SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:
Mijn koffiequote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nu heb ik eindelijk een topic opgedragen voor m'n moeder
wat liefquote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die mis ik wel hoorquote:
And it continues!quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
zijn ego is te zwaar voor zijn nekquote:Op donderdag 3 november 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Waarom staat die dimitri altijd zo met zijn hoofd schuin
Heel irritant inderdaad, moet erbij altijd aan deze foto denkenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Waarom staat die dimitri altijd zo met zijn hoofd schuin
quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:55 schreef Stranger het volgende:
Heel irritant inderdaad, moet erbij altijd aan deze foto denken
[ afbeelding ]
Als je zo'n kekke trui aan doet zou het me niets verbazen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:01 schreef Buitendam het volgende:
Wat is die Dimitri irritant, zeg. Godskolere
En die manneneetclub, dat is toch niet voor de serieus, he? Jiskefet, man.
Wat een ontzettende knuppels zaten ertussen haha.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als je zo'n kekke trui aan doet zou het me niets verbazen.
Echt kromme tenen. Jezelf zo uit de hoogte presenteren op tv, dan heb je echt een goeie streep door je bovenkamer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:10 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Wat een ontzettende knuppels zaten ertussen haha.
Dimi was die kreeft aan het trollenquote:Op donderdag 3 november 2011 19:59 schreef Dekatria het volgende:
Ah, trollen bij Dimitri. Zoals het hoort!
Die ene gozer had een portie roadkill op z'n kruin geplant, echt jezusquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:01 schreef Buitendam het volgende:
En die manneneetclub, dat is toch niet voor de serieus, he? Jiskefet, man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dekatria op 04-11-2011 18:07:21 ]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:00 schreef Dekatria het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die ene gozer had een portie roadkill op z'n kruin geplant, echt jezus
Heutenabend, wieder Anton VS Dimitri!!Nu heb ik er echt zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekkere kerel eruit genaaid, regels aangepast. snuifstuiterhashkikker doet het aardig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:02 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
lol...ik heb het de hele week niet gezien....heeft iemand een management summary voor mij
2 amateurs en 2 aartsvijanden die elkaar haten, daar waar deelnemer Anton Dimitri het liefst fileert voor zijn moeder zijn nog over voor de finale.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:02 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
lol...ik heb het de hele week niet gezien....heeft iemand een management summary voor mij
die leuke kerel boeit me nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
lekkere kerel eruit genaaid, regels aangepast. snuifstuiterhashkikker doet het aardig.
En dan presenteert als: deze is voor jou mamaquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 amateurs en 2 aartsvijanden die elkaar haten daar waar deelnemer Anton Dimitri het liefst fileerd voor zijn moeder.
De 2 toetjes waren zooooo goed, dat ze beide doorgingen. Dus iemand anders moest eruitquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:05 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
die leuke kerel boeit me nietmaar hoezo regels aangepast?
quote:
ok.....quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De 2 toetjes waren zooooo goed, dat ze beide doorgingen. Dus iemand anders moest eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |