Wat leuk! Wil je er nog twee bij?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:43 schreef CarltonBanks het volgende:
een siamees![]()
![]()
wij hebben er ook 2 van (en een oosterse korthaar), heerlijke beestjes
haha, die van binnen wil je ze niet kwijtquote:Op woensdag 2 november 2011 22:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat leuk! Wil je er nog twee bij?.
Ik heb de grootste maat babybadje van Blokker als kattenbak. Gaat uitstekendquote:Op woensdag 2 november 2011 23:26 schreef moussy het volgende:
Oh ja, die van ons moeten in een curverbox kakken, omdat die grote anders zn reet over de rand hangt en als er een kap op de bak zit kakt niemand er op/in.
Noh!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Buuf ik wil je al de hele dag terug whatsappen maar kan geen verbinding maken #fail
Kinderen harder laten fietsen bedoel je?quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 06:30 schreef PM-girl het volgende:
Tukkietijd?Taart wat zeg je nou! Kan zo in 'het rijtje'!
Ongiquote:Op donderdag 3 november 2011 07:27 schreef Cooki het volgende:
[..]welk rijtje PM-girl? ik hou van rijtjes
Onderkantjequote:Op donderdag 3 november 2011 07:58 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ongi
Hubby
Vlos
Brusje
...
Voel je Vrij om aan te vullen!
jommetje ook zo'n jeukwoordquote:Op donderdag 3 november 2011 07:58 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ongi
Hubby
Vlos
Brusje
...
Voel je Vrij om aan te vullen!
dit is vast niet de totale lijstquote:
btw is hier al een topic overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik leukquote:Op donderdag 3 november 2011 08:42 schreef Estrys het volgende:
Weet je wat ik verschrikkelijk vind? Een neefje van 14 zegt steeds: dat was echt kapot vet, of kapot lui, kapot saai. Is dat nieuwe taal? Ik word echt oud hè, dat ik me aan dat soort woorden erger?
Onderwereld.quote:
Bijna 12 jaar thuis als moeder..dan krijg je dat. Mijn hele wereld, zó kleinquote:Op donderdag 3 november 2011 06:30 schreef PM-girl het volgende:
Tukkietijd?Taart wat zeg je nou! Kan zo in 'het rijtje'!
Dat heb ik gisteren ook gedaan. Het is even snel ¤ 300,= verdienen!!quote:Op donderdag 3 november 2011 08:54 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb net ff een spaarloon ding geregeld.. 2 weken langer op mn geld wachten is prima als ik daarover geen belasting hoef te betalen.
Nee, dat was een andere baan in Deventer. Was toch te ver weg en financieel was het ook minder aantrekkelijk. Deze nieuwe baan is gewoon bij mn huidige werkgever en kwam toevallig voorbij ze kwamen bij ons om te vragen of wij contact wilden opnemen met het uitzendbureau en toen heb ik aangegeven dat ik wel interesse had en toen was het binnen een uur geregeld.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:27 schreef k_i_m het volgende:
Hee wat goed Diaan! Was dat nou de baan waar je over twijfelde?
Och, je doet je ding in je bubbel!quote:Op donderdag 3 november 2011 09:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bijna 12 jaar thuis als moeder..dan krijg je dat. Mijn hele wereld, zó klein
heb ik vorige week ook gedaanquote:Op donderdag 3 november 2011 08:54 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb net ff een spaarloon ding geregeld.. 2 weken langer op mn geld wachten is prima als ik daarover geen belasting hoef te betalen.
Omgquote:Op donderdag 3 november 2011 11:14 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
'
ja kapot leuk
tik m aan ouwe
Ik vind het minder erg dan overal kanker voor....quote:Op donderdag 3 november 2011 08:42 schreef Estrys het volgende:
Weet je wat ik verschrikkelijk vind? Een neefje van 14 zegt steeds: dat was echt kapot vet, of kapot lui, kapot saai. Is dat nieuwe taal? Ik word echt oud hè, dat ik me aan dat soort woorden erger?
Wat erg! Het lijkt wel een nachtmerriequote:Op donderdag 3 november 2011 20:28 schreef Vicky het volgende:
OMG... Moe je zien:
http://www.funda.nl/koop/(...)93324-arnicalaan-22/
HEEL apart
ja ik werk (eigenlijk werkte, want ik was er vandaag voor het laatst) in een verpleeghuis op pg.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:12 schreef Fuente het volgende:
Leuk Diaan!
lady-wrb werk je ook in de zorg? Bij ons ook veel mensen met een buikgriepje -> niet fijn.
Bijzonder.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:28 schreef Vicky het volgende:
OMG... Moe je zien:
http://www.funda.nl/koop/(...)93324-arnicalaan-22/
HEEL apart
en wat dacht je van: hoe krijg je het in godsnaam verkocht??quote:Op donderdag 3 november 2011 21:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het meer bizar. hoe hou je zo'n museum in vredesnaam schoon?
Nee, ik kan me ook niet voorstellen dat jij dat doetquote:Op donderdag 3 november 2011 17:23 schreef simmu het volgende:
daar doen ouders toch zeker niet aan![]()
gadver
Dat plafond op zolder fascineert me enorm.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het meer bizar. hoe hou je zo'n museum in vredesnaam schoon?
Je hoeft maar 1 liefhebber te vinden/hebbenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
en wat dacht je van: hoe krijg je het in godsnaam verkocht??
Lol.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:27 schreef Ticootje het volgende:
Slagharen? Das met paarden toch? Ik hou alleen van paard op mn bord, als in bereid in de pan. Verder zijn het k*t beesten..
Wat leuk zeg! Ik zit nu ook op een PG afdeling, sinds een half jaar (ik doe de opleiding Vig). Komende april ga ik de thuiszorg in voor mijn tweede jaar. Ik heb het ook heel erg naar mijn zin op de PG, dus ik ga het denk ik wel missen. Na de opleiding solliciteer ik gewoon op mijn afdelingquote:Op donderdag 3 november 2011 21:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja ik werk (eigenlijk werkte, want ik was er vandaag voor het laatst) in een verpleeghuis op pg.
en de afgelopen dagen waart er idd een buikgriepvirus over de afdeling.
dan kan je de sporen volgen
ik kan me daarom ook helemaal vinden in de topictitel
maar over een week verkas ik naar zorgwoningen en ga ik de thuiszorg in. ik ben zo bang dat dat helemaal mijn ding niet is, ik heb het zo naar mijn zin tussen de dementerende mensen.
het is er nooit saai in elk geval.
Ik kom in de zorg. Dus de verzorging (wassen, aankleden, wonden, medicijnen, en alles daaromheen).quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:08 schreef k_i_m het volgende:
Bij thuiszorg moet ik denken aan wasmanden vol met strijkwerk. Kwam ik weer ergens, kon ik wéér 3 manden wegstrijken, terwijl ik zelf echt nooit strijk
. Maar het ligt er denk ik ook aan of je als verzorgende komt, of als extra hulp in de huishouding.
oooo zo herkenbaar,oftewel zo zagen mijn afgelopen dagen er dus uit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:44 schreef Fuente het volgende:
[..]
Wat leuk zeg! Ik zit nu ook op een PG afdeling, sinds een half jaar (ik doe de opleiding Vig). Komende april ga ik de thuiszorg in voor mijn tweede jaar. Ik heb het ook heel erg naar mijn zin op de PG, dus ik ga het denk ik wel missen. Na de opleiding solliciteer ik gewoon op mijn afdeling
En buikvirussen op de PG zijn nooit leuk (denkt aan mensen die zelf hun inco uitrekken en rondsleuren van hun kamer naar de badkamer, jaiks!).
dat is alfahulp. ik heb het speciaal gevraagd. ik hoef niet aan het huishouden, puur zorg ADL en over een tijdje medicijnen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:08 schreef k_i_m het volgende:
Bij thuiszorg moet ik denken aan wasmanden vol met strijkwerk. Kwam ik weer ergens, kon ik wéér 3 manden wegstrijken, terwijl ik zelf echt nooit strijk
. Maar het ligt er denk ik ook aan of je als verzorgende komt, of als extra hulp in de huishouding.
Ik vind m alleen zo vreselijk lelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:28 schreef k_i_m het volgende:
Wat een prettig geluid heeft die vent met die flaporen.
Kom hier lakken dan! Keuze uit meer dan 200 kleuren heb ik afgelopen week vastgesteldquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:46 schreef Ticootje het volgende:
Beetje jammer dat m'n lakjes allemaal thuis liggen.
Vind ik leuk!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kom hier lakken dan! Keuze uit meer dan 200 kleuren heb ik afgelopen week vastgesteld
1 hand tegelijk en seche vitequote:Op vrijdag 4 november 2011 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
ken jij nagelslakken en whatsappen tegelijk? ik verneuk echt gratis mijn lak dan.
Ik stop nagellak over het algemeen niet in mijn doosquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:56 schreef k_i_m het volgende:
200? Ik heb laatst mijn doos opgeruimdnu heb ik weer plek voor nieuwe
Goede bewaarplaats wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik stop nagellak over het algemeen niet in mijn doos
Je doos stroperig? Das goed toch juist?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Te warm, wordt het stroperig van
moet je me eerst ff helpen wat petshoppen ook alweer was!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:02 schreef Memmel het volgende:
waarom praat iedereen over tico d'r petshop idee heen? laten we het niet gelijk aan de kant zetten..
Knaagdiertje in je anus proppen voor sexueel genot.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
moet je me eerst ff helpen wat petshoppen ook alweer was!
ja ik ook!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De ógen buuf, ik zag ze weer iehl!
nou euh. Huuu! Een herderpup. Da's pas voor gevorderden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:28 schreef Ticootje het volgende:
Dat als je bij de knaagdieren loopt spontaan geil wordt.
Vast wel!quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:45 schreef k_i_m het volgende:
Mous, kan je met de knifty knitter ook ballen maken?.
Owww Rocks ik hoop écht dat dat een heel eind gaat schelen voor jequote:Op zaterdag 5 november 2011 12:49 schreef RockabeIIa het volgende:
5 uur slaap per nacht is luxe voor mij![]()
Ik doe geloof ik iets verkeerd met mijn kids...
Hopelijk gaat het beter als Flip volgende week zijn amandelen eruit heeft.
Cool! ik ben lid van een digitaal platform.quote:
Is inderdaad her en der langsgekomen. Een hoog Eigen huis en tuin gehalte wat mij betreft "zie ons eens fris, jong en hip zijn, we hangen de kerstboom op zijn kop"quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat was toch een trend die de plank misgeslagen heeft, kerstbomen op de kop in de kamer hangen.
Hoe creabea jij van twee muismatten een breiwerkje?quote:Op zondag 6 november 2011 11:57 schreef Cooki het volgende:
maar toch niet zo, of wel moussy?![]()
Ophelia, anders vraag je er nog een, en die creabea je dan in een breiwerkje, zoiets:
![]()
[ afbeelding ]
het is al een hele tijd slowwwww.. vroegah ging het veul snellerquote:Op zondag 6 november 2011 22:31 schreef Cooki het volgende:
t is wel slow hier.. is dat normaal voor zondag?
quote:Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.thelunchpunch.com/lp/
Dit volgens google
En het nadeel is dat je dan zelf de overgebleven stukjes moet opeten want weggooien is zondequote:Op zondag 6 november 2011 22:33 schreef moussy het volgende:
ik heb gister van die lunchpunch gevallen bij appie gekocht voor wel het mégá bedrag van 69 centjammer dat er alleen bloemen en vlinders lagen, kweenie of Cas dat zal waarderen
ik las dit:quote:Op zondag 6 november 2011 22:33 schreef moussy het volgende:
ik heb gister van die lunchpunch gevallen bij appie gekocht voor wel het mégá bedrag van 69 centjammer dat er alleen bloemen en vlinders lagen, kweenie of Cas dat zal waarderen
quote:Op zondag 6 november 2011 22:33 schreef moussy het volgende:
ik ben gister van die lunchpunch gevallen bij appie
daar hebben wij een hond voor, maar de kippen lusten ook wel een korstje, zelfs met kipfilet! Ik ga de broodtrommel maar weer eens leuk/anders vullen, er wordt weer slecht gegeten.quote:Op zondag 6 november 2011 22:47 schreef snoopy het volgende:
[..]
En het nadeel is dat je dan zelf de overgebleven stukjes moet opeten want weggooien is zonde
Je hebt die honkbalknuppel toch al?quote:Op zondag 6 november 2011 22:54 schreef k_i_m het volgende:
Over kinderen gesproken, heeft er iemand een hamer voor me?.
Nope, is gewoon een geval van verkeerd associeren met dat 'gevallen'.quote:Op zondag 6 november 2011 22:54 schreef Cooki het volgende:
BE en jij bent ook niet dyslectisieuz toch?
gewoon er in rammen, stelt niks voor. Nu sta ik brood ook wel te knippen in vormpjesquote:Op zondag 6 november 2011 23:01 schreef livelink het volgende:
Zo'n lunchpunch zou bij mij stranden bij de goede bedoelingen. Ik zie me echt niet frobelen met eten eigenlijk.
ik heb daar ook het geduld niet voor, gewoon in stukjes snijden gaat stukken sneller.quote:Op zondag 6 november 2011 23:01 schreef livelink het volgende:
Zo'n lunchpunch zou bij mij stranden bij de goede bedoelingen. Ik zie me echt niet frobelen met eten eigenlijk.
quote:Op zondag 6 november 2011 23:05 schreef moussy het volgende:
fail ongestelde moederolifant
[ afbeelding ]
nou, hij riep vandaag naar René of ze wéér ongesteld was toen ze hem af liep te blaffenquote:Op zondag 6 november 2011 23:06 schreef livelink het volgende:
Gelukkig heeft Cas daar nog geen benul van![]()
Ik zou er geen hap van door mijn keel krijgen vrees ik
quote:Op zondag 6 november 2011 22:06 schreef moussy het volgende:
Joehoe, lady, is je vogelvoerpaal al in gebruik genomen door vliegend nederland?
quote:Op zondag 6 november 2011 23:11 schreef moussy het volgende:
Geniet er van Livelink, als er chocola in het winkelmandje verdwijnt wordt er al gezucht, wie is er nu weer ongesteld?! Komt vooral door de reacties die hij van René krijgt, dat maakt het leuker om in een winkel te roepen.
ik vind t altijd weer n hele prestatie hoor, dusquote:Op maandag 7 november 2011 08:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Het is weer gelukt zonder ongelukken. Kids op tijd weggebracht
Dat zal inderdaad weer wennen zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 08:57 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik vind t altijd weer n hele prestatie hoor, dus![]()
ik hoef 2,5 jaar niet (oudste doet alles zelf) .. maar dan begint t ook weer![]()
ik zie hier de buuf altijd helemaal in de make-up (![]()
) naar school vertrekken, op tijd, met 2 kinderen , ms kan ze mijnes "meenemen in de routine" over 2,5 jaar
hier niet heur: 4 x per dag heen en weer....quote:Op maandag 7 november 2011 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
<knip> maar daarentegen heb je dan wel van 8:30 tot 15:00 uur tijd voor jezelf![]()
![]()
Dus dan sta je op school met je roze hartjes nachtponquote:Op maandag 7 november 2011 10:21 schreef Cooki het volgende:
ennuh: makeup: men ik ben al blij als mn kind fatsoenlijk op school komt![]()
ochtendjas doe ik wel uit en sloffen ook.... nou leuk toch
dat denk jijquote:Op maandag 7 november 2011 10:57 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dus dan sta je op school met je roze hartjes nachtpon
echt? heb jij toch heulemaal niet nodigquote:Op maandag 7 november 2011 11:00 schreef Vicky het volgende:
ook op niet werkdagen sta ik keurig gekapt en geplamuurd op school. Hell no dat ik zonder make-up naar buiten ga..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, geen wonder dat je zolang op Lucas hebt moeten wachten! Die arme Pquote:Op maandag 7 november 2011 11:01 schreef Cooki het volgende:
[..]
dat denk jij![]()
ik heb snachts zoiets aan he:
[ afbeelding ]
anticonceptie-suit
enne ga ik googlen op cooki, vind ik t geboortekaartje van lucas
[..]
echt? heb jij toch heulemaal niet nodig![]()
Jungle TSO??quote:Op maandag 7 november 2011 10:38 schreef Cooki het volgende:
Diaan, dat kan wel, maar dat ga ik ws niet doen als ik thuis ben... niet ivm lange dagen, maar ivm jungle TSOnou ja, nog 2,5 jaar om over na te denken
Oe, je bent in adamskostuum!quote:Op maandag 7 november 2011 11:13 schreef Cooki het volgende:
Asy, wat ik echt draag ga ik hier niet laten zien iig...![]()
Vicky, babyface, dan vragen ze ms of je de oppas bent
![]()
Karin, balen jaik vraag vriend of ie dan zelf thuis kan zijn als t zo belangrijk is
Ja dat was vandaag wel een uitkomst ja...!quote:Op maandag 7 november 2011 11:19 schreef Cooki het volgende:
mm dan was die ene keer overblijven ms handig geweest voor vandaag?
o, en briefje met je 06 nummer op deurbel plakken!![]()
is ook gezelliger Diaanquote:Op maandag 7 november 2011 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
Bij Twan op school blijft bijna iedereen over. Het lijkt mij ook wel gezelliger eigenlijk. Met zn allen eten, wat drinken en dan spelen. Naar huis is altijd gedoe en heb je effectief maar 20 minuten ofzo dat je iets zou kunnen doen.
Twan vindt het ook wel fijn om thuis te zijn tussen de middag. Hij gaat nu 1x per week naar tso. Ook op een dag dat ik (1x per 14 dagen) vrij ben.. is voor mezelf erg prettig eigenlijk. Maar hij is ook nooit gewend geweest om hele dag naar kdv te gaan. Hij is de andere dagen bij opa/oma tussen de middag als ik aan het werk ben. Maar daar fietst hij ook zelf naartoe. Voor Lennon zou het dan om 3 dagen in de week gaan in eerste instantie. Al geloof ik dat Peaceman er niet helemaal mee eens is.quote:Op maandag 7 november 2011 11:25 schreef Cooki het volgende:
[..]
is ook gezelliger Diaan![]()
maar oudste vond t ook heel gezellig om ff thuis te zijn, ook al is t idd maar klein uurtje![]()
als ik geen werk heb, ga ik jongste tzt denk ik iig 1x pw over laten blijven om m te laten wennen enzo en om zelf 1 dag door te kunnen gaan.
als ik wel werk heb, dan alleen op de werkdagen
en gaat Peaceman dan de TSO doen?quote:Op maandag 7 november 2011 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
Voor Lennon zou het dan om 3 dagen in de week gaan in eerste instantie. Al geloof ik dat Peaceman er niet helemaal mee eens is.
Nee, natuurlijk niet... die moet 40 uur per week werken!quote:
Precies... daarbij denk ik erover om misschien tijdens schooltijden wat extra uren te gaan werken, indien mogelijk. Dan komt het ook beter uit als hij naar tso gaat.quote:ik vind t zelf wel intensief hoor, je moet doorwerken: kind komt thuis, eten, verhaaltjes, weer opladen voor school, nog n keer afscheid nemen van mama,
das voor een jong kind soms ook weer een gekke onderbreking...
en als veel kinderen overblijven dan is dat gewoon t schoolritme
maja
voor allebei is wat te zeggen denk ik..
Dat klinkt mij dus ideaal in de oren.quote:Op maandag 7 november 2011 11:37 schreef Vicky het volgende:
Bij ons is het rooster op ma, di, do en vr van 8.30 tot 14.45.
Rond 10-en is het 10 uurtje (duh) en eet Amber fruit. Van 11.45 - 12.00 spelen ze buiten en lunch is van 12.00 - 12.30/12.45.
Op woe gaan ze van 8.30 tot 12.15 naar school.
Een keer per 2w doe ik de overblijf op vrijdag.
Okay, dat verklaart de langere dagen...quote:Op maandag 7 november 2011 11:40 schreef Vicky het volgende:
Onze school.draait meer uren dan wettelijk bepaald. Daar staat tegenover dat er elke maand een.studiedag is.
Dat weet ik eigenlijk niet zeker... dat lijkt me wel erg lastig eigenlijk... vooral praktisch.quote:Op maandag 7 november 2011 11:48 schreef Deepfreeze het volgende:
Bij ons hebben ze ook geen continurooster. Vooral omdat de OR dat teveel vind voor de kleuters. Maar in praktijk blijft nu 3/4 van de kleuters ook al over.
Chris hoeft ook niet perse over te blijven. Maar hij wil graag zelf. Dus nu gaat hij toch 2a3 keer in de week.
Diaan, dat is toch ook een 52-weken school tegenwoordig?
Oh ja, natuurlijk snap ik dat kdv anders is dan school.quote:Op maandag 7 november 2011 12:09 schreef Cooki het volgende:
continurooster is volgens mij idd dat schooltijden korter zijn én dat school het rooster bepaalt in de continu-tijd (dus geen keuze wat je doet tussen de middag)![]()
BE: mijn ervaring is wel dat kdv-tijd anders is dan basisschool-tijd, in het begin intensiever enzo, maar dat went natuurlijk ook
op kdv blijft iedereen tot half 5 oid en op basisschool gaan er ook kinderen naar huis en dan komt er nog t beroemde/berucht afspreek/afspraakjes verhaal bij kijken
Het is idd ook wel kindafhankelijk... als blijkt dat het niet goed gaat, dan is het altijd weer terug te draaien. Maar ik kan me bijv. voorstellen dat bijv. Lennon in het begin gewoon naar huis gaat en na de grote vakantie begint met overblijven op dagen dat ik niet werk. Ach, we zien tegen die tijd wel eigenlijk... maar de oudste van mn broer gaat altijd naar overblijf en dat gaat heel goed en hij vindt het heel erg leuk...quote:Op maandag 7 november 2011 12:28 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind ze altijd zo zielig, die kleintjes die dan ook maar moeten overblijven en alles. Ik help wel eens op de TSO en vind het echt veel voor ze. Zou er dus zelf nooit voor kiezen dat als ik thuis ben ze toch te laten overblijven. Even vinger aan de pols, als ze heel moe zijn wellicht even een middagje bijtanken. (zolang ze nog niet leerplichtig zijn.) met werk enzo is het niet anders maar ik zou zelf liever moe worden van heen en weer fietsen dan dat mijn kind op z'n endje loopt.
Dat zou voor mij ook een reden zijn om het niet te doen. Maar eigenlijk... als het kind het leuk vindt.. waarom niet? Het gaat er bij mij niet zozeer om dat ik tijd voor mezelf moet hebben maar ik vind dat geren en gevlieg tussen de middag ook niet altijd echt geweldig. Voor beide dingen zijn punten voor en tegen te noemen, denk ik.quote:Op maandag 7 november 2011 12:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, die van mij zijn gek op de overblijf, maar dan nog wil ik het niet. Ze worden helemaal stapelgekdruk, eten slecht, en ik wil het gewoon niet. Voelt voor mij alsof de kinderen"teveel" zijn. de dupe van het werk van de ouders die dan ook nog tijd voor zichzelf moeten hebben ofzo. Maar goed, da's mijn mening.
Ja, dan wel.quote:Op maandag 7 november 2011 13:03 schreef amaranta het volgende:
Ik heb even in de schoolgids gekeken, bij Eva is het eenuur en een kwartier. Ik woon op 3 min lopen. Meer dan genoeg tijd dus...
Jij moet inderdaad ook wel een eindje voor tussen de middag. Vooral ook een druk stuk denk ik.quote:Op maandag 7 november 2011 13:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Chris wordt juist onrustig van het gevlieg in de middagpauze als hij niet overblijft. Op school eten ze eerst met een overblijfjuf van 11.45 tot 12.15 in hun eigen lokaal. En daarna gaan ze tot 13.00 naar buiten, of in 2 kleuterlokalen spelen en knutselen.
Voor mij is het snel 12 uur voordat ik thuis zit. Dan eten, beginnen met spelen en voordat hij fatsoenlijk ontspannen is, moeten we alweer weg.
Hier heeft de leerkracht om de dag gewoon wel "pauze". Je kan je hier als ouders opgeven om te helpen om 12 uur.quote:Op maandag 7 november 2011 12:53 schreef amaranta het volgende:
Ik vind continurooster ook niks.
Voor geen van de partijen.
Het kind, zit verplicht de hele dag op school. Dat uurtje naar huis kan heel fijn zijn.
De leerkrach moet mee eten, houdt zelf geen pauze meer over waarin hij iets kan voorbereiden of wat dan ook (gewoon pauze is ook even heel fijn)
De werkende ouder moet na school opvagang regelen, omdat de school doorgaans een stuk eerder uit is 14.30 ongeveer.
Neh, ik vind mijn pauze heerlijk!
Eva blijft voorlopig niet over. Maar als ze wat ouder is misschien 1 keer per week.
Dat was bij ons ook, maar op de een of andere manier ging dat elke dag mis. En waren de leerkrachten de halve middag bezig de kinderen weer in het gareel te krijgen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:12 schreef Vicky het volgende:
Bij ons wordt de overblijf dus gedaan door ouders zodat de leerkrachten even rustig kunnen lunchen.
Het verkeer valt wel mee op de fiets. Alleen stoplichten bij oldenzaalsestr. Maar die zijn lief voor fietsers. Voor de rest is het 1 stuk doorfietsen. Maar nog snel 15 minuten inc uit de klas halen, en doortrappen met dikke buikquote:Op maandag 7 november 2011 13:10 schreef Diaan73 het volgende:
Jij moet inderdaad ook wel een eindje voor tussen de middag. Vooral ook een druk stuk denk ik.
Ja als ouder. Maar ik heb het nu over de leerkracht die haar/zijn pauze 'opgeeft'quote:Op maandag 7 november 2011 13:15 schreef Vicky het volgende:
Wij krojgen ook een vergoeding: 7 euro per keer.
Dus betalen die ouders een uur langer opvangquote:Op maandag 7 november 2011 13:13 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
. Nu worden zo om 14:00 gewoon opgehaald door de bso. Ze zijn in principe maar een uur eerder vrij dan anders!!
Bij onze opvang dus niet. Ze gaan uit van 15.00 uur. Is een kind om 14.45 hebben ze mazzel en krijgen ze een kwartier gratis, zijn ze om 15.15 uit hebben ze pech en betalen ze een kwartier te veel. (Vertelde de directeur toevallig van de week.)quote:Op maandag 7 november 2011 13:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus betalen die ouders een uur langer opvang
Ik moest gewoon meteen een tweede dagdeel betalen, van 12:00 tot 15:00 was een deel en van 15:00 tot 18:00 en omdat ze om 14:00 uit school zijn moest ik maar vanaf 12:00 betalen, want ze deden niet aan losse uren.. en dat moet je dan weer fijn allemaal verantwoorden aan de belasting, die er dan geen hol meer van snaptquote:Op maandag 7 november 2011 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij onze opvang dus niet. Ze gaan uit van 15.00 uur. Is een kind om 14.45 hebben ze mazzel en krijgen ze een kwartier gratis, zijn ze om 15.15 uit hebben ze pech en betalen ze een kwartier te veel. (Vertelde de directeur toevallig van de week.)
Zijn ze dus om 14.00 klaar hebben ze nog meer mazzel.Hoewel dit een gok van mij is hoor, geen idee hoe ze hier in de praktijk mee om zouden gaan.
Aha.quote:Op maandag 7 november 2011 13:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik moest gewoon meteen een tweede dagdeel betalen, van 12:00 tot 15:00 was een deel en van 15:00 tot 18:00 en omdat ze om 14:00 uit school zijn moest ik maar vanaf 12:00 betalen, want ze deden niet aan losse uren.. en dat moet je dan weer fijn allemaal verantwoorden aan de belasting, die er dan geen hol meer van snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |