pleeschrobber volgens mij....quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:17 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk bij 3FM? Ik weet dat je er iets mee te maken hebt, maar weet niet meer precies wat.
Webdeveloper.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:17 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk bij 3FM? Ik weet dat je er iets mee te maken hebt, maar weet niet meer precies wat.
Hij vroeg naar mijn werkzaamheden, niet die van jou...quote:
Oh, Floris, ineens zie ik het!quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Webdeveloper.
[..]
Hij vroeg naar mijn werkzaamheden, niet die van jou...
touchéquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Webdeveloper.
[..]
Hij vroeg naar mijn werkzaamheden, niet die van jou...
en over een maand is het Pasenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:27 schreef CindieY het volgende:
Een zomerplaat. Ik ben echt he-le-maal van slag nu
We moesten die zomervakantie maar eens verplaatsenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:28 schreef Qunix het volgende:
Volgend jaar wordt het nog gekker... In mei hittegolf en in de zomer regenseizoen en in oktober weer hittegolf.
Bron?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:28 schreef Qunix het volgende:
Volgend jaar wordt het nog gekker... In mei hittegolf en in de zomer regenseizoen en in oktober weer hittegolf.
Bron!quote:
Bon Iver?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
Fuck, van wie of wat is dit ook alweer een cover?
Bon Iver, Google is your best friend...quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
Fuck, van wie of wat is dit ook alweer een cover?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bon Iver, Google is your best friend...
I <3 Googlequote:Op vrijdag 4 november 2011 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
Bon Iver, natuurlijk. Ik wist dat ik het ergens van kende.
de heren zijn waarschijnlijk aan het bamkwakken in het park....quote:
Dan is deze reden nog het meest aannemelijke, want ik neem aan dat niet iedereen ineens een nieuwe server heeft...quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de heren zijn waarschijnlijk aan het bamkwakken in het park....
Ik iig niet. Bamkwakken doe ik ook niet aan...quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is deze reden nog het meest aannemelijke, want ik neem aan dat niet iedereen ineens een nieuwe server heeft...
die zit met zijn Penis in Miamiquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:43 schreef Evertjan het volgende:
ik schakel net in en zie dat Tjibbe er niet is
met je Penis!quote:
Mijn penis maakt het goed.quote:
wat maakt ie goed?quote:
Het humeur van vrouwen.quote:
ja? jouw paarsgepunte lans is een vrouwenopvrolijker?quote:
Hij is zo klein ze beginnen meteen te lachen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja? jouw paarsgepunte lans is een vrouwenopvrolijker?
moet je er pindakaas op smeren!quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is zo klein ze beginnen meteen te lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je er pindakaas op smeren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |