Was ik wat voorspelbaar?quote:
Zou je je nou eigenlijk moeten schamen?quote:
Hier ben ik trots opquote:Op donderdag 3 november 2011 20:54 schreef hornage het volgende:
[..]
Zou je je nou eigenlijk moeten schamen?
SaintOfKillers + 1
point takenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hier ben ik trots op. Zeg nu zelf, zou je liever die ene zijn die altijd de lekkere actrices herkent of die ene die altijd de verfrommelde 80-jarige Japanners herkent?
Die hield ik achter.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou denken dat je de linkse ook kent.
quote:: Who's Johnny Potsmoker?
: Oh ,that's my alter ego.
: Wait, I thought Johnny Potsmoker was MY alter ego.
: No. Yours is Smokey McPot.
: Oh yeah.
is bast hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 22:47 schreef picodealion het volgende:
Hmm, dopekoe staat niet op de goede plek. Kan jij dat zo even fixen? Ik moet al genoeg moeite doen op mn foon.
Jaaaquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:02 schreef The_Substitute het volgende:
Heb het gevoel dat ik 'm ken...
Wat? Hoe?!quote:
Bekende film die iedereen kent.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:14 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wat? Hoe?!![]()
Je weet je quotes wel uit te kiezen; ik kan niet eens een film bedenken waar het uit zou kunnen komen.
Hele andere film.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:17 schreef picodealion het volgende:
Klinkt een beetje als Austin Powers?![]()
snap ik, ik bedoelde... dat had ik hoor ali g dat al helemaal zeggen met zijn britse accent en zo...quote:
Ah zo.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
snap ik, ik bedoelde... dat had ik hoor ali g dat al helemaal zeggen met zijn britse accent en zo...
quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:31 schreef picodealion het volgende:
Sorry Gill, ik heb geen flauw idee.
Ik zal maar stug door blijven gaan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:32 schreef dyonvbaal het volgende:
ik kom er ook niet op, ik weet zeker dat ik em gezien heb...
Gelieve één antwoord te geven.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:39 schreef Michelangelo2 het volgende:
The Godfather 2 of 3 dan? Was toevallig net dat deuntje van The Godfather aan het luisteren
Misschien dat deze de boel verduidelijkt :quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:47 schreef picodealion het volgende:
Ken alleen een Frank in Donnie Darko.![]()
Ja hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:26 schreef RanTheMan het volgende:
is dit niet gewoon the kings spe a ech?
Nou Idd, kijken of ieder echt zo onscherp is:quote:
zo onscherp zijn we dus nog nietquote:
IMDB, aantal votes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:46 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
Deze er even bij, weet niet hoe bekend deze film is.
En dat zeg je tegen Gillinghamquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:00 schreef picodealion het volgende:
Denk dat je haar eigenlijk wel kent, voornamelijk van een recente horror-remake.
Juist.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen Gillingham
Oh, ik haal jullie heel even door elkaarquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen Gillingham
quote:A hearing impaired factory worker gives up her first holiday in years and instead travels out to an oil rig, where she cares for a man suffering from severe burns.
Hoe dat? Onze user icons zijn in ieder geval nogal verschillend.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh, ik haal jullie heel even door elkaar.
Jullie filmsmaak/kennis, niet jullie als users.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hoe dat? Onze user icons zijn in ieder geval nogal verschillend.
Stand November 2011:quote:
Det Sjunde Inseglet?quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:15 schreef Michelangelo2 het volgende:
: Nothing escapes you!
: Nothing escapes me. No one escapes me.
Ja. Anders raak ik nog gefrustreerder.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:37 schreef picodealion het volgende:
Eh? Ik neem aan dat je nu wil dat iemand 'm voor je inkopt?
Help de rest van ons dan eens en vertel wie de vrouw van de zanger van coldplay isquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:17 schreef picodealion het volgende:
Nee sorry, ik kom hier echt niet uit.
Ik heb geen flauw benul. Zie ik eruit of ik naar Coldplay luister?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Help de rest van ons dan eens en vertel wie de vrouw van de zanger van coldplay is
Daarvoor nog. De film waarin ze met Brad Pitt samenspeelde was de zevende speelfilm waarin zij een credit heeft.quote:
Inderdaadquote:
En dat dan wel in één keer radenquote:
Ik kom net aanzetten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
En dat dan wel in één keer raden![]()
quote:
Ja, michel staat net wat te dicht bij me, qua punten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:57 schreef picodealion het volgende:
En nu even een wat gemakkelijkere, ok?
Natuurlijk weet ik dat nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Nee en nee. Weet je wel wie de hoofdnon/lerares van Harry Potter is?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:11 schreef The_Substitute het volgende:
Sexy Beast
The Departed
Indiana Jones: Kingdom of the Chrystal Skull
Layer Cake
Op vier staan we.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:11 schreef hornage het volgende:
Ray Winstone?
Beowulf
The Departed
Indiana Jones And The Kingdom Of The Crystal Skull
Robin of Sherwood?
The_Substitute +1quote:
Correcte namen, verkeerde film.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:44 schreef Gillingham het volgende:
Sean Penn
Naomi Watts
Don Cheadle
The Interpreter?
Klopt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:51 schreef FireFox1 het volgende:
Deze jaren 70 film heb ik toevallig wel gezien
The Asssasination of Richard Nixon
Independence Day ?quote:
Jullie hebben het allemaal foutquote:
quote:
quote:
Nee, nee en nog eens nee.quote:
Kan heel goed kloppen. Het is gewoon een mainstream filmquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het ziet er wel uit als een film die ik gezien heb...
Héhéquote:
Nicolas Cage!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:26 schreef picodealion het volgende:
Ik had 'm al gegoogled, nooit van gehoord.
Die wel jaquote:
Ik moest jouw antwoord ook drie keer lezen voor ik begreep waarom die niet goed wasquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:55 schreef Michelangelo2 het volgende:
Haha, die had ik ook in gedachten toen ik Apollo 13 zei
Hield je die nou gewoon even strategisch achter?quote:
Ik wilde 'm al strategisch inpikken, maar hij was me te snel afquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hield je die nou gewoon even strategisch achter?
Min of meer. Normaal doe ik dat niet, maar ik wilde vandaag niet nog eens zo'n debacel als bij de Hannibal-vraag van pico.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hield je die nou gewoon even strategisch achter?
Die kansloze film, inderdaad.quote:
quote:
Volgens mij hebben ze hem niet zo heel lang geleden iets aangepast als ik het me goed herinner...quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:30 schreef Gillingham het volgende:
Criterion?
Hoewel die een beetje open is volgens mij, de 'C'.
quote:
Sands +1quote:
Hij is denk ik nooit verder gekomen dan 1quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
history of the world part 1
history of the world part 2of slaat dat part 1 nergens op
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
history of the world part 2of slaat dat part 1 nergens op
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hij had ook een Frankenstein film, maar welke... Young Frankenstein?
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:12 schreef picodealion het volgende:
En bij tijden grimmig. Zeker in vergelijking met 500 days of Summer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hoe grimmig wil je het hebben
Welke films?![]()
Komt me in ieder geval heel bekend voor...quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
3 is toch niet IB... doet me meer denken aan US Marshalls
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
1. Star Warsmaar wel de eerste uit een filmserie
2. Starship Troopers
3. Inglorius Bastardsveel ouder
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Komt me in ieder geval heel bekend voor...
First Blood dan maar?
sands+1quote:
jouw punt! ik had star ship troopers ook goed hoor en moest je er op wijzen dat je IB fout had...quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
Gaat die kut-zand met mijn punten vandoor
Sssttttt!!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
jouw punt! ik had star ship troopers ook goed hoor en moest je er op wijzen dat je IB fout had...
Wishfull thinkingquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hij wil gewoon dat Sands medelijden krijgt en geen film van voor 1990 vraagt
Dat is het Star Warsquote:
Maar dat is natuurlijk niet deze filmquote:
En nog steeds niks met ladykillersquote:
ik kon zweren dat Mell Brooks in die andere zat, dus nadat je nee zei heb ik op imdb gekeken en ik zag op de cover van the ladykillers staan: Alec guinnes collection. Ik wist dat ie niet zou kloppen, maar moest em gewoon zeggen :pquote:
12 Angry Men?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |