iPhoney ?quote:
Jis. Mijn 3GS was nu 2 jaar oud dus nu een 4S.quote:
Door AMP geleverd ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jis. Mijn 3GS was nu 2 jaar oud dus nu een 4S.
Jep.quote:
Leuk stuk om te lezenquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:25 schreef LompeHork het volgende:
Zo, Volkskrant adoratie toegevoegd in de OP
omdat je er in staat zekerquote:
Daar werk ik ookquote:
Ah, niet verkeerd. Ik moet verplicht naar een verjaardag van een exquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:20 schreef SpermaDonor het volgende:
Vanavond lekker naar de Hollandse avond hier in Nieuwegein
Morgen in KLB: Sex met mijn ex.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, niet verkeerd. Ik moet verplicht naar een verjaardag van een ex
Je gaat sex hebben met je ex ja?quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:28 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Morgen in KLB: Sex met mijn ex.
Was het maar zo'n feest, al mijn ex'en wonen meer dan 100km hiervandaanquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je gaat sex hebben met je ex ja?
Ik niet in ieder geval, krijg ik ruzie met m'n vrouw, die trouwens ook mee gaat.
Oja, jij was verhuist he?quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:29 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, al mijn ex'en wonen meer dan 100km hiervandaan
van brabant naar Utrecht inderdaadquote:
Ehm in de ochtend sowieso voor 12 uur.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:39 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Daar werk ik ook
Wanneer is het toestel geleverd?
Vandaag of gisteren?quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ehm in de ochtend sowieso voor 12 uur.
Vandaag meneer.quote:
Ja, dan zit er wat verschil in inderdaadquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:31 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
van brabant naar Utrecht inderdaad
Dat zeker, al mis ik de gezelligheid van Brabant wel (met stappen)quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dan zit er wat verschil in inderdaadgoede keuze wel
Hoe zag die jongen eruitquote:
Ach, ligt er een beetje aan waar je heen gaat, als Noord-Hollander stappen in Brabant is ook niet echt gezelligquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:35 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat zeker, al mis ik de gezelligheid van Brabant wel (met stappen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |