SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Don't be a drag, just be a queen!
Inderdaad, rebelse mensen moeten weg.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:35 schreef Renesite het volgende:
Breezer! Mensen die zich hiervoor lenen, uitgeven en zichzelf convormeren met deze lage vorm van onrespectvolle civilisanten.
Dit.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:35 schreef Renesite het volgende:
Breezer! Mensen die zich hiervoor lenen, uitgeven en zichzelf convormeren met deze lage vorm van onrespectvolle civilisanten.
Jouw bed is een leugenaar.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:43 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn bed zegt dingen over slapen.
Dikke vinger!.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:45 schreef JanPiraat het volgende:
Cosmo 2.0 klinkt als iemand die ik ga haten
Trustequote:
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:48 schreef JanPiraat het volgende:
Tenzij het cosmo/dyr/breezer is dan hou ik van hem toch
Juah, alleen werd een paar keer wakker ookquote:
Ja hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:43 schreef Bloempje. het volgende:
Oh jeetje. Dan niet hoorMag ik wel 1 bepaalde conducteur vermoorden die ik gister vergeten ben te vermoorden?
Ga je gang.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:43 schreef Bloempje. het volgende:
Oh jeetje. Dan niet hoorMag ik wel 1 bepaalde conducteur vermoorden die ik gister vergeten ben te vermoorden?
Dat is helemaal niet lief johquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:43 schreef Bloempje. het volgende:
Doe geen Breezer meer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:45 schreef Bloempje. het volgende:
Oke mooi. Ga ik dat even doen vanmiddag. Was op Amsterdam centraal cosmobreezer, dus misschien dat je dan even niet kunt werken omdat het afgezet is.
Hij ook niet, dus dat komt mooi uitquote:
Als je vast komt te zitten in Amsterdam moet je roepen hoor, dan kom je hier maar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij ook niet, dus dat komt mooi uitM'n trein ging niet, waardoor ik de laatste bus zou missen. Dus ik zo naar een groepje conducteurs lopen: ja, ik moet zo en zo laat op Leiden zijn om m'n bus nog te halen. Welke trein kan ik dan het beste nemen?
'Dat moet helemaal niet, je moet niets'.
Ja, wel dus, anders kan ik op het station slapen.
'Ja, leuk toch gezellige mensen hier, heel leuk'
Wat een lamlul
Gewoon mijn oude naam weer.quote:
Wat een sukkelsquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij ook niet, dus dat komt mooi uitM'n trein ging niet, waardoor ik de laatste bus zou missen. Dus ik zo naar een groepje conducteurs lopen: ja, ik moet zo en zo laat op Leiden zijn om m'n bus nog te halen. Welke trein kan ik dan het beste nemen?
'Dat moet helemaal niet, je moet niets'.
Ja, wel dus, anders kan ik op het station slapen.
'Ja, leuk toch gezellige mensen hier, heel leuk'
Wat een lamlul
Nou, vast in Amsterdam kom ik nooit te zitten, want er gaat altijd nog een nachtbus naar mijn huis, maar liefquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als je vast komt te zitten in Amsterdam moet je roepen hoor, dan kom je hier maar..
[..]
Gewoon mijn oude naam weer..
Oke top, hoe laat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil je wel meehelpen Bloempje.
Is goed. Alleen komen we dan wel in de gevangenis enzoquote:
Oh, maar dan kom ik jullie wel een taart brengen met een vijl erin. Wel een chocoladetaart hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Is goed. Alleen komen we dan wel in de gevangenis enzo
Dat nemen we maar voor liefquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Is goed. Alleen komen we dan wel in de gevangenis enzo
Naarquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat nemen we maar voor lief
Stom OVstomme tram moest wachten op de stomme brug die open stond, dat staat hij nooit, waardoor ik op een minuut mijn trein heb gemist en waardoor ik nu in een andere trein zit die net aankomt als de bus naar jan zn dorp vertrekt
OKE!quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, maar dan kom ik jullie wel een taart brengen met een vijl erin. Wel een chocoladetaart hoor.
Waarom?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
. Zal ik gewoon de lol op en neer Maastricht gaan?
.
Maar dan ga je toch niet naar Maastricht?quote:
Yvonne haar geveltjes?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch niet naar Maastricht?ga dan naar Dordrecht lekker geveltjes kijken misschien zie je yvonne zelfs.
Haring van die twee potten (viswijvenquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:12 schreef HappyBob het volgende:
Haring niet van Simonis
Nu heb ik zin in haring
Pufquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn ov chipkaart doet heulemaal niks meer
Heb je haring bij de supermarkt gehaald?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Haring van die twee potten (viswijven) bij de supermarkt
Gewoon zelf een bliep-geluidje maken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn ov chipkaart doet heulemaal niks meer
Neee, viskar bij de suup.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb je haring bij de supermarkt gehaald?
Verkeerde site.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:53 schreef Beach het volgende:
over een half uur sta ik op utrecht centraal
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:53 schreef Beach het volgende:
over een half uur sta ik op utrecht centraal
Vind het wel meevallen, mn eerste schoolweek is eindelijk omquote:
MERELquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, mn eerste schoolweek is eindelijk omZo maar eens omkleden, aangezien ik mn pak nog steeds aan heb
ook goed.quote:
School.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En studie bevalt goedWasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ik ben er over een kwartiertje al. Maar m'n grote weekendtas staat wel naast me. Hoop dat ik genoeg kleding heb meegenomen, in de uitnodiging stond niet wat we gingen doenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:46 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben over een uurtje - anderhalf uur in Utrecht met koffer en al
Ik heb geen uitnodiging gekregen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben er over een kwartiertje al. Maar m'n grote weekendtas staat wel naast me. Hoop dat ik genoeg kleding heb meegenomen, in de uitnodiging stond niet wat we gingen doen
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
School.
Ik loop 5 dagen per week op hakken in pak![]()
Haar moet ook vast, geen opvallende sieraden etc.
Zo duswauw, wat een eisen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En studie bevalt goed
terwijl je in een joggingpak net zo goed kan vliegen
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
In de uitnodiging stond dat we naakt gingen koekhappen. Maar beter overdressed dan underdressedquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb geen uitnodiging gekregen.
Stond er wel dat je zwemspullen mee moest nemen maar dan niet wat je ging doen?
Want dan ga je denk ik survivallen.
Voorbeeldfunctie. Ik mag ook geen drugs gebruiken, geen alcohol, mag niet deelnemen aan demonstraties in mijn pak en iedereen wordt ook constant in de gaten gehouden, niet alleen je cijfers gaan mee, maar ook je gedrag.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, wat een eisen.
terwijl je in een joggingpak net zo goed kan vliegen
Beetje koud welquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In de uitnodiging stond dat we naakt gingen koekhappen. Maar beter overdressed dan underdressed
er zijn wel dingen die best logisch zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie. Ik mag ook geen drugs gebruiken, geen alcohol, mag niet deelnemen aan demonstraties in mijn pak en iedereen wordt ook constant in de gaten gehouden, niet alleen je cijfers gaan mee, maar ook je gedrag.
Dat is afleiding, want we gaan sowieso een busreis hebben van 1 uur en 13 minuten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In de uitnodiging stond dat we naakt gingen koekhappen. Maar beter overdressed dan underdressed
Je hebt een blije koeuidingquote:
Het is wel echt dat mensen meer ontzag voor je hebben, heel grappigquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn wel dingen die best logisch zijn
a woman in uniformquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je hebt een blije koeuiding![]()
Hoe is alles
[..]
Het is wel echt dat mensen meer ontzag voor je hebben, heel grappig
ja cool istie hequote:Op vrijdag 4 november 2011 16:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je hebt een blije koeuiding![]()
Hoe is alles
Ga op een kantoor werken en je komt er genoeg tegenquote:
Heul erg !quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:03 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ja cool istie he
met mij gaat het erg goed en met madame?
niet elk pak is een uniformquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ga op een kantoor werken en je komt er genoeg tegen
Politiekantoor?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet elk pak is een uniform
niet elke vrouw is een merel
haha aahg ga je daar nog aan wennen of zal je er altijd last van blijven hebben?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heul erg !
Met mij ook, beetje pijnlijke voeten van non stop hakken, maar verder goeed
je snapt heus wat ik bedoelquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Politiekantoor?
En dat klopt, geen enkele vrouw is een merel, hooguit een vrouwelijke merel
[ afbeelding ]
Oh went nog wel, is meer dat ze nog niet ingelopen zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
haha aahg ga je daar nog aan wennen of zal je er altijd last van blijven hebben?
Ja, maar dit is leuker.quote:
Kom over 1.5 uur, dan zie je een meisje in een zwarte jas, met een blauwe sjaal met een zwarte koffer lopen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:12 schreef Beach het volgende:
Weer terug van UC, ik zag niemand van ons.
sorry, ik was er zaterdag en zondagquote:
Ik ben net terug, ik ga niet weer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh went nog wel, is meer dat ze nog niet ingelopen zijn![]()
Ik kan verder best prima op hakken lopen.
[..]
Ja, maar dit is leuker.
[..]
Kom over 1.5 uur, dan zie je een meisje in een zwarte jas, met een blauwe sjaal met een zwarte koffer lopen.
oh mooizoquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh went nog wel, is meer dat ze nog niet ingelopen zijn![]()
Ik kan verder best prima op hakken lopen.
Prima hoor, dan ga ik lekker gelijk door naar huis.quote:
doe datquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Prima hoor, dan ga ik lekker gelijk door naar huis.
Jij was daar niet, ik heb niemand gezien die op je leek.quote:
Nee nog niet. Gewoonweg geen tijd voor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:15 schreef Furdinand het volgende:
[..]
oh mooizoheb je nou al een keer gevlogen of niet???
quote:
volgens mij durfden jullie beide gewoon niet...quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij was daar niet, ik heb niemand gezien die op je leek.
jammerrr. en, hoe is het met die boy? ;pquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee nog niet. Gewoonweg geen tijd voor.
Goeeedquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jammerrr. en, hoe is het met die boy? ;p
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Goeeed
Die bleef gister voor het eerst slapen
Oh ja, vriendje inmiddelsquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:23 schreef Furdinand het volgende:
[..]spannennnd. is het al iets dan?
ah, de aflossingquote:
Elkaar net misgelopen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij was daar niet, ik heb niemand gezien die op je leek.
feestje thuis?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:43 schreef 92Merel het volgende:
Bah, ik heb helemaal geen zin om naar huis te gaan, maar zeurende moeder dat het zo gezellig is
Ben je ook lekker mee danquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:44 schreef Renesite het volgende:
grappig. Normaal werken we met 4 man of zo op woensdag. Staan nu maar 2 ingepland. Had aangegeven graag alleen een dagdéél te willen werken op woensdag. Sta ik dus de hele dag ingepland waarbij ook nog de oproep staat: 'IK ZOEK MET SPOED MENSEN VOOR OP WOENSDAG'.
Whehehehe
Nee, avondeten.quote:
Mensen die denken dat ze naar een meet gaanquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:24 schreef Beach het volgende:
Fijn weekend iedereen (behalve P_z uiteraard)
dagdoeiquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:24 schreef Beach het volgende:
Fijn weekend iedereen (behalve P_z uiteraard)
Hallo klinkselquote:
hier heb ik even een tr van gemaaktquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:24 schreef Furdinand het volgende:
slechts een kwestie van tijd tot TS een welverdiende ban krijgt.
Wat fijn om te weten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hier heb ik even een tr van gemaakt
Waarom gaan er mensen dood?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb vandaag ALLES over uitvaartverzekeringen geleerd. Iemand vragen?
Is het niet veel leuker om je familie lekker te laten dokken als je dood bent?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb vandaag ALLES over uitvaartverzekeringen geleerd. Iemand vragen?
Ik krijg geen nakomelingen. Dus ja, lullig is het wel dat ik een jaar lang niet gecremeerd kan worden omdat mijn erfenis eerst verdeeld moet worden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Is het niet veel leuker om je familie lekker te laten dokken als je dood bent?
Nee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Is het niet veel leuker om je familie lekker te laten dokken als je dood bent?
Ik denk precies hetzelfde over die van mij.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm...rooster periode 2 is binnen..
beetje mwoh mwoh
Precies dit ja.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm...rooster periode 2 is binnen..
beetje mwoh mwoh
Mijne 45.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lessen van maar 60 minuten hebben. Mijn duren 90 minuten D:
Mijn lessen duren maar 30 minuten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lessen van maar 60 minuten hebben. Mijn duren 90 minuten D:
Wat the fuck man.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn lessen duren maar 30 minuten._____!
Nee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat the fuck man.![]()
Je maakt een grapje zeker?
Ik weet een leukere injectie voor jou.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Wie wilt een injectie van mijn baasheid?
Miauw.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet een leukere injectie voor jou.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
* Cosmo2.0 purrttt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
* Klinkerbotsing aait Cosmo.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tr gemachtquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Keuze is snel gemaakt, weg met P_z.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Of Mauro mag hier blijven en P_z naar Angola.
Je weet niet eens wat voor injectie zemmel.quote:
ik vermoed een dodelijkequote:Op vrijdag 4 november 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Keuze is snel gemaakt, weg met P_z.
[..]
Je weet niet eens wat voor injectie zemmel.
Jij bent tegen alles want anderen mooi vinden, maar daar kan ik wel tegen.quote:
Neehoor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jij bent tegen alles want anderen mooi vinden, maar daar kan ik wel tegen.
als die hey meid tegen je zegtquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wanneer flirt er iemand met je?
nu ik dood ben wel, even alt-tab tot de volgende spawn rondequote:
Doe ik ook steeds.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:34 schreef Beach het volgende:
[..]
nu ik dood ben wel, even alt-tab tot de volgende spawn ronde
wat precies?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:48 schreef Beach het volgende:
ik drink voor het eerst sinds maanden weer
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef JanPiraat het volgende:
Ik dronk net wodka lemon uit een tube creme like a bawz
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:48 schreef JanPiraat het volgende:
unaaaa paloma blancaaaaaaa im just a bird in the sky
Rol je haar op en slaap daar op.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:54 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb echt zin om te gaan slapen. Zal ik gewoon mijn toetsenbord als kussentje gebruiken?
Doe je laptop uit en kruip je bed in?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:54 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb echt zin om te gaan slapen. Zal ik gewoon mijn toetsenbord als kussentje gebruiken?
Oh, dit ga ik serieus overwegen!quote:
Moeilijk als je geen laptop hebt en op je werk bent.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe je laptop uit en kruip je bed in?That hard?
Pc dan ook goed, maar goed, als je aan het werk bent gaat dat niet eh?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Moeilijk als je geen laptop hebt en op je werk bent.
Nee, helaas niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pc dan ook goed, maar goed, als je aan het werk bent gaat dat niet eh?
Dat plaatje is ook echt van Sims 2.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nu wil ik weer de Sims spelen, alleen gaat het waarschijnlijk tegenvallen..
Sims 1 ja.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat plaatje is ook echt van Sims 2.
Ik heb laatst weer geïnstalleerd.
Schattig zijn, hij ging bovenaan de trap staan en vragen aan mij waar mn ouders zijn en wanneer ze terug komen.quote:
Wat.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Schattig zijn, hij ging bovenaan de trap staan en vragen aan mij waar mn ouders zijn en wanneer ze terug komen.En toen zei ik: Ga maar naar *naam zusje toe* en toen zei hij: Nee en kort daarna ging hij toch maar erheen.
abnormale belachelijke smoelquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:35 schreef Plastic_zak het volgende:
ej ben er weer, willen jullie mijn abs zien?
Tik er net een betoog over.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:40 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik draag die van mij nog met regelmaat.
ewa je haat wel hard Gquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:38 schreef Beach het volgende:
[..]
abnormale belachelijke smoel
nee dank je hoef ik niet te zien
Hé dat moest ik ook jajaja.quote:
Alcohol is ook gif.. maar toch hou ik van dat gif!quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:05 schreef Beach het volgende:
ik voel me ziek door een paar biertjes gisteravond
blijkt dus wel dat alcohol gif is, mijn lichaam is het niet meer gewend na maanden zonder![]()
en mogguh Patrick![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |