Zodra vrouwenvoeten worden blootgesteld aan zuurstof koelen ze automatisch 20 graden afquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dan zijn ze uit slimpie.. maar omdat ik ze daarvoor heb gedragen geen koude voetjes
Ik heb me voorgenomen dit jaar gewoon 300 kilo aan beton in de kofferbak te leggen.quote:
ik zit toch liever in de hitte moet ik zeggenquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan beter tegen kou dan tegen hitte![]()
op zich een goed plan. met winterbanden kom je ook wel weg.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:57 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen dit jaar gewoon 300 kilo aan beton in de kofferbak te leggen.Sta je daar met je tollende achterbandjes terwijl elke andere koektrommel vrolijk wegrijdt.
Ja! Bomen vol met sneeuw en dan hard aan een tak trekken. Ow, grootste plezier!quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:54 schreef rival het volgende:
Schaatsen in het park, alle bomen vol met sneeuw....
ik hou zoveel van de winter dat ik zelfs de kou trotseer. (ik haat kou)
En die tak keihard tegen je giegel krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja! Bomen vol met sneeuw en dan hard aan een tak trekken. Ow, grootste plezier!
Nou idd, je hebt me overtuigd, wat een topentertainment, wat is mijn leven leeg geweest voor ik dit wistquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja! Bomen vol met sneeuw en dan hard aan een tak trekken. Ow, grootste plezier!
Sauna!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:58 schreef dawg het volgende:
ik kan heel goed tegen hitte, maar zodra het boven de 40gr komt vind ik het toch niet meer zo relax eigenlijk.
Je giegel?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die tak keihard tegen je giegel krijgen
Hahaha! Nee, dat zit dan niet in mijn fantasiequote:Op vrijdag 4 november 2011 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die tak keihard tegen je giegel krijgen
Zeiksnor!quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou idd, je hebt me overtuigd, wat een topentertainment, wat is mijn leven leeg geweest voor ik dit wist.
"Ik hou van .... MIJquote:
Ik heb er niet zoveel mee verderquote:
quote:'Internet net zo zwaar als een aardbei'
door onze redactie
Alle informatie op het hele internet weegt ongeveer net zoveel als een grote aardbei. Dat is althans de conclusie van een rekensom die een enthousiaste YouTube-gebruiker heeft gemaakt.
Het internet weegt ongeveer even veel als een aardbei.
De enthousiate presentator van het YouTube-kanaal Vsauce legt uit dat data op een computer een miniscuul gewicht heeft. Dat komt omdat elektronen worden gebruikt, die een gewicht hebben. Onlangs rekenende een professor van de universiteit van Berkeley uit dat een Kindle-ereader waarvan de 4GB aan opslaggeheugen helemaal volgestopt is met boeken, 0,000000000000000001g zwaarder is dan voorheen.
In het geval van het hele internet gaat het om 5 miljoen terabyte (of 5 miljard gigabyte). Dat is omgerekend dus ongeveer 50g aan elektronen.
Bekijk hier de uitleg in videovorm.
Wij noemen dat op FOK! "single"quote:
Ook datquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij noemen dat op FOK! "single".
Ik vroeg me ook al af waarom hij reageerdequote:
mij te koudquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig maar!!Slaap je altijd met je handjes boven de deken?
Prioriteiten mnr, prioriteiten!!quote:
Hehehe.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Prioriteiten mnr, prioriteiten!!
Niet prioritieten.
Ik reageerde niet!quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af waarom hij reageerde
Hoe lang heb je?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik reageerde niet!
Ik laat anderen dat over mij zeggen
wat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Goed, dit duurt nog zo'n vier dagen.
ik moet nog rijdenquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil ook dronken zijn dan.
Ik wil nu eigenlijk al dronken zijn
waarom komt die niet gewoon bij mij onder de dekens?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet je ook een naakte vrouw boven de dekens hebben die lekker warm is
Hahaha ssst.. dat doet een nette man niet he?!quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
waarom komt die niet gewoon bij mij onder de dekens?
Dat is geen nette man, dat is een domme manquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha ssst.. dat doet een nette man niet he?!Die geeft dan de deken aan de vrouw en gaat op de grond liggen
![]()
zeg, ik ben de hond niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha ssst.. dat doet een nette man niet he?!Die geeft dan de deken aan de vrouw en gaat op de grond liggen
![]()
Kijk weer een reden waarom ik niet op nette mannen val..quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:22 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
naast een naakte vrouw zei je net, ik ben niet van plan om te slapen dus.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha Van die mannen hou ik ook niet heel erger naast slapen ligt veel beter
nette man? domme man bedoel je?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:22 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
naast een naakte vrouw zei je net, ik ben niet van plan om te slapen dus.
en nu ben je een alleenstaande moeder........quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk weer een reden waarom ik niet op nette mannen val..
quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:26 schreef MNR het volgende:
Vrouwen houden niet van knuffelen
Say whut!?
Knuffelen vind ik altijd kut!quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:27 schreef MNR het volgende:
En natuurlijk is knuffelen in de winter fijner dan in de zomer! Plakkerig, zweterig, nee, geef me dan maar de winter
Ja ik begin spontaan te blozen bij die gedachtequote:Op vrijdag 4 november 2011 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Slapen is
Maarja, een naakte vrouw he
Ach, daar kan ik mee levenquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
en nu ben je een alleenstaande moeder........
oh die verlegen types heb je niks aanquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja ik begin spontaan te blozen bij die gedachte![]()
Zijn bijzonder explosief in bed soms hoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
oh die verlegen types heb je niks aan
Kan ik slecht tegen, verlegen mannen...quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Nou, nou, nou... nu niet direct z'n hoofd eraf bijtenquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:29 schreef Evie het volgende:
[..]Stomme vrouwen houden niet van knuffelen..
Hmz nee zo'n kerel die niet weet hoe die moet neuken, en maar lievelijk wil knuffelen in bed is ook een beetje saai..
Maar niet van knuffelen houden? WHUT?
Het zijn mietjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk weer een reden waarom ik niet op nette mannen val..
quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kan ik slecht tegen, verlegen mannen...
You would LOVE me.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kan ik slecht tegen, verlegen mannen...
But I already dóquote:
Ik heb niets gezegd over seks en plakkerig, juffie. Samen douchen, somehow vind ik dat nooit zo praktisch.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Knuffelen vind ik altijd kut!
Maar sexen in de zomer en winterLekker plakkerig. En dan samen douchen
Waarschijnlijk is ie niet alleenquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:31 schreef missbehavin het volgende:
Ik hoop niet dat die monstermug nog rond vliegt hier, godver mijn pens doet pijn
Hmz dat is waar...quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, nou, nou... nu niet direct z'n hoofd eraf bijtenSeks is te leren in bed, in alle soorten en maten.
Ja, ik vind het ook vrij apart. Ik weet wel dat als ik dat heb, dat dat het begin is van het einde (van de relatie).
Hey! Hoezo heb je niets aan verlegen types?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
haha grappigquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:32 schreef Godtje het volgende:
Voor de nerds: (lees baby)
http://www.sfsignal.com/a(...)s-top-100-sff-books/
Is afhankelijk van de douche.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd over seks en plakkerig, juffie. Samen douchen, somehow vind ik dat nooit zo praktisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |