Kan heel goed kloppen. Het is gewoon een mainstream filmquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het ziet er wel uit als een film die ik gezien heb...
Héhéquote:
Nicolas Cage!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:26 schreef picodealion het volgende:
Ik had 'm al gegoogled, nooit van gehoord.
Die wel jaquote:
Ik moest jouw antwoord ook drie keer lezen voor ik begreep waarom die niet goed wasquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:55 schreef Michelangelo2 het volgende:
Haha, die had ik ook in gedachten toen ik Apollo 13 zei
Hield je die nou gewoon even strategisch achter?quote:
Ik wilde 'm al strategisch inpikken, maar hij was me te snel afquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hield je die nou gewoon even strategisch achter?
Min of meer. Normaal doe ik dat niet, maar ik wilde vandaag niet nog eens zo'n debacel als bij de Hannibal-vraag van pico.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hield je die nou gewoon even strategisch achter?
Die kansloze film, inderdaad.quote:
quote:
Volgens mij hebben ze hem niet zo heel lang geleden iets aangepast als ik het me goed herinner...quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:30 schreef Gillingham het volgende:
Criterion?
Hoewel die een beetje open is volgens mij, de 'C'.
quote:
Sands +1quote:
Hij is denk ik nooit verder gekomen dan 1quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
history of the world part 1
history of the world part 2of slaat dat part 1 nergens op
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
history of the world part 2of slaat dat part 1 nergens op
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hij had ook een Frankenstein film, maar welke... Young Frankenstein?
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:12 schreef picodealion het volgende:
En bij tijden grimmig. Zeker in vergelijking met 500 days of Summer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hoe grimmig wil je het hebben
Welke films?![]()
Komt me in ieder geval heel bekend voor...quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
3 is toch niet IB... doet me meer denken aan US Marshalls
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
1. Star Warsmaar wel de eerste uit een filmserie
2. Starship Troopers
3. Inglorius Bastardsveel ouder
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Komt me in ieder geval heel bekend voor...
First Blood dan maar?
sands+1quote:
jouw punt! ik had star ship troopers ook goed hoor en moest je er op wijzen dat je IB fout had...quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
Gaat die kut-zand met mijn punten vandoor
Sssttttt!!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
jouw punt! ik had star ship troopers ook goed hoor en moest je er op wijzen dat je IB fout had...
Wishfull thinkingquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hij wil gewoon dat Sands medelijden krijgt en geen film van voor 1990 vraagt
Dat is het Star Warsquote:
Maar dat is natuurlijk niet deze filmquote:
En nog steeds niks met ladykillersquote:
ik kon zweren dat Mell Brooks in die andere zat, dus nadat je nee zei heb ik op imdb gekeken en ik zag op de cover van the ladykillers staan: Alec guinnes collection. Ik wist dat ie niet zou kloppen, maar moest em gewoon zeggen :pquote:
12 Angry Men?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |