1 2 3 4 | Real Madrid 3 3 0 0 9 8- 0 AJAX 3 1 1 1 4 2- 3 Olympique Lyon 3 1 1 1 4 2- 4 Dinamo Zagreb 3 0 0 3 0 0- 5 |
SPOILER: Tussenstand Lyon - RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke speler is gelijk verschrikkelijk slecht bij 1 verkeerd schot of pass.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:13 schreef Saekerhett het volgende:
Jezus wat is Siem verschrikkelijk slecht, die moet hangen man...
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:13 schreef GGMM het volgende:
SPOILER: Tussenstand Lyon - RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: Tussenstand Lyon - RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: Tussenstand Lyon - RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tussenstand Lyon - RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet 1 hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Elke speler is gelijk verschrikkelijk slecht bij 1 verkeerd schot of pass.
iddquote:Op woensdag 2 november 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
De commentator zal het zometeen wel zeggen.
Veel zin heeft het eigenlijk niet nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:14 schreef Geo3kant het volgende:
Zelfs als je het in een spoiler tag zet weet je toch al wat er staat
Je had liever gehad dat Sulejmani weer geblesseerd raakte?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:13 schreef Saekerhett het volgende:
Deze wissel had ik dus nooit gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zou het scorend vermogen van zijn broer moeten hebbenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:13 schreef Saekerhett het volgende:
Jezus wat is Siem verschrikkelijk slecht, die moet hangen man...
Lekker naar achteren Fuballenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:14 schreef tong80 het volgende:
Zagreb is duidelijk bezig de nul te houden
Ze zijn goed bezig ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:14 schreef tong80 het volgende:
gnignigni!quote:Op woensdag 2 november 2011 22:14 schreef tong80 het volgende:
Daar komen ook al die tegen doelpunten uit, Vertonghen die lekker op het middenveld loopt of soms op 10, backs die mee opkomen en als een lamme tak naar achter lopen..quote:Op woensdag 2 november 2011 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik me zorgen over blijf maken is het feit dat sommige spelers zo chronisch uit positie lopen... zo heb ik Van der Wiel zeker 4 keer voor de goal van Dynamo gezien... nu is dit Dynamo niet goed genoeg maar als er een goede ploeg tegenover je staat ben je weg met een snelle counter....
Een enorm talent natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat vinden de ajacieden eigenlijk van die Lukoki?
Dan was hij een van de betere spelers van de Eredivisie. Maar slecht vind ik Siem de Jong eigenlijk nietquote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zou het scorend vermogen van zijn broer moeten hebben
Idd...quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zou het scorend vermogen van zijn broer moeten hebben
Egocilio 2quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Van wat ik ervan heb gezien de zwarte Manolev.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Snel.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Is Stekelenburg ook een ego?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Egocilio 2
een voorbeeldje van de opleiding dus
Tegen Roda was hij wel goed bezig.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef ZuidGrens het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:16 schreef Paxcon het volgende:
Wie boeit het eigenlijk of hij de scores van wedstrijden al voor de samenvattingen weetAlsof je daar echt met spanning naar gaat kijken
Kleinquote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Mij geen reet, maar er zijn altijd mensen die zich er druk om maken.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:16 schreef Paxcon het volgende:
Wie boeit het eigenlijk of hij de scores van wedstrijden al voor de samenvattingen weetAlsof je daar echt met spanning naar gaat kijken
faalhazen jaquote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mij geen reet, maar er zijn altijd mensen die zich er druk om maken.
Ik ga alleen de samenvatting van Ajax - Zagreb kijken.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:16 schreef Paxcon het volgende:
GROOTSTE TALENT VAN DE WERELD JE WEETquote:Op woensdag 2 november 2011 22:18 schreef vincerusso het volgende:
JAAAAAAAA DE GOLDEN BOY KOMT ERIN!!!
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:18 schreef vincerusso het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:18 schreef vincerusso het volgende:
Niks mis met het inbrengen van talent in gewonnen wedstrijden, maar waarom altijd maar weer hem.quote:
3-0quote:Op woensdag 2 november 2011 22:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik ga alleen de samenvatting van Ajax - Zagreb kijken.
Dus post aub geen tussenstand!!
Zijn laatste tweet was 2 weken geleden volgens mijquote:Op woensdag 2 november 2011 22:21 schreef Abed het volgende:
Greg speelt zo goed vandaag, als dank ga ik em followen.
Ebecillio en talent in een zinquote:Op woensdag 2 november 2011 22:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Niks mis met het inbrengen van talent in gewonnen wedstrijden, maar waarom altijd maar weer hem.
Dan zal die toch van Ajax moeten komen lijkt me, wat een tamme ploeg dat Zagrebquote:
Viel mij ook op,quote:Op woensdag 2 november 2011 22:22 schreef Darkestrah het volgende:
Erikssen wilde de vierde man een handje geven, maar hij zag het niet.
Blijkbaar niet, is idd wel de enige waarvan ik denk dat het een goeie kan worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:22 schreef Geo3kant het volgende:
Die ozbillic nog steeds niet fit? Die had ik erin gegooid ipv lukoki.
Tegen Roda viel die in wel in, nu koos ie voor Lukoki.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:22 schreef Geo3kant het volgende:
Die ozbillic nog steeds niet fit? Die had ik erin gegooid ipv lukoki.
Lodeiro, mooi.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Niks mis met het inbrengen van talent in gewonnen wedstrijden, maar waarom altijd maar weer hem.
Moeten ze wel bij de selectie zitten.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:22 schreef ZuidGrens het volgende:
De Boer had Koppers of De Kamps erin moeten gooien
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:21 schreef Abed het volgende:
Greg speelt zo goed vandaag, als dank ga ik em followen.
Ook op gewed?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:23 schreef Geo3kant het volgende:
Janssen moet nog scoren van buiten de 16please
SPOILERS!!!quote:
Puntje gaan we halen in Lyonquote:Op woensdag 2 november 2011 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lyon - Ajax en Ajax - Real..
Zullen ze net niet halen i'm afraid.
Ja, maar geblesseerd toch ?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:23 schreef Adames het volgende:
Heeft die Serero trouwens al eens gespeeld?
Ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:23 schreef Adames het volgende:
Van mij ook, mijn 2-0 klopt toch al niet meer.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, klein beetje maar.. maar zou wel een extratje zijn, die 4-0 mag sowieso vallen
Tegen Jong Sparta maandag wel, net terug van een buikspierblessure.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:23 schreef Adames het volgende:
Neehoor. Dan is Ajax gewoon doorquote:Op woensdag 2 november 2011 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja dan nog wint Lyon van Dinamo en Real van Ajax. Staan ze gelijk.
Gedaan, en nu ?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:24 schreef ajacied4lf het volgende:
ff allemaal Heatwave een berichtje sturen met:
Eriksen
Danku.
Ik zei 3-0 ..quote:Op woensdag 2 november 2011 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Van mij ook, mijn 2-0 klopt toch al niet meer.
Niet per se, ligt er aan of we scoren in Lyon, of anders aan het doelsaldo.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neehoor. Dan is Ajax gewoon door
Het B-team van Real is zelfs wereldklassequote:Op woensdag 2 november 2011 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ajax gaat er vanuit dat Real hun die wedstrijd wel gunt en met een B team komt
Dat zal hem leren.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:24 schreef ajacied4lf het volgende:
ff allemaal Heatwave een berichtje sturen met:
Eriksen
Danku.
Winst 3 punten, gelijk 1, verlies 0, ken ik ze nu goed?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Ken de regels alsjeblieft, je blaat al genoeg
Eens, maar hier heeft hij wel gelijk in.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Ken de regels alsjeblieft, je blaat al genoeg
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet per se, ligt er aan of we scoren in Lyon, of anders aan het doelsaldo.
Weet ik, ik ben ook niet degene met illusiesquote:Op woensdag 2 november 2011 22:26 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Het B-team van Real is zelfs wereldklasse
Er wordt eerst naar onderling resultaat gekeken, dan naar doelsaldo.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar wordt er naar gekeken als het doelsaldo hetzelfde is en er geen goals vallen in lyon?
Onderlinge resultaten, doelsaldo van de betreffende clubs (incl uitgoals die zwaarder tellen), algeheel doelsaldo, meeste doelpunten, aantal rode/gele kaarten en dan tossen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar wordt er naar gekeken als het doelsaldo hetzelfde is en er geen goals vallen in lyon?
Penalty'squote:Op woensdag 2 november 2011 22:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Onderlinge resultaten, doelsaldo van de betreffende clubs (incl uitgoals die zwaarder tellen), algeheel doelsaldo, meeste doelpunten, aantal rode/gele kaarten en dan tossen.
Niemand verwacht toch punten tegen Real Madrid?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Weet ik, ik ben ook niet degene met illusies
Jij hebt SOMS gelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast, leer lezen, ik heb gewoon gelijk
Kan ajax mauro geen contract aanbieden zodat hij hier kan blijven ?quote:
stom toeval. Verder werd er genoeg gepraat over 1-1 in Lyon, vandaar het misverstand.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast, leer lezen, ik heb gewoon gelijk
Dat was het idd.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:31 schreef Adames het volgende:
[..]
stom toeval. Verder werd er genoeg gepraat over 1-1 in Lyon, vandaar het misverstand.
Doet hij inderdaad constantquote:Op woensdag 2 november 2011 22:31 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
om het goed te maken, anders gaat ie huilie huilie
Het schijnt dat hij al een rapdiss heeft geschreven naar De Boer.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:31 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Saekerhett kan alleen maar janken.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
speciaal voor Saekerhett, omdat hij moeilijk kan leren blijkbaar.
Ajax 7
Lyon 4
Lyon - Ajax gelijk
Ajax 8
Lyon 5
Real wint van Ajax
Lyon wint van Dinamo
Ajax 8
Lyon 8
Het gaat erom dat er over 1-1 gesproken werd, en dan is Ajax sowieso door.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
speciaal voor Saekerhett, omdat hij moeilijk kan leren blijkbaar.
Ajax 7
Lyon 4
Lyon - Ajax gelijk
Ajax 8
Lyon 5
Real wint van Ajax
Lyon wint van Dinamo
Ajax 8
Lyon 8
Dat ontken ik ook nergens?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er over 1-1 gesproken werd, en dan is Ajax sowieso door.
Daar ging het niet over.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er over 1-1 gesproken werd, en dan is Ajax sowieso door.
nepperd.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
Schakel net in. Hoorde ik het goed... Vd Wiel MotM?
Iddquote:Op woensdag 2 november 2011 22:31 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
WAT DOE JE?!? MIJN AVONDquote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeujjj. En natuurlijk heeft Real Madrid gewonnen
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
JAA WE GAAN DE CHAMPIONS LEAGUE WINNEN
2 weken terug in Zagreb nogquote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoe lang is het geleden dat Ajax zo makkelijk in de CL won?
Huh? Twijfelde iemand daar eerst aan dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
gewed?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef Geo3kant het volgende:
NEDERLANDS VOETBAL
![]()
En Lodeiro bedankt, mijn kinderen kunnen toch naar de middelbare school![]()
Toen was het tot de laatste minuut spannendquote:Op woensdag 2 november 2011 22:35 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
2 weken terug in Zagreb nog
die hebben echt niks te zoeken in de CL of de ELquote:Op woensdag 2 november 2011 22:35 schreef TheGeneral het volgende:
Niets ten nadele van Ajax want die hebben gewoon een prima pot gespeeld, maar wat is dat Zagreb een zeer matige ploeg zeg..
We zijn ook gewoon de beste.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Wie bedoel je dit keer met we?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie bedoel je dit keer met we?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie bedoel je dit keer met we?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beat me to it.. tik em aan ouwe +1
![]()
En gefeliciteerd hequote:Op woensdag 2 november 2011 22:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]beat me to it.. tik em aan ouwe +1
boxquote:Op woensdag 2 november 2011 22:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]beat me to it.. tik em aan ouwe +1
Jullie zullen ook nog veel in de benen hebben tegen Heraclesquote:Op woensdag 2 november 2011 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Utrecht - Ajax kan nog wel leuk worden met deze wedstrijd in de benen.
SPOILER: Tussenstand Lyon - RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee Ajax gaat nu alles winnen in de competitie tot de winterstopquote:Op woensdag 2 november 2011 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Utrecht - Ajax kan nog wel leuk worden met deze wedstrijd in de benen.
Ja en tegen Utrechtquote:Op woensdag 2 november 2011 22:37 schreef mrstylo het volgende:
Dus Ajax speelt uit na een Europese wedstrijd?
Gewoon Derijck, Depay, Ojo en Locadia erin gooien manquote:Op woensdag 2 november 2011 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jullie zullen ook nog veel in de benen hebben tegen Heracles
Nee. Anders krijgt Paul weer trollenergie,quote:Op woensdag 2 november 2011 22:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja en tegen Utrecht![]()
Spelen al weken als slappe theezakken maar nu gaan ze erop knallen en slepen er een gelijkspel uit
Oke.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu slapen iedereen. Morgen allen vlaggetjes voor PSV, AZ en Twente![]()
![]()
Als je morgen gaat trollen, haal ik alle reacties van PSV'ers van vandaag erbij.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu slapen iedereen. Morgen allen vlaggetjes voor PSV, AZ en Twente![]()
![]()
Oh, 2 van zulke figuren moeten we niet hebben.. dan laat Utrecht maar winnen, ben jij stilquote:Op woensdag 2 november 2011 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Anders krijgt Paul weer trollenergie,
Ojo, Faalhaas.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon Derijck, Depay, Ojo en Locadia erin gooien man
Geblesseerd.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon Derijck, Depay, Ojo en Locadia erin gooien man
Ik ga morgen niet trollen. ik leg 2 euro inquote:Op woensdag 2 november 2011 22:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je morgen gaat trollen, haal ik alle reacties van PSV'ers van vandaag erbij.
Alleen Beker.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:40 schreef GGMM het volgende:
Start Derijck al niet eens meer in de basis?
ik ben bangquote:Op woensdag 2 november 2011 22:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je morgen gaat trollen, haal ik alle reacties van PSV'ers van vandaag erbij.
Jaja, tegen Lissequote:Op woensdag 2 november 2011 22:40 schreef GGMM het volgende:
Wanneer ben jij eens een keer stil dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Oh, 2 van zulke figuren moeten we niet hebben.. dan laat Utrecht maar winnen, ben jij stil
Marcello speelde vorige keer wel zo'n bazen wedstrijd tegen Twente..quote:Op woensdag 2 november 2011 22:40 schreef GGMM het volgende:
Nu, en nu.. en nu nog steeds.. nu nog steeds.. oh nu zei ik iets, nu weer stilquote:Op woensdag 2 november 2011 22:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wanneer ben jij eens een keer stil dan?
PSV speelt alleen goed tegen toppers.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Saaie wedstrijd van PSV morgen, kan niet anders.
Beetje standaard post van je.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
We spelen wel thuis, dan is het vaak iets beter.. maar klopt, snoozefest.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat zou volledig overeenkomen met m'n verwachtingspatroon.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Haifa is inderdaad een kutploegquote:Op woensdag 2 november 2011 22:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
We spelen wel thuis, dan is het vaak iets beter.. maar klopt, snoozefest.
Twente - PSV was leukquote:Op woensdag 2 november 2011 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Klopt, sms Rutten eens dat ie er wat aan doet. Saaie TV gewoon man.
Wat is er aan het handje?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Hanegem en Kieft wtf zijn die 2 al heel de avond aan het doen. Die moeten samen maar een flinke dosis anti depressie pillen slikken want dit gaat niet goed.
Nog geen glimlach geweest en alleen maar doemdenken want ja Ajax had al geluk dat Lyon hun kansen uit niet afmaakte bij Ajax.quote:
Die was wel leuk inderdaad, gebeurde veel.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Twente - PSV was leukuitzondering.. dat wel.
Aids?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:52 schreef Darkestrah het volgende:
Erikssen verklapt de uitslag ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |