangereden door een motor en die was doorgereden?
Ik moest maandag werken
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar wil je het anders over hebben ? Ajax?
jodenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd het moet meer over Utreg - Ajax gaan
Niet zo bijzonder die wedstrijd hoor, voor jullie wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd het moet meer over Utreg - Ajax gaan
je loopt achterquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
Haha die gast met dat gras jasje!11!!![]()
![]()
!!11!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |