http://slim.nl/shop/Laptops/Apple/Voorwaarden.aspx misschien kan je hier nog wat mee?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Zou wel kunnen inderdaad. Nou ja, dan maar doorsparen.
Sherlocks standpuntenquote:Standpunt 1:
het unieke aan 't uitgaan in Groningen moet bewaard blijven.
Standpunt 2
de aantrekkingskracht moet groot blijven en waar nodig versterkt
Standpunt 3
het moet weer meer mogelijk worden om livebands in de cafe's te hebben
Standpunt 4
meer innovatie
Standpunt 5
komt nog
En Roos van OhOhCherso dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:08 schreef Catch22- het volgende:
qua uiterlijk valt haar koppie wel mee, haar lijf is niet echt optimaal.
tot ze begint te praten that is
quote:
Foto's?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:07 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Hahaha noooo. Een leerling zei: 'Weet u op wie ik u vind lijken?' Ik: 'Nou?' Leerling: 'U lijkt op Roos van Ohoh Cherso.' En bedankt haha. Al de tweede keer dat ik die vergelijking hoor.. (Hier op FOK zei iemand het namelijk ook tegen mij.)
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:36 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt wel een beetje
Server is een beetje doodquote:Op donderdag 3 november 2011 22:49 schreef MaxMark het volgende:
Gratis taart van de HEMA: http://www.hema.nl/winkel(...)foutis-%286344623%29
Helemaal niet!quote:
xyce toch?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:07 schreef Saisai het volgende:
heb nog steeds geen antwoord van TS wat zn dj naam is.. mits hij deze uberhaupt heeft
Jullie kennen elkaar van brides.ru of iets vergelijkbaars?quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:30 schreef PH-KCD het volgende:
Straks ontmoet ik een (buitenlandse) vriendin die ik heb leren kennen via het internet voor het eerst...ze komt bij mij.
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:37 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar van brides.ru of iets vergelijkbaars?
xyce is een samenwerkingsdingetje met cerror. Mijn eigen artiestennaam is 'xylo'. Vandaar 'xylo + cerror' = xyce.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:07 schreef Saisai het volgende:
heb nog steeds geen antwoord van TS wat zn dj naam is.. mits hij deze uberhaupt heeft
Ik zie je ineens reageren op een gezamelijk facebookvriendquote:
(Ik moest eerst een paar seconden nadenken waar je het nou over had..)quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik zie je ineens reageren op een gezamelijk facebookvriend
je bent een t in baantje vergeten
Vind ik nou niet echt een complimentquote:
ok, ik dacht misschien draai je wel eens in Huize Maas ofzo, dan had ik je vast wel eens ontmoet. Maar de dj naam zegt me niet zoveelquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
xyce is een samenwerkingsdingetje met cerror. Mijn eigen artiestennaam is 'xylo'. Vandaar 'xylo + cerror' = xyce.
Maak wel alleen muziek maar de laatste tijd eigenlijk alleen maar samen met cerror. Zowel muzak maken als optreden.
Nee vrienden van KopjeK/Kus op je Kut draaien daar wel eens. Ik draai alleen chiptunes en daar zijn niet zoveel feesten van. Hoezo ken je veel DJ's?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:01 schreef Saisai het volgende:
[..]
ok, ik dacht misschien draai je wel eens in Huize Maas ofzo, dan had ik je vast wel eens ontmoet. Maar de dj naam zegt me niet zoveel
nou, veel wil ik het niet noemenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee vrienden van KopjeK/Kus op je Kut draaien daar wel eens. Ik draai alleen chiptunes en daar zijn niet zoveel feesten van. Hoezo ken je veel DJ's?
We weten allemaal dat jij die kat in je fobo bentquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:21 schreef Saisai het volgende:
Het was leuk geweest als ik stiekem wist wie jij was, andersom is het niet leuk
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
We weten allemaal dat jij die kat in je fobo bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |