True thatquote:Op woensdag 9 november 2011 10:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat had ik ook al gelezen maar over de 2000 tegenover 700 is wel wat :p
Waarom kun je die pod niet voor thuis gebruiken dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 10:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja die pod HD die ik nu heb vind ik ideaal voor live. Vooral omdat ik vaker over verschillende Amps moet spelen.
En nu wil ik nog iets waar ik echt goed gitaren ook bij mij thuis op hoge kwaliteit kan opnemen. Guitarrig en Amplitube zijn leuk maar beperkt qua geluid vind ik helaas.
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Laat me nou ff een excuus verzinnen waarom ik zoiets nodig zou hebben![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Laat me nou ff een excuus verzinnen waarom ik zoiets nodig zou hebben![]()
Hoeveel vraag je er ook alweer voor?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:58 schreef The_Dean het volgende:
Je geluid open breken. Wordt het helderder en gedefinieerder. Wordt ook wel omschreven als 'oma's tafelkleed voor je speakers weghalen.'
Het corrigeert frequenties en distortions, als in valse geluidsweergave.
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:35 schreef Braddie het volgende:
Unknown Caller solo... zitten hier en daar nog wat foutjes, heb hem letterlijk in 3 - 4 minuten geleerd, zo simpel is The Edge, al is het wel een lekkere solo!
Sorry?... ligt het aan mij of klopt die zin niet helemaal?.....quote:Op woensdag 9 november 2011 18:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]Het zou leuk zijn als het volgende filmpje dat je post die her en daar foutjes mist, zie het als een uitdaging
Comma's zijn nooit mijn sterkste punt geweest: herkansingquote:Op woensdag 9 november 2011 18:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sorry?... ligt het aan mij of klopt die zin niet helemaal?.....
Dat je alleen filmpjes post vol fouten maar dat kan ik niet beoordelen deze keer maar als je het zelf al aangeeft...quote:Op woensdag 9 november 2011 18:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sorry?... ligt het aan mij of klopt die zin niet helemaal?.....
Die bassist lijkt bealchelijk veel op die dude uit de Big Bang Theoryquote:
Hey, nu je t zegt... Mooie sheldon... Vooral in t begin zie ik t idd.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die bassist lijkt bealchelijk veel op die dude uit de Big Bang Theory
Ja als je hem van voren ziet dan totaal niet, maar als hij zo bas aan het spelen is dan welheel ergquote:Op donderdag 10 november 2011 11:08 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Hey, nu je t zegt... Mooie sheldon... Vooral in t begin zie ik t idd.
Ik zie alleen 2 gitaristenquote:Op donderdag 10 november 2011 10:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die bassist lijkt bealchelijk veel op die dude uit de Big Bang Theory
Auw.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:17 schreef guitarist het volgende:
Broertje van Braddie gevonden!
https://twitter.com/_micro/status/134589832432336898
Leuk die cleane stem erdoorheenquote:
Wauw, alle cliches van screamo zijn aanwezigquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Leuk die cleane stem erdoorheenmaar wel een beetje hipster metal kwa looks
Vraag me af hoe dat live gaat klinken want er zitten nu nogal wat stukken met clean en scream door elkaar heen.
Ik luister altijd gewoon blackwaterpark van opeth als ik clean en oncleane zang wil horenquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wauw, alle cliches van screamo zijn aanwezig. En weer een gitarist die gewoon straplocks moet kopen
.
Neeeee, als je toffe metal wilt met screams en clean zang door elkaar, moet je Into Eternity luisteren:
Wat een deceptie, japanners die normale muziek maken...quote:
Is dat een korn coverquote:
Dat zou zomaar kunnenquote:
Ik mag Leeuwarden niet meer inquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:17 schreef The_Dean het volgende:
Vanavond staat Kramtried trouwens in Mukkes, Leeuwarden! Tijdens de boekpresentatie die onze drummer geschreven heeft.
Komt dat zien, komt dat zien! Entree is helemaal gratis!
Heeft je drummer een boekpresentatie geschreven?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:17 schreef The_Dean het volgende:
Vanavond staat Kramtried trouwens in Mukkes, Leeuwarden! Tijdens de boekpresentatie die onze drummer geschreven heeft.
Komt dat zien, komt dat zien! Entree is helemaal gratis!
Haha, baas. Bevalt 'ie? SAMPLESS!quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Oeps, in een onbewaakt moment gekocht
[ afbeelding ]
Die homo?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij staat nog in Duitsland![]()
Ik heb nu les van de oude bandmanager van The Girls
Ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heeft je drummer een boekpresentatie geschreven?.
Ziet er geil uitquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Pics!quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:02 schreef Braddie het volgende:
Volgende maand ga ik mezelf (Voor m`n verjaardag) een Ibanez uit 1974 kado doen, Les Paul pre-lawsuit.. m`n bandcoach leraar houd hem voor me vast !
Ja, hoe de Girls een goed voorbeeld zijn hoe je jezelf kan verneukenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heeft hij een business case over Brian?.
Nieuw ? of 2dehands ? In ieder geval veel speelplezier.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw, tweedehands gewoon zo goed als niet te krijgen nogquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:14 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Nieuw ? of 2dehands ? In ieder geval veel speelplezier.
Morgen om 22:00 uur deel 2.quote:Arena broadcasts the UK television premiere of Martin Scorsese's portrait of the late George Harrison.
Scorsese traces Harrison's life from his beginnings in Liverpool to becoming a world-famous musician, philanthropist and filmmaker, weaving together interviews with George and his closest friends, photographs and archive footage including live performances - much of it previously unseen.
The result is a rare glimpse into the mind of one of the most talented artists of his generation.
Part one looks at George's early years in The Beatles - from their first gigs in Hamburg and the beginning of Beatlemania, through to his psychedelic phase and involvement in religion and Indian music.
The programme includes contributions from Sir Paul McCartney, Ringo Starr, Yoko Ono, Eric Clapton, Sir George Martin and Phil Spector.
Leuk muziekavondje (achtergrond event.)quote:Recorded for the 40th anniversary of Abbey Road, the Beatles' final album, a journey through the classic and curious covers in the BBC archives.
Featuring Sandie Shaw singing a sassy Day Tripper, Shirley Bassey belting out Something, a close-harmony Carpenters cover of Help!, Joe Cocker's chart-topping With A Little Help From My Friends, Oasis reinventing the Walrus and a little Lady Madonna from Macca himself.
Plus, a few 'magical' moments from Candy Flip, the Korean Kittens and Su Pollard.
Die heb ik ook! Leuk spul!quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deel twee van die Harrison docu was redelijk saai, zeker vergeleken met deel 1.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:38 schreef Iemand91 het volgende:
Beatles night vanavond op BBCII:
Arena: George Harrison: Living in the material world (1) 22:45 - 00:20 uur
[..]
Morgen om 22:00 uur deel 2.
O.a. met deze gast dus![]()
:
[ afbeelding ]
En daarna: Sings the Beatles 00:20 - 01:20 uur
[..]
Leuk muziekavondje (achtergrond event.)
Ja ik ben benieuwd, hopelijk snel binnenquote:
Goeie keus!quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:02 schreef Braddie het volgende:
Volgende maand ga ik mezelf (Voor m`n verjaardag) een Ibanez uit 1974 kado doen, Les Paul pre-lawsuit.. m`n bandcoach leraar houd hem voor me vast !
quote:Op zondag 13 november 2011 09:20 schreef Cynic het volgende:
Afgelopen vrijdag als afsluiter op een bruiloftfestival gespeeld, samen met de gelegenheidsformatie Wout & de Kiloknallers en Maiden coverband Somewhere on Stage.
Aparte gewaarwording
Wel vetquote:Op zondag 13 november 2011 09:20 schreef Cynic het volgende:
Afgelopen vrijdag als afsluiter op een bruiloftfestival gespeeld, samen met de gelegenheidsformatie Wout & de Kiloknallers en Maiden coverband Somewhere on Stage.
Aparte gewaarwording
iron maidenquote:Op zondag 13 november 2011 09:20 schreef Cynic het volgende:
Aparte gewaarwording
Dat dacht ik ook jaquote:
Hangt van de stast af, maar voor een pre-lawsuit is dat erg netjes.quote:Op zondag 13 november 2011 13:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, heb alleen dat stratje, en wil wat meer tone variatie in m`n setting, weet niet of 350 euro veel geld is?, volgens mij niet toch?..
Natuurlijk gewoon om thuis mee op te nemen en als audiointerface. Verder heb ik hem een tijdje gebruikt in combinatie met een TC G-System wat erg goed werkte en tegenwoordig gebruik ik hem als effectenbak voor mijn normale buizen versterker.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd, hopelijk snel binnen
Hoe gebruik jij hem? Ook in combinatie met meer rack gear ?
Stast?...quote:Op zondag 13 november 2011 13:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hangt van de stast af, maar voor een pre-lawsuit is dat erg netjes.
Dat.quote:
Hij is nog in prima staat, niet echt grove gebruikerssporen, wel wat krasjes en er zitten echt al 20 jaar oude snaren op volgens mij, maargoed !quote:
Waar zou het anders moeten?quote:Op zondag 13 november 2011 16:21 schreef Trollscience het volgende:
Hee Braddie, waarom open jij voor iedere cover een nieuw topic?
Misschien in een verzameltopic?quote:
Dan kun je het lekker centraal houden. Mensen die het interesseren kunnen dan op 1 plek reageren.quote:
Daar hebben we een mooie reeks voor : Post hier jouw creaties! (Muziek, zang etc.) #3quote:
Brian vind dit leuk!quote:Op zondag 13 november 2011 19:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Daar hebben we een mooie reeks voor : Post hier jouw creaties! (Muziek, zang etc.) #3
Of maak een "creaties van braddie" topic en gebruik die is ook overzichtelijker voor jezelf kun je je vorige creaties terug zien...
Was die er al niet?quote:Op zondag 13 november 2011 19:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Of maak een "creaties van braddie" topic en gebruik die is ook overzichtelijker voor jezelf kun je je vorige creaties terug zien...
Er is er ook wel 1 in MUZ het zou leuk zijn van Braddie als hij bij 1 topic blijft.quote:
VETquote:Op zondag 13 november 2011 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Weer een stukje muziek verzonnen.
Wat vinden jullie ervan ?
http://picosong.com/atc/
Klinkt lekker!quote:Op zondag 13 november 2011 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2011 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |