Dan ben je de eerste hier..quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:54 schreef Moonwalk het volgende:
Oke voor de duidelijkheid, ik kom hier niet om te hosselen
quote:
Ik zit hier anders ook niet om te hosselen en ben toch echt wel single.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste hier..
[..]
Iemand moet de eerste zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste hier..
[..]
^ditquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit hier anders ook niet om te hosselen en ben toch echt wel single.
Nog steeds droge voetenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:56 schreef ArTiC het volgende:
Mosselen
Alles okay hiero Ado...kom net de kroeg uithobbelen
hoest daar in de polder?
Oorzaak en gevolg in één zin.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit hier anders ook niet om te hosselen en ben toch echt wel single.
Niet alle credits aan dit topic geven hoor. Mijn persoonlijke charmes hadden ook een belangrijk aandeel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Iemand moet de eerste zijn![]()
Wel super vet dat je door dit topic met iemand samen woont!!
Ow? Wat is haar naam, wellicht dat ik d'r ken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:57 schreef 401k het volgende:
[..]
^dit
Krijg nu net een bericht van een ex dat ze bijna het alfabet bij elkaar heeft geneukt.
edit2: hoe reageer ik daarop?
Negeren? Ze is een slet?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:57 schreef 401k het volgende:
[..]
^dit
Krijg nu net een bericht van een ex dat ze bijna het alfabet bij elkaar heeft geneukt.
Vraag of ze de r al heeft en zo niet: ik heb vast nog wel tijdquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:57 schreef 401k het volgende:
[..]
^dit
Nope, dat ik single ben en niet hossel, betekent niet dat ik geen vrouw(en) om me heen heb.quote:
Ook niet ergens anders, bij ons op t werk is het gewoon een grote kliek.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:04 schreef 401k het volgende:
Ze was al een slet. Who cares. In ieder geval gevraagd welke letters ze nog moet. Zullen wel de Q en de X zijn.
Peu hosselt wat af, maar niet hier.
Je moet het toch ergens van hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook niet ergens anders, bij ons op t werk is het gewoon een grote kliek.
En m'n persoonlijkheid trekt aan
Een USP om een goede CTR te krijgenquote:
Ik gebruik mijn DTH om een PKD te krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een USP om een goede CTR te krijgen
Je werkt in een call-center?quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook niet ergens anders, bij ons op t werk is het gewoon een grote kliek.
En m'n persoonlijkheid trekt aan
Nope, bij een internationaal IT bedrijf in Dublinquote:
HPquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, bij een internationaal IT bedrijf in Dublin
Nope en vanaf maandag bij een ander, maar nog steeds niet HP, daar wil je niet voor werkenquote:
M'n huidige zit er tussen, mn nieuwe nog nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:39 schreef 401k het volgende:
Intel, Google, M$, facebook, ebay, ibm, symantec, dell?
Je zit dus achter een Mac?quote:Op vrijdag 4 november 2011 06:09 schreef stbabylon het volgende:
Zo, een goedemorgen vanaf een rete coole PC
Gisteren alquote:Op vrijdag 4 november 2011 07:39 schreef missbehavin het volgende:
is het al tijd om dronken te worden?
Ja daar heb ik nu niks meer aan he godt..quote:
Eigen schuld dikke bultquote:Op vrijdag 4 november 2011 07:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar heb ik nu niks meer aan he godt..
quote:
Valt meequote:Op vrijdag 4 november 2011 07:52 schreef Q. het volgende:
Ja, eigenlijk wel hè? Duurt alleen nog weer een jaar.
Tot die tijd heb ik wel een liedje van Nick en Thomas voor jequote:Op vrijdag 4 november 2011 07:52 schreef Q. het volgende:
Ja, eigenlijk wel hè? Duurt alleen nog weer een jaar.
Mij ookquote:Op vrijdag 4 november 2011 07:57 schreef Q. het volgende:
Vanavond maar eens niet naar Haarlem zoals ik van plan was. Lijkt me beter.
Bier drinken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat momet je dan ook bij de Rob Acda award
quote:Op vrijdag 4 november 2011 07:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tot die tijd heb ik wel een liedje van Nick en Thomas voor je
Het komt door die acdaquote:
Ik hou niet zo van taartquote:
Zonde van de wodka.quote:
We komen allemaal wel even langs!quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:25 schreef missbehavin het volgende:
God wat ben ik blij dat ik zo alleen op mijn werk ben, zó geen zin in mensen om me heen
Gezelligquote:
maar hij leeft nogquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:08 schreef Godtje het volgende:
Arme Stephen Fry heeft een noodlanding meegemakt vannacht vanuit Australie terug naar de UK
quote:Oh Jesus arsemothering fuck. I've left my wallet on the sodding plane. Hell's teeth this really isn't my day. Will not leave without it.
quote:It's at times like this a man considers taking up smoking again. Possibly with heroin, crack and MDMA mixed in & all washed down with vodka
quote:
Ook ik zit vandaag alleen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:25 schreef missbehavin het volgende:
God wat ben ik blij dat ik zo alleen op mijn werk ben, zó geen zin in mensen om me heen
quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:43 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ook ik zit vandaag alleen.
Mensen.
Ik tracht ze zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]En toch blijf ik ze opzoeken.. hardleers.
Ik ben te naiefquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:46 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik tracht ze zoveel mogelijk te vermijden.
Nee man, ik ben geen digibeet.quote:
Goede koffie!quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Thuiswerkengeen mensen om me heen
Lekker manquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Thuiswerkengeen mensen om me heen
POTVERDULLEME NOU!quote:
Ehr... waarom zou je koffie drinken als je thuis werkt? Koffie drink je op het werk omdat je geen bier mag drinken daar. Thuis mag dat wel!quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kom je erbij in de bosjes in missb's tuin?
Zo naief ook weer niet he.quote:
Ik denk dat Missb haar punani wel glad scheert, Baby. Daar ga ik eigenlijk een beetje vanuit. Het is een babe en zo...quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kom je erbij in de bosjes in missb's tuin?
Jij kiest ervoor om biggel op de bosjesmannen af te sturen ipv van ons binnen te halen. Jouw fout.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zo wordt het gezelliger bij mij in de bosjes dan binnen.
Denk je dat? Wie is er nou naief?quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:05 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik denk dat Missb haar punani wel glad scheert, Baby. Daar ga ik eigenlijk een beetje vanuit. Het is een babe en zo...
quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denk je dat? Wie is er nou naief?
Balkanmeisjes scheren zich altijd netjes kaal.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denk je dat? Wie is er nou naief?
Simpel. Gewoon een dikke SQL query afvuren op de PM-database jongen! BAM!quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg je nou dat beetman niet kan kontneuken? Hoe weet jij dat?
Jouw hele leven draait om kappen, en dan zou je het beneden helemaal kaal hebben, geloof er geen fuck van. Of heb je zo'n pussy-toupet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:09 schreef missbehavin het volgende:
Omdat je in de jaren '70 geboren bent, betekent niet dat je ook een jaren '70 bushbush hebt he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |