Ik ben hier nieuw. Wat voor sexuele frustaties heb je?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja die ja. Ik ben er helaas niet geweest vorig jaar, dat had me een hoop seksuele frustraties kunnen besparen.
je bent er wel druk mee, want je hebt het er vaak over in de vorm van zelf spot grapjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet echt mee bezig.
Maar toen ik dacht dat ik verliefd werd heb ik gewoon zitten huilen.
Oh laat maar dan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Pillen slikken, schuren, dansen en takkemuziek draaien
Genoeg andere clubs, ook in Rotterdam.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja die ja. Ik ben er helaas niet geweest vorig jaar, dat had me een hoop seksuele frustraties kunnen besparen.
Ik verwacht ook niet te veranderen in dat opzicht hoor, ik verwacht wel wat zelfverzekerder te worden, want dat is de grootste issue van mij op dit moment, ik denk zo onnodig negatief over mijzelf, terwijl iedereen in mijn omgeving het ermee eens is dat het nergens voor nodig is met mijn eigenschappen. Ik ben iemand die ook heel erg gehecht is aan tijd voor mijzelf, ik vind het leuk om mensen over de vloer te hebben, maar ik moet écht niet 24/7 gecontroleerd worden en niet mijn eigen dingen kunnen doen, dan wordt ik gek. De vriendin zal moeten accepteren dat beiden hun hobby's kunnen doen, en dat er geen klef afhankelijk gedoe gebeurd, want daar heb ik zo een hekel aan. Krijg je shit met feesies van "Hey, we moeten Eloy uitnodigen, ow kut, dan krijg je gelijk die vriendin erbij".quote:Ja maar dat hangt af van de persoon. Die laten zich verranderen. Ik blijf gewoon me ding doen en ga iets niet opeens niet meer doen omdat ik een vriendin heb. Dat is namelijk niet wij ik ben. Zij moet in mijn leven passen en ik in die van haar.
Tuurlijk moet je wel iets rekening houden, dat is normaal. Maar dat houd niet in dat je 180 graden moet omstlaan.
Ik zeik eerder mijn uiterlijk af.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je bent er wel druk mee, want je hebt het er vaak over in de vorm van zelf spot grapjes.
O nu niet meer. Ik word telkens lekker verwendquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben hier nieuw. Wat voor sexuele frustaties heb je?
Ik ga morgen naar de Next (nieuwe versie van de Nexus), die schijnt leuker te zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh laat maar dan.
Pillen slikken kan thuis ook wel
En dansen kon ik toch niet.
Maar dat is iets wat je ALTIJD moet blijven doen, je zelf zijn. Ik doe ook alleen maar wat ik ZELF leuk vind. En houd daar in weinig tot geen rekening met iemand anders. Die passen zich maar aan. Willen ze mee, dan gaan ze mee. Willen ze niet mee dan gaan ze lekker niet mee. Mij best.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet te veranderen in dat opzicht hoor, ik verwacht wel wat zelfverzekerder te worden, want dat is de grootste issue van mij op dit moment, ik denk zo onnodig negatief over mijzelf, terwijl iedereen in mijn omgeving het ermee eens is dat het nergens voor nodig is met mijn eigenschappen. Ik ben iemand die ook heel erg gehecht is aan tijd voor mijzelf, ik vind het leuk om mensen over de vloer te hebben, maar ik moet écht niet 24/7 gecontroleerd worden en niet mijn eigen dingen kunnen doen, dan wordt ik gek. De vriendin zal moeten accepteren dat beiden hun hobby's kunnen doen, en dat er geen klef afhankelijk gedoe gebeurd, want daar heb ik zo een hekel aan. Krijg je shit met feesies van "Hey, we moeten Eloy uitnodigen, ow kut, dan krijg je gelijk die vriendin erbij".
Ah, dat is fijn voor je. Dus je bent hier om te helpen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
O nu niet meer. Ik word telkens lekker verwend
Als ik uitga ga ik vrijwel altijd naar een Irish Pub of een alternatief café, draaien ze vaak goede muziek (smaak gerelateerd natuurlijk) , staat de muziek niet zodanig hard dat je elkaar nog kan verstaan en een gesprek kan hebben, en zijn er vaak live bands + heerlijk Iers bier.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh laat maar dan.
Pillen slikken kan thuis ook wel
En dansen kon ik toch niet.
Eh zou het? :S Ja het is allemaal nieuw hoor, toen ik eerst in dit topic kwam, had ik een heel andere rol.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat is fijn voor je. Dus je bent hier om te helpen?
Hoe vaak ongeveer?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
O nu niet meer. Ik word telkens lekker verwend
Aan wat voor bands moet ik dan denken, een beetje in de stijl van o.a. Rapalje?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als ik uitga ga ik vrijwel altijd naar een Irish Pub of een alternatief café, draaien ze vaak goede muziek (smaak gerelateerd natuurlijk) , staat de muziek niet zodanig hard dat je elkaar nog kan verstaan en een gesprek kan hebben, en zijn er vaak live bands + heerlijk Iers bier.
O'Sheas en Paddy Murphy's in Rotterdam
Zoveel veranderd in een relatief korte tijd op relatie gebied?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Eh zou het? :S Ja het is allemaal nieuw hoor, toen ik eerst in dit topic kwam, had ik een heel andere rol.
Yo Newb! Werk aan de winkelquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe vaak ongeveer?
Ik hoop voor je dat het vaker is dan ik, maar dat zal wel goed zitten.
Nee niet vaker denk ik helaas. Maar het is ook wel goed om tussendoor te relaxen en herstellen daar beneequote:Op vrijdag 4 november 2011 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe vaak ongeveer?
Ik hoop voor je dat het vaker is dan ik, maar dat zal wel goed zitten.
Dropkick Murphys?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan wat voor bands moet ik dan denken, een beetje in de stijl van o.a. Rapalje?
Dat geeft ons hoop.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Eh zou het? :S Ja het is allemaal nieuw hoor, toen ik eerst in dit topic kwam, had ik een heel andere rol.
Live muziek is afhankelijk van diegene die speelt natuurlijk, maar aan live muziek moet je denken aan coverbandjes die muziek spelen uit de 80s en 90's . Dingen als Rolling Stones, Live, Nirvana, Metallica, Foo Fighters, Dire Straits, Guns N Roses, Iron Maiden (quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan wat voor bands moet ik dan denken, een beetje in de stijl van o.a. Rapalje?
Iron Maidenquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Live muziek is afhankelijk van diegene die speelt natuurlijk, maar aan live muziek moet je denken aan coverbandjes die muziek spelen uit de 80s en 90's . Dingen als Rolling Stones, Live, Metallica, Foo Fighters, Dire Straits, Guns N Roses, Iron Maiden () , Bruce Springsteen, de gouwe ouwe zegmaar.
Kan je wel in 1 keer alle schade inhalenquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
3 uur reizen he...
Wordt hem pas weer op zondag.
Leuke muziek welquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Live muziek is afhankelijk van diegene die speelt natuurlijk, maar aan live muziek moet je denken aan coverbandjes die muziek spelen uit de 80s en 90's . Dingen als Rolling Stones, Live, Nirvana, Metallica, Foo Fighters, Dire Straits, Guns N Roses, Iron Maiden () , Bruce Springsteen, de gouwe ouwe zegmaar.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kan je wel in 1 keer alle schade inhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |