Dat hangt van je zelf af. Ik zal niet verranderen, omdat ik het zelf niet wil. Dus dat gaat ook niet gebeuren. Mijn vrienden gaan altijd voor mijn relatie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ken het, aan de 1ne kant wil ik er één, en zal het zekerweten invloed hebben op mijn persoonlijkheid en mij veranderen, aan de andere kant ben ik hier ook weer bang voor dat ik mijzelf teveel ga veranderen. Veel vrienden van mij zijn gewoon saai geworden sinds hun vriendinnen kregen en zijn met niets anders bezig, ik wil niet zo worden.
Ik ben sinds Newbie een stuk minder saai geworden, dat is wel iets wat zeker isquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ken het, aan de 1ne kant wil ik er één, en zal het zekerweten invloed hebben op mijn persoonlijkheid en mij veranderen, aan de andere kant ben ik hier ook weer bang voor dat ik mijzelf teveel ga veranderen. Veel vrienden van mij zijn gewoon saai geworden sinds hun vriendinnen kregen en zijn met niets anders bezig, ik wil niet zo worden.
Verliefdheid is nog nooit iets moois of leuks geweest voor mij.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou wees eens even wat duidelijker?
Ik wil iemand die alleen van mij houd.quote:
Ik weet niet of ik vrienden direct boven de relatie zet, maar sowieso zal ik mijn vrienden nooit door een relatie in de steek laten. Ik vind het gewoon vreemd dat ik eerst hele avonden lol heb met online games met vrienden, dan krijgen ze een vriendin, en zijn ze vrijwel nooit meer online, dan spreek/zie je ze alleen op een feesie of wanneer je wat afspreekt, dat vind ik gewoon jammer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat hangt van je zelf af. Ik zal niet verranderen, omdat ik het zelf niet wil. Dus dat gaat ook niet gebeuren. Mijn vrienden gaan altijd voor mijn relatie.
Hmm er zijn toch veel verenigingen in Leiden? Iedereen neukt daar met elkaar, vrienden met vriendinnen, alles. En die discotheek daar.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil iemand die alleen van mij houd.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee als je van me houd niet meer.
Gevoelens maken dingen gecompliceerd
Mannen. Zucht.quote:
Okee dan neuk ik je wel gewoon.quote:
Is een drankje drinken alleen ook goed?quote:
Je vroeg er wel om, op dat soort reacties xDquote:
Ik ben nog nooit in zo'n discotheek geweest.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hmm er zijn toch veel verenigingen in Leiden? Iedereen neukt daar met elkaar, vrienden met vriendinnen, alles. En die discotheek daar.
De grote 5 ja. Ik ben lid geweest, maar niet mijn ding.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hmm er zijn toch veel verenigingen in Leiden? Iedereen neukt daar met elkaar, vrienden met vriendinnen, alles. En die discotheek daar.
Ja, sorry.quote:
Pillen slikken, schuren, dansen en takkemuziek draaienquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in zo'n discotheek geweest.
Wat doen ze daar allemaal?
^^quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Verliefdheid is nog nooit iets moois of leuks geweest voor mij.
Alleen iets wat heel veel pijn opleverde.
Daarom ben ik bang om weer verliefd te worden, terwijl ik dat stiekem het liefste wil.
Maar natuurlijk alleen als het wederzijds is.
Tja als iets nog nooit leuk geweest is houd dat niet direct in dat het maar kut is. Leg je er bij neer en probeer er niet zo druk mee te zijn. Lul wat met vrouwen. En je ziet wel. Op een gegeven moment doe je even leuk praten en voor je het weet zit je met haar te lunchenquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Verliefdheid is nog nooit iets moois of leuks geweest voor mij.
Alleen iets wat heel veel pijn opleverde.
Daarom ben ik bang om weer verliefd te worden, terwijl ik dat stiekem het liefste wil.
Maar natuurlijk alleen als het wederzijds is.
Ja maar dat hangt af van de persoon. Die laten zich verranderen. Ik blijf gewoon me ding doen en ga iets niet opeens niet meer doen omdat ik een vriendin heb. Dat is namelijk niet wij ik ben. Zij moet in mijn leven passen en ik in die van haar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik vrienden direct boven de relatie zet, maar sowieso zal ik mijn vrienden nooit door een relatie in de steek laten. Ik vind het gewoon vreemd dat ik eerst hele avonden lol heb met online games met vrienden, dan krijgen ze een vriendin, en zijn ze vrijwel nooit meer online, dan spreek/zie je ze alleen op een feesie of wanneer je wat afspreekt, dat vind ik gewoon jammer.
Ik kwam altijd in de Nexus. Maar die bestaat niet meer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in zo'n discotheek geweest.
Wat doen ze daar allemaal?
Ja die ja. Ik ben er helaas niet geweest vorig jaar, dat had me een hoop seksuele frustraties kunnen besparen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kwam altijd in de Nexus. Maar die bestaat niet meer.
In InCasa is het wat meer schuren en afwerken.
Ik ben er ook niet echt mee bezig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tja als iets nog nooit leuk geweest is houd dat niet direct in dat het maar kut is. Leg je er bij neer en probeer er niet zo druk mee te zijn. Lul wat met vrouwen. En je ziet wel. Op een gegeven moment doe je even leuk praten en voor je het weet zit je met haar te lunchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |