Hierzo volgende week vrijdagquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
3 uur reizen he...
Wordt hem pas weer op zondag.
Wat is de afstand die moet worden afgelegd?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hierzo volgende week vrijdag
Oh, vervelend...quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hierzo volgende week vrijdag
En je haalt het zwembad ook? Of worden jullie het douchehokje uitgepoetst tegen sluitingstijdquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad.
En daarna gaan we ook nog naar het zwembad enzo
De vader van één van mijn beste vrienden speelt in een Rolling Stones coverband, ben enkele keren bij wat Café optredens geweest, en dat is ook zo ongelofelijk vet, ze coveren het echt geweldig (als ik het goed heb één van de betere Rolling Stones coverbands van Nederland), en dan lekker luisteren met een pils in de hand, heerlijk.quote:
Ik vraag me af of ze afgesloten douchecabines hebben, ik hoop van wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En je haalt het zwembad ook? Of worden jullie het douchehokje uitgepoetst tegen sluitingstijd
Als ik nu al wist dat het er volgende week vrijdag van zou komen, zou ik wel kunnen wachten, hoorquote:
Je ken altijd de turkse sauna doen, kan je ook weer wat afvinken op de "to do" lijst.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze afgesloten douchecabines hebben, ik hoop van wel eigenlijk.
Ja preciesquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik nu al wist dat het er volgende week vrijdag van zou komen, zou ik wel kunnen wachten, hoor
Dat komt omdat je niet weet wat je mist enzoquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik nu al wist dat het er volgende week vrijdag van zou komen, zou ik wel kunnen wachten, hoor
We hebben nog een lange weg te gaan samen, met onze meterslange lijstquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je ken altijd de turkse sauna doen, kan je ook weer wat afvinken op de "to do" lijst.
Dat weet je wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:37 schreef Myraela het volgende:
Ik weet helemaal niet wanneer ik weer seks ga hebben.
Hai, neuken?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:37 schreef Myraela het volgende:
Je bent een vrouw, ga de kroeg in op zondag en pap met de juiste persoon aan, succes gegarandeerd, of je er behoefte aan hebt is een 2de.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:37 schreef Myraela het volgende:
Dan bel ik liever een van m'n oude scharreltjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, ga de kroeg in op zondag en pap met de juiste persoon aan, succes gegarandeerd, of je er behoefte aan hebt is een 2de.
Ja wat dacht je van mij dan? Ik streep de dagen af op mijn kalender.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
De 18de, maar dat is pas over 2 weken. Wil je me dood hebben ofzo?
Wanneer heb je tijd?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:37 schreef Myraela het volgende:
Bingo, succes gegarandeerd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan bel ik liever een van m'n oude scharreltjes.
in tijd 3 uurquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is de afstand die moet worden afgelegd?
Ik weet heel goed wat ik mis.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet weet wat je mist enzo
Na twee weken wordt wachten best vervelend.
En niet alleen maar qua seks natuurlijk, gewoon elkaars gezelschap, dat ga je echt heel snel weer missen...
De minuut erna moet je wel gaan zingen:quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat dacht je van mij dan? Ik streep de dagen af op mijn kalender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |