Nope.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:10 schreef stbabylon het volgende:
beelz is een lieverd
Heb je hem wel eens gemeet dan?
Hehehe.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij's raar. Letterlijk, maar daar heeft hij pilletjes voor
Tot je baas weer beltquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:18 schreef missbehavin het volgende:
Weer thuis. Nu toch écht weekend.
Op je rig jij!quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zo'n zin in vanavond
Heerlijk gamen op mijn nieuwe rig
18:00 toch pas?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:18 schreef missbehavin het volgende:
Weer thuis. Nu toch écht weekend.
quote:
Nee hoor.quote:
nee, dan had ie me vorige week moeten drogeren toen ie op mijn bank lagquote:
Dat hebben jullie vast wel gedaan, maar jullie verzwijgen het. Zo zijn jullie welquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dan had ie me vorige week moeten drogeren toen ie op mijn bank lag.
Je liep niet moeilijk de volgende dag?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dan had ie me vorige week moeten drogeren toen ie op mijn bank lag.
Alsof stbab ooit iets verzwijgt, deed ie dat maar eens vakerquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat hebben jullie vast wel gedaan, maar jullie verzwijgen het. Zo zijn jullie wel
Dit wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof stbab ooit iets verzwijgt, deed ie dat maar eens vaker.
Er worden wel meer dingen verzwegen in Singlesquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er worden wel meer dingen verzwegen in Singles.
Vertel vertelquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er worden wel meer dingen verzwegen in Singles.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof stbab ooit iets verzwijgt, deed ie dat maar eens vaker.
Tssss, flauw.quote:
Johquote:
quote:
En dat gun ik je ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:32 schreef missbehavin het volgende:
Wij gaan zo hamburgers eten. En patat
Ik wil ook een glowquote:
Ja ja, jij batst je een slag in de rondte, nu weten we het welquote:
Dat jij meteen aan sex denkt kan Angel niks aan doen he.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, jij batst je een slag in de rondte, nu weten we het wel
Ow, tot wanneer is dat!?quote:
Altijd lekker als ze net bellen als je naar huis wilquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:51 schreef BukkakeBaas het volgende:
"Ja hallo, met de engineer van firma x. Ik wil graag een SMTP server installeren op de door ons geleverde PC voor apparaat y. Kan je daar even bij helpen?"
"Uh-huh. Nee."
Vaste prik hier op vrijdag. Alsof ze het er om doen...quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd lekker als ze net bellen als je naar huis wil
Hier ook.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:58 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Vaste prik hier op vrijdag. Alsof ze het er om doen...
Misschienquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dus niet
Wel jammer, kun je t niet voor me filmen?
Later open gaan en een uur langer open blijven zodat mensen met een baan ook normaal naar een winkel kunnen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier ook.
5 minuten voor sluitingstijd nog even uitgebreid de tijd nemen om een abonnement af te komen sluiten.
Maakt niet uit tot hoelaat je open bent, je hebt er altijd van die mensen bij die vlak voor sluitingstijd komen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Later open gaan en een uur langer open blijven zodat mensen met een baan ook normaal naar een winkel kunnen.
Het is dan ook nog gewoon openingstijd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit tot hoelaat je open bent, je hebt er altijd van die mensen bij die vlak voor sluitingstijd komen.
Ja klopt, is gewoon openingstijd en dat is niet erg als ze dan op moment van sluiten weg zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is dan ook nog gewoon openingstijd.
Ik reken er ook vaak op. Oh de winkel gaat zo laat dicht... dan moet ik er .... zijn en kan ik ... weer daar zijn.
Of gewoon denken dat dat nou eenmaal bij een winkel hoort en dat als werktijd zien.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja klopt, is gewoon openingstijd en dat is niet erg als ze dan op moment van sluiten weg zijn.
Niet als ze dan nog een kwartier vragen blijven stellen om daarna te vertrekken met de zin: ik denk er nog even over na
In mijn geval is het anders omdat het mijn eigen zaak is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of gewoon denken dat dat nou eenmaal bij een winkel hoort en dat als werktijd zien.
Bij de meeste werkgevers zijn de werktijden dan ook ruimer dan de openingstijden. Soms op het belachelijke af bij bijvoorbeeld de AH maar dat is een ander punt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In mijn geval is het anders omdat het mijn eigen zaak is.
Maar als jij gewoon als personeel in een winkel staat krijg je dat kwartier niet betaald dus hoef je het ook niet als werktijd te zien
log even uit dan, dan zadel je ons niet op met jouw problemen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:27 schreef Spezza19 het volgende:
Gelukkig zit er hier geen honey te wachten..... Ben echt in een kuthumeur.... Iedereen moet zich maar bergen denk ik dit weekend....
dan kan heel singles wel opgedoekt wordenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
log even uit dan, dan zadel je ons niet op met jouw problemen.
mja voor 90% zo'n beetje wel ja.....quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:34 schreef stbabylon het volgende:
Ja, want er posten hier alleen diep ongelukkige mensen die alleen maar over hun shit praten. Je hebt gelijk.
Wat is er dan? Ik ben te lui om terug te lezen..quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:27 schreef Spezza19 het volgende:
Gelukkig zit er hier geen honey te wachten..... Ben echt in een kuthumeur.... Iedereen moet zich maar bergen denk ik dit weekend....
dat moet dan 's avonds zijn, overdag is dat bij lange na niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
mja voor 90% zo'n beetje wel ja.....
toegegeven, laatste tijd is het wat minder....
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dat moet dan 's avonds zijn, overdag is dat bij lange na niet.
Jij ook al?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, hallo, ik wilde even zeggen dat ik heel gelukkig ben![]()
enzo
Jij bent toch geen single, oma?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, hallo, ik wilde even zeggen dat ik heel gelukkig ben![]()
enzo
nee, en gelukkig ook geen omaquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij bent toch geen single, oma?
????quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij bent toch geen single, oma?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
ja. Ik ben ook zó blij met mn werk nu, wel benieuwd of ik mag blijven na decquote:
Wat voor een baan heb je dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja. Ik ben ook zó blij met mn werk nu, wel benieuwd of ik mag blijven na dec
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:44 schreef Evie het volgende:
[..]
????ik zie de link nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
inkoop en planning bij een fabriek. Vind het erg leuk, veel werk, altijd druk... houd ik van.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
inkoop en planning bij een fabriek. Vind het erg leuk, veel werk, altijd druk... houd ik van.
toevallig een fabriek in Dronten?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
inkoop en planning bij een fabriek. Vind het erg leuk, veel werk, altijd druk... houd ik van.
ik houd van druk op mn werk, thuis vind ik rust primaquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:48 schreef Evie het volgende:
[..]Jeej nog een die van druk zijn houdt... trouwen?
nee, dichter bij huisquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
toevallig een fabriek in Dronten?
Oordeel zelfquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik houd van druk op mn werk, thuis vind ik rust prima
En dat vindt mn vriend niet goed
Hoewel... ben je lekker?
De laatste tijdquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
mja voor 90% zo'n beetje wel ja.....
toegegeven, laatste tijd is het wat minder....
Sorry ga er ook geen posten in dit topicquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zit op mn foon, heb geen fobo hier.
waarom niet, is juist leuk. Veel plezier, en ik ga aan de koffie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Sorry ga er ook geen posten in dit topic![]()
Hm zal ik vanavond naar een feestje gaan van een van de artsen op mn werk die ik niet ken waar ik wel voor uitgenodigd ben? Is ook zo raar als je iemand niet kent nml.. hmz...
hm eng!! Veel plezier met koffieleutenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom niet, is juist leuk. Veel plezier, en ik ga aan de koffie.
koffie, goed plan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom niet, is juist leuk. Veel plezier, en ik ga aan de koffie.
mmm me2quote:
That's the spirit!quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:16 schreef Spezza19 het volgende:
Ah well, fuck it..... Waarom zou ik mijn baas mijn weekend laten verpesten.....WEEKEND!!!
Ja, was gewoon even een kutgesprek op het werk..... Maar goed, maandag weer een dag....quote:
Man je lult alsof je 80 bent en hier al jaren meelooptquote:
Hmm, de foto is schitterend, maar helaas geen video. De muziek is me wel erg soft. Mooi, zeker, maar doe mij iets harder.quote:
Gewoon springen.quote:
Euhm dan ben ik bang dat ik zn rug breek.. net als zn hand waarschijnlijk per ongeluk een keer ... lalalalaquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gewoon springen.
Peu vangt je op.
Je gaat je veterstrik-examen bij Sytze van der Zee doen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Euhm dan ben ik bang dat ik zn rug breek.. net als zn hand waarschijnlijk per ongeluk een keer ... lalalala
En die is daar heel niet waar ik bang voor ben... dan zou ik niet meer bang zijn nml..
Hahahaha nee moet naar een feestje van een van die artsen van mn werk.. maar ik ken heel die man niet, dus dan ben ik normaal iemand die ook niet gaat.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je gaat je veterstrik-examen bij Sytze van der Zee doen?
dat is het ja.. boel donker buiten.. slechts goed voor 2 dingen.. vroeg gaan slapen of de kroeg inquote:
Hey "schijtluis", als je nou eens gewoon naar dat feestje gaat? Volgens mij wordt dat echt hartstikke leuk! Allemaal nieuwe mensen. Als je alleen staat, komen mensen sowieso sneller op je af.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahaha nee moet naar een feestje van een van die artsen van mn werk.. maar ik ken heel die man niet, dus dan ben ik normaal iemand die ook niet gaat.Maar ga daarna uit met een vriendin dus neem die gewoon mee
Wat echt mega asociaal is, aangezien je je op moest geven oid.. lalalala
Binnenlopen, de bar leegzuipen en met je vriendin op mannenjacht. Ik zie een topavond voor me, maar goed.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahaha nee moet naar een feestje van een van die artsen van mn werk.. maar ik ken heel die man niet, dus dan ben ik normaal iemand die ook niet gaat.Maar ga daarna uit met een vriendin dus neem die gewoon mee
Wat echt mega asociaal is, aangezien je je op moest geven oid.. lalalala
Aha, Evie de autiste...quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:28 schreef MNR het volgende:
...Allemaal nieuwe mensen. Als je alleen staat, komen mensen sowieso sneller op je af.
Wie houd je nou voor de gek! ....
Hoe is je gesprek verleden week gegaan?quote:
Ja goed!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is je gesprek verleden week gegaan?
Dus geen huwelijk met Mauro?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja goed!
Aan het einde van het gesprek heeft hij nog gezegd: "ik ben er niet helemaal van overtuigd dat dit bij jou past". Geheel altruistisch. Dus dat was echt tof!
Preciesquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Binnenlopen, de bar leegzuipen en met je vriendin op mannenjacht. Ik zie een topavond voor me, maar goed.
quote:
Ik houd wel van rare vrouwen, maar niet van onzekere poppetjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Preciesal zie ik er raar uit.. maar dat vinden vrouwen altijd van zichzelf
Ik kan je echt TO-TAAL niet volgenquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zo mooi gearrangeerde huwelijk, waar je net onderuit bent gekomen.
Of was het toch die functie van poetsvrouw die ze je aan wilde smeren?
Mooi! Maar had hij het over die opdracht of deze baan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:34 schreef MNR het volgende:
Ja goed!
Aan het einde van het gesprek heeft hij nog gezegd: "ik ben er niet helemaal van overtuigd dat dit bij jou past". Geheel altruistisch. Dus dat was echt tof!
Dat ligt niet aan jouquote:
Iedereen is ergens onzekerquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik houd wel van rare vrouwen, maar niet van onzekere poppetjes.
Vrouwen zijn ook raar.
Consultancy an sichquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi! Maar had hij het over die opdracht of deze baan?
Mooi gedaan zo!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:42 schreef MNR het volgende:
Consultancy an sich
En over de uren zijn we het ook eens geworden. Joehoe! Hij gaf aan dat hij het toch wel lang vond duren, ik mezelf in hem ingeleefd en dat laten blijken. Daarnaast hem zijn algemene 'ontevredenheid' laten uiten. En gevraagd wat ik kon doen om dat bij hem weg te nemen.
houdoe!quote:
Martiniquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:37 schreef Delan het volgende:
allemaal!
pfff zo naar mn bed denk ik, gisteren iets te diep in het glaasje gekeken met vriendinnetjes, martini met 7-up en limoen, best wel kater vanmorgen dus
en vandaag de hele dag op stap geweest met collegaatjes, pfff ik word oud, haha
ja lekker he?? dronk het een aantal jaren geleden best wel regelmatig maar ik vond he op een gegeven moment niet zo lekker meer. maar deze combi is echt HEERLIJK!!quote:
Ik moet het juist wat minder gaan drinkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:46 schreef Delan het volgende:
[..]
ja lekker he?? dronk het een aantal jaren geleden best wel regelmatig maar ik vond he op een gegeven moment niet zo lekker meer. maar deze combi is echt HEERLIJK!!
slaap ze!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:54 schreef Barbusse het volgende:
Enniehoes, na 12 uur werk en morgen nog meer te komen, denk ik dat ik maar naar bed ga. Goede nacht en goed weekend allen!
Wat voor werk doe jij dat je nog zo laat aan het werk bent?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:38 schreef 401k het volgende:
Jeeeeeejjj nog een half uurtje werken en dan lekker de Zuidas leegzuipen.
Zo, nog ff potje Wordfeut en dan op naar bed om morgen fris en fruitig op te staan om te gaan sporten!!!quote:Zo eisen ze het einde van de doodstraf, intimidatie door de politie, welvaartsverschillen, censuur door bedrijven, politieke corruptie, werkloosheid, winsten in de gezondheidssector, het Amerikaans imperialisme, en de oorlog.
Geil nummerquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
Lekker blijft ie toch(en zij ook
)
quote:
US market analyst.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij dat je nog zo laat aan het werk bent?
Ja mijn vriendinnetje werkt ook met de US, kuttijden zijn datquote:
quote:
Tijden zijn niet zo erg. Direct de kroeg in uit je werk is niets mis mee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja mijn vriendinnetje werkt ook met de US, kuttijden zijn dat
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:53 schreef 401k het volgende:
[..]
Tijden zijn niet zo erg. Direct de kroeg in uit je werk is niets mis mee.
Helena Christensen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
Lekker blijft ie toch(en zij ook
)
quote:
Ja, daar is ook wat voor te zeggenquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:55 schreef 401k het volgende:
[..]
De vergoeding voor mijn tijd maakt ook een hoop goed.
+1quote:
quote:
quote:
Whehehe ik heb net zo'n fotoquote:
Jup. Ben niet voor niets van goedlopend freelancer naar dit overgestapt. Drie jaar compleet mezelf uitwonen en 2x verdienen wat Rutte doet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, daar is ook wat voor te zeggenzegt ze met haar hongerloontje
1000 jaar geleden.quote:
Jij hebt al zo lang geen lul meer gezien dat je een foto ernaast moet leggen om er eentje te herkennen!quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:57 schreef 401k het volgende:
[..]
Jup. Ben niet voor niets van goedlopend freelancer naar dit overgestapt. Drie jaar compleet mezelf uitwonen en 2x verdienen wat Rutte doet.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
1000 jaar geleden.
[..]
Jij hebt al zo lang geen lul meer gezien dat je een foto ernaast moet leggen om er eentje te herkennen!
Laat es zien die foto.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:57 schreef missbehavin het volgende:
Whehehe ik heb net zo'n fotoNiet zo'n kop helaas
Yeah right.quote:
60 uur per week draaien noem ik uitwonen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]jezelf uitwonen, wat klinkt dat romantisch
wie A zegt....quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yeah right.Was ik nog blond trouwens.
Ik zeg ook niet dat je geen gelijk hebt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:59 schreef 401k het volgende:
[..]
60 uur per week draaien noem ik uitwonen.
Ik pm 'm je welquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:59 schreef missbehavin het volgende:
Yeah right.Was ik nog blond trouwens.
quote:
quote:
Ik hou niet van voortrekkerij. Tenzij ik word voorgetrokken.quote:
Merk ik niet eens meer. Ik leef gewoon in ander ritme, ook in weekend, alhoewel de gordijnen dan wat langer dichtblijven.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Opdrachtgevers in de VS
9 uur tijdsverschil
Maar ik heb ook Nederlandse opdrachtgevers. En uit Estland, dat gaat weer 2 uur de andere kant op ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:05 schreef 401k het volgende:
[..]
Merk ik niet eens meer. Ik leef gewoon in ander ritme, ook in weekend, alhoewel de gordijnen dan wat langer dichtblijven.
komt omdat ik tieten hebquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou niet van voortrekkerij. Tenzij ik word voorgetrokken.
Wel ongezelligquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:05 schreef 401k het volgende:
[..]
Merk ik niet eens meer. Ik leef gewoon in ander ritme, ook in weekend, alhoewel de gordijnen dan wat langer dichtblijven.
Goed om te weten dat het zo werkt. Hoef ik ook niet meer zo rond te kijken voor je naar woonruimte in Den Haag.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
komt omdat ik tieten hebpositieve discriminatie
ja maar...ik heb een piemelquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
komt omdat ik tieten hebpositieve discriminatie
En de productielijn in het verre Oosten waarmee je ook moet communiceren.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik heb ook Nederlandse opdrachtgevers. En uit Estland, dat gaat weer 2 uur de andere kant op ofzoIk blijf niet aan de gang.
Die betalen kut.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En de productielijn in het verre Oosten waarmee je ook moet communiceren.
bohquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed om te weten dat het zo werkt. Hoef ik ook niet meer zo rond te kijken voor je naar woonruimte in Den Haag.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Positieve discriminatie. Me like!quote:
Voorgetrokken ja?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga je meteen unfrienden. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.quote:
Ff cashen dan levenquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga je meteen unfrienden. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
True.quote:
Niemand, maar aangezien ik liever lui dan moe ben, grijp ik graag met beide handen de kans om onder een verplichting uit te komen. En positieve discriminatie biedt mij die kans, want ik heb geen tieten.quote:
Have fun!quote:
sinds wanneer is het een verplichting?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niemand, maar aangezien ik liever lui dan moe ben, grijp ik graag met beide handen de kans om onder een verplichting uit te komen. En positieve discriminatie biedt mij die kans, want ik heb geen tieten.
quote:
Niet te serieus reageren. Hopelijk weet je beter dan dat.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
sinds wanneer is het een verplichting?ik heb alleen gezegd mocht je toevallig iets zien of horen, let me know, niets meer dan dat
Zijn dat nu piercings op je borst?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok, ik wil al een half uur series kijken in bed, maar mn papa blijft lullen op msn![]()
Ik bied me aan voor een second opinionquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Ja ik moest het even bewijzen he.
Hoezo, geloof je MeMo niet?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik bied me aan voor een second opinion
*klimt van de kast*quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet te serieus reageren. Hopelijk weet je beter dan dat.
dermals jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zijn dat nu piercings op je borst?
* handje helptquote:
kudt...hoe kom ik hier uit?quote:
Unfriend haar op ook op Facebook.quote:
Nee, nu friend ik haar gewoon niet...lekker puhquote:
Nog beter!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:31 schreef ArTiC het volgende:
Nee, nu friend ik haar gewoon niet...lekker puh
hoiquote:
Nee, we laten je echt niet alleen. Al vallen m'n ogen ondertussen wel dicht, t was een lange, zware dag vandaag.quote:
Sport ze danquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:21 schreef MNR het volgende:
Dan ga ik maar gauw weg, want ik ben alles behalve rustig nu. Ik heb zin om te sporten!!!!!!
Veelal negers die op achterlijk volume om 4 uur 's nachts hiphop draaienquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:36 schreef Moonwalk het volgende:
Ik haat buren die altijd lawaai maken, deuren smijten en onnodig elke dag in de ochtend lopen te schreeuwen. Ik haat oude woningen.
dat ook. Binnenkort maar eens gaan verhuizenquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:36 schreef Moonwalk het volgende:
Ik haat buren die altijd lawaai maken, deuren smijten en onnodig elke dag in de ochtend lopen te schreeuwen. Ik haat oude woningen.
Blijf je nog wel in Ierland?quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat ook. Binnenkort maar eens gaan verhuizen
Ja, maar ik woon vanaf maandag een uur bij mn werk vandaan ipv 15min. Dat vind ik iets te veel, dus wil wat dichterbij gaan wonen, of iig dichterbij de tram, zodat ik m'n reistijd kan halveren.quote:
Nee hoor ze zijn gewoon Nederlands, wel met peuterquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Veelal negers die op achterlijk volume om 4 uur 's nachts hiphop draaien
Schreeuwende peuters
Goed plan, ik wil muren van beton ipv kartonquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat ook. Binnenkort maar eens gaan verhuizen
Zonnig wel ja, het is gewoon lekker weer hier vandaagquote:
Ik ga naar een nieuw appartement ipv 15jr oud. Met de bouwkwaliteit hier is dat namelijk alsof die al 60jr oud isquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Goed plan, ik wil muren van beton ipv karton( zo klinkt het hier namelijk )
Ik zit in een huis van 80 jaar oud, word je ook niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga naar een nieuw appartement ipv 15jr oud. Met de bouwkwaliteit hier is dat namelijk alsof die al 60jr oud is
Bij mij is het andersom, ik ben van gloednieuw opgeleverd, naar mega mega oud gegaan. Een ramp als je gewend bent dat je helemaal niets van je buren kan horen. Maar ik heb het er wel voor over, in de polder wonen was namelijk helemaal niks voor mijquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga naar een nieuw appartement ipv 15jr oud. Met de bouwkwaliteit hier is dat namelijk alsof die al 60jr oud is
Goeiemorgenquote:
Dat is hier niet anders, kwaliteit is niet iets wat ze hier in Ierland kennenquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom, ik ben van gloednieuw opgeleverd, naar mega mega oud gegaan. Een ramp als je gewend bent dat je helemaal niets van je buren kan horen. Maar ik heb het er wel voor over, in de polder wonen was namelijk helemaal niks voor mij![]()
![]()
Met 15jr oud zit je nog best nieuw, ik zit in een huis van voor de oorlog. Je kan je kont niet keren of de buren horen je
Ik woon er voor m'n werk en ik woon hier nu bijna 6 maanden, En de kwaliteit van dingen maar vooral van leven is hier vrij laag, huizen, eten ed zijn meestal niet goed. Je moet goed zoeken en betalen meestal, waar in Nederland je een bepaalde standaard kan verwachten meestal.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:58 schreef Moonwalk het volgende:
Besloten om toch nog maar even iets op de computer af te maken.
Is het zo erg in Ierland? Hoe lang woon je daar al ( ik gok voor je werk en/of grote liefde )
Hey meisjequote:
Zonnig weer in Ierland? Geniet ervan!quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonnig wel ja, het is gewoon lekker weer hier vandaag
Welkom op Maltaquote:
Waar woon je nu dan?quote:
Ik raad je alleen niet aan hier een kroeg te beginnenquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien toch maar verhuizen naar Malta dan
Waarom niet?quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik raad je alleen niet aan hier een kroeg te beginnen
Veul te hard werken en matig inkomen.quote:
Goeie vraag. Als Barb representatief is voor de bevolking zijn er genoeg alcoholisten daar.quote:
Geen verschil met hier dus.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veul te hard werken en matig inkomen.
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goeie vraag. Als Barb representatief is voor de bevolking zijn er genoeg alcoholisten daar.
Dronken mensen kun je prima afzetten.quote:
Werk vinden in online gaming is makkelijk hier.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen verschil met hier dus.
Maar dan ga ik lekker pokeren op Malta met de andere Nederlanders
Dan nog, geen vetpot hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dronken mensen kun je prima afzetten.
Hier is het zonnig, niet teveel vind en relatief warm.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zonnig weer in Ierland? Geniet ervan!Het is hier lekker, maar het waait als een malle. Een gedeelte van de boulevard is zelfs afgesloten
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Wehhh moet weer gaan.. vossenjacht en scouting enzo
De rest gaat naar de eigenaarquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan nog, geen vetpot hoor.Als ik zie wat mensen achter de bar hier verdienen...je bent gewoon afhankelijk van de fooien om een beetje salaris te hebben op het eind van de maand.
Dat geldt voor alle horeca, niet alleen in Nederland.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:29 schreef Barbusse het volgende:
Dan nog, geen vetpot hoor.Als ik zie wat mensen achter de bar hier verdienen...je bent gewoon afhankelijk van de fooien om een beetje salaris te hebben op het eind van de maand.
Zijn er eventueel nog leuke baantjes te vinden in Ierland btw? Of ken je een goed recruiting agency daar?quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier is het zonnig, niet teveel vind en relatief warm.
Ja en er zitten genoeg nederlandse pokerspelers vanwege het belastingklimaatquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Werk vinden in online gaming is makkelijk hier.
Dat klopt, maar kijk niet raar op als hier rond moet zien te komen van 10.000 tot 15.000 per jaar. Je kŕn ervan leven, maar veel is het niet. De enige troost is, als je hier in de horeca werkt, heb je toch geen tijd om het uit te geven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De rest gaat naar de eigenaar![]()
Trouwens, leven op Malta is niet zo duur toch?
Ligt er aan wat je zoekt, er zijn heel veel mogelijkheden hier, wel voornamelijk in sales en/of support, maar bij de juiste bedrijven zijn de salarissen goed. Ik werk zelf liever niet via recruiting agencies, die hebben nogal een slechte naam hier. Vooral CPL wil je niet mee in zee gaan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zijn er eventueel nog leuke baantjes te vinden in Ierland btw? Of ken je een goed recruiting agency daar?
Really? Dank voor de tip. Dus als ik naar Ierland zou willen gaan kan ik het beste rechtstreeks bij het bedrijf zelf solliciteren?quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je zoekt, er zijn heel veel mogelijkheden hier, wel voornamelijk in sales en/of support, maar bij de juiste bedrijven zijn de salarissen goed. Ik werk zelf liever niet via recruiting agencies, die hebben nogal een slechte naam hier. Vooral CPL wil je niet mee in zee gaan.
Dat sowieso, recruiting agencies zijn er echt niet om jouw belang te dienen. Daar moet je alleen op ingaan als ze jou benaderen namens een bedrijf, maar anders.... Lekker links laten liggen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:36 schreef Barbusse het volgende:
Really? Dank voor de tip. Dus als ik naar Ierland zou willen gaan kan ik het beste rechtstreeks bij het bedrijf zelf solliciteren?
Ik snap ook niet hoe mensen hier van 20k per jaar rond kunnen komen, ik verdien toch wel wat meer en echt veel overhouden doe ik niet (ok, is mn levensstijl misschien ook wel naar).quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt, maar kijk niet raar op als hier rond moet zien te komen van 10.000 tot 15.000 per jaar. Je kŕn ervan leven, maar veel is het niet. De enige troost is, als je hier in de horeca werkt, heb je toch geen tijd om het uit te geven.
Ja, maar ik snap niet waarom je hierheen zou willen komen? Geen mooie vrouwen, kut weer, slecht eten, slechte huizen, lelijke stad (oke, wel mooi land), alleen de vluchten naar de rest van Europa zijn goedkoop.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Really? Dank voor de tip. Dus als ik naar Ierland zou willen gaan kan ik het beste rechtstreeks bij het bedrijf zelf solliciteren?
Dat klopt. Ik krijg regelmatig aanbiedingen van ze, maar vaak zijn het geen goede matchesquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat sowieso, recruiting agencies zijn er echt niet om jouw belang te dienen. Daar moet je alleen op ingaan als ze jou benaderen namens een bedrijf, maar anders.... Lekker links laten liggen.
Mijn meisje is een beetje Iers, vandaar. Misschien dat ze naar Ierland wilt. Ik weet nog niet of ik mee wil, mijn werk hier bevalt me nog veel te goed. Maar het kan nooit kwaad om te kijken wat mijn opties zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe mensen hier van 20k per jaar rond kunnen komen, ik verdien toch wel wat meer en echt veel overhouden doe ik niet (ok, is mn levensstijl misschien ook wel naar).
[..]
Ja, maar ik snap niet waarom je hierheen zou willen komen? Geen mooie vrouwen, kut weer, slecht eten, slechte huizen, lelijke stad (oke, wel mooi land), alleen de vluchten naar de rest van Europa zijn goedkoop.
wat voor iets zou je zoeken?quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik krijg regelmatig aanbiedingen van ze, maar vaak zijn het geen goede matches
[..]
Mijn meisje is een beetje Iers, vandaar. Misschien dat ze naar Ierland wilt. Ik weet nog niet of ik mee wil, mijn werk hier bevalt me nog veel te goed. Maar het kan nooit kwaad om te kijken wat mijn opties zijn.
je hebt dus zo'n grote kont dat je van die piepjes hoort zoals bij een achteruitrijdende vrachtwagen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom, ik ben van gloednieuw opgeleverd, naar mega mega oud gegaan. Een ramp als je gewend bent dat je helemaal niets van je buren kan horen. Maar ik heb het er wel voor over, in de polder wonen was namelijk helemaal niks voor mij![]()
![]()
Met 15jr oud zit je nog best nieuw, ik zit in een huis van voor de oorlog. Je kan je kont niet keren of de buren horen je
Kwaliteitsbewaking en procesverbetering voor support bijvoorbeeld.quote:
M´n koffie, wat doe je?quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt dus zo'n grote kont dat je van die piepjes hoort zoals bij een achteruitrijdende vrachtwagen?
dat zijn posities waar je meestal alleen komt door intern te groeien. Of je moet mensen op de juiste posities kennen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kwaliteitsbewaking en procesverbetering voor support bijoorbeeld.
bijna 12 uur, tijd voor alcoholquote:
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
dat zijn posities waar je meestal alleen komt door intern te groeien. Of je moet mensen op de juiste posities kennen.
quote:
Duidelijk niet de kwaliteiten van Dolly.quote:
Nee duh.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk niet de kwaliteiten van Dolly.
Soms, een cover is wat mij betreft geslaagd als er heel iets anders uit komt rollen dan het origineel of als de vertolker er een eigen draai aan geeft. Beide zaken mis ik bij deze versie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
Nee duh.Maar afwisseling van spijs doet eten ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |