vertelquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:46 schreef Dastan het volgende:
Klopt enigszins. Hoewel ik aantal weken terug bij een meisje in bed ben beland.
HAHHAHAHAHHAHAHAquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:48 schreef Dastan het volgende:
Niet al te gedetailleerd, want openbaar, maar was dronken en bleef bij haar slapen en ze gaf me een hj maar ik viel meteen in slaap.
ik zie het echt al voor me, ik ga kapotquote:
was ze wel geefbaar?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:52 schreef Dastan het volgende:
Ja zeg, zij besprong mij zowat, alsof ik zin had iets terug te doen.
Jawel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:53 schreef leeell het volgende:
[..]
was ze wel geefbaar?
daarom nooit dronken worden met chicks in vooruitzicht man
niet dat deze raad mij nog zal helpen, maar toch
niets mis met wat huiselijke experimentatiequote:Op vrijdag 4 november 2011 01:13 schreef Dastan het volgende:
Om jouw incestadviezen fronsend te bestuderen.
dan ga ik ook maar, trusten poesquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:15 schreef Dastan het volgende:
Weten we ook weer wat bij jou thuis gebeurt.
Ik ga slapen, dag.
Geen plannenquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:04 schreef Patje1987 het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor dit weekend?
Ik heb wel plannen maar ik zit met die hoofdpijn dus daar gaat niet veel van terecht komen. Wordt weer gewoon vroeg naar bed denk ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:11 schreef Ezechielk het volgende:
Bier drinken. Met wie, hoeveel en waar nog geen idee.
Arme ziekequote:Op vrijdag 4 november 2011 10:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb wel plannen maar ik zit met die hoofdpijn dus daar gaat niet veel van terecht komen. Wordt weer gewoon vroeg naar bed denk ik
LHquote:
ik hoop de speldenknopje gedeelte danquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:01 schreef LompeHork het volgende:
Oke dan, kwam door de TT en alles, dat begrijp je.
Nee, juist het slagroom kloppen trok mij erg aan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:01 schreef leeell het volgende:
[..]
ik hoop de speldenknopje gedeelte dan
die andere zou me verontrusten
pff, dan kijk je maar naar je vrouw hoor. niet naar mijquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, juist het slagroom kloppen trok mij erg aan.
Ohaiquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:56 schreef LompeHork het volgende:
Je moet je er niet teveel op je gemak gaan voelen natuurlijk, ik zit enkel met de broek op de knieën, dat kan geloof ik nog net? Toch?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:02 schreef leeell het volgende:
[..]
pff, dan kijk je maar naar je vrouw hoor. niet naar mij
Euj! Neuken?quote:
Ander keertje ok?quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heul niet! Mijn vrouw doet gewoon mee, dus er is niets aan de hand
Is goed, de laatste keer was ook zo heftigquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ander keertje ok?
Ik ben nog aan het bijkomen
Was jij er ook bij dan vannachtquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is goed, de laatste keer was ook zo heftig
De jaloezie spat van het scherm nu schatquote:
quote:
He wat? Nou, volgende keer meedoen dan maar?quote:
Nee, terwijl ik nog gevraagd had mij ook op te halen?!quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was jij er ook bij dan vannacht
Ja nou even niet aan gedachtquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
He wat? Nou, volgende keer meedoen dan maar?
[..]
Nee, terwijl ik nog gevraagd had mij ook op te halen?!
quote:
Mogguhquote:
Niet echt. Ik zit nu op 4,5 uur slaap sinds gisterochtend.quote:
Jou vertel ik ook nooit meer over mijn nachtelijke escapadesquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:53 schreef Ezechielk het volgende:
Een vrouw ontmoet een knappe vent in een bar. Ze raken in gesprek, drinken wat, en uiteindelijk gaat ze met hem mee naar huis. Bij hem thuis aangekomen verplaatsen de inleidende gesprekken zich naar de slaapkamer. De vrouw ontdekt daar aangekomen tot haar grote verbazing dat een muur tot aan de nok gevuld is met allemaal teddyberen op planken. Honderden kleine teddybeertjes zitten op de vloer en op de onderste plank, allemaal keurig in het gelid. De wat grotere beren zitten op de plank daarboven, en de reuzenberen zitten dicht opeengepakt op de bovenste plank. De vrouw is aangenaam verrast dat deze man een collectie teddyberen heeft en dan nog wel zo?n grote verzameling ook. En hij is ook duidelijk niet verlegen om deze te laten zien, een zeldzaamheid dus. Toch besluit ze om er niets van te zeggen, ondanks het feit, dat ze behoorlijk onder de indruk is van zijn zachte en gevoelige kant ... Zonder wat te zeggen pakt ze zijn handen, kust hem op de mond, en voordat ze het weten rukken ze elkaar de kleren van het lijf. Na een intense nacht vol passie met deze sensitieve vent, nog nagenietend van de hele ervaring vraagt ze in het ochtendgloren, nog glimmend van het zweet en met een verleidelijke glimlach om der mond: "En, hoe was het? De man zegt je mag een prijs uitzoeken van de onderste plank!
Succesquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:51 schreef leeell het volgende:
ik ben zoo moe, en moet nu naar school
vanavond voor 00:00 nog 2 opdrachten maken
niet kunnen lopen omdat mn heup naar de tyfus is
leven
Haha lekker hoor, lekker lang slapen is ongeveer het beste wat er isquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet echt. Ik zit nu op 4,5 uur slaap sinds gisterochtend.![]()
Ik gok dat ik er vanavond lekker vroeg in lig
Ik neem ook genoegen met kort maar goed slapen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:04 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Haha lekker hoor, lekker lang slapen is ongeveer het beste wat er is
Het komt er alleen nooit van![]()
Tis geen bandshirt iig. Tis een of ander wazig merk..quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:26 schreef LompeHork het volgende:
Ah, als het niet een bandshirt is zal ik het wel niet kennen
Misschien een andere slaapmethode erop nahouden?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem ook genoegen met kort maar goed slapen.
Maar dit is gewoon kut. Elke keer 2 uurtjes slapen ofzo en dan weer wakker.
Neuh als ik 's nachts als ik al op bed lig moet ik gewoon mn foon uitzetten en niet weer uit bed gaan om ergens op visite te gaanquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:14 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Misschien een andere slaapmethode erop nahouden?
The Ubermensch's Sleep Schedule.6 keer per dag 20-30 minuutjes slapen.
Dat is inderdaad ook een optie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh als ik 's nachts als ik al op bed lig moet ik gewoon mn foon uitzetten en niet weer uit bed gaan om ergens op visite te gaan
Ja hequote:
Zonde wel ja.quote:
Beetje jammer weer. Wanneer kunnen we een puntje bij je komen halen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:41 schreef Patje1987 het volgende:
Haha ik had gisteren toch 100 taarten besteld? Krijg net een mailtje dat het niet door gaat maar krijg wel een gratis taart nu haha
Weet nog niet wanneer ik hem ga halenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beetje jammer weer. Wanneer kunnen we een puntje bij je komen halen?
Oh helpquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:08 schreef LompeHork het volgende:
Yes, eindelijk draait mijn mediaspeler "Zij zuigt graag aan mijn spaanse kraag" op random
Ik kan het me niet voorstellenquote:
-link weg- toch niet zo smakelijk zag ik netquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
-link weg- toch niet zo smakelijk zag ik net
Dan onder het kopje "muziek" album "Kutschurft" nummer zeven. Ik wou een Youtube link posten, maar als ik dat als zoekterm gebruik krijg ik als eerste Nick en Simon te zien
Of nouja, klik eigenlijk maar niet, het is bagger in z'n puurste vorm
Geniaalquote:
Illuminatie zeg ik je!quote:
Vooral die negerquote:
Ja, daar heb ik ook wel eens last van.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Illuminatie zeg ik je!![]()
Vreemd toch, dit soort dingen, ik heb het wel vaker als ik iets probeer op te zoeken, krijg ik OF Jan Smit OF Nick en Simon.
Jeweet.quote:
Sund wel ja.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:12 schreef LompeHork het volgende:
Nu! Met extra taart! Toch jammer dat ze niet alle 100 taarten gewoon leveren.
Wat krijgen we nou?!quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:05 schreef Maringo het volgende:
Gooi hem tegen de ruit van de Hema omdat ze je er geen 100 hebben gegeven en je nu ook je belofte niet kan nakomen dat iedereen een taart krijgt.
quote:
homoquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:57 schreef leeell het volgende:
hier staat altijd een lege stoel hoor LH
Welke pizzeria dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:57 schreef LompeHork het volgende:
Pizza, kwart over zes besteld, en mijn vrouw pasta. We hebben al gebeld, maar het duurt me te lang, over drie minuten ga ik bellen dat het niet meer hoeft, loop ik wel langs de patatboer.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:57 schreef leeell het volgende:
hier staat altijd een lege stoel hoor LH
Crewbash, banquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Maar m'n vrouw moet ook wat eten
[..]
Crewbash, ban
dat zou ik toch niet zeggen als ik jou wasquote:
Een Shoarmaboer, een lokale hier, op zich hebben ze ontzettend lekkere pizza's, maar dit kan niet. Zou bijna een KLB topic startenquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:58 schreef leeell het volgende:
[..]
dat zou ik toch niet zeggen als ik jou was
zeg het mn vriendin volgende keer, kijken of ze je mening deeltquote:
Rustig maarquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:59 schreef leeell het volgende:
[..]
zeg het mn vriendin volgende keer, kijken of ze je mening deelt
Raar wel. Maar patat is ook heul lekker.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:05 schreef LompeHork het volgende:
Afgebeld, klootmongolen.nu is m'n vrouw een patatje aan het halen aan de overkant
Zeker raar, het excuus was "ja, we hebben het heel druk"quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Raar wel. Maar patat is ook heul lekker.
Pizza.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker raar, het excuus was "ja, we hebben het heel druk"ik weet het niet hoor, maar ik ga niet twee uur wachten op m'n eten.
Patat is inderdaad ook goeden toch had ik zo'n trek in die pizza!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pizza.Gisteren een turkse pizza met extra döner erin gehad en paar uur daarna een pizza margaritha
Boh. Ik hoef voorlopig geen pizza te eten meer.
Het is bereklauw!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]Jij had honger! Hoewel ik er ook wat van kan trouwens
iets met een snelle spijsvertering. Nu heb ik een berenhap satesaus, patat en een Mexicano, ik ga er maar eens vandoor, etenstijd!
Hallo!quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zekersmaakte als vanouds prima! En ik zal dat ene even in m'n fobo zetten ja
Slaap lekker SDquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:09 schreef SpermaDonor het volgende:
ik ga ff een uurtje liggen denk ik
Ja, zelfde. Niet veel geslapen vannacht. En nog een heeel klein beetje brakjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Prima, beetje moe! Met jou?![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:09 schreef SpermaDonor het volgende:
ik ga ff een uurtje liggen denk ik
Ja, werd ook een paar keer wakker 's nachts. Meh en vanochtend wilde ik net op mijn andere zij gaan liggen en toen ging mn wekker.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, zelfde. Niet veel geslapen vannacht. En nog een heeel klein beetje brakjes.
quote:
Zuur is datquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ja, werd ook een paar keer wakker 's nachts. Meh en vanochtend wilde ik net op mijn andere zij gaan liggen en toen ging mn wekker.
Maar goed, straks lekker vroeg slapen dan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]Nah, iets met naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij weten ook heel veel mensen, vraag maar aan Monopoly![]()
eens, alsnog wekker zetten om netjes af te bellen thoughquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:00 schreef LompeHork het volgende:
Dat is dan een voordeel bij een nadeel!
Ah, doe je sowieso goed, vaak zat hebben mensen zo iets van "komt wel in de loop van de dag"quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:01 schreef leeell het volgende:
[..]
eens, alsnog wekker zetten om netjes af te bellen though
jaja, dat is het strevenquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, doe je sowieso goed, vaak zat hebben mensen zo iets van "komt wel in de loop van de dag"klote is dat! En toch: tijdens de ROO-meet wil ik je gewoon zien lopen!
Ai, klinkt niet goed nee, als je het voelt strom dan knel je iets af, probeer je been in ieder geval zoveel mogelijk gestrekt te houden als je zit (tip van mijn vader, die ik net even belde, hij heeft nogal wat te doen met houdingscorrecties en afwijkingenquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:02 schreef leeell het volgende:
[..]
jaja, dat is het streven
maar net, heb ik ff stilgezeten, en dan sta je op
dan ga ik echt door de grond, je voelt het bloed erdoor heen stromen
hmm ga het proberen, zal er iets verschoven zijn dat het afknelt?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ai, klinkt niet goed nee, als je het voelt strom dan knel je iets af, probeer je been in ieder geval zoveel mogelijk gestrekt te houden als je zit (tip van mijn vader, die ik net even belde, hij heeft nogal wat te doen met houdingscorrecties en afwijkingen)
Goeie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:24 schreef LompeHork het volgende:
Oh, ja, het staat hier wel vaker blauw ja
jij kent mij, mijn atletische torso kan dat verdragenquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:08 schreef Dastan het volgende:
Je moet niet eten na bier. Word je dik van.
Ik ken jou, maar niet je atletische torso.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:09 schreef leeell het volgende:
[..]
jij kent mij, mijn atletische torso kan dat verdragen
ik zag je wel lonkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ken jou, maar niet je atletische torso.
Maar ik geloof je op je woord.
walgelijke insinuatiequote:
truequote:
Stephen King's ; ITquote:
ach, hij is wel aardig hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:23 schreef Dastan het volgende:
Kings werken worden echt verkracht met die films.![]()
Tevens juten.
had hem anaal verwoestquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:26 schreef Dastan het volgende:
Men kent mij als een rustige jongen toch.
Ik bedoel maar, zag er keurig uit. Zei die juut ja jongeman, even stoppen.
Met zijn pet.
haha baasquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:29 schreef Dastan het volgende:
Ik zei zo van he kk skotoe en duwde zijn pet zo over zijn ogen waarna ik schaterlachend wegreed, een peuk in zijn benzinetank schietend. Ha hij zag zwart man.
quote:
gelezen???quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:34 schreef Dastan het volgende:
Ik laat me niet kennen zo zit dat
Welterusten leeell eetveel corpulent die omvangrijke vent slaap dan verteert er niks en ook niet werken dan voel je fliks.
held op sokkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:29 schreef Dastan het volgende:
Ik zei zo van he kk skotoe en duwde zijn pet zo over zijn ogen waarna ik schaterlachend wegreed, een peuk in zijn benzinetank schietend. Ha hij zag zwart man.
walgelijke insinuatiequote:
vanavond ketsen dan?quote:
bah bahquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alleen als jan ook mee doet
iPhoney ?quote:
Jis. Mijn 3GS was nu 2 jaar oud dus nu een 4S.quote:
Door AMP geleverd ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jis. Mijn 3GS was nu 2 jaar oud dus nu een 4S.
Jep.quote:
Leuk stuk om te lezenquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:25 schreef LompeHork het volgende:
Zo, Volkskrant adoratie toegevoegd in de OP
omdat je er in staat zekerquote:
Daar werk ik ookquote:
Ah, niet verkeerd. Ik moet verplicht naar een verjaardag van een exquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:20 schreef SpermaDonor het volgende:
Vanavond lekker naar de Hollandse avond hier in Nieuwegein
Morgen in KLB: Sex met mijn ex.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, niet verkeerd. Ik moet verplicht naar een verjaardag van een ex
Je gaat sex hebben met je ex ja?quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:28 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Morgen in KLB: Sex met mijn ex.
Was het maar zo'n feest, al mijn ex'en wonen meer dan 100km hiervandaanquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je gaat sex hebben met je ex ja?
Ik niet in ieder geval, krijg ik ruzie met m'n vrouw, die trouwens ook mee gaat.
Oja, jij was verhuist he?quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:29 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, al mijn ex'en wonen meer dan 100km hiervandaan
van brabant naar Utrecht inderdaadquote:
Ehm in de ochtend sowieso voor 12 uur.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:39 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Daar werk ik ook
Wanneer is het toestel geleverd?
Vandaag of gisteren?quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ehm in de ochtend sowieso voor 12 uur.
Vandaag meneer.quote:
Ja, dan zit er wat verschil in inderdaadquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:31 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
van brabant naar Utrecht inderdaad
Dat zeker, al mis ik de gezelligheid van Brabant wel (met stappen)quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dan zit er wat verschil in inderdaadgoede keuze wel
Hoe zag die jongen eruitquote:
Ach, ligt er een beetje aan waar je heen gaat, als Noord-Hollander stappen in Brabant is ook niet echt gezelligquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:35 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat zeker, al mis ik de gezelligheid van Brabant wel (met stappen)
Sorry, als het een lekker wijf was zou ik het je nog kunnen vertellen maar dit weet ik echt niet meerquote:
Scheiding, brilletje, groot zwart montuur, overhemd met ruitjes en een borstzakje met pennenhouder.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sorry, als het een lekker wijf was zou ik het je nog kunnen vertellen maar dit weet ik echt niet meer
Zijn pen deed het nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Scheiding, brilletje, groot zwart montuur, overhemd met ruitjes en een borstzakje met pennenhouder.
Opgelost
Waarschijnlijk had ie een zwarte jas en broek aan met daarop AMP-logisticsquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Scheiding, brilletje, groot zwart montuur, overhemd met ruitjes en een borstzakje met pennenhouder.
Opgelost
Dat heb ik ook zovaak, of ze jatten mijn penquote:
first postquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:44 schreef MarlboroCowboy het volgende:
wats eigenlijk fipo?
En tevens een goede middag!
"First post", eerste post van een topic, wordt trouwens niet op prijs gesteld, hetzelfde geldt voor een LAPOquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:44 schreef MarlboroCowboy het volgende:
wats eigenlijk fipo?
En tevens een goede middag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |