Dan ben je de eerste hier..quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:54 schreef Moonwalk het volgende:
Oke voor de duidelijkheid, ik kom hier niet om te hosselen
quote:
Ik zit hier anders ook niet om te hosselen en ben toch echt wel single.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste hier..
[..]
Iemand moet de eerste zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste hier..
[..]
^ditquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit hier anders ook niet om te hosselen en ben toch echt wel single.
Nog steeds droge voetenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:56 schreef ArTiC het volgende:
Mosselen
Alles okay hiero Ado...kom net de kroeg uithobbelen
hoest daar in de polder?
Oorzaak en gevolg in één zin.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit hier anders ook niet om te hosselen en ben toch echt wel single.
Niet alle credits aan dit topic geven hoor. Mijn persoonlijke charmes hadden ook een belangrijk aandeel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Iemand moet de eerste zijn![]()
Wel super vet dat je door dit topic met iemand samen woont!!
Ow? Wat is haar naam, wellicht dat ik d'r ken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:57 schreef 401k het volgende:
[..]
^dit
Krijg nu net een bericht van een ex dat ze bijna het alfabet bij elkaar heeft geneukt.
edit2: hoe reageer ik daarop?
Negeren? Ze is een slet?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:57 schreef 401k het volgende:
[..]
^dit
Krijg nu net een bericht van een ex dat ze bijna het alfabet bij elkaar heeft geneukt.
Vraag of ze de r al heeft en zo niet: ik heb vast nog wel tijdquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:57 schreef 401k het volgende:
[..]
^dit
Nope, dat ik single ben en niet hossel, betekent niet dat ik geen vrouw(en) om me heen heb.quote:
Ook niet ergens anders, bij ons op t werk is het gewoon een grote kliek.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:04 schreef 401k het volgende:
Ze was al een slet. Who cares. In ieder geval gevraagd welke letters ze nog moet. Zullen wel de Q en de X zijn.
Peu hosselt wat af, maar niet hier.
Je moet het toch ergens van hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook niet ergens anders, bij ons op t werk is het gewoon een grote kliek.
En m'n persoonlijkheid trekt aan
Een USP om een goede CTR te krijgenquote:
Ik gebruik mijn DTH om een PKD te krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een USP om een goede CTR te krijgen
Je werkt in een call-center?quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook niet ergens anders, bij ons op t werk is het gewoon een grote kliek.
En m'n persoonlijkheid trekt aan
Nope, bij een internationaal IT bedrijf in Dublinquote:
HPquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, bij een internationaal IT bedrijf in Dublin
Nope en vanaf maandag bij een ander, maar nog steeds niet HP, daar wil je niet voor werkenquote:
M'n huidige zit er tussen, mn nieuwe nog nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:39 schreef 401k het volgende:
Intel, Google, M$, facebook, ebay, ibm, symantec, dell?
Je zit dus achter een Mac?quote:Op vrijdag 4 november 2011 06:09 schreef stbabylon het volgende:
Zo, een goedemorgen vanaf een rete coole PC
Gisteren alquote:Op vrijdag 4 november 2011 07:39 schreef missbehavin het volgende:
is het al tijd om dronken te worden?
Ja daar heb ik nu niks meer aan he godt..quote:
Eigen schuld dikke bultquote:Op vrijdag 4 november 2011 07:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar heb ik nu niks meer aan he godt..
quote:
Valt meequote:Op vrijdag 4 november 2011 07:52 schreef Q. het volgende:
Ja, eigenlijk wel hè? Duurt alleen nog weer een jaar.
Tot die tijd heb ik wel een liedje van Nick en Thomas voor jequote:Op vrijdag 4 november 2011 07:52 schreef Q. het volgende:
Ja, eigenlijk wel hè? Duurt alleen nog weer een jaar.
Mij ookquote:Op vrijdag 4 november 2011 07:57 schreef Q. het volgende:
Vanavond maar eens niet naar Haarlem zoals ik van plan was. Lijkt me beter.
Bier drinken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat momet je dan ook bij de Rob Acda award
quote:Op vrijdag 4 november 2011 07:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tot die tijd heb ik wel een liedje van Nick en Thomas voor je
Het komt door die acdaquote:
Ik hou niet zo van taartquote:
Zonde van de wodka.quote:
We komen allemaal wel even langs!quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:25 schreef missbehavin het volgende:
God wat ben ik blij dat ik zo alleen op mijn werk ben, zó geen zin in mensen om me heen
Gezelligquote:
maar hij leeft nogquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:08 schreef Godtje het volgende:
Arme Stephen Fry heeft een noodlanding meegemakt vannacht vanuit Australie terug naar de UK
quote:Oh Jesus arsemothering fuck. I've left my wallet on the sodding plane. Hell's teeth this really isn't my day. Will not leave without it.
quote:It's at times like this a man considers taking up smoking again. Possibly with heroin, crack and MDMA mixed in & all washed down with vodka
quote:
Ook ik zit vandaag alleen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:25 schreef missbehavin het volgende:
God wat ben ik blij dat ik zo alleen op mijn werk ben, zó geen zin in mensen om me heen
quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:43 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ook ik zit vandaag alleen.
Mensen.
Ik tracht ze zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]En toch blijf ik ze opzoeken.. hardleers.
Ik ben te naiefquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:46 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik tracht ze zoveel mogelijk te vermijden.
Nee man, ik ben geen digibeet.quote:
Goede koffie!quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Thuiswerkengeen mensen om me heen
Lekker manquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Thuiswerkengeen mensen om me heen
POTVERDULLEME NOU!quote:
Ehr... waarom zou je koffie drinken als je thuis werkt? Koffie drink je op het werk omdat je geen bier mag drinken daar. Thuis mag dat wel!quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kom je erbij in de bosjes in missb's tuin?
Zo naief ook weer niet he.quote:
Ik denk dat Missb haar punani wel glad scheert, Baby. Daar ga ik eigenlijk een beetje vanuit. Het is een babe en zo...quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kom je erbij in de bosjes in missb's tuin?
Jij kiest ervoor om biggel op de bosjesmannen af te sturen ipv van ons binnen te halen. Jouw fout.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zo wordt het gezelliger bij mij in de bosjes dan binnen.
Denk je dat? Wie is er nou naief?quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:05 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik denk dat Missb haar punani wel glad scheert, Baby. Daar ga ik eigenlijk een beetje vanuit. Het is een babe en zo...
quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denk je dat? Wie is er nou naief?
Balkanmeisjes scheren zich altijd netjes kaal.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denk je dat? Wie is er nou naief?
Simpel. Gewoon een dikke SQL query afvuren op de PM-database jongen! BAM!quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg je nou dat beetman niet kan kontneuken? Hoe weet jij dat?
Jouw hele leven draait om kappen, en dan zou je het beneden helemaal kaal hebben, geloof er geen fuck van. Of heb je zo'n pussy-toupet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:09 schreef missbehavin het volgende:
Omdat je in de jaren '70 geboren bent, betekent niet dat je ook een jaren '70 bushbush hebt he.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jouw hele leven draait om kappen, en dan zou je het beneden helemaal kaal hebben, geloof er geen fuck van. Of heb je zo'n pussy-toupet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt tegenwoordig hele sterke lijm hoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:12 schreef missbehavin het volgende:
Een pussy toupetDat blijft toch niet zitten?
Het bestaat echt. Wordt bevestigd met dubbelzijdig plakband. Weet niet meer precies hoe het heet, grappige naam. Was in de jaren 20~30 voor hoeren om de boel makkelijker schoon te houden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:12 schreef missbehavin het volgende:
Een pussy toupetDat blijft toch niet zitten?
Alsof ik daar met dubbelzijdig tape ga zitten kloten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het bestaat echt. Wordt bevestigd met dubbelzijdig plakband. Weet niet meer precies hoe het heet, grappige naam. Was in de jaren 20~30 voor hoeren om de boel makkelijker schoon te houden.
Ik kan er werkelijk geen één reden voor verzinnen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:14 schreef missbehavin het volgende:
En waarom zou je daar in godensnaam extra haar willen hebben?
beetman begon!quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:16 schreef Godtje het volgende:
Baby is er en het gaat weer binnen enkele minuten over kontneuken?
Ironisch
En dan krijg jij weer de schuld he.quote:
En terecht.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan krijg jij weer de schuld he.
Gezelligquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
Oh en niet tof, ipv alleen zijn, was boss man al op kantoor toen ik binnen kwam.
quote:
Ja, jij bent tofquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:28 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Hey, I was okay with the subject...
Pokerenquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
PC werkt weer
Dilemma
Vanavond pokeren in de kroeg of de halve nacht gamen op full settings...
Zo lastig.
Team Fortress 2... en ik doe mee...quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
PC werkt weer
Dilemma
Zo lastig.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:29 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Dat vindt iedereen, behalve Missb...
Heb jij de nieuwe batman al?quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:31 schreef PBateman1978 het volgende:
De halve nacht gamen, dat lukt mij echt niet meer.
Het geheim: een paar cupjes Nespresso en een grammetje Black Nepal.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Nespresso zou wel helpen, de Nepal juist niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:32 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Het geheim: een paar cupjes Nespresso en een grammetje Black Nepal.
Beetman heeft sterker spul nodig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:32 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Het geheim: een paar cupjes Nespresso en een grammetje Black Nepal.
Met een paar XTC pillen op kan ik ook niet gamen hoor, dan zie ik amper wat 'r op het scherm gebeurt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beetman heeft sterker spul nodig.
Ja dat had ik gemerkt ja.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met een paar XTC pillen op kan ik ook niet gamen hoor, dan zie ik amper wat 'r op het scherm gebeurt.
Alles valt nu samen. Mijn PC met brute hardware doet het eindelijk weer, Mrs. stbabylon is zojuist vertrokken voor een weekendje Leuven en er staan nog geen andere dingen op de planning.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik doe niet meer aan mp shooters.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:29 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Team Fortress 2... en ik doe mee...
Als reincarnatie zou bestaan, ws. ook nog in je volgendequote:Op vrijdag 4 november 2011 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik krijg dat de rest van mijn leven te horen he.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik krijg dat de rest van mijn leven te horen he.
Niet het probleem. TXT-only FOK!, die verkleint ze niet. Waardoor de hele layout fucked up is.quote:
Matig. Da's eigenlijk de enige game die ik nog speel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan mp shooters.
Deze art is een verrijking geen verneukingquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet het probleem. TXT-only FOK!, die verkleint ze niet. Waardoor de hele layout fucked up is.
Damn!quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
PC werkt weer
Dilemma
Zo lastig.
Ik kom er over spoken bij 'm!quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als reincarnatie zou bestaan, ws. ook nog in je volgende
Dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze art is een verrijking geen verneuking
"Weet je nog, gisteren, bij dat en dat stukje in de film?"quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
"Weet je nog, gisteren, bij dat en dat stukje in de film?"
Eh, nee...![]()
"Beetman..."
Een graafwagen terugquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hier, een pinda voor je
[ afbeelding ]
Zo erg was het toch niet?quote:
Henk is er blij mee!quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een graafwagen terug
[ afbeelding ]
Je kunt gewoon niks hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:59 schreef missbehavin het volgende:
Godskleren, wat heb ik voor monstermuggen rondvliegen thuis? Van de week geprikt en mijn hele arm is dik en gisteren in mijn buik geprikt en daar zit nu een bult ter grootte van een tennisbal.
Mosquitospray. Gewoon verkrijgbaar bij Kruidvat of Etos.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:59 schreef missbehavin het volgende:
Godskleren, wat heb ik voor monstermuggen rondvliegen thuis? Van de week geprikt en mijn hele arm is dik en gisteren in mijn buik geprikt en daar zit nu een bult ter grootte van een tennisbal.
Dat is het niet.quote:
Nee dat is hij niet. En hoort het muggenseizoen onderhand niet afgelopen te zijn?quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is je kleine man gestoken en heeft die ook zulke bulten?
Zo nee, dan ligt het aan jou
Ja maar door het weer is de flora en fauna een beetje van slagquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat is hij niet. En hoort het muggenseizoen onderhand niet afgelopen te zijn?
Kutfaunaquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar door het weer is de flora en fauna een beetje van slag
Gamenquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom? Midden in een verbouwing. Ga naar een lekkker hotel
Arme jijquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kutfaunadoet verdomde pijn ook nog. En van die stomme grote bulten word ik ook niet blij.
Check de fotoquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Arme jij
Meer wodka drinken dan voel je de pijn niet zo
quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om een juiste diagnose te kunnen stellen heb ik nog wat meer foto's nodig.
[..]
Ehm, niet bij mij, dat moet je onderhand wel weten.quote:
[..]
Ik ben een trage leerlingquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, niet bij mij, dat moet je onderhand wel weten.
Omdat ik zo leuk ben. Duh.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Royco1, waarom reageer je alleen op missb?
We hosselen hier toch niet? Dan kan dat dus nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Nee, even serieus, waarom? Probeert Royco in missb's broekje te komen?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:32 schreef Pim89 het volgende:
[..]
We hosselen hier toch niet? Dan kan dat dus niet
Duidelijke taalquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik mag toch hopen dat die dat wel uit zijn hoofd laat.
Ik ben altijd heel duidelijk.quote:
Wie niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Ja CL, wanneer ga je er eens werk van maken?quote:
Als je niet meer onder die vieze bulten zitquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja CL, wanneer ga je er eens werk van maken?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je niet meer onder die vieze bulten zit
Dan vind ik blijkbaar de rest van de posts het reageren niet waardquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Royco1, waarom reageer je alleen op missb?
Ah ik snap het. De posts van missb hebben natuurlijk ook een veel hogere intelectuele waardequote:Op vrijdag 4 november 2011 10:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan vind ik blijkbaar de rest van de posts het reageren niet waard
quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ik snap het. De posts van missb hebben natuurlijk ook een veel hogere intelectuele waarde
Proberen (en falen) wij gezonde knullen dat niet allemaal?quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Ik zit hier ook niet voor het intelectuele niveau he.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ik snap het. De posts van missb hebben natuurlijk ook een veel hogere intelectuele waarde
Ik heb het geprobeerd, en ik heb gefaald omdat ik een vriendin heb.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:40 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Proberen (en falen) wij gezonde knullen dat niet allemaal?
TTs moeten verboden wordenquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kutnewbies die niet doorhebben dat een TT na 10 posts niet meer ter zake doet
Zeg je nou dat missb's posts inhoudsloos vermaak bieden?quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit hier ook niet voor het intelectuele niveau he.
Heb vaak gewoon geen zin om me in discussies te mengen.
Klanten hebben dan juist vaak de neiging om me te komen vervelen waardoor ik essentiele informatie in posts mis.
Gast... ooit van cynisme gehoord?quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg je nou dat missb's posts inhoudsloos vermaak bieden?
twitter:DalaiLama twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 10:45:12We all like to be around kind people; their peaceful, relaxed nature puts us at ease. reageer retweet
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo kom je nooit in haar broekje.
Newbies.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
das mooi kut danquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo kom je nooit in haar broekje.
Is dat die kerel die nu pr0n doet?quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:52 schreef Godtje het volgende:
Pim lijkt een beetje het wat stevigere broertje van
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:52 schreef Godtje het volgende:
Pim lijkt een beetje het wat stevigere broertje van
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is dat die kerel die nu pr0n doet?
Ik ben Pim... Niet helemaal nieuw, alleen sinds kort pas wat actiever, hoop het snel te 'redden' hier. De vergelijking met Screech kende ik nog niet...quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pim is nieuw, uit '89, snapt het nog niet helemaal, maar kan het nog wel redden.
Dat valt wel meer hoor rip.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:57 schreef Ripley het volgende:
MissB is inderdaad de laatste tijd wel het snoepje van de week he?
Ja, het is behelpen nu Huppel niet meer post.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:57 schreef Ripley het volgende:
MissB is inderdaad de laatste tijd wel het snoepje van de week he?
En vergeet de samzz periode niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, het is behelpen nu Huppel niet meer post.
Die was pas echt jammie
Ik zou niemand Huppel aan doen. Een genade schot kunnen ze wel krijgen als ze haar hebben gedaan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, het is behelpen nu Huppel niet meer post.
Die was pas echt jammie
Dan kun je die beter geven voor ze eraan beginnen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou niemand Huppel aan doen. Een genade schot kunnen ze wel krijgen als ze haar hebben gedaan.
True thatquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je die beter geven voor ze eraan beginnen.
Ik snap dat allemaal niet. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:
Nu voel ik me schuldigquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je die beter geven voor ze eraan beginnen.
Ze leek zo lief he, die CL.quote:
Net alsof JIJ je daar wat van aantrektquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
NIEMAND, wil dat weten. Bloederige bende
Mja, ik ga wel over de rode zee moet ik toegeven..quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net alsof JIJ je daar wat van aantrekt
true story.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
NIEMAND, wil dat weten. Bloederige bende
bah.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ik ga wel over de rode zee moet ik toegeven..
Dat kon ik me idd nog herinneren van de vorige 'discussie' daaroverquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:07 schreef stbabylon het volgende:
Waarom duiscussie tussen haakjes? Was het wel een discussie of gewoon een gesprek of mededeling?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kon ik me idd nog herinneren van de vorige 'discussie' daarover
Uhm geen idee of ik vanavond nog de kroeg in ga, want geen bandje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:08 schreef rival het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Het waren vooral mededelingen of de verschillende personen hier daar wel of niet aandeden en wat ze ervan vondenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:08 schreef Godtje het volgende:
Waarom duiscussie tussen haakjes? Was het wel een discussie of gewoon een gesprek of mededeling?
Deze week hard weg drinken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:08 schreef rival het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Naar prutsers kijken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:08 schreef rival het volgende:
Morgenavond Amsterdam in, zondag brak zijn...quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:08 schreef rival het volgende:
dus misscchien ga je iets doen maar misschoen ook niet... maar je gaat sowieso zondag uitbrakken.... okequote:Op vrijdag 4 november 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm geen idee of ik vanavond nog de kroeg in ga, want geen bandje.
En morgenavond ga ik volgens mij wat doen met een vriendin. Misschien de stad in misschien zowaar een keer niet.
Zondag uitbrakken
i'm with you on that one!quote:
Nee, morgen eerst een crematie en de rest van het weekend gewoon werkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:08 schreef rival het volgende:
Het is wel nodig.quote:
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh, das minder leuk...quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, morgen eerst een crematie en de rest van het weekend gewoon werken
Ik doe het voor mijn plezierquote:
tegels leggen?quote:
geen last van!quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:13 schreef MNR het volgende:
Hmmm... quote knoppen kwijt. Iemand dat recent ook nog gehad?
Zooi snoeien. Alleen heeft m'n vader de snoeischaar + heggenschaar vorige week weer meegenomenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
oh, das minder leuk...
[..]
Ik doe het voor mijn plezier
[..]
tegels leggen?
Adblockerquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:13 schreef MNR het volgende:
Bijzonder grappig:quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
Wat begon de eerste wereldoorlog eigenlijk tof. "Ja, maar als jij dat doet bij hem, zijn wij ook geen vriendjes meer" "Nou, dan mogen jullie ook niet op mijn feestje komen" "Nou en, wij gaan wel bij die langs" "Dan ga ik daar ook heen" "Dat mag niet" "Welles" "Nietes", tadaa, wereldoorlog
Vanavond gamen of pokeren, morgen sterrenplafond installeren (kutkarweiquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:08 schreef rival het volgende:
Addblocker?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:13 schreef MNR het volgende:
Uitzettenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:18 schreef MNR het volgende:
@Godtje: thx, eens kijken hoe ik daarmee uit de voeten kan komen
Misschien gaat het daarop neergekomen jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:12 schreef rival het volgende:
dus misscchien ga je iets doen maar misschoen ook niet... maar je gaat sowieso zondag uitbrakken.... oke
je moet er maar zin in hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zooi snoeien. Alleen heeft m'n vader de snoeischaar + heggenschaar vorige week weer meegenomenDus die moet ik eerst nog halen. En ik moet tig herfstblaadjes en rottende vijgen opruimen.
Voor een crewlid het leest iddquote:
ik ga vieren dat ik een nieuwe baan heb, komt goed uit dat deze week weer een doos honingwodka binnen is gekomenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien gaat het daarop neergekomen ja
en jij?
first date?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:16 schreef HeatWave het volgende:
Vanavond stappen iig, of de rest van het weekend nog iets wordt hangt van de afloop af.
Nee, verwacht gewoon veel drankquote:
Owjaquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:22 schreef rival het volgende:
ik ga vieren dat ik een nieuwe baan heb, komt goed uit dat deze week weer een doos honingwodka binnen is gekomen
zal dus shotjes drinken worden met vrienden, misschien daarna de stad in...
verder internet boven aansluiten, en relaxen de rest van het weekend..
Even andere browser proberen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:22 schreef MNR het volgende:
@Godtje: ja schat, dat snap ik, maar overal waar ik kom in instellingen staat "Forbidden 101" en er staat geen reden achter.
Ik ben volgende week jarig he, stuur je een flesje op?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga vieren dat ik een nieuwe baan heb, komt goed uit dat deze week weer een doos honingwodka binnen is gekomen
zal dus shotjes drinken worden met vrienden, misschien daarna de stad in...
verder internet boven aansluiten, en relaxen de rest van het weekend..
Eerst foto's voor je me schat gaat noemen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:22 schreef MNR het volgende:
@Godtje: ja schat, dat snap ik, maar overal waar ik kom in instellingen staat "Forbidden 101" en er staat geen reden achter.
Ja dat valt zwaar als je de 30 voorbij bent merk ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, verwacht gewoon veel drank.
Vette Shizzle my brother from another mother!@quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:16 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Bijzonder grappig:
http://angusmcleod.devian(...)le-Version-128505446
MNR is welquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerst foto's voor je me schat gaat noemen.![]()
Voor je het weet zie je er uit als ........
Minder uren, Meer salaris, 13e maand, GEEN reistijd meer. Dus reden om een feestje te vierenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owjaow wist ik al of je nieuwe had.. of enkel dat je ontslagen werd
![]()
Maar vertel!!
ja dahaag, straks denk je nog dat ik in je broekje probeer te komenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben volgende week jarig he, stuur je een flesje op?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:26 schreef rival het volgende:
ja dahaag, straks denk je nog dat ik in je broekje probeer te komen
een vrouwelijke jij?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerst foto's voor je me schat gaat noemen.![]()
Voor je het weet zie je er uit als ........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |