Oh, was er voetballuh?quote:
Nou mij lukt het nietquote:Op donderdag 3 november 2011 22:18 schreef borisz het volgende:
Heb maar even een gratis taartje besteldhttp://www.hema.nl/winkel/gebak/taarten/bosvruchten-clafoutis-(6344623)
Heb er gelijk maar 4 gratis besteld voor a.s. dinsdag als onze vrienden komen eten. Hebben we alvast een toetje.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:18 schreef borisz het volgende:
Heb maar even een gratis taartje besteldhttp://www.hema.nl/winkel/gebak/taarten/bosvruchten-clafoutis-(6344623)
Hoewel....het afronden van de bestelling lukt niet. Website is overbelast?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
Heb er gelijk maar 4 gratis besteld voor a.s. dinsdag als onze vrienden komen eten. Hebben we alvast een toetje.
Yepquote:Op donderdag 3 november 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoewel....het afronden van de bestelling lukt niet. Website is overbelast?
Ik praat niet met hem. Heb hem schriftelijk bezwaar/beroepsschrift gestuurd ter beoordeling. Van een gesprek is (nog) geen sprake.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:54 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Golfer; KUT belastingdienst!! ik hoop dat het laatste gesprek met de directeur kan helpen. fijn dat je met hem mag praten in ieder geval maar wat een klotezooi..
ben benieuwd of hij het bezwaar leest. brieven t.a.v. de directie komen vaak niet bij hen uit..quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik praat niet met hem. Heb hem schriftelijk bezwaar/beroepsschrift gestuurd ter beoordeling. Van een gesprek is (nog) geen sprake.
Goed plan. Je krijgt vast wel wat ruimte. Althans, ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 4 november 2011 08:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga over een uurtje even op de universiteit praten met mijn scriptiebegeleider over mijn situatie.
Ben benieuwd.
Steerquote:
Goed zeg!quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:16 schreef Stereotomy het volgende:
Zal het nu opzetten op SpotifyEn vandaag krijg ik weer een hoofdstuk af
Ja, dat gevoel ken ik. Er zitten soms leuke nummers tussen en het merendeel is gitaargefreak op 1cm2quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:52 schreef Stereotomy het volgende:
Mandarijnenverhuizing
Annie, ben nu Tour Kaputt aan het luisteren. Soms denk ik bij Prog: het lijkt allemaal zo op elkaar, waarom luisteren we nog naar verschillende bands / nieuwe albums
Dat heb ik inderdaad gekregenquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed plan. Je krijgt vast wel wat ruimte. Althans, ik hoop het voor je
Ah mooi. Nu ga ik met een gerust hart slapenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:12 schreef Sarabi het volgende:
Dat heb ik inderdaad gekregen, gelukkig
Sowieso tot januari en dan hebben we weer een gesprek
Nee, de punica is op. Het was sap met Stoliquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:33 schreef Sarabi het volgende:
Eerst nog een glaasje punica vodka gedronken?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, de punica is op. Het was sap met Stoli
Mooi!quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gekregen, gelukkig
Sowieso tot januari en dan hebben we weer een gesprek
Inderdaad. Prachtig zonnetje. Denk dat ik straks maar met de brommert de boodschappen ga halen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:47 schreef MissHobje het volgende:
Wat een mooie dag vandaaglekker fietsen zo
Pain of Salvation is tofquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel ken ik. Er zitten soms leuke nummers tussen en het merendeel is gitaargefreak op 1cm2.
Overigens, album tips zijn voor mij toch: Meet the Flower Kings, Stardust we are en Adam & Eve (met Daniel Gildenlöw van Pain of Salvation, nog een geweldige prog. band).
Gevulde appels uit de oven!quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:56 schreef LieLie het volgende:
Ik wil nog een lekker herfstig/winters toetje maken, maar heb nul inspiratie
liefquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gevulde appels uit de oven!![]()
Mandarijnen gebracht en een saucijzebroodje naar een sippe vriendin.
Ik las Haileselassiequote:Op vrijdag 4 november 2011 12:50 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn ananassalie bloeit! Dat is me nog nooit gelukt!![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:16 schreef golfer het volgende:
Ga je die moddervette buik van je eindelijk eens aftrainen?
lekkerrrrrquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Veel plezier Boor!
Ik ben juf af (heeeeel mss nog 1 ochtendje over 2 weken) en heb een week vrij om bij te komen van de hectiek en goed uit te rusten voor de lancering van het nieuwe systeem in de week dat ik weer ga werken.
Dat is dan ook geen peanuts juffrouwquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]tof hier, heel mooi complex! kreeg rondleiding, begeleiding en 2 uur in de apparaten gehangen. vet- vocht en gewicht werd opgemeten; vocht was goed maar ik mag niet afvallen. dacht ik al wel. vet was ook ietwat laag. nu even pauze en om 20u Zumba
. daarna gauw naar huis en eten maken want ben beetje dizzy
.
We voldoende blijven eten en drinken tussendoor, hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
tof hier, heel mooi complex! kreeg rondleiding, begeleiding en 2 uur in de apparaten gehangen. vet- vocht en gewicht werd opgemeten; vocht was goed maar ik mag niet afvallen. dacht ik al wel. vet was ook ietwat laag. nu even pauze en om 20u Zumba
. daarna gauw naar huis en eten maken want ben beetje dizzy
.
Nopequote:Op vrijdag 4 november 2011 20:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Had je wel een echte afspraak dan?
Ha drib
Nopes los sowieso niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:12 schreef Den_Haag het volgende:
Ola
Dribbel, nog een setje Pivot look xxl liggen in de winkel?
De huid insnijden met een scherp mes, filet injecteren met grand marnier.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een eendeborstje voor morgenavondIemand een briljant plan wat ik ermee kan doen?
Eendenborst op het vet kruislings inkerven maar niet tot aan het vlees. Ca. 7 minuten bakken op de vetkant, overtollig vet even afgieten en daarna nog 3 minuten op de andere kant en vervolgens nog 10 minuten in een oven nagaren.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een eendeborstje voor morgenavondIemand een briljant plan wat ik ermee kan doen?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Eendenborst op het vet kruislings inkerven maar niet tot aan het vlees. Ca. 7 minuten bakken op de vetkant, overtollig vet even afgieten en daarna nog 3 minuten op de andere kant en vervolgens nog 10 minuten in een oven nagaren.
Sausje erbij maken van sinaassappelsap en grand marnier.
Ja. Met goene peper, thijm en portsaus. Even googlen hoor! Erg lekker met in ganzenvet gebakken roseval aardappels met thijm en knoflook. Viel goed in de smaak bij de Cul SC JUB meetingquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |