Wat leuk! Wil je er nog twee bij?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:43 schreef CarltonBanks het volgende:
een siamees![]()
![]()
wij hebben er ook 2 van (en een oosterse korthaar), heerlijke beestjes
haha, die van binnen wil je ze niet kwijtquote:Op woensdag 2 november 2011 22:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat leuk! Wil je er nog twee bij?.
Ik heb de grootste maat babybadje van Blokker als kattenbak. Gaat uitstekendquote:Op woensdag 2 november 2011 23:26 schreef moussy het volgende:
Oh ja, die van ons moeten in een curverbox kakken, omdat die grote anders zn reet over de rand hangt en als er een kap op de bak zit kakt niemand er op/in.
Noh!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Buuf ik wil je al de hele dag terug whatsappen maar kan geen verbinding maken #fail
Kinderen harder laten fietsen bedoel je?quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 06:30 schreef PM-girl het volgende:
Tukkietijd?Taart wat zeg je nou! Kan zo in 'het rijtje'!
Ongiquote:Op donderdag 3 november 2011 07:27 schreef Cooki het volgende:
[..]welk rijtje PM-girl? ik hou van rijtjes
Onderkantjequote:Op donderdag 3 november 2011 07:58 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ongi
Hubby
Vlos
Brusje
...
Voel je Vrij om aan te vullen!
jommetje ook zo'n jeukwoordquote:Op donderdag 3 november 2011 07:58 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ongi
Hubby
Vlos
Brusje
...
Voel je Vrij om aan te vullen!
dit is vast niet de totale lijstquote:
btw is hier al een topic overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik leukquote:Op donderdag 3 november 2011 08:42 schreef Estrys het volgende:
Weet je wat ik verschrikkelijk vind? Een neefje van 14 zegt steeds: dat was echt kapot vet, of kapot lui, kapot saai. Is dat nieuwe taal? Ik word echt oud hè, dat ik me aan dat soort woorden erger?
Onderwereld.quote:
Bijna 12 jaar thuis als moeder..dan krijg je dat. Mijn hele wereld, zó kleinquote:Op donderdag 3 november 2011 06:30 schreef PM-girl het volgende:
Tukkietijd?Taart wat zeg je nou! Kan zo in 'het rijtje'!
Dat heb ik gisteren ook gedaan. Het is even snel ¤ 300,= verdienen!!quote:Op donderdag 3 november 2011 08:54 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb net ff een spaarloon ding geregeld.. 2 weken langer op mn geld wachten is prima als ik daarover geen belasting hoef te betalen.
Nee, dat was een andere baan in Deventer. Was toch te ver weg en financieel was het ook minder aantrekkelijk. Deze nieuwe baan is gewoon bij mn huidige werkgever en kwam toevallig voorbij ze kwamen bij ons om te vragen of wij contact wilden opnemen met het uitzendbureau en toen heb ik aangegeven dat ik wel interesse had en toen was het binnen een uur geregeld.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:27 schreef k_i_m het volgende:
Hee wat goed Diaan! Was dat nou de baan waar je over twijfelde?
Och, je doet je ding in je bubbel!quote:Op donderdag 3 november 2011 09:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bijna 12 jaar thuis als moeder..dan krijg je dat. Mijn hele wereld, zó klein
heb ik vorige week ook gedaanquote:Op donderdag 3 november 2011 08:54 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb net ff een spaarloon ding geregeld.. 2 weken langer op mn geld wachten is prima als ik daarover geen belasting hoef te betalen.
Omgquote:Op donderdag 3 november 2011 11:14 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
'
ja kapot leuk
tik m aan ouwe
Ik vind het minder erg dan overal kanker voor....quote:Op donderdag 3 november 2011 08:42 schreef Estrys het volgende:
Weet je wat ik verschrikkelijk vind? Een neefje van 14 zegt steeds: dat was echt kapot vet, of kapot lui, kapot saai. Is dat nieuwe taal? Ik word echt oud hè, dat ik me aan dat soort woorden erger?
Wat erg! Het lijkt wel een nachtmerriequote:Op donderdag 3 november 2011 20:28 schreef Vicky het volgende:
OMG... Moe je zien:
http://www.funda.nl/koop/(...)93324-arnicalaan-22/
HEEL apart
ja ik werk (eigenlijk werkte, want ik was er vandaag voor het laatst) in een verpleeghuis op pg.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:12 schreef Fuente het volgende:
Leuk Diaan!
lady-wrb werk je ook in de zorg? Bij ons ook veel mensen met een buikgriepje -> niet fijn.
Bijzonder.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:28 schreef Vicky het volgende:
OMG... Moe je zien:
http://www.funda.nl/koop/(...)93324-arnicalaan-22/
HEEL apart
en wat dacht je van: hoe krijg je het in godsnaam verkocht??quote:Op donderdag 3 november 2011 21:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het meer bizar. hoe hou je zo'n museum in vredesnaam schoon?
Nee, ik kan me ook niet voorstellen dat jij dat doetquote:Op donderdag 3 november 2011 17:23 schreef simmu het volgende:
daar doen ouders toch zeker niet aan![]()
gadver
Dat plafond op zolder fascineert me enorm.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het meer bizar. hoe hou je zo'n museum in vredesnaam schoon?
Je hoeft maar 1 liefhebber te vinden/hebbenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
en wat dacht je van: hoe krijg je het in godsnaam verkocht??
Lol.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:27 schreef Ticootje het volgende:
Slagharen? Das met paarden toch? Ik hou alleen van paard op mn bord, als in bereid in de pan. Verder zijn het k*t beesten..
Wat leuk zeg! Ik zit nu ook op een PG afdeling, sinds een half jaar (ik doe de opleiding Vig). Komende april ga ik de thuiszorg in voor mijn tweede jaar. Ik heb het ook heel erg naar mijn zin op de PG, dus ik ga het denk ik wel missen. Na de opleiding solliciteer ik gewoon op mijn afdelingquote:Op donderdag 3 november 2011 21:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja ik werk (eigenlijk werkte, want ik was er vandaag voor het laatst) in een verpleeghuis op pg.
en de afgelopen dagen waart er idd een buikgriepvirus over de afdeling.
dan kan je de sporen volgen
ik kan me daarom ook helemaal vinden in de topictitel
maar over een week verkas ik naar zorgwoningen en ga ik de thuiszorg in. ik ben zo bang dat dat helemaal mijn ding niet is, ik heb het zo naar mijn zin tussen de dementerende mensen.
het is er nooit saai in elk geval.
Ik kom in de zorg. Dus de verzorging (wassen, aankleden, wonden, medicijnen, en alles daaromheen).quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:08 schreef k_i_m het volgende:
Bij thuiszorg moet ik denken aan wasmanden vol met strijkwerk. Kwam ik weer ergens, kon ik wéér 3 manden wegstrijken, terwijl ik zelf echt nooit strijk
. Maar het ligt er denk ik ook aan of je als verzorgende komt, of als extra hulp in de huishouding.
oooo zo herkenbaar,oftewel zo zagen mijn afgelopen dagen er dus uit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:44 schreef Fuente het volgende:
[..]
Wat leuk zeg! Ik zit nu ook op een PG afdeling, sinds een half jaar (ik doe de opleiding Vig). Komende april ga ik de thuiszorg in voor mijn tweede jaar. Ik heb het ook heel erg naar mijn zin op de PG, dus ik ga het denk ik wel missen. Na de opleiding solliciteer ik gewoon op mijn afdeling
En buikvirussen op de PG zijn nooit leuk (denkt aan mensen die zelf hun inco uitrekken en rondsleuren van hun kamer naar de badkamer, jaiks!).
dat is alfahulp. ik heb het speciaal gevraagd. ik hoef niet aan het huishouden, puur zorg ADL en over een tijdje medicijnen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:08 schreef k_i_m het volgende:
Bij thuiszorg moet ik denken aan wasmanden vol met strijkwerk. Kwam ik weer ergens, kon ik wéér 3 manden wegstrijken, terwijl ik zelf echt nooit strijk
. Maar het ligt er denk ik ook aan of je als verzorgende komt, of als extra hulp in de huishouding.
Ik vind m alleen zo vreselijk lelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:28 schreef k_i_m het volgende:
Wat een prettig geluid heeft die vent met die flaporen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |