is prima te quoten hoor.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vreemd hè. Er is echt een periode voorbij, die ook mij haarscherp voor de geest staat.
.....
bla bla bla onzin onzin onzin behalve dat positieve over gestopt zijn en daarna nog heel veel bla
.....
Vroeger was alles beter, zelfs in vergelijking met nu.
Ik heb FF en het lukte niet om te quoten. Dan zou ik het zeker hebben gedaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:40 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
is prima te quoten hoor.
ontopic: roken is goor en smerig en vies en ranzig. dat het gevaarlijk is boeit me dan weer totaal niet.
Verder tof dat je niet meer rookt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:03 schreef Feestkabouter het volgende:
in principe heeft de pagina geen invoerveld voor een nieuwe post (omdat het heel lang geleden is dat er in dat topic is gepost).
in plaats daarvan een rode regel tekst die je waarschuwt dat het een oud topic is.
als je echter op die rode regel klikt krijg je wel een invoerveld, en daar kun je gewoon de quote uit copyen.
fout: helemaal nooit gedaan!quote:
quote:
Ah zonde. Ik geloof namelijk wel dat iedere roker die wat jaartjes rookt diep in zijn hart wel wil stoppen. Zelf ervaar ik dat in ieder geval wel zo, maar dit is ROO dus ik ga het er verder niet over hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |