Nou top toch! Geniet er zoveel als mogelijk vanquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben echt zwaar verliefd op haar. Weet niet waarom, en hoe dat zo snel, maar het is wel gewoon zo.
Het is zwaar wederzijdsquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben echt zwaar verliefd op haar. Weet niet waarom, en hoe dat zo snel, maar het is wel gewoon zo.
Ja preciesquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee benen en armen niet, zie nu dat het er iets ongelukkig staat. Bedoelde met helemaal kaal me kloten enz
Daar kreeg ik pas haar op mijn 23stequote:Op vrijdag 4 november 2011 22:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee benen en armen niet, zie nu dat het er iets ongelukkig staat. Bedoelde met helemaal kaal me kloten enz
Een beetje apart, maar wees er blij mee!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar kreeg ik pas haar op mijn 23ste. En nog blond ook.
![]()
Borsthaar op mijn 24ste.
Ik heb ook een rode baard.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:08 schreef Sephael het volgende:
[..]
Een beetje apart, maar wees er blij mee!
Ik heb helaas een vrij dichte sneller borsthaar groeiquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar kreeg ik pas haar op mijn 23ste. En nog blond ook.
![]()
Borsthaar op mijn 24ste.
quote:
Waarom bv niet dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
Verliefd worden, een van die dingen die ik wel en niet wil.![]()
Vreemd is dat eigenlijk.
Is niet zo vreemd hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
Vreemd is dat eigenlijk.
Ik minstens evenveel van jou, dat weet ik zekerquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]![]()
Terug naar mn matties. Kingsen met wodka.
Welterusten alvast, en al helemaal jij, Lokasenna, Loki's scheldpartij, zie je zondag. Ik hou van je
Nou, dat, dusquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
Vreemd is dat eigenlijk.
Alleen zijn kan ook pijn doen, in het leven kan alles pijn doen. Dus dat lijkt me geen goede redenquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:10 schreef Sephael het volgende:
[..]
Omdat het soms pijn kan doen? Maar dat heb ik er dan maar voor over.
Het is altijd kut.quote:
Hield ik maar van iemand.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:12 schreef Sephael het volgende:
Als versieren niet zo makkelijk gaat.
'IK HOU MEER VAN JOU NEEEE IK HOU MEER VAN JOU'
I stand corrected.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alleen zijn kan ook pijn doen, in het leven kan alles pijn doen. Dus dat lijkt me geen goede reden
DANK JEquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:12 schreef Sephael het volgende:
Als versieren niet zo makkelijk gaat.
'IK HOU MEER VAN JOU NEEEE IK HOU MEER VAN JOU'
Nou wees eens even wat duidelijker?quote:
Ik ken het, aan de 1ne kant wil ik er één, en zal het zekerweten invloed hebben op mijn persoonlijkheid en mij veranderen, aan de andere kant ben ik hier ook weer bang voor dat ik mijzelf teveel ga veranderen. Veel vrienden van mij zijn gewoon saai geworden sinds hun vriendinnen kregen en zijn met niets anders bezig, ik wil niet zo worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |