Zodra vrouwenvoeten worden blootgesteld aan zuurstof koelen ze automatisch 20 graden afquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dan zijn ze uit slimpie.. maar omdat ik ze daarvoor heb gedragen geen koude voetjes
Ik heb me voorgenomen dit jaar gewoon 300 kilo aan beton in de kofferbak te leggen.quote:
ik zit toch liever in de hitte moet ik zeggenquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan beter tegen kou dan tegen hitte![]()
op zich een goed plan. met winterbanden kom je ook wel weg.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:57 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen dit jaar gewoon 300 kilo aan beton in de kofferbak te leggen.Sta je daar met je tollende achterbandjes terwijl elke andere koektrommel vrolijk wegrijdt.
Ja! Bomen vol met sneeuw en dan hard aan een tak trekken. Ow, grootste plezier!quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:54 schreef rival het volgende:
Schaatsen in het park, alle bomen vol met sneeuw....
ik hou zoveel van de winter dat ik zelfs de kou trotseer. (ik haat kou)
En die tak keihard tegen je giegel krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja! Bomen vol met sneeuw en dan hard aan een tak trekken. Ow, grootste plezier!
Nou idd, je hebt me overtuigd, wat een topentertainment, wat is mijn leven leeg geweest voor ik dit wistquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja! Bomen vol met sneeuw en dan hard aan een tak trekken. Ow, grootste plezier!
Sauna!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:58 schreef dawg het volgende:
ik kan heel goed tegen hitte, maar zodra het boven de 40gr komt vind ik het toch niet meer zo relax eigenlijk.
Je giegel?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die tak keihard tegen je giegel krijgen
Hahaha! Nee, dat zit dan niet in mijn fantasiequote:Op vrijdag 4 november 2011 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die tak keihard tegen je giegel krijgen
Zeiksnor!quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou idd, je hebt me overtuigd, wat een topentertainment, wat is mijn leven leeg geweest voor ik dit wist.
"Ik hou van .... MIJquote:
Ik heb er niet zoveel mee verderquote:
quote:'Internet net zo zwaar als een aardbei'
door onze redactie
Alle informatie op het hele internet weegt ongeveer net zoveel als een grote aardbei. Dat is althans de conclusie van een rekensom die een enthousiaste YouTube-gebruiker heeft gemaakt.
Het internet weegt ongeveer even veel als een aardbei.
De enthousiate presentator van het YouTube-kanaal Vsauce legt uit dat data op een computer een miniscuul gewicht heeft. Dat komt omdat elektronen worden gebruikt, die een gewicht hebben. Onlangs rekenende een professor van de universiteit van Berkeley uit dat een Kindle-ereader waarvan de 4GB aan opslaggeheugen helemaal volgestopt is met boeken, 0,000000000000000001g zwaarder is dan voorheen.
In het geval van het hele internet gaat het om 5 miljoen terabyte (of 5 miljard gigabyte). Dat is omgerekend dus ongeveer 50g aan elektronen.
Bekijk hier de uitleg in videovorm.
Wij noemen dat op FOK! "single"quote:
Ook datquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij noemen dat op FOK! "single".
Ik vroeg me ook al af waarom hij reageerdequote:
mij te koudquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig maar!!Slaap je altijd met je handjes boven de deken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |