lekkere kerel eruit genaaid, regels aangepast. snuifstuiterhashkikker doet het aardig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:02 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
lol...ik heb het de hele week niet gezien....heeft iemand een management summary voor mij
2 amateurs en 2 aartsvijanden die elkaar haten, daar waar deelnemer Anton Dimitri het liefst fileert voor zijn moeder zijn nog over voor de finale.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:02 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
lol...ik heb het de hele week niet gezien....heeft iemand een management summary voor mij
die leuke kerel boeit me nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
lekkere kerel eruit genaaid, regels aangepast. snuifstuiterhashkikker doet het aardig.
En dan presenteert als: deze is voor jou mamaquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 amateurs en 2 aartsvijanden die elkaar haten daar waar deelnemer Anton Dimitri het liefst fileerd voor zijn moeder.
De 2 toetjes waren zooooo goed, dat ze beide doorgingen. Dus iemand anders moest eruitquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:05 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
die leuke kerel boeit me nietmaar hoezo regels aangepast?
quote:
ok.....quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De 2 toetjes waren zooooo goed, dat ze beide doorgingen. Dus iemand anders moest eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |