Nope.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:10 schreef stbabylon het volgende:
beelz is een lieverd
Heb je hem wel eens gemeet dan?
Hehehe.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij's raar. Letterlijk, maar daar heeft hij pilletjes voor
Tot je baas weer beltquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:18 schreef missbehavin het volgende:
Weer thuis. Nu toch écht weekend.
Op je rig jij!quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zo'n zin in vanavond
Heerlijk gamen op mijn nieuwe rig
18:00 toch pas?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:18 schreef missbehavin het volgende:
Weer thuis. Nu toch écht weekend.
quote:
Nee hoor.quote:
nee, dan had ie me vorige week moeten drogeren toen ie op mijn bank lagquote:
Dat hebben jullie vast wel gedaan, maar jullie verzwijgen het. Zo zijn jullie welquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dan had ie me vorige week moeten drogeren toen ie op mijn bank lag.
Je liep niet moeilijk de volgende dag?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dan had ie me vorige week moeten drogeren toen ie op mijn bank lag.
Alsof stbab ooit iets verzwijgt, deed ie dat maar eens vakerquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat hebben jullie vast wel gedaan, maar jullie verzwijgen het. Zo zijn jullie wel
Dit wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof stbab ooit iets verzwijgt, deed ie dat maar eens vaker.
Er worden wel meer dingen verzwegen in Singlesquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er worden wel meer dingen verzwegen in Singles.
Vertel vertelquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er worden wel meer dingen verzwegen in Singles.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof stbab ooit iets verzwijgt, deed ie dat maar eens vaker.
Tssss, flauw.quote:
Johquote:
quote:
En dat gun ik je ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:32 schreef missbehavin het volgende:
Wij gaan zo hamburgers eten. En patat
Ik wil ook een glowquote:
Ja ja, jij batst je een slag in de rondte, nu weten we het welquote:
Dat jij meteen aan sex denkt kan Angel niks aan doen he.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, jij batst je een slag in de rondte, nu weten we het wel
Ow, tot wanneer is dat!?quote:
Altijd lekker als ze net bellen als je naar huis wilquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:51 schreef BukkakeBaas het volgende:
"Ja hallo, met de engineer van firma x. Ik wil graag een SMTP server installeren op de door ons geleverde PC voor apparaat y. Kan je daar even bij helpen?"
"Uh-huh. Nee."
Vaste prik hier op vrijdag. Alsof ze het er om doen...quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd lekker als ze net bellen als je naar huis wil
Hier ook.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:58 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Vaste prik hier op vrijdag. Alsof ze het er om doen...
Misschienquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dus niet
Wel jammer, kun je t niet voor me filmen?
Later open gaan en een uur langer open blijven zodat mensen met een baan ook normaal naar een winkel kunnen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier ook.
5 minuten voor sluitingstijd nog even uitgebreid de tijd nemen om een abonnement af te komen sluiten.
Maakt niet uit tot hoelaat je open bent, je hebt er altijd van die mensen bij die vlak voor sluitingstijd komen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Later open gaan en een uur langer open blijven zodat mensen met een baan ook normaal naar een winkel kunnen.
Het is dan ook nog gewoon openingstijd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit tot hoelaat je open bent, je hebt er altijd van die mensen bij die vlak voor sluitingstijd komen.
Ja klopt, is gewoon openingstijd en dat is niet erg als ze dan op moment van sluiten weg zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is dan ook nog gewoon openingstijd.
Ik reken er ook vaak op. Oh de winkel gaat zo laat dicht... dan moet ik er .... zijn en kan ik ... weer daar zijn.
Of gewoon denken dat dat nou eenmaal bij een winkel hoort en dat als werktijd zien.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja klopt, is gewoon openingstijd en dat is niet erg als ze dan op moment van sluiten weg zijn.
Niet als ze dan nog een kwartier vragen blijven stellen om daarna te vertrekken met de zin: ik denk er nog even over na
In mijn geval is het anders omdat het mijn eigen zaak is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of gewoon denken dat dat nou eenmaal bij een winkel hoort en dat als werktijd zien.
Bij de meeste werkgevers zijn de werktijden dan ook ruimer dan de openingstijden. Soms op het belachelijke af bij bijvoorbeeld de AH maar dat is een ander punt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In mijn geval is het anders omdat het mijn eigen zaak is.
Maar als jij gewoon als personeel in een winkel staat krijg je dat kwartier niet betaald dus hoef je het ook niet als werktijd te zien
log even uit dan, dan zadel je ons niet op met jouw problemen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:27 schreef Spezza19 het volgende:
Gelukkig zit er hier geen honey te wachten..... Ben echt in een kuthumeur.... Iedereen moet zich maar bergen denk ik dit weekend....
dan kan heel singles wel opgedoekt wordenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
log even uit dan, dan zadel je ons niet op met jouw problemen.
mja voor 90% zo'n beetje wel ja.....quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:34 schreef stbabylon het volgende:
Ja, want er posten hier alleen diep ongelukkige mensen die alleen maar over hun shit praten. Je hebt gelijk.
Wat is er dan? Ik ben te lui om terug te lezen..quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:27 schreef Spezza19 het volgende:
Gelukkig zit er hier geen honey te wachten..... Ben echt in een kuthumeur.... Iedereen moet zich maar bergen denk ik dit weekend....
dat moet dan 's avonds zijn, overdag is dat bij lange na niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
mja voor 90% zo'n beetje wel ja.....
toegegeven, laatste tijd is het wat minder....
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dat moet dan 's avonds zijn, overdag is dat bij lange na niet.
Jij ook al?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, hallo, ik wilde even zeggen dat ik heel gelukkig ben![]()
enzo
Jij bent toch geen single, oma?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, hallo, ik wilde even zeggen dat ik heel gelukkig ben![]()
enzo
nee, en gelukkig ook geen omaquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij bent toch geen single, oma?
????quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij bent toch geen single, oma?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
ja. Ik ben ook zó blij met mn werk nu, wel benieuwd of ik mag blijven na decquote:
Wat voor een baan heb je dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja. Ik ben ook zó blij met mn werk nu, wel benieuwd of ik mag blijven na dec
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:44 schreef Evie het volgende:
[..]
????ik zie de link nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
inkoop en planning bij een fabriek. Vind het erg leuk, veel werk, altijd druk... houd ik van.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
inkoop en planning bij een fabriek. Vind het erg leuk, veel werk, altijd druk... houd ik van.
toevallig een fabriek in Dronten?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
inkoop en planning bij een fabriek. Vind het erg leuk, veel werk, altijd druk... houd ik van.
ik houd van druk op mn werk, thuis vind ik rust primaquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:48 schreef Evie het volgende:
[..]Jeej nog een die van druk zijn houdt... trouwen?
nee, dichter bij huisquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
toevallig een fabriek in Dronten?
Oordeel zelfquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik houd van druk op mn werk, thuis vind ik rust prima
En dat vindt mn vriend niet goed
Hoewel... ben je lekker?
De laatste tijdquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
mja voor 90% zo'n beetje wel ja.....
toegegeven, laatste tijd is het wat minder....
Sorry ga er ook geen posten in dit topicquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zit op mn foon, heb geen fobo hier.
waarom niet, is juist leuk. Veel plezier, en ik ga aan de koffie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Sorry ga er ook geen posten in dit topic![]()
Hm zal ik vanavond naar een feestje gaan van een van de artsen op mn werk die ik niet ken waar ik wel voor uitgenodigd ben? Is ook zo raar als je iemand niet kent nml.. hmz...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |