http://slim.nl/shop/Laptops/Apple/Voorwaarden.aspx misschien kan je hier nog wat mee?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Zou wel kunnen inderdaad. Nou ja, dan maar doorsparen.
Sherlocks standpuntenquote:Standpunt 1:
het unieke aan 't uitgaan in Groningen moet bewaard blijven.
Standpunt 2
de aantrekkingskracht moet groot blijven en waar nodig versterkt
Standpunt 3
het moet weer meer mogelijk worden om livebands in de cafe's te hebben
Standpunt 4
meer innovatie
Standpunt 5
komt nog
En Roos van OhOhCherso dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:08 schreef Catch22- het volgende:
qua uiterlijk valt haar koppie wel mee, haar lijf is niet echt optimaal.
tot ze begint te praten that is
quote:
Foto's?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:07 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Hahaha noooo. Een leerling zei: 'Weet u op wie ik u vind lijken?' Ik: 'Nou?' Leerling: 'U lijkt op Roos van Ohoh Cherso.' En bedankt haha. Al de tweede keer dat ik die vergelijking hoor.. (Hier op FOK zei iemand het namelijk ook tegen mij.)
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:36 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt wel een beetje
Server is een beetje doodquote:Op donderdag 3 november 2011 22:49 schreef MaxMark het volgende:
Gratis taart van de HEMA: http://www.hema.nl/winkel(...)foutis-%286344623%29
Helemaal niet!quote:
xyce toch?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:07 schreef Saisai het volgende:
heb nog steeds geen antwoord van TS wat zn dj naam is.. mits hij deze uberhaupt heeft
Jullie kennen elkaar van brides.ru of iets vergelijkbaars?quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:30 schreef PH-KCD het volgende:
Straks ontmoet ik een (buitenlandse) vriendin die ik heb leren kennen via het internet voor het eerst...ze komt bij mij.
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:37 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar van brides.ru of iets vergelijkbaars?
xyce is een samenwerkingsdingetje met cerror. Mijn eigen artiestennaam is 'xylo'. Vandaar 'xylo + cerror' = xyce.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:07 schreef Saisai het volgende:
heb nog steeds geen antwoord van TS wat zn dj naam is.. mits hij deze uberhaupt heeft
Ik zie je ineens reageren op een gezamelijk facebookvriendquote:
(Ik moest eerst een paar seconden nadenken waar je het nou over had..)quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik zie je ineens reageren op een gezamelijk facebookvriend
je bent een t in baantje vergeten
Vind ik nou niet echt een complimentquote:
ok, ik dacht misschien draai je wel eens in Huize Maas ofzo, dan had ik je vast wel eens ontmoet. Maar de dj naam zegt me niet zoveelquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
xyce is een samenwerkingsdingetje met cerror. Mijn eigen artiestennaam is 'xylo'. Vandaar 'xylo + cerror' = xyce.
Maak wel alleen muziek maar de laatste tijd eigenlijk alleen maar samen met cerror. Zowel muzak maken als optreden.
Nee vrienden van KopjeK/Kus op je Kut draaien daar wel eens. Ik draai alleen chiptunes en daar zijn niet zoveel feesten van. Hoezo ken je veel DJ's?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:01 schreef Saisai het volgende:
[..]
ok, ik dacht misschien draai je wel eens in Huize Maas ofzo, dan had ik je vast wel eens ontmoet. Maar de dj naam zegt me niet zoveel
nou, veel wil ik het niet noemenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee vrienden van KopjeK/Kus op je Kut draaien daar wel eens. Ik draai alleen chiptunes en daar zijn niet zoveel feesten van. Hoezo ken je veel DJ's?
We weten allemaal dat jij die kat in je fobo bentquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:21 schreef Saisai het volgende:
Het was leuk geweest als ik stiekem wist wie jij was, andersom is het niet leuk
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
We weten allemaal dat jij die kat in je fobo bent
eenschquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vind nog steeds dat Sebasser postuum in de OP thuishoort
ab-so-luut.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vind nog steeds dat Sebasser postuum in de OP thuishoort
geen probleemquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:55 schreef Saisai het volgende:
ja sorry, maar die kende ik niet. maar goed, als je een plaatje hebt?
Begrijp dat je hem niet kent. Was voor je tijd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:55 schreef Saisai het volgende:
ja sorry, maar die kende ik niet. maar goed, als je een plaatje hebt?
cimgquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:00 schreef Saisai het volgende:
hoe centreer je in bbcode?[center] werkt niet
Oké.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:21 schreef Saisai het volgende:
Het was leuk geweest als ik stiekem wist wie jij was, andersom is het niet leuk
Welkom in Groningen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Fietste net bijna een Amerikaan aan op het Zuiderdiep. Gaat 'ie me uitschelden voor Motherfucker. Óf je kijkt gewoon uit je hamburgerogen voordat je oversteekt pipo.
Oef wat een droefquote:Op zondag 6 november 2011 07:27 schreef Luco het volgende:
... Ik ben zomaar uit de OP verwijderd, alleen omdat ik met verlof ben
!!
Je hebt een plek in het gezelligste rijtje gekregenquote:Op zondag 6 november 2011 07:27 schreef Luco het volgende:
... Ik ben zomaar uit de OP verwijderd, alleen omdat ik met verlof ben
!!
Rijtje 4 Hoog!quote:Op zondag 6 november 2011 08:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Je hebt een plek in het gezelligste rijtje gekregen
daar ben ik niet geweest omdat ik het vergeten was. Maar mn stagedocent vond het niet erg, want ik had "meer nut op mn stage"quote:
quote:
ligt eraan waar je van houdt, wat voor muziek? Wil je de hele avond een beetje dansende chicks bekijken vanuit een hoekje met een biertje in de hand of zit je liever een beetje te kletsen zonder dat je elkaar in de oren sputtert/ schreeuwt?quote:Op maandag 7 november 2011 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga komend weekend denk ik eens even stappen in Groningen centrum.
Wat zijn echte aanraders qua kroegen/discotheken ? Liefst beetje doelgroep tussen de 20 en 30.
Thanks
En Boem-dikkie, wat heb je zoal geleerd en wat waren je struikelblokken? Heb je nog tips voor je medestudenten?quote:
Voor te stappen top 40, zoiets. Geen raggende gitaren of hardcore tentenquote:Op maandag 7 november 2011 11:41 schreef Saisai het volgende:
[..]
ligt eraan waar je van houdt, wat voor muziek? Wil je de hele avond een beetje dansende chicks bekijken vanuit een hoekje met een biertje in de hand of zit je liever een beetje te kletsen zonder dat je elkaar in de oren sputtert/ schreeuwt?
Wilde je al feliciteren, maar moet dus even wachten op het resultaatquote:Op maandag 7 november 2011 14:23 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb gewoon net een dikke 8 gehaald op mijn tentamen! Denk ik..
Als je alleen maar 'top 40' wilt dan kun je een random kroeg binnenlopen en zit je wel goed. Er zijn maar een aantal kroegen die specifiek muziek draaien en die zitten vaak een stukje buiten het centrum.quote:Op maandag 7 november 2011 13:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor te stappen top 40, zoiets. Geen raggende gitaren of hardcore tenten
Moet iig geen literaircafe zijn, dus dansende chicks is altijd goed
Hoe kom je er bij?quote:Op maandag 7 november 2011 15:39 schreef Catch22- het volgende:
de spieghel zit toch echt midden in het centrum.
Niet echt. Het is een kroeg waarbij je boven heerlijk kunt zitten, zelfs op het dakterras als het open is, en beneden achterin een klein zaaltje is waar regelmatig optredens zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 15:42 schreef Catch22- het volgende:
dat is toch een vrij alternatieve kroeg met specifieke muziek
"vaak een stukje buiten het centrum."quote:Op maandag 7 november 2011 15:39 schreef Catch22- het volgende:
de spieghel zit toch echt midden in het centrum.
Dat dakterras is tof daarquote:Op maandag 7 november 2011 15:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Spieghel is toch geen hippiekroeg? Wel een chill dakterras trouwens.
Waarom is Kokomo niet een algemene kroeg?quote:Op maandag 7 november 2011 15:50 schreef Catch22- het volgende:
Ja klopt, maar dat is wel de ergste
/troll
de kar is bijna weer open toch? ook redelijk altijd.
Voor de rest zijn alle kroegen in de stad wel vrij algemeen (buiten de kokomo en de gaybars)
Ik vind dat je me wel al mag feliciteren hoor, als dit geen voldoende is weet ik het ook niet meer..quote:Op maandag 7 november 2011 15:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wilde je al feliciteren, maar moet dus even wachten op het resultaat
Wat staat algemeen in Groningen bekend als goede kroegquote:Op maandag 7 november 2011 16:54 schreef Saisai het volgende:
indd, als je voor top 40 gaat heb je keuze genoeg. Dan is het meer de vraag op wat voor meisjes je valt.. Dan vertellen wij waar je die vindt.
Meningen zijn nogal verdeeld, de één vindt Het Feest geweldig maar ik vind daar geen kut aan en smerig duur bier (Grolsch van de tapquote:Op maandag 7 november 2011 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat staat algemeen in Groningen bekend als goede kroegNiet zo'n heel moeilijke vraag, toch? Neem niet aan dat alle kroegen waar ze 90's/Top 40 of whatever draaien, per definitie goed zijn.
Och erm. Je bent dood?quote:
Daar zat toch eerst de MartiniBeach? Nog nooit in Subsonic geweest, maar ik mag toch hopen dat daar een ander soort publiek komt dan het geval was bij de MartiniBeach?quote:Op maandag 7 november 2011 18:05 schreef Slickk het volgende:
Mijn favoriet is de laatste maanden Subsonic, maar daar draaien ze geen top 40 muziek.
Danku!quote:Op maandag 7 november 2011 16:55 schreef Saisai het volgende:
en marjolijn, gefeliciteerd! waarschijnlijk dan!
Ik ben nooit bij MartiniBeach geweest, nu komt er in Subsonic veel volk dat zich vriendelijk en leuk gedraagt. Wel veel mensen die aan de drugs zitten daar, maar ach, dat was eerder positief dan negatief.quote:Op maandag 7 november 2011 18:30 schreef TvhN het volgende:
[..]
Daar zat toch eerst de MartiniBeach? Nog nooit in Subsonic geweest, maar ik mag toch hopen dat daar een ander soort publiek komt dan het geval was bij de MartiniBeach?
Veel techno maar er zijn ook wel avondjes met dubstep en soms drum 'n bass.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Saisai op 07-11-2011 22:45:26 ]O+
Ach dat levert uiteindelijk alleen maar meer liefde op. Alhoewel het wel afhangt van de feestjes. Je ziet het vooral bij Techno feestjes. Bij DnB is het meer keihard zuipen.quote:Op maandag 7 november 2011 21:18 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik ben nooit bij MartiniBeach geweest, nu komt er in Subsonic veel volk dat zich vriendelijk en leuk gedraagt. Wel veel mensen die aan de drugs zitten daar, maar ach, dat was eerder positief dan negatief.
[..]
Veel techno maar er zijn ook wel avondjes met dubstep en soms drum 'n bass.
Je moet toch wat om die muziek mee te verdringen.quote:Op maandag 7 november 2011 23:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
Op d'n'b feestjes zijn het ook vaak hele jonge lui die aan de pillen en snats zitten.
OK, nu zijn we benieuwd.quote:Op maandag 7 november 2011 21:05 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik ga maar niet vertellen wat ik leuke kroegen vind haha.
Ja ik begreep afgelopen zaterdag ook waarom iedereen in Simplon pillen had gehad. Tering wat een eentonige muziek was dat zegquote:Op maandag 7 november 2011 23:01 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Je moet toch wat om die muziek mee te verdringen.
quote:Op maandag 7 november 2011 22:30 schreef Saisai het volgende:
en ik heb wéér een afwijzing!balen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
kan ik me voorstellen, maar er komen nog meer kansen voor jou en die ga je wel pakkenquote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, ik zit er eerlijk gezegd ff helemaal doorheen nu.
na zo'n 300 kansen misgegrepen te hebben denk ik daar zelf nu even anders over als je het niet erg vindt.quote:Op maandag 7 november 2011 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, maar er komen nog meer kansen voor jou en die ga je wel pakken
DnB, dubsteb hoofdzakelijkquote:
Precies, hoewel het altijd wel een hele verandering is als je Subsonic binnenloopt en net uit een stampvolle kroeg komt. Vooral toen ik laatst pas een minuutje binnen was en er een gozer op me af kwam met 'Gij hebt vast wel speed bij of nie?' moest ik me weer even aanpassen dat ik daar was.quote:Op maandag 7 november 2011 22:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ach dat levert uiteindelijk alleen maar meer liefde op. Alhoewel het wel afhangt van de feestjes. Je ziet het vooral bij Techno feestjes. Bij DnB is het meer keihard zuipen.
Gewoon pilletje nemen egt kk ljjpppp xD xD gr gr timonquote:Op maandag 7 november 2011 23:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
na zo'n 300 kansen misgegrepen te hebben denk ik daar zelf nu even anders over als je het niet erg vindt.
ja ben in maart al afgestudeerd maar het lukt niet een bijpassende baan te vindenquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat voor afwijzingen Saisai? Zoek je werk?
Dan ga je voor iets wat minder past.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:23 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja ben in maart al afgestudeerd maar het lukt niet een bijpassende baan te vinden
Waarin ben je afgestudeerd? Netwerken is altijd goed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:23 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja ben in maart al afgestudeerd maar het lukt niet een bijpassende baan te vinden
daar heb ik al twee vanquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:26 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan ga je voor iets wat minder past.
moet je even in het FeedBack-forum vragenquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:50 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik probeer een nieuwe avatar erop te zetten maar dan zegt ie dit: De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is gemarkeerd als onveilig. Controleer de inhoud en probeer het opnieuw.
Terwijl het gewoon een normaal plaatje is?
Ik moet morgenvroeg weer werken bij de Noordelijke promotiebeurs van het bedrijfsleven (oid) in Martiniplaza, misschien een idee om daar even langs te gaan? Wanneer ik zelf klaar ben ga ik ook even een paar rondjes lopen daarquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:23 schreef Saisai het volgende:
[..]
Thank you!quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
moet je even in het FeedBack-forum vragen
Nou, eventjes heel gesjellig! Daarna gingen wij uiteraard onze eigen weg.quote:
Neen. Ik kijk dat zulks vulgairiteit nooit. Ik kijk altijd naar goeden tijden slechten tijden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:22 schreef Catch22- het volgende:
Ben jij een DWDD-Alto?
Uitstekelbaars :/
Oh. Dat is wel acceptabel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neen. Ik kijk dat zulks vulgairiteit nooit. Ik kijk altijd naar goeden tijden slechten tijden.
Gayquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:55 schreef Saisai het volgende:
ik kreeg griep tijdens mn werk. hoe gay is dat.
Grutjes, ik ben mietersquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, eventjes heel gesjellig! Daarna gingen wij uiteraard onze eigen weg.
Nu mag ik sjainingstjar op mijn lijstje zetten van mieterse persoonaages!
Mweh, zal wel weer Gronings zijnquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
mieters alsin: meeten
Maar oké wichie
Is nie negatiehiefquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:55 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Mweh, zal wel weer Gronings zijn
Beiden zijn al bezet hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef Saisai het volgende:
ShiningStar is aan het peilen of Rene dr ziet zitten. Hoe zoet
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef Saisai het volgende:
Jaja, dat zal.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef Saisai het volgende:
Ik zag haar vandaag wel zitten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef Saisai het volgende:
Double thee en een boterhammetjequote:
Misschien, hangt even van mijn collegerooster afquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Double thee en een boterhammetje
Volgende week dinsdag weer date?
Ik zie u graag, dan!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:55 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Misschien, hangt even van mijn collegerooster af
Niet boos worden nuquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
He! Je was toch met mij aan de praat!
Nee prima. Ik ga subiet uithuilen in een hoekje.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee prima. Ik ga subiet uithuilen in een hoekje.
Fucking mistig inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2011 07:33 schreef cerror het volgende:
Hopelijk ziet de buschauffeur me bij de halte.
valt wel mee. Heb wel eens meegemaakt dat je echt geen hand voor ogen zag en op gevoel moest rijden. Ik kan je zeggen dat dat echt eng is.quote:
Het valt niet mee, maar het kan inderdaad veel erger.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
valt wel mee. Heb wel eens meegemaakt dat je echt geen hand voor ogen zag en op gevoel moest rijden. Ik kan je zeggen dat dat echt eng is.
paar jaar gelee op 31/12quote:Op woensdag 9 november 2011 09:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
valt wel mee. Heb wel eens meegemaakt dat je echt geen hand voor ogen zag en op gevoel moest rijden. Ik kan je zeggen dat dat echt eng is.
Ja, dat was hilarisch. Op goed geluk door de stad fietsen.quote:
Een niet onverdienstelijke grondstof.quote:
Meer niet?quote:
Jawel, ook sloffen.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 9 november 2011 11:08 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Een niet onverdienstelijke grondstof.
Roarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:
't Is alleen nog niet af - er moeten (afhankelijk van 't tijdstip) ofwel gemalen bonen, danwel hop en mout bij.quote:Inderdaad
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:11 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Roarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
[..]
't Is alleen nog niet af - er moeten (afhankelijk van 't tijdstip) ofwel gemalen bonen, danwel hop en mout bij.
5 Koffie haal ik nog niet op een dag. Wat doe je jezelf aanquote:Op woensdag 9 november 2011 11:20 schreef RingBewoner het volgende:
5e koffie word nu gezet. Lekker hoor.
Oja, alsof Euroborg zo leuk is haha.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:43 schreef Catch22- het volgende:
hoezo? is toch net als de euroborg of niet?
ennuh
Volgende week gaat er in de nieuwe Ebbinge ook een AH open.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:45 schreef Catch22- het volgende:
achja je gaat niet voor je plezier naar een supermarkt toch?
En je kan ook naar de AH in de ebbinge? Is toch niet zo gek ver.
Haha ik wen er vanzelf wel aan maar AH Ebbinge vind ik zelf niet zo fijn. Weinig keuze en te druk. Doe mij maar AH in de Helpman, maar dat is te ver fietsenquote:Op woensdag 9 november 2011 16:45 schreef Catch22- het volgende:
achja je gaat niet voor je plezier naar een supermarkt toch?
En je kan ook naar de AH in de ebbinge? Is toch niet zo gek ver.
oja ook nog. AH houdt van Appies opstapelen (Vismarkt > Brugstraat)quote:Op woensdag 9 november 2011 16:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgende week gaat er in de nieuwe Ebbinge ook een AH open.
Nee hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:46 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Doe mij maar AH in de Helpman, maar dat is te ver fietsen
Heb er zin in. Inmiddels 9.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
5 Koffie haal ik nog niet op een dag. Wat doe je jezelf aan
Vanaf mijn huis vind ik het ver.quote:
Die vind ik juist weer wat minder, daar liggen de bijgerechten vaak zo lang.helemaal uitgedroogd.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:00 schreef RickoKun het volgende:
Eurowok is kenserlekker kom dan WAT WAT
Als ik ga wokken ga ik echt niet naar de Euroborg. Dat is echt zo'n vreten met je voetbalteam hok. Ook al beschouw ik wokken vaak wel als bunkeren en zuipen, ik heb het liefst wel dat ze het zuipen komen brengen.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:00 schreef RickoKun het volgende:
Eurowok is kenserlekker kom dan WAT WAT
Stadstuin ben ik paar week terug geweest. Was erg goed en gezellig.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Stadstuin voor eten en pils, Hemingways heb je wel okay tapas, de Brandweer is nice maar wel een beetje prijzig, de wok is bunkeren en zuipen.
Lekker als je van kaas houdt.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:00 schreef mesmerized87 het volgende:
Als jullie uit eten gaan in Groningen waar gaan jullie meestal heen?
Ik naar four roses
Snackbar of de turkquote:Op woensdag 9 november 2011 17:00 schreef mesmerized87 het volgende:
Als jullie uit eten gaan in Groningen waar gaan jullie meestal heen?
Ik naar four roses of naar shufu state in de leeuwenborg.
Hemingway hebben ze echt niet de beste tapasquote:Op woensdag 9 november 2011 17:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Stadstuin voor eten en pils, Hemingways heb je wel okay tapas, de Brandweer is nice maar wel een beetje prijzig, de wok is bunkeren en zuipen.
hij is even heel erg wennen.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:43 schreef Mrjolyn_ het volgende:
De nieuwe Jumbo vind ik echt verschrikkelijk.
Heeeeeeerlijk!quote:
Er moet ook weer iemand bijdehand zijn hequote:Op woensdag 9 november 2011 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zo lastig heeft een kat het niet
Ik moest gelijk aan een spinnewiel denken...quote:Op woensdag 9 november 2011 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zo lastig heeft een kat het niet
Er staat ook 'okay', dat woord heb ik niet voor niets neergezet. Ik eet overigens liever iets anders dan tapas.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
Hemingway hebben ze echt niet de beste tapasHeb liever Cervantes of El Txoko
Die waren er al hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:49 schreef loecje het volgende:
[..]
hij is even heel erg wennen.
wat ik wel handig vind zijn die snel kassa's. ik moest alleen ff een brood hebben, normaal sta je dan weet ik hoelang in de rij. nu heb ik niet eens in een rij gestaan. ideaal voor kleine boodschappen.
kan ook. Ken trouwens iemand die bijna dagelijks nog met zo'n ouderwets spinnewiel in de weer isquote:Op woensdag 9 november 2011 19:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan een spinnewiel denken...
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:04 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik hou helemaal niet van dit soort muziek maar voor spinning is dit zo'n heerlijk nummer! He-le-maal los en weerstand zo zwaar mogelijk!
quote:thumbs up if you clicked on this cuz of the 2 girls kissing
sdably2 4 dagen geleden 114
er waren eerder zelfservice kassa's maar die zijn alweer een jaar ofzo weg.quote:
Is aan de Brugstraat ook zo.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:56 schreef loecje het volgende:
[..]
er waren eerder zelfservice kassa's maar die zijn alweer een jaar ofzo weg.
dit is wat anders. een kassa zonder lopendeband en dan 4 op een rij (waar normaal dus 1 kassa met lopendeband zit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |