@ plaatje:quote:Op maandag 14 november 2011 21:20 schreef sheriffwest het volgende:
[..]
Ja, alleen met veel kracht.
Wel cool dat dit een heel groot mannegeheim is. Bijna geen 1 vrouw weet hiervan en er is sinds een jaar of 2 misschien 1 pagina over te vinden op alle internet.
[ afbeelding ]
Het is gewoon een verslaving net zoals rukken en alchohol.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:29 schreef Waarder het volgende:
Nooit ziek worden? what the fuck heeft dat er mee te maken.
En dat je stinkt?, tsja ga douchen man!
p.s. het is misschien een bestaand iets, maar echt onzin imo
je weet toch, gat in je matras, eventueel een paar opgewarmde kipfiletjes erin en je hebt geen vrouw meer nodig!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:01 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Totdat je een bekkenstootpiemel oploopt![]()
Maar een serieuze vraag: Doe je het dan op je matras?
Ik neem aan dat je wel weet hoe het op de andere ''normale'' manier word gedaan?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:07 schreef sheriffwest het volgende:
nog iemand met tips? Of is er iemand waarbij het helemaal niet schadelijk is en dit gewoon nep is. Mijn hulpverlener had er ook nog nooit van gehoord.
Oh neuken dus?quote:Een klein deel daarvan echter leert het zichzelf op een andere manier aan, door op de buik te liggen en schuivende bewegingen te maken over een voorwerp of de hand.
Je denkt niet dat het slecht is zeg je, maar je komt nooit klaar bij vrouwen omdat hun kutje niet meer lekker is, persoonlijk heb ik het zelf nooit gehad, maar kan me niet voorstellen dat dit dan een goed iets is, tenzij je gay bent misschien...quote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef sheriffwest het volgende:
Ik ben 18jr en nooit heb ik aan op de normale manier gemastubeerd. Ik denk ook niet dat het slecht is. Het is zelfs goed voor mij, want ik ben hierdoor nooit ziek. Wat ik wel merk dat ik hierdoor erg ga stinken en bij vrouwen nooit klaarkom. Omdat hun kutje niet meer lekker is, vergeleken met een bekkenstoot.
Gewoon niet meer doen en op een "normale" manier masturberen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik heb hier last van.
hoe hier vanaf te komen?
Rukken werkt niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:01 schreef ratpatat het volgende:
[..]
Gewoon niet meer doen en op een "normale" manier masturberen?
Daar kom je niet door klaar bedoel je?quote:
quote:Je lichaam voelt lekker loom en zwaar aan en je schurkt je hele lijf – dat uit is op en helemaal gereed is voor erotisch genot - tegen het zachte maar sterke, volle matras van het bed aan.
Je bent alleen en je bemint het matras. Matrasneuken. Matrasschuren.
Je benen aaien het matras. De zachtheid van het matras streelt je benen en je komt in die heerlijke geile roes.
Het voelt zo lekker warm en opwindend aan.
Dat wat tussen je benen zit, druk je met stootbewegingen en schuurbewegingen hard tegen en diep in het matras.
Wij bovengrondsen, wij aardebewoners, wij ondermaansen, bestaan dankzij de lust en lust verlicht iedere last.
Het matras word je sekspartner, zoals ook een onderwaterstraal op je intiemste delen en gaatjes een fantastisch gevoel en orgasme teweeg kan brengen.
Soms vrij je gewoon lekker met dingen, niet met mensen. Masturbatie plus. Masturbatie Extra.
Oh, wat een zalig genot! En in je hoofd doe je allemaal lekkere dingen met hele lekkere mensen die hele lekkere dingen met zichzelf en met jou doen.
Genieten is van het leven houden, is in het paradijs zijn en erotische lust is het summum van genieten. ZALIG!
YEAH!
Mooi manquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ah... ik ben dus niet de enige. Vroeger was het niet enkel een fetisj maar eigenlijk ook de enige wijze waarop ik mij volledig kon ontspannen.
Het kwam dan ook meermaals voor dat ik juist tijdens deze daad inspiratie op deed voor vele mooie dingen, zo ook poëzie. Bij deze anoniem als ik hier toch ben, wil ik één van deze gedichten delen in de hoop dat het voor sommige de actie begrijpelijker maakt.
[..]
+1 en dan in een vrouwensandaalquote:Op maandag 20 februari 2012 12:52 schreef Alex1 het volgende:
Ik doe het al mijn hele leven, al voordat ik wist wat sex was. Het gaat erg snel, als je het een dag niet gedaan hebt voel je het bij de eerste bewegingen al komen. Het zaad opvangen doe je met een dik washandje er omheen. Dat voelt ook erg lekker. Voordeel is ook dat je eikel gevoelig blijft.
Voor je matras zekerquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voor je matras zeker
Je lul schuren kan wel zorgen dat je het open schaaft als het matras wat ruw is. Tenminste, als je je lul tussen matras en je buik schuurt (zo beschreef TS het). Misschien inderdaad ook nog een vochtig kipfiletje (oid) onder je buik doen. Dan valt het allemaal wel mee
watquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:41 schreef sheriffwest het volgende:
[..]
Als je bekkenstoot word je prikkeliger en meer gespannen. Alsof je een goede nacht seks gehad hebt. je bloed word ook heel dik, omdat al die opwinding voor aanmaak van geslachthormen zorgt die bij trekken niet vrijkomen wel bij geslachtsgemeenschap alleen dan 10x zo erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |