Prima. Als AZ kampioen wordt neem ik een jaar lang een Gert-Jan-UI.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:17 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het feit dat ze de meeste punten pakken en het minst wisselvallig zijn zegt genoeg lijkt me.. het volhouden lijkt me geen probleem, want ze hebben de beste conditie door gert jan.. dat is algemeen bekend.
Grote mond van een AZ'erquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:19 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
en daarom worden jullie geen kampioen
In de competitie tegen RKC, Twente, VVV en Heracles vond ik ze ook niet zo goed spelen, ze wonnen er alleen wel 3 van.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het opvallende is dat AZ dit jaar ook genoeg slechte wedstrijden heeft gespeeld, maar nooit in de competitie. In de Europa League verloren ze in de voorronde van zo'n nietszeggend clubje en ze spelen 2x gelijk tegen Austria Wien, terwijl ze in de beker een verlenging moeten spelen, thuis tegen Groningen en uit bij Dordrecht..
Tegen Twente vond ik ze juist wel goed eigenlijk, Benschop kreeg toen echt kansen die elke spits af had gemaaktquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
In de competitie tegen RKC, Twente, VVV en Heracles vond ik ze ook niet zo goed spelen, ze wonnen er alleen wel 3 van.
Waarom niet samen met van der Gijp.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:21 schreef Geo3kant het volgende:
Aad de Mos als vaste analyticus.. asjeblieft niet........
Benschop is echt een faler. Word nooit wat.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tegen Twente vond ik ze juist wel goed eigenlijk, Benschop kreeg toen echt kansen die elke spits af had gemaakt
Wat heb jij toch tegen Schelvis?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom niet samen met van der Gijp.
Alles beter an Emiel Schelvis.
Kijk, dit is een post van iemand die volledig gelijk heeft.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
Zolang Kieft er maar niet komt te zitten.
Zo zijn mijn posts altijd..quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dit is een post van iemand die volledig gelijk heeft.
Hoezo 'weer' ?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:25 schreef Geo3kant het volgende:
1 slechte wedstrijd en Derksen zeikt derijck helemaal af.. volgende week speelt weer goed en kan hij naar Engeland.
Noemde die Derijck ook niet een huis, tuin en keuken verdediger?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:25 schreef Geo3kant het volgende:
1 slechte wedstrijd en Derksen zeikt derijck helemaal af.. volgende week speelt hij weer goed en kan hij naar Engeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |