Geeft nietquote:
Zo mooi dat mensen kriebels krijgen als andere mensen fouten maken, maar dan zelf fouten maken wanneer ze andere mensen verwijten fouten te maken... (pin me er niet op vast dat ik dit foutloos heb geschreven...quote:
Aah het duizelt!quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:20 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Zo mooi dat mensen kriebels krijgen als andere mensen fouten maken, maar dan zelf fouten maken wanneer ze andere mensen verwijten fouten te maken... (pin me er niet op vast dat ik dit foutloos heb geschreven...)
Daarom dacht ik ook al zelf nooit mee te kunnen doenquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:45 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vraag me ook af wat mensen doen met hun contact lenzen. Je ziet nooit iemand met een bril, maar voor die lenzen hebben ze toch schone handen, vloeistof en een spiegel nodig...
Of ze laten alles vlak voor ER harsen, dan kan het haar tot 6 weken weg blijven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:46 schreef Angelof9 het volgende:
Oh, en wat betreft haar, ik heb mijn benen en oksels jaren geleden al laten laseren, dus grote kans dat die "celebs" dat ook doen.
+1000quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:11 schreef Darkestrah het volgende:
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden hoeveel beter Survivor is.
Ik sta op het punt het te ondervinden. Seizoen 16, micronesia.. Is dat wat?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:11 schreef Darkestrah het volgende:
Gewoon bij 1 beginnen (dan weet je tenminste wie de 'favorites' zijn als je bij 16 aankomtquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:04 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik sta op het punt het te ondervinden. Seizoen 16, micronesia.. Is dat wat?
Ik zit pas bij seizoen 1.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:04 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Seizoen 14 !!!!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:04 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Omdat het veel authentieker is.quote:
Vergeet zes weken je nagels niet kunnen knippen niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:49 schreef Berend. het volgende:
Ik vraag me nou toch wel eens af wat voor middelen ze krijgen die wij niet te zien krijgen.
- Water flessen? Nooit in beeld (of koken ze water ofzo?)
- Scheermesje? (snor? Okselhaar?)
En het is ook al zo vaak gezegd waarom het zo is: die winnaar ontvangt veel meer geld, dus de kandidaten zijn ook veel gehaaider. En bovendien zijn het geen bekende amerikanen..quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:11 schreef Darkestrah het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |