Oh, was er voetballuh?quote:
Nou mij lukt het nietquote:Op donderdag 3 november 2011 22:18 schreef borisz het volgende:
Heb maar even een gratis taartje besteldhttp://www.hema.nl/winkel/gebak/taarten/bosvruchten-clafoutis-(6344623)
Heb er gelijk maar 4 gratis besteld voor a.s. dinsdag als onze vrienden komen eten. Hebben we alvast een toetje.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:18 schreef borisz het volgende:
Heb maar even een gratis taartje besteldhttp://www.hema.nl/winkel/gebak/taarten/bosvruchten-clafoutis-(6344623)
Hoewel....het afronden van de bestelling lukt niet. Website is overbelast?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
Heb er gelijk maar 4 gratis besteld voor a.s. dinsdag als onze vrienden komen eten. Hebben we alvast een toetje.
Yepquote:Op donderdag 3 november 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoewel....het afronden van de bestelling lukt niet. Website is overbelast?
Ik praat niet met hem. Heb hem schriftelijk bezwaar/beroepsschrift gestuurd ter beoordeling. Van een gesprek is (nog) geen sprake.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:54 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Golfer; KUT belastingdienst!! ik hoop dat het laatste gesprek met de directeur kan helpen. fijn dat je met hem mag praten in ieder geval maar wat een klotezooi..
ben benieuwd of hij het bezwaar leest. brieven t.a.v. de directie komen vaak niet bij hen uit..quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik praat niet met hem. Heb hem schriftelijk bezwaar/beroepsschrift gestuurd ter beoordeling. Van een gesprek is (nog) geen sprake.
Goed plan. Je krijgt vast wel wat ruimte. Althans, ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 4 november 2011 08:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga over een uurtje even op de universiteit praten met mijn scriptiebegeleider over mijn situatie.
Ben benieuwd.
Steerquote:
Goed zeg!quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:16 schreef Stereotomy het volgende:
Zal het nu opzetten op SpotifyEn vandaag krijg ik weer een hoofdstuk af
Ja, dat gevoel ken ik. Er zitten soms leuke nummers tussen en het merendeel is gitaargefreak op 1cm2quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:52 schreef Stereotomy het volgende:
Mandarijnenverhuizing
Annie, ben nu Tour Kaputt aan het luisteren. Soms denk ik bij Prog: het lijkt allemaal zo op elkaar, waarom luisteren we nog naar verschillende bands / nieuwe albums
Dat heb ik inderdaad gekregenquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed plan. Je krijgt vast wel wat ruimte. Althans, ik hoop het voor je
Ah mooi. Nu ga ik met een gerust hart slapenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:12 schreef Sarabi het volgende:
Dat heb ik inderdaad gekregen, gelukkig
Sowieso tot januari en dan hebben we weer een gesprek
Nee, de punica is op. Het was sap met Stoliquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:33 schreef Sarabi het volgende:
Eerst nog een glaasje punica vodka gedronken?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, de punica is op. Het was sap met Stoli
Mooi!quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gekregen, gelukkig
Sowieso tot januari en dan hebben we weer een gesprek
Inderdaad. Prachtig zonnetje. Denk dat ik straks maar met de brommert de boodschappen ga halen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:47 schreef MissHobje het volgende:
Wat een mooie dag vandaaglekker fietsen zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |