whut?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
geluk? Ze hebben het beste spel
makkelijk als je selectief quotequote:
Hartstikke mooi voor AZ, ze worden alleen geen kampioen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
geluk? Ze hebben het beste spel, ze spelen iedereen van de mat als ze druk zetten.
Enige gevaar is als ze veel blessures krijgen of erg moe worden, maar ze hebben ook de beste conditie, en blessures kan iedere club krijgen..
AZ wordt geen kampioen dit jaar, geloof me. Als je ze echt goed vindt heb je er ook niet zoveel kijk op eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:13 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
makkelijk als je selectief quotemaar iedereen weet dat ik gelijk hebt. de feiten spreken voor zich.
Welke feiten laten zien dat ze het beste spel hebben?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:13 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
makkelijk als je selectief quotemaar iedereen weet dat ik gelijk hebt. de feiten spreken voor zich.
Weet je toch niet? Ze zijn veel minder wisselvallig dan Ajax.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hartstikke mooi voor AZ, ze worden alleen geen kampioen.
Ik zie ze dit niet het hele seizoen volhouden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet je toch niet? Ze zijn veel minder wisselvallig dan Ajax.
Ik ook niet, denk dat Ajax samen met AZ gaat strijden om plek 3.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie ze dit niet het hele seizoen volhouden.
Geen. Sommige mensen zien hun mening als een feit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke feiten laten zien dat ze het beste spel hebben?
het feit dat ze de meeste punten pakken en het minst wisselvallig zijn zegt genoeg lijkt me.. het volhouden lijkt me geen probleem, want ze hebben de beste conditie door gert jan.. dat is algemeen bekend.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen. Sommige mensen zien hun mening als een feit.
Is altijd zo. Ook bij films e.d.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
Is die reclame ook telkens zo belachelijk hard bij jullie?
Meeste punten, omdat wij hem 4x laten liggenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:17 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het feit dat ze de meeste punten pakken en het minst wisselvallig zijn zegt genoeg lijkt me.. het volhouden lijkt me geen probleem, want ze hebben de beste conditie door gert jan.. dat is algemeen bekend.
Het opvallende is dat AZ dit jaar ook genoeg slechte wedstrijden heeft gespeeld, maar nooit in de competitie. In de Europa League verloren ze in de voorronde van zo'n nietszeggend clubje en ze spelen 2x gelijk tegen Austria Wien, terwijl ze in de beker een verlenging moeten spelen, thuis tegen Groningen en uit bij Dordrecht..quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet je toch niet? Ze zijn veel minder wisselvallig dan Ajax.
Praten voor een gebande is banbaar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Smoofie geeft 100% garantie dat AZ 4e wordt.
Wou die graag even kwijt.
en daarom worden jullie geen kampioenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meeste punten, omdat wij hem 4x laten liggen
Dat zouden ze niet meer doenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Is altijd zo. Ook bij films e.d.
Joh.. zolang Rutten kapitein is win je geen fuck.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:19 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
en daarom worden jullie geen kampioen
Prima. Als AZ kampioen wordt neem ik een jaar lang een Gert-Jan-UI.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:17 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het feit dat ze de meeste punten pakken en het minst wisselvallig zijn zegt genoeg lijkt me.. het volhouden lijkt me geen probleem, want ze hebben de beste conditie door gert jan.. dat is algemeen bekend.
Grote mond van een AZ'erquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:19 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
en daarom worden jullie geen kampioen
In de competitie tegen RKC, Twente, VVV en Heracles vond ik ze ook niet zo goed spelen, ze wonnen er alleen wel 3 van.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het opvallende is dat AZ dit jaar ook genoeg slechte wedstrijden heeft gespeeld, maar nooit in de competitie. In de Europa League verloren ze in de voorronde van zo'n nietszeggend clubje en ze spelen 2x gelijk tegen Austria Wien, terwijl ze in de beker een verlenging moeten spelen, thuis tegen Groningen en uit bij Dordrecht..
Tegen Twente vond ik ze juist wel goed eigenlijk, Benschop kreeg toen echt kansen die elke spits af had gemaaktquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
In de competitie tegen RKC, Twente, VVV en Heracles vond ik ze ook niet zo goed spelen, ze wonnen er alleen wel 3 van.
Waarom niet samen met van der Gijp.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:21 schreef Geo3kant het volgende:
Aad de Mos als vaste analyticus.. asjeblieft niet........
Benschop is echt een faler. Word nooit wat.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tegen Twente vond ik ze juist wel goed eigenlijk, Benschop kreeg toen echt kansen die elke spits af had gemaakt
Wat heb jij toch tegen Schelvis?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom niet samen met van der Gijp.
Alles beter an Emiel Schelvis.
Kijk, dit is een post van iemand die volledig gelijk heeft.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
Zolang Kieft er maar niet komt te zitten.
Zo zijn mijn posts altijd..quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dit is een post van iemand die volledig gelijk heeft.
Hoezo 'weer' ?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:25 schreef Geo3kant het volgende:
1 slechte wedstrijd en Derksen zeikt derijck helemaal af.. volgende week speelt weer goed en kan hij naar Engeland.
Noemde die Derijck ook niet een huis, tuin en keuken verdediger?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:25 schreef Geo3kant het volgende:
1 slechte wedstrijd en Derksen zeikt derijck helemaal af.. volgende week speelt hij weer goed en kan hij naar Engeland.
Nee geakkkkkk!!!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:30 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man verdient een hakverbod.
NIKS .. SUPER GABBER IS DE BESTquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:30 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man verdient een hakverbod.
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
O god, daar gaat het gebash weer op Toivonen
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
Terecht joh.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
en terecht.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
Kijk die boeren in de verdediging schietenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
Vennegoor is dan ook wel een rare keuze natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:36 schreef Geo3kant het volgende:
Ooijer, goede aanwinst ervaring, mannetjes begeleiden
Vennegoor, snap er helemaal niks van, niks waard..
Met Windows 7 is niks mis hoor. Ligt voornamelijk aan de gebruiker.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
Het begint met een Windows 7 PC.. wat begint, het gezeik?
Apple fan boyquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
Het begint met een Windows 7 PC.. wat begint, het gezeik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |