Wat leuk! Wil je er nog twee bij?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:43 schreef CarltonBanks het volgende:
een siamees![]()
![]()
wij hebben er ook 2 van (en een oosterse korthaar), heerlijke beestjes
haha, die van binnen wil je ze niet kwijtquote:Op woensdag 2 november 2011 22:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat leuk! Wil je er nog twee bij?.
Ik heb de grootste maat babybadje van Blokker als kattenbak. Gaat uitstekendquote:Op woensdag 2 november 2011 23:26 schreef moussy het volgende:
Oh ja, die van ons moeten in een curverbox kakken, omdat die grote anders zn reet over de rand hangt en als er een kap op de bak zit kakt niemand er op/in.
Noh!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Buuf ik wil je al de hele dag terug whatsappen maar kan geen verbinding maken #fail
Kinderen harder laten fietsen bedoel je?quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 06:30 schreef PM-girl het volgende:
Tukkietijd?Taart wat zeg je nou! Kan zo in 'het rijtje'!
Ongiquote:Op donderdag 3 november 2011 07:27 schreef Cooki het volgende:
[..]welk rijtje PM-girl? ik hou van rijtjes
Onderkantjequote:Op donderdag 3 november 2011 07:58 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ongi
Hubby
Vlos
Brusje
...
Voel je Vrij om aan te vullen!
jommetje ook zo'n jeukwoordquote:Op donderdag 3 november 2011 07:58 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ongi
Hubby
Vlos
Brusje
...
Voel je Vrij om aan te vullen!
dit is vast niet de totale lijstquote:
btw is hier al een topic overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik leukquote:Op donderdag 3 november 2011 08:42 schreef Estrys het volgende:
Weet je wat ik verschrikkelijk vind? Een neefje van 14 zegt steeds: dat was echt kapot vet, of kapot lui, kapot saai. Is dat nieuwe taal? Ik word echt oud hè, dat ik me aan dat soort woorden erger?
Onderwereld.quote:
Bijna 12 jaar thuis als moeder..dan krijg je dat. Mijn hele wereld, zó kleinquote:Op donderdag 3 november 2011 06:30 schreef PM-girl het volgende:
Tukkietijd?Taart wat zeg je nou! Kan zo in 'het rijtje'!
Dat heb ik gisteren ook gedaan. Het is even snel ¤ 300,= verdienen!!quote:Op donderdag 3 november 2011 08:54 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb net ff een spaarloon ding geregeld.. 2 weken langer op mn geld wachten is prima als ik daarover geen belasting hoef te betalen.
Nee, dat was een andere baan in Deventer. Was toch te ver weg en financieel was het ook minder aantrekkelijk. Deze nieuwe baan is gewoon bij mn huidige werkgever en kwam toevallig voorbij ze kwamen bij ons om te vragen of wij contact wilden opnemen met het uitzendbureau en toen heb ik aangegeven dat ik wel interesse had en toen was het binnen een uur geregeld.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:27 schreef k_i_m het volgende:
Hee wat goed Diaan! Was dat nou de baan waar je over twijfelde?
Och, je doet je ding in je bubbel!quote:Op donderdag 3 november 2011 09:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bijna 12 jaar thuis als moeder..dan krijg je dat. Mijn hele wereld, zó klein
heb ik vorige week ook gedaanquote:Op donderdag 3 november 2011 08:54 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb net ff een spaarloon ding geregeld.. 2 weken langer op mn geld wachten is prima als ik daarover geen belasting hoef te betalen.
Omgquote:Op donderdag 3 november 2011 11:14 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
'
ja kapot leuk
tik m aan ouwe
Ik vind het minder erg dan overal kanker voor....quote:Op donderdag 3 november 2011 08:42 schreef Estrys het volgende:
Weet je wat ik verschrikkelijk vind? Een neefje van 14 zegt steeds: dat was echt kapot vet, of kapot lui, kapot saai. Is dat nieuwe taal? Ik word echt oud hè, dat ik me aan dat soort woorden erger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |