Datquote:
Geen idee, kan ook maanderwoens zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:40 schreef smegmanus het volgende:
Vertel vertel, maar niet te snel want we schrijven meeeeeeee.
Morgen hé?
NEEquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
MOGEN BLOTE TIETEN NU OOK WEER?
Wat is een maanderwoens?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee, kan ook maanderwoens zijn
Wie de neuk ben jij nou weer manquote:
Net zoiets a;s een vrijderdinsquote:
it wasnt mequote:
Ah, nee dan is het me duidelijk.quote:
Verklap eens want nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:49 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ah, nee dan is het me duidelijk.
Ik zal 't niet verklappen dan.
Iedereen is hier autistisch manquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:42 schreef OverRated het volgende:
Dit forum is echt iets voor autisten hè?
Duh! U-huh, yeah yeah, beatbox mn skills.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:42 schreef OverRated het volgende:
Dit forum is echt iets voor autisten hè?
Grquote:
25 euroquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:27 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben toch benieuwd wie, en vooral hoe.
Ik wil een kersthond, denk je dat ze daar ook aan doet?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:56 schreef Oerbeer het volgende:
Ik vroeg nog om een kerstkaart zonet, maar ja Yvonne doet alleen aan kerstkatten.
Vast wel. Met zo'n rode strik erop.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil een kersthond, denk je dat ze daar ook aan doet?
Geweldig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vast wel. Met zo'n rode strik erop.
Nee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:36 schreef stroopdoosch het volgende:
Baggertopic, slotje en ban voor Ts.
Appelfapsel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:40 schreef Dalando het volgende:
Nee, even serieus, wat is het antwoord op vraag Cola.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:30 schreef Rezania het volgende:
Oh, dat krantenartikel.Ik begrijp hem nu pas.
Verhaal over FOK!
Het is gewoon pesten zeg ik je.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:01 schreef Staal het volgende:
Niemand die es een keer duidelijkheid geeft ook he? Ik weet en ik laat even weten dat ik het weet en vertel je intussen lekker niks.
WTF?
Zeg vooral niks he.quote:
Staat het niet ergens online?quote:
Nopequote:Op zaterdag 5 november 2011 00:22 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Staat het niet ergens online?
Dan maar om 6 uur naar het pompstation hier om de krant te halen.quote:
Wat lief van jequote:Op zaterdag 5 november 2011 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oeh! Echt tof! Voor jou en voor FOK!..
Hey, niemand kan ontkennen wat jij allemaal voor FOK! hebt betekent, al die jaren... Je verdient het!quote:
Wat gaaf.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:56 schreef betyar het volgende:
Beetje POL wegzetten als het kwade topic van Fok!.![]()
![]()
![]()
Hihihihihihihi maar daar komt het volk op af!!!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:56 schreef betyar het volgende:
Beetje POL wegzetten als het kwade topic van Fok!.![]()
![]()
![]()
Nou ja, ze was wel mild over POL (=FOK!), vind ik.quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hihihihihihihi maar daar komt het volk op af!!!!
Ga kopen manquote:
Moet je naar buiten.quote:
Er worden geen ergernissen gewekt in POL, op PHP na dan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ze was wel mild over POL (=FOK!), vind ik..
Je hebt toch een vrouw?!quote:
Het staat bol van de testosteron alleen en het gaat allemaal nergens over.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Er worden geen ergernissen gewekt in POL, op PHP na dan.
Een onwaardig "Wie heeft de grootste piemel" gehalte inderdaad.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het staat bol van de testosteron alleen en het gaat allemaal nergens over..
Als ik tegen iedere FOK!ker iets moet zeggen ben ik wel een dag bezigquote:
En dan de links-rechts vete... wat nauw samenhangt met het fenomeen wat jij hier opmerkt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Een onwaardig "Wie heeft de grootste piemel" gehalte inderdaad.
Alleen tegen mij even hoi terug zeggen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik tegen iedere FOK!ker iets moet zeggen ben ik wel een dag bezig
Nou ja bij rechts dan hangt dat ermee samen, maar nu treed ik in die discussie...quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dan de links-rechts vete... wat nauw samenhangt met het fenomeen wat jij hier opmerkt.
Iedere "rechtse" is succesvoller dan de andere en ieder "linkse" is een uitkeringstrekker.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dan de links-rechts vete... wat nauw samenhangt met het fenomeen wat jij hier opmerkt.
Ja, terwijl iedereen weet dat het gelul is natuurlijk. Je kunt geen succesvolle, hardwerkende rechtsje zijn én elke dag, 24/7, op POL rondhangen in de slowchat.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Iedere "rechtse" is succesvoller dan de andere en ieder "linkse" is een uitkeringstrekker.![]()
Zou een mooie quote zijn geweest in het VK artikel.
Grappige is natuurlijk dat veel internettende mensen FOK! ook wel kennen; je hoeft maar wat te zoeken op Google en je komt bijna altijd op de eerste pagina wel een lemma van FOK! tegen...quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:17 schreef Jarno het volgende:
Wel raar om zo blij te zijn met een artikel in een dood medium. Alleen leraren en bejaarden lezen de krant nog.
Als je die opmerking maakt krijg je als antwoord:quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, terwijl iedereen weet dat het gelul is natuurlijk. Je kunt geen succesvolle, hardwerkende rechtsje zijn én elke dag, 24/7, op POL rondhangen in de slowchat.
Ja zeker sloebertjes van 17, 23 en 25...quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je die opmerking maakt krijg je als antwoord:
"Ik heb mensen arbeiders die voor me werken."![]()
![]()
Valt dit onder een topic kaap?quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja zeker sloebertjes van 17, 23 en 25...
Het is gewoon tof, klaarquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:17 schreef Jarno het volgende:
Wel raar om zo blij te zijn met een artikel in een dood medium. Alleen leraren en bejaarden lezen de krant nog.
Hoiquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:12 schreef MohammedJan het volgende:
[..]
Alleen tegen mij even hoi terug zeggen?
Ga maar kopen luilakquote:
Hoe duur is een losse Volkskrant?quote:
2,50 op zaterdag? Geen idee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:57 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hoe duur is een losse Volkskrant?
2,80 zelfs!quote:
Nou yvonne, ik heb hem gekochtquote:
Dank.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:52 schreef Manono het volgende:
Gelukkig mag je alles zeggen op Fok!
http://www.volkskrant.nl/(...)/VKN02_002/#original
Dit. Waarom geen pokerreclames? Om de tere puberzieltjes te beschermen tegen poker en andere dingen uit de boze buitenwereld?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:14 schreef OverRated het volgende:
Plaats dan pokerreclames FOK! voor een maand. Dat levert dus meer op dan die idiote Ted-teller om iedereen een ABO aan te smeren![]()
![]()
Dit is niet waar neem ik aan? Dat dit kan in Nederland!
Ah het staat gewoon online, Thanksquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:52 schreef Manono het volgende:
Beetje vreemd wel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:30 schreef OverRated het volgende:
Er werd net een ONZ topic gesloten, omdat ze dat linkje naar het artikel geplaatst hadden.
Niks vreemds aan.quote:
Dat is natuurlijk heel normaal. Mijn punt was dan ook meer: 'hier staat het wel'quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks vreemds aan.
Er zijn altijd copyrights in het spel, altijd.
Maar om nu een copyrighted artikel op de dat over FOK! gaat, op de dag van verschijnen volop te verspreiden is euh.. dom.
Dacht je dat ze daar niet op letten nu?
Maandag krijgen we het stuk om vrijelijk te gebruiken.
Maak er gebruik van zolang het er staat en zeur niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:36 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk heel normaal. Mijn punt was dan ook meer: 'hier staat het wel'
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:35 schreef yvonne het volgende:
Niks vreemds aan.
Maar om nu een copyrighted artikel op de dat over FOK! gaat, op de dag van verschijnen volop te verspreiden is euh.. dom.
Dit vind ik vreemdquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:52 schreef Manono het volgende:
Waarom zorgt de Volkskrant dan niet dat dat artikel beter beveiligd wordt op internet? De link staat gewoon in dit topic.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks vreemds aan.
Beveiligen tegen een screendump?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:48 schreef Jac0bus het volgende:
Waarom zorgt de Volkskrant dan niet dat dat artikel beter beveiligd wordt op internet? De link staat gewoon in dit topic.
Komt omdat het een afbeelding is, leden van de Volkskrant kunnen hun krant ook online bekijken in die vorm.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Waarom zorgt de Volkskrant dan niet dat dat artikel beter beveiligd wordt op internet? De link staat gewoon in dit topic.
het gaat niet om het feit dat het een screenshot is maar dat het betreffende screenshot onbeveiligd wordt gehost door volkskrant.nlquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:59 schreef BBQSausage het volgende:
Screenshots zijn tevens al zo oud als de weg naar rome, daar valt niet tegen te beveiligen.
Waarom zou de Volkskrant moeite doen om zo'n afbeelding te beveiligen, als die beveiliging met één simpele druk op de screenshotknop is te omzeilen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het gaat niet om het feit dat het een screenshot is maar dat het betreffende screenshot wordt gehost door volkskrant.nl
Ja met dat argument kan je alles wel onbeveiligd latenquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom zou de Volkskrant moeite doen om zo'n afbeelding te beveiligen, als die beveiliging met één simpele druk op de screenshotknop is te omzeilen?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:14 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja met dat argument kan je alles wel onbeveiligd laten
omdat niet iedereen noueenmaal zo briljant is als jij?quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom zou de Volkskrant moeite doen om zo'n afbeelding te beveiligen, als die beveiliging met één simpele druk op de screenshotknop is te omzeilen?
Daar konden ze ook een hele zaterdageditie aan wijden; het eeuwige ondankbare gezeik op FOK!.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:39 schreef Manono het volgende:
[..]
Maak er gebruik van zolang het er staat en zeur niet.
Meet the KLBersquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar konden ze ook een hele zaterdageditie aan wijden; het eeuwige ondankbare gezeik op FOK!.
Huh? Digitale versie gelezen zeker? Het eindigt met mijn zinnen over dat ik van somige FOK!kers meer weet dan van lui 2 straten verderop.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:36 schreef BBQSausage het volgende:
Trouwens inderdaad een leuk stukje, al vind ik het laatste stukje zo afgekapt. Alsof er nog meer was, maar dat simpelweg niet meer op de pagina paste.
Nee, heb het ook precies zo gelezen, met het "2 straten verderop" stukje als laatste. Ik vind dat een beetje een raar einde. Komt bij mij een beetje over alsof er nog iets achteraan had gemoeten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh? Digitale versie gelezen zeker? Het eindigt met mijn zinnen over dat ik van somige FOK!kers meer weet dan van lui 2 straten verderop.
Digitaal schijnt dat kopje van iteejer er nog achteraan te komen, andere opmaak.
Dat vond ik dus ookquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:36 schreef BBQSausage het volgende:
Trouwens inderdaad een leuk stukje, al vind ik het laatste stukje zo afgekapt. Alsof er nog meer was, maar dat simpelweg niet meer op de pagina paste.
FOK! in de Volkskrant!quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:44 schreef utopie het volgende:
iemand een samenvatting?
Ik snap de OP niet en ik heb geen zin om het hele topic door te lezen
Dat ze een eind wegblijven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:35 schreef Pharkus het volgende:
Komen er nu ook een hoop nieuwe leden bij?
Hordes jongendamens van Volkskrantabonnees. (sprak de optimist).quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:38 schreef Akkerr het volgende:
Nu snap ik hem pas ja.!
Dacht weer bagger van yvonne
Naieve ietwat labiele linkse emokipjes!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hordes jongendamens van Volkskrantabonnees. (sprak de optimist).
GMTA jah...quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:38 schreef Akkerr het volgende:
Nu snap ik hem pas ja.!
Dacht weer bagger van yvonne
Wie yvonne?quote:
losersquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:39 schreef Vincpod het volgende:
Leuk stuk!
Jammer dat ze geen volkskrant verkopen in Rusland
Вы живете в России?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:39 schreef Vincpod het volgende:
Leuk stuk!
Jammer dat ze geen Volkskrant verkopen in Rusland
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het eindigt met mijn zinnen over dat ik van somige FOK!kers meer weet dan van lui 2 straten verderop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |