En dat zeg je tegen Gillinghamquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:00 schreef picodealion het volgende:
Denk dat je haar eigenlijk wel kent, voornamelijk van een recente horror-remake.
Juist.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen Gillingham
Oh, ik haal jullie heel even door elkaarquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen Gillingham
quote:A hearing impaired factory worker gives up her first holiday in years and instead travels out to an oil rig, where she cares for a man suffering from severe burns.
Hoe dat? Onze user icons zijn in ieder geval nogal verschillend.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh, ik haal jullie heel even door elkaar.
Jullie filmsmaak/kennis, niet jullie als users.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hoe dat? Onze user icons zijn in ieder geval nogal verschillend.
Stand November 2011:quote:
Det Sjunde Inseglet?quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:15 schreef Michelangelo2 het volgende:
: Nothing escapes you!
: Nothing escapes me. No one escapes me.
Ja. Anders raak ik nog gefrustreerder.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:37 schreef picodealion het volgende:
Eh? Ik neem aan dat je nu wil dat iemand 'm voor je inkopt?
Help de rest van ons dan eens en vertel wie de vrouw van de zanger van coldplay isquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:17 schreef picodealion het volgende:
Nee sorry, ik kom hier echt niet uit.
Ik heb geen flauw benul. Zie ik eruit of ik naar Coldplay luister?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Help de rest van ons dan eens en vertel wie de vrouw van de zanger van coldplay is
Daarvoor nog. De film waarin ze met Brad Pitt samenspeelde was de zevende speelfilm waarin zij een credit heeft.quote:
Inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |