SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
GTA-V trailer
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pas wanneer dat stomme ding er is met engelse subsquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Tja, hebben wel airco/klimaatsysteem maar die moet dan niet elke paar dagen van slag zijn.
[..]
zeg maar wanneer
quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:58 schreef Sharana_LV het volgende:
pas wanneer dat stomme ding er is met engelse subs
Dat is net zo irritant als mensen die in het openbaar hun telefoon als boombox gebruikenquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:06 schreef Pheno het volgende:
Fijn, mensen die gaan bellen met de luidspreker.
Friday?quote:
Billquote:
QFTquote:
Vet nummertje hequote:
VRIJDAG ZEG IK JE!?quote:
Zeker tofquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Vet nummertje he
vind het album wel ok.. Wordt iets minder bij de laatste 3/4 nummers vind ik..
iK MOET DIE VIDEO TOCH EENS THUIS BEKIJKENquote:
14.gifquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
iK MOET DIE VIDEO TOCH EENS THUIS BEKIJKEN
quote:Student 1:Hey, ben je ér ook?
Student 2: Ja hoiiiiii,... Waarveur lèèr jij eigelijk?
Student 1:Tentaaaamen toch?
Student 2: Ahhhh,.. okééééé... Zeg ik denk dat ik een andere computer neem, een breedbeeld..
Student 1: ?
Student 2: Me oguh gaan kapot anders...
Student 1: Doe ff dan! Tsss
Reintji:![]()
quote:
Moet je vooral gaan schreeuwen, lijk je nog meer op een duitserquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:28 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat de shit. Ik wil de nieuwe Zero Punctuation kijken, krijg ik een fucking Duitse reclame!
ER ZIT VERSCHIL TUSSEN ONZE LANDEN, STELLETJE MISLUKE AUSTRALIËRS!!!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:28 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat de shit. Ik wil de nieuwe Zero Punctuation kijken, krijg ik een fucking Duitse reclame!
Ordnung muss sein!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:28 schreef SpankmasterC het volgende:
Genau... Gründlichkeitquote:
MEIN GROSSFATER MÖCHTE IHRE FAHRRAD ZÜRUCK!quote:
Euh, is dat ooit anders?quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Deze leven
Rappers die geen ABN kunnen ==
Ik verwacht van Snoop Dogg alleen "wiet"quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Deze leven
Rappers die geen ABN kunnen ==
Hühner und junge mädchen !!!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Moet je vooral gaan schreeuwen, lijk je nog meer op een duitser
Deze hulk is te druk met studeren. Wetenschappelijke artikelen are killing mequote:Op vrijdag 4 november 2011 11:25 schreef badboynova het volgende:
Waiting for the hulk Nebo
[ afbeelding ]
Pantyquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:36 schreef wc-eend het volgende:
Lunchtijd
En vanmiddag weer kerstkoor, paar van die kudt liedjes zingen
Pantyquote:
Waar is het pils?quote:
Achter de preiquote:
The prei is a lie!!quote:
Maar ik heb wel een sparerib of twee gekocht! Van die grotequote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:26 schreef Poit het volgende:
DAMN! Ik heb een wonderdokter gevonden! Kan weer bewegen!
Das kut.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:52 schreef badboynova het volgende:
Ben bij de dokter geweest, en het is spit dat ik heb in mijn onder rug,
spitquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:52 schreef badboynova het volgende:
argh vervelend zegquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:52 schreef badboynova het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:52 schreef badboynova het volgende:
Verblijd ons met uwer muziek!quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:08 schreef SuperFruitig het volgende:
ik zit me toch een partij kutmuziek te draaien gek![]()
![]()
Dude, dat is echt niet mooiquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:52 schreef badboynova het volgende:
Ik wens je niks minders toequote:Op vrijdag 4 november 2011 16:16 schreef koei het volgende:
Zo, ik ga mn tas en PS3 inpakken voor een weekendje weg met mn softbalteam!
Fijn weekend allemaal!
Lekker! Nog leuke plannen? (behalve level 45 halen in BF3?)quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:18 schreef Solique het volgende:
Zo, storing is afgevangen en gedelegeerd ik ga 2 weken rust nemen (van werk)
Fijne avond
Nee, nog geen plannen. (dat ga ik voorlopig niet halen)quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Lekker! Nog leuke plannen? (behalve level 45 halen in BF3?)
Nou lekker man, geniet ervan!quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, nog geen plannen. (dat ga ik voorlopig niet halen)
Eerste week sowieso rust nemen, is ook wel een goed plan na 16 maanden geen vakantie.
Tweede week misschien mid-week weg.
quote:
De dokter moet hoog nodig op herhalingscursus! Het heet al lang geen spit meer!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:52 schreef badboynova het volgende:
Dat ik in beweging moet blijven en af en toe rust nemen,en pijnstillers slikken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
De dokter moet hoog nodig op herhalingscursus! Het heet al lang geen spit meer!!
Maar verder klote voor je, wat heeft de dokter verder gezegd?
Same here!quote:
Probeer vooral goed naar je lichaam te luisteren hoe zweverig dat ook klinkt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat ik in beweging moet blijven en af en toe rust nemen,en pijnstillers slikken.
Dan wil die arme jongen alleen nog maar meer babies maken!quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Probeer vooral goed naar je lichaam te luisteren hoe zweverig dat ook klinkt.
Ik krijg m'n oor niet op m'n rug....quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Probeer vooral goed naar je lichaam te luisteren hoe zweverig dat ook klinkt.
Lukt m nou toch nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dan wil die arme jongen alleen nog maar meer babies maken!
Ik ben vrij lenig, ik kom best een eind!quote:
Kom jij naar m'n lichaam luisteren dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben vrij lenig, ik kom best een eind!
Heb ik even voor je gedaan, klonk ongeveer zo:quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Kom jij naar m'n lichaam luisteren dan?
ik ben super lenig ik zal het eens proberenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben vrij lenig, ik kom best een eind!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Heb ik even voor je gedaan, klonk ongeveer zo:
Klinkt goed! Veel plezier...quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:16 schreef koei het volgende:
Zo, ik ga mn tas en PS3 inpakken voor een weekendje weg met mn softbalteam!
Fijn weekend allemaal!
Komen jullie samen naar m'n lichaam luisteren??quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben super lenig ik zal het eens proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:29 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
BesteldWat kost het in totaal met shipping? Ik wil hem ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
17 dollaaaahquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat kost het in totaal met shipping? Ik wil hem ook
Haha durf je dat aan dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Komen jullie samen naar m'n lichaam luisteren??
Weet niet of ik dat aankan hoor!
Er klopt iets nietquote:
Ik heb veel pixels gezien maar dit is duidelijk fotoshopquote:Op zaterdag 5 november 2011 02:05 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Volgens mij ademt ze net in, buik ingeteokken en raar gedraaid...
quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:46 schreef Sharana_LV het volgende:
straks wordt mijn badkamer afgemaakt
allesquote:
Gooi je foto's op facebook straks?quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alleshij is nog helemaal leeg .. ze gaan zo de douchewanden, kast, spiegel en wastafel plaatsen
Okay, maar het komt wel vandaag af?!quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alleshij is nog helemaal leeg .. ze gaan zo de douchewanden, kast, spiegel en wastafel plaatsen
Iiieeuuuwww dus al die tijd was jij gewoon aan het stinken hierzo? BAHBAHBAH!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee want ik kon wel douchen, alleen nu was mijn badkamer 1 grote douchequote:Op zaterdag 5 november 2011 09:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Iiieeuuuwww dus al die tijd was jij gewoon aan het stinken hierzo? BAHBAHBAH!!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Okay, maar het komt wel vandaag af?!
Eeeeeh, ik gooi eigenlijk geen fotos op facebook van huis want mensen moeten gewoon maar langskomenquote:
Dat filmpje is wel grappigquote:
Wat klopt er niet dan?quote:
Break Back Nova?quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:23 schreef badboynova het volgende:
rara wie lig er nog plat met een xbox controller in ze hand
Huisje opruimen, daarna met mijn moeder naar de boekenbeurs, daarna bij mijn ouders eten en dan na het eten aan schoolwerk gaan zitten (want dat zijn de enige vrije uurtjes van dit weekend, hoe suf)quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:26 schreef Poit het volgende:
Wat moet je allemaal doen dan Lieve Lotte?
Huiswerkquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:39 schreef Fallen het volgende:
Maar Lot, wat heb je dan in de afgelopen 45 minuten gedaan?
quote:
Ah, okay... dat is ook wel zo ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En heb gisteren al gelopen dus dat kan ik vandaag niet doen, das namelijk zo klaar. Maar fitnessen moet ik echt minimaal 1.5 voor uittrekken.
Als het nou de ps3-versie wasquote:Op zaterdag 5 november 2011 02:20 schreef Poit het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl/
Fucking band hero voor 60 euro.. Hoe hard moeten ze er vanaf zeg..
Was dat niet de nieuwe ducksause?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Dr was laatst zo'n fucking debiel clipje met van die hoofden in plaats van plassersIk kan het niet meer vinden
Weet iemand wat ik bedoel? De mensen hier verklaren me voor gek.
JA DIE.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Was dat niet de nieuwe ducksause?
Met die huilende wolven?
Big Bad Wolfquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Dr was laatst zo'n fucking debiel clipje met van die hoofden in plaats van plassersIk kan het niet meer vinden
Weet iemand wat ik bedoel? De mensen hier verklaren me voor gek.
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:54 schreef Poit het volgende:
Zodan, net een potje zitten heerschen met Eend.
Waren de beste twee van de pot
Beetje jammer dat we potje erna zo'n beetje de laatste 2 waren
alleen nu film kijkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:24 schreef wc-eend het volgende:
PC
Tain is ook goed, die zit nu in me squad
Foto's!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
omfg badkamer begint al wat te worden
Ritse en ik waren daarna flink aan het ownen. Baasch was daarnet eerste, en niet omdat ie zat te campen met een mortar...quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:24 schreef wc-eend het volgende:
PC
Tain is ook goed, die zit nu in me squad
zag het ja. optieven gauwquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:27 schreef Mday het volgende:
overigens heb ik zojuist mijn positie als reviewer van F!G neergelegdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
zag het ja. optieven gauwWessjije wat deed je in het 360 topiec met mijn post?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
editten naar de waarheidquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wessjije wat deed je in het 360 topiec met mijn post?
De gemiddelde dictator zou blij met je zijn Wes!quote:
Euh.. Foto's?quote:
niiiice babequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo heb mijn slag weer geslagen op de boekenbeurs!
Hoop kookboeken en wat schoolboeken en zelfs een gameguide voor Fruit voor bioshock 2!
Cool.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo heb mijn slag weer geslagen op de boekenbeurs!
Hoop kookboeken en wat schoolboeken en zelfs een gameguide voor Fruit voor bioshock 2!
Kendje je die niet joh?quote:Op zondag 6 november 2011 02:59 schreef SuperFruitig het volgende:
holy shit een avondje bizarre videoclips gehad waaronder de -voor mij- nieuwe aanwinst:
IM HAVING NIGHTMARES TONIGHT
Mogguh beeb!quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:32 schreef Mday het volgende:
lotje ik heb nu een toffe camera op mijn ikfoon dus verwacht wat meer toffe foto's van Dash
ik ga ook over uurtje shoppenquote:Op zondag 6 november 2011 11:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo tijd om te hardlopen en daarna te gaan shoppen, dan heb ik geloof ik al genoeg kilometers gemaakt voor vandaag!
quote:
quote:
Oeee ja!quote:Op zondag 6 november 2011 11:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Ik heb een heel gaaf jasje bij de h&m gezien die ik wil gaan passen, en een hele gave tas zie ik ga scoren
Oke, wat vind je van mannen met uggs?quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 12:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oke, wat vind je van mannen met uggs?
Want ik kan er echt helemaal niets mee!
quote:
In Eindhoven zien 95% van de vrouwen met uggs er verschrikkelijk uitquote:
Poit wil er vast op gaan liggen.quote:Op zondag 6 november 2011 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De enige die met echt koude dagen mijn voetjes warm houden
Die schapen kijken behoorlijk blij aangezien zij niet dood gaan voor de uggsquote:Op zondag 6 november 2011 12:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Uit een ander topic:
[ afbeelding ]
Die middelste met zn paarse uggs
Nee sorry.. Vind voeten echt naar.quote:Op zondag 6 november 2011 12:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Poit wil er vast op gaan liggen.
Meestal scheren ze die gewoon Sharquote:Op zondag 6 november 2011 12:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die schapen kijken behoorlijk blij aangezien zij niet dood gaan voor de uggs
Dat dacht ik ook, totdat er onderzoek gedaan werd wat er met de ugg schaapjes gebeurdquote:Op zondag 6 november 2011 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Meestal scheren ze die gewoon SharWe zijn geen indianen
MOORDENAARSquote:Op zondag 6 november 2011 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, totdat er onderzoek gedaan werd wat er met de ugg schaapjes gebeurden nee die overleven het dus niet
Nu vind ik uggs nog kutter dan ik ze al vondquote:Op zondag 6 november 2011 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, totdat er onderzoek gedaan werd wat er met de ugg schaapjes gebeurden nee die overleven het dus niet
QFTquote:
Ik koop ook geen nieuwe meerquote:Op zondag 6 november 2011 12:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nu vind ik uggs nog kutter dan ik ze al vond![]()
![]()
quote:
Je mag met mij mee!quote:
laffe koopzondag in gouda.quote:
oe veel plezier!quote:Op zondag 6 november 2011 13:34 schreef wc-eend het volgende:
Zometeen wat drinken met me ouders en de kiddo's
Alleen jammer dat het zonnetje niet schijnt
lollerquote:
Gelukkig heb je Gwenquote:
Ja we zijn op whatsapp al in discussiequote:
Ja ik kreeg ook al een whatsapp eroverquote:Op zondag 6 november 2011 13:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja we zijn op whatsapp al in discussie
Ik gok toch dat ik echt kleding aanmoet en de stad in zal moeten gaan, maar ZOOOOOO geen zin om alleen voor mac naar de stad te gaanmaar fock zitten mooie dingen bij nieuwe collectie
ik probeer heel hard niets te bestellen maar ze stuurt nou fotos doorquote:Op zondag 6 november 2011 13:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ook al een whatsapp erover! Nja ik hoor wel hoe het loopt
Ik had koekjes maar tijdens film al op gegetenquote:
pics!quote:
watvoor? misschien zo even langs supermarktquote:Op zondag 6 november 2011 15:22 schreef Solique het volgende:
Nieuw pak koekjes open gemaakt. Omnomnom
Rol biscuits, tenminste dat was hetquote:Op zondag 6 november 2011 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
watvoor? misschien zo even langs supermarkt
Kom maar kijkenquote:Op zondag 6 november 2011 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pics!
[..]
watvoor? misschien zo even langs supermarkt
Ok, ik kom em wel showenquote:
quote:
Om to the NOM!!quote:
quote:
Uggs zijn dan ook verschrikkelijk natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2011 12:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
In Eindhoven zien 95% van de vrouwen met uggs er verschrikkelijk uit
QFTquote:Op zondag 6 november 2011 19:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uggs zijn dan ook verschrikkelijk natuurlijk
Ik ga niet op die link van shar klikken over dierenleed en uggs maar vind ze nu echt helemaal klote!! Ik hou het bij mijn hoge hakken, en sneakers voor op stage!quote:Op zondag 6 november 2011 19:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uggs zijn dan ook verschrikkelijk natuurlijk
EURO!quote:Op zondag 6 november 2011 23:41 schreef lkb9000 het volgende:
Wie wil m'n Dark Knight & Batman Begins blu-ray bundel kopen?
Ja, bitch, mij een beetje PMenquote:
Dispicable mequote:
Gekregen op Bluray van een vriendin van me. Net samen gekeken..quote:
That's how you roll bitch!quote:
Is er meer info nodig?quote:Op maandag 7 november 2011 00:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Gekregen op Bluray van een vriendin van me. Net samen gekeken..
IT'S SO FLUFFYYYY!!!!!!
Ik zou daar even mee naar een dokter gaan ofzo...quote:Op maandag 7 november 2011 00:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Gekregen op Bluray van een vriendin van me. Net samen gekeken..
IT'S SO FLUFFYYYY!!!!!!
voor getoupeerd schaamhaar?quote:Op maandag 7 november 2011 08:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik zou daar even mee naar een dokter gaan ofzo...
Dat kunnen ze heel goedkoop doen bij een Turkse hondentrimmer.quote:
yup. Das gewoon niet normaal.quote:
Geachte heer Spank,quote:
Wil je meer info hebben?quote:
Kan niet. Wanneer gaan we hem kijken?quote:
Smooth, zo ben ik aan een vriendinnetje gekomen op mijn zestiendequote:Op maandag 7 november 2011 09:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Kan niet. Wanneer gaan we hem kijken?
Smooth, zo ben ik mijn vriendinnetje kwijt geraakt op mijn achttiendequote:Op maandag 7 november 2011 09:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Mogguh kerel. Alles goed?quote:
quote:
Zeg maar!quote:Op maandag 7 november 2011 09:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk natuurlijk!quote:
Video's or it didn't happen!quote:
Zal zo even kijken dan!quote:
Ik moest toch dansen van Poit?quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 10:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moest toch dansen van Poit?. Maarehm, daar zijn geen video's van. Goddank.
Hé maar Poit en Shar. Hoe diep gaat jullie relatie nu tegenwoordig? Dat heb ik even gemist.
En Sharreke, waar blijven die badkamershots? Zonder jou erop natuurlijk, ik wil inspiratie voor de badkamer.
Je moet ze dan ook gewoon terugslaan hequote:Op maandag 7 november 2011 11:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het eng. Die ballen vliegen zo hard om je oren.
Valt reuze mee. De bal verliest na de eerste stuit al heel veel snelheid. Bovendien is de ruimte groter dan je zou denken, dus je loopt elkaar als het goed is niet zo heel veel in de wegquote:Op maandag 7 november 2011 11:39 schreef Kuukske het volgende:
Ja, dat snap ik. Maar vergeleken met tennis is het zo eh.. nja. Anders. Bij tennis laat je die bal varen en landt ie dan nog ergens in de bosjes achter je. Zo'n bal. Maar met squashen ben je zelf heel makkelijk doelwit van dat ding. Lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Ah oké.quote:Op maandag 7 november 2011 11:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
Valt reuze mee. De bal verliest na de eerste stuit al heel veel snelheid. Bovendien is de ruimte groter dan je zou denken, dus je loopt elkaar als het goed is niet zo heel veel in de weg
quote:Op maandag 7 november 2011 11:45 schreef SocialDisorder het volgende:
Lichtelijk NSFW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's best, maar dat wordt dan een keer eind volgend jaar denk ikquote:
No fucking wayquote:Op maandag 7 november 2011 12:19 schreef SuperFruitig het volgende:
GAAT ER NOG IEMAND NAAR DE NACHTLAUNCH VAN MW3 OMG OMG OMG
JA!!!! OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGquote:Op maandag 7 november 2011 12:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Sowieso nachtlaunchquote:Op maandag 7 november 2011 12:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Jij?quote:Op maandag 7 november 2011 12:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |