abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:52:22 #156
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_103965006
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:44 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Ik slik pil vrijwel altijd door, dus niet ongesteld. moet ik dan altijd meer nemen :+ ? Is appelstroop wel gezond?!
Als je niet menstrueert dan verlies je ook geen bloed en dus ook geen ijzer. Dus dan hoef je ook niet je ijzerintake te verhogen :)
En appelstroop is gezond, je zou het 1 à 2 uur na je training kunnen nuttigen aangezien je lichaam dan schreeuwt om koolhydraten (de suikers in de stroop dus).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 4 november 2011 @ 18:09:21 #157
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_103965598
Zo....gehuld in korte broek, loopshirt, geel reflecterend hesje, rode knipperende ledjes aan mn linkerbovenarm, tasje met mn telefoon en sleutel aan mn rechterbovenarm. Here we go!
F means you're fucked
  vrijdag 4 november 2011 @ 18:14:29 #158
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_103965778
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef slacker_nl het volgende:
Als je meer ijzer wilt nuttigen: vitamine C verbetert de opname van (plantaardig) ijzer (verminderd gelijktijdig ook de opname van koper).
Ijzer zit vooral in: vlees(waren), graanproducten, brood (volkoren, rogge), zilvervliesrijst en volkoren deegwaren. En ook appelstroop en andere ijzerhoudende stropen zijn goede bronnen voor ijzer.

Aanbevolen hoeveelheid: mannen 9-11 mg/dag, vrouwen 8-16mg/dag (vooral tijdens menstruatieperiode meer ijzer innemen).
Bovengrens: 45 mg per dag.
Klopt!
Gister volkoren roggebrood, stroop en Carvan Cevitam Roosvicee FERRO gekocht, met extra ijzer, vrouwen drinken die na de bevalling ook vaak.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_103965846
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Dat had ik de eerste les ook zeker, vandaag was gewoon een goede dag, het zal vast zwaarder worden als ik dat excel bestand zo even bekijk :o

[..]

Hartje Utrecht, langs de maliesingel en het water :)
Hah ik heb het gelukkig niet in een bestand staan, alleen de mp3 liedjes, want anders schrik ik straks alleen maar van wat me nog te wachten staat :+

bij mij is het iedere les zo dat ik het begin de 1e keer lopen moeilijk volhoud en soms 10 sec van te voren stop, en de rest van de les wel gewoon in 1 keer kan lopen misschien te maken met opwarmen!?

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:52 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Als je niet menstrueert dan verlies je ook geen bloed en dus ook geen ijzer. Dus dan hoef je ook niet je ijzerintake te verhogen :)
En appelstroop is gezond, je zou het 1 à 2 uur na je training kunnen nuttigen aangezien je lichaam dan schreeuwt om koolhydraten (de suikers in de stroop dus).
Ah oke. Waar is appelstroop lekker op? Kan het op een rijstwafel of moet het perse brood? Weet niet wat het beste is na het hardlopen?!
  vrijdag 4 november 2011 @ 18:17:07 #160
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_103965887
Stroop smeer ik overal op, brood, beschuit, en zeker op een rijstwafel :Y)
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 november 2011 @ 18:18:51 #161
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_103965948
ff wat kinderen door de douche slingeren en dan ga ik ook weer een rondje.
  vrijdag 4 november 2011 @ 18:24:00 #162
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_103966134
Howdy! :W

Na al een tijdje in het SPT-topic te hangen (en deze in MyAt) ga ik hier ook maar eens mee posten. Uiteindelijk denk ik dat dit topic beter bij mij past dan het topic in SPT. Voorlopig zie ik me niet echt op sport-niveau mee doen en hier is het gezelliger. ;)

Wat loop ik?
Na 2x Start to Run te hebben gedaan (5k met Evy) en een startersgroep met een atletiekvereniging, loop ik tegenwoordig stukjes zelfstandig. Helaas steeds minder vaak ivm wisselende diensten. Ik probeer nog steeds 5km te lopen, maar de laatste tijd gaat dat steeds minder van harte. Dus ik zal mijzelf hier ook gaan beklagen over mijn gebrek aan motivatie, tegenvallende resultaten en dergelijke... :D
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  vrijdag 4 november 2011 @ 18:24:01 #163
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_103966136
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:09 schreef YUR het volgende:
Zo....gehuld in korte broek, loopshirt, geel reflecterend hesje, rode knipperende ledjes aan mn linkerbovenarm, tasje met mn telefoon en sleutel aan mn rechterbovenarm. Here we go!
Als je op de weg loopt, zou je de ledjes toch beter aan je rechterarm kunnen doen? Veiliger om aan de linkerkant van de weg te lopen :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_103966171
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:24 schreef E.T. het volgende:

[..]

Als je op de weg loopt, zou je de ledjes toch beter aan je rechterarm kunnen doen? Veiliger om aan de linkerkant van de weg te lopen :Y
Waarom is dat toch? Ik voel me altijd veiliger aan de rechterkant van de weg, dan links..
pi_103966288
Dan schrik je niet van mensen die je van achteren passeren, en je kan rekening houden met degene die van voren komen want die zie je al zelf.
pi_103966308
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:24 schreef Fallen het volgende:
Howdy! :W

Na al een tijdje in het SPT-topic te hangen (en deze in MyAt) ga ik hier ook maar eens mee posten. Uiteindelijk denk ik dat dit topic beter bij mij past dan het topic in SPT. Voorlopig zie ik me niet echt op sport-niveau mee doen en hier is het gezelliger. ;)

Wat loop ik?
Na 2x Start to Run te hebben gedaan (5k met Evy) en een startersgroep met een atletiekvereniging, loop ik tegenwoordig stukjes zelfstandig. Helaas steeds minder vaak ivm wisselende diensten. Ik probeer nog steeds 5km te lopen, maar de laatste tijd gaat dat steeds minder van harte. Dus ik zal mijzelf hier ook gaan beklagen over mijn gebrek aan motivatie, tegenvallende resultaten en dergelijke... :D
Fallen O+

Zo vandaag naar de dermatoloog geweest en ik mag weer sporten ( en douche!!) dus ik heb maar meteen een lesje van evy gedaan.
Maar valt me wel tegen op vrijdag middag na een werkweek, volgens mijn stappenteller had ik 21 km gelopen op mijn werk voordat ik aan evy begon en dat zou wel eens kunnen kloppen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  vrijdag 4 november 2011 @ 18:30:11 #167
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_103966360
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:25 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Waarom is dat toch? Ik voel me altijd veiliger aan de rechterkant van de weg, dan links..
Als je links loopt zie je alles tegemoed komen en hoef je minder paniekerig over je schouder te kijken als je een keer opzij stapt.
pi_103966411
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Alhoewel ik mij wel altijd heb afgevraagd in hoeverre je spieren aanmaakt met hardlopen. Je belast het wel dus na een herstelperiode zou het sterker moeten worden, maar als ik dan die marathonlopers zie, die zijn vel over been. Nu weet ik alleen daar weer niet van of die expres op een soort low-cal dieet zitten om maar zo weinig mogelijk gewicht mee te hoeven sjouwen.
Marathonlopen lopen lange afstanden, passen hun hele levenstijl erop aan. Dat en het feit dat je 1 soort bepaalde (dus eenzijdige) belasting geeft zorgt ervoor dat ze er niet gespierd uit zien.
Mensen die fitnessen kunnen wel heel gespierd worden omdat zij met steeds zwaardere gewichten en moeilijkere oefeningen aan de slag gaan.

Ik probeer daarom fitness en lopen te combineren want ik vind het lichaam van een loper vaak niet zo mooi.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_103966566
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Marathonlopen lopen lange afstanden, passen hun hele levenstijl erop aan. Dat en het feit dat je 1 soort bepaalde (dus eenzijdige) belasting geeft zorgt ervoor dat ze er niet gespierd uit zien.
Mensen die fitnessen kunnen wel heel gespierd worden omdat zij met steeds zwaardere gewichten en moeilijkere oefeningen aan de slag gaan.

Ik probeer daarom fitness en lopen te combineren want ik vind het lichaam van een loper vaak niet zo mooi.
Ja same here, fitness, hardlopen en squashen. Door het fitnessen heb ik massa gekregen. Maar vraag was dus meer of je van alleen hardlopen ook spiermassa aanmaakt (in je benen in dit geval).
  vrijdag 4 november 2011 @ 18:36:58 #170
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_103966583
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Fallen O+

Zo vandaag naar de dermatoloog geweest en ik mag weer sporten ( en douche!!) dus ik heb maar meteen een lesje van evy gedaan.
Maar valt me wel tegen op vrijdag middag na een werkweek, volgens mijn stappenteller had ik 21 km gelopen op mijn werk voordat ik aan evy begon en dat zou wel eens kunnen kloppen.
Hey Lot! O+

Leuk he om bij te houden hoeveel je op een dag stiekem al loopt? :D
Helaas loop ik in mijn werk momenteel bijzonder weinig. Nou zou ik op de fiets naar mijn werk kunnen, maar ik vind 50 minuten fietsen net even te lang.
pi_103966674
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:36 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ja same here, fitness, hardlopen en squashen. Door het fitnessen heb ik massa gekregen. Maar vraag was dus meer of je van alleen hardlopen ook spiermassa aanmaakt (in je benen in dit geval).
Ja! Maar een ander soort spierenvezels, niet het type wat je er breed laat uitzien. Maar de spieren zijn wel sterker omdat het de extra belasting moet kunnen opvangen.
pi_103966723
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:36 schreef Fallen het volgende:

[..]

Hey Lot! O+

Leuk he om bij te houden hoeveel je op een dag stiekem al loopt? :D
Helaas loop ik in mijn werk momenteel bijzonder weinig. Nou zou ik op de fiets naar mijn werk kunnen, maar ik vind 50 minuten fietsen net even te lang.
Ja ik vind dat leuk haha, ik zat voor het hardlopen al op 15.000 stappen! Maar dat komt omdat praktisch al mijn patienten moeten oefenen met lopen, dus ik loop ook heel wat af op een dag. Dat zal op mijn 2e stage met sporters veel minder worden omdat ik dat veel hands-on therapie moet gaan geven en trainingen in een kleine sportzaal.
Dus dat moet ik dan gaan compenseren ;)
pi_103966854
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:27 schreef Wiehoe het volgende:
Dan schrik je niet van mensen die je van achteren passeren, en je kan rekening houden met degene die van voren komen want die zie je al zelf.
ik schrik eerder van auto's die me tegemoet komen maar te hard rijden waardoor ze verwachten dat ik kan vliegen omdat er te weinig ruimte is en er een tegenligger aan komt, maar ze zelf hun snelheid niet willen minderen..
pi_103966931
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ja! Maar een ander soort spierenvezels, niet het type wat je er breed laat uitzien. Maar de spieren zijn wel sterker omdat het de extra belasting moet kunnen opvangen.

Vanaf 24:43m

Leuk stukje over spierweefsel met een leuk voorbeeldje.

Hele documentaire is trouwens wel motiverend. Voor als iemand een uurtje niets te zien heeft ;)
pi_103966966
Zo, dat was dan Evy les 6. Nu weet ik het zeker, 's avonds lopen is echt niks voor mij; ik voel me dan gewoon minder fit...

http://www.endomondo.com/workouts/27744385
pi_103967116
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, dat was dan Evy les 6. Nu weet ik het zeker, 's avonds lopen is echt niks voor mij; ik voel me dan gewoon minder fit...

http://www.endomondo.com/workouts/27744385
Voortaan dan maar overdag/smorgens ?

Ik heb juist meer energie 's avonds en vind het heerlijk daarna bed in te duiken O+
  vrijdag 4 november 2011 @ 19:05:53 #177
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_103967547
En weer thuis. Ging niet lekker dit keer. Ik had vanaf het begin af aan last van mn onderrug en ik kon geen lekker steady ritme vinden.

Dit is het resultaat:

http://www.endomondo.com/workouts/kIiVkXCWetk

Over de kant van de ledlampjes: Ik heb alleen over stoepen gelopen. Wel aan de 'verkeerde' kant van de weg, maar aan de straatkant van de stoep. Snappie? :P
F means you're fucked
pi_103967735
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:52 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Voortaan dan maar overdag/smorgens ?

Ik heb juist meer energie 's avonds en vind het heerlijk daarna bed in te duiken O+
's avonds na het lopen in bed duiken is inderdaad heerlijk, maar het lopen zelf vind ik dan gewoon k*t. Dus het wordt inderdaad zoveel mogelijk 's ochtends lopen; 's middags kan ik alleen in het weekend (en evt. op vrijdag thuiswerkdag :P).
  vrijdag 4 november 2011 @ 19:19:34 #179
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_103968028
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:16 schreef kruidkoekje het volgende:
Ah oke. Waar is appelstroop lekker op? Kan het op een rijstwafel of moet het perse brood? Weet niet wat het beste is na het hardlopen?!
Hehe, no clue, ken het als broodbeleg of op pannekoeken. Tis niet iets wat ik geregeld eet (like 1x per jaar ofzo).
Nuttig vooral groente en fruit (spinazi, brocoli, granaatappel) waar ijzer in zit, en slik multivitaminepillen dus de appel-, peren- en andere stroopsoorten zitten niet echt in mijn dieet..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 4 november 2011 @ 19:26:34 #180
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_103968337
Appelstroop is heerlijk op brood :9
F means you're fucked
  vrijdag 4 november 2011 @ 19:29:08 #181
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_103968472
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:16 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

602
appelstroop recepten

http://www.smulweb.nl/zoe(...)type-recepten=recept
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 november 2011 @ 19:44:46 #182
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_103969261
Zo, vandaag moest ik vooral mezelf overwinnen, dus 5KM op cruisesnelheid uitgelopen.
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:04:55 #183
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_103970242
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:47 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

Vanaf 24:43m

Leuk stukje over spierweefsel met een leuk voorbeeldje.

Hele documentaire is trouwens wel motiverend. Voor als iemand een uurtje niets te zien heeft ;)
Trilt bij iedereen het beeld zo raar of ben ik de enige?
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:12:57 #184
354161 Vincent17
Damn girl...
pi_103970653
Zo, net nieuwe loopschoenen gekocht. Aanschouw:

Nu les 7 lopen! Doei! :W
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:19:50 #185
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_103970992
Ik wil ook nieuwe schoenen, binnenkort maar eens kijken of ik tijd kan maken om bij goede winkels langs te gaan.

Iemand ervaring met de Nike+ Lunar Glide 3 (plus 36 tot de mach 5, super extreem geweldig v3 ) ?
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:21:07 #186
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_103971047
Ik ga aan het einde van deze maand nieuwe schoenen halen. Maakt me geen fuck uit van welk merk ze zijn en hoe ze eruit zien, als ze me maar goed ondersteunen enzo :)
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')