Hallo!quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zekersmaakte als vanouds prima! En ik zal dat ene even in m'n fobo zetten ja
Slaap lekker SDquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:09 schreef SpermaDonor het volgende:
ik ga ff een uurtje liggen denk ik
Ja, zelfde. Niet veel geslapen vannacht. En nog een heeel klein beetje brakjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Prima, beetje moe! Met jou?![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:09 schreef SpermaDonor het volgende:
ik ga ff een uurtje liggen denk ik
Ja, werd ook een paar keer wakker 's nachts. Meh en vanochtend wilde ik net op mijn andere zij gaan liggen en toen ging mn wekker.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, zelfde. Niet veel geslapen vannacht. En nog een heeel klein beetje brakjes.
quote:
Zuur is datquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ja, werd ook een paar keer wakker 's nachts. Meh en vanochtend wilde ik net op mijn andere zij gaan liggen en toen ging mn wekker.
Maar goed, straks lekker vroeg slapen dan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]Nah, iets met naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij weten ook heel veel mensen, vraag maar aan Monopoly![]()
eens, alsnog wekker zetten om netjes af te bellen thoughquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:00 schreef LompeHork het volgende:
Dat is dan een voordeel bij een nadeel!
Ah, doe je sowieso goed, vaak zat hebben mensen zo iets van "komt wel in de loop van de dag"quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:01 schreef leeell het volgende:
[..]
eens, alsnog wekker zetten om netjes af te bellen though
jaja, dat is het strevenquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, doe je sowieso goed, vaak zat hebben mensen zo iets van "komt wel in de loop van de dag"klote is dat! En toch: tijdens de ROO-meet wil ik je gewoon zien lopen!
Ai, klinkt niet goed nee, als je het voelt strom dan knel je iets af, probeer je been in ieder geval zoveel mogelijk gestrekt te houden als je zit (tip van mijn vader, die ik net even belde, hij heeft nogal wat te doen met houdingscorrecties en afwijkingenquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:02 schreef leeell het volgende:
[..]
jaja, dat is het streven
maar net, heb ik ff stilgezeten, en dan sta je op
dan ga ik echt door de grond, je voelt het bloed erdoor heen stromen
hmm ga het proberen, zal er iets verschoven zijn dat het afknelt?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ai, klinkt niet goed nee, als je het voelt strom dan knel je iets af, probeer je been in ieder geval zoveel mogelijk gestrekt te houden als je zit (tip van mijn vader, die ik net even belde, hij heeft nogal wat te doen met houdingscorrecties en afwijkingen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |